abonnement Unibet Coolblue
pi_201729728
Joran van der Sloot heeft binnen een dikke winterjas aan.

Moet echt vreselijk zijn daar.

De reporter noemt hem een moordenaar waar Joran van der Sloot bijstaat.

  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:12:26 #177
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201729910
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 14:53 schreef polderturk het volgende:
Joran van der Sloot heeft binnen een dikke winterjas aan.

Moet echt vreselijk zijn daar.

De reporter noemt hem een moordenaar waar Joran van der Sloot bijstaat.

Dat is hij toch ook :?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201730999
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:12 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Dat is hij toch ook :?
Ja. Maar het is niet echt beleefd om dat te zeggen waar die persoon bij staat.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:29:30 #179
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201731012
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:28 schreef polderturk het volgende:

[..]
Ja. Maar het is niet echt beleefd om dat te zeggen.
meen je toch niet echt he? :D
Het is een feit :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:29:47 #180
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_201731019
#FreeJoran #FreeKempi #FreeTaghi
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:30:20 #181
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201731027
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:17 schreef qajariaq het volgende:
Hij ging al gestoord de gevangenis in en zal er nog veel gestoorder uit komen. Voor de maatschappij is het te hopen dat hij - als hij ooit 'vrij' komt - zo doorschuift naar de volgende veroordeling zoals de claim die hem in de usa boven het hoofd hangt.

Je moet er toch niet aan denken dat suks los op straat mag lopen.
Als hij vrij komt is het een oud en fragiel mannetje
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:35:24 #182
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201731098
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 13:46 schreef tjoptjop het volgende:
11 jaar alweer? :o

Hij ziet er nog best goed uit na 11 jaar in de "hel op aarde"
Ik denk dat zijn bekendheid en de media-aandacht wel helpt. Als hij eruit zou zien als halve dode dan zou dat het imago van Peru niet veel goeds doen.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:38:11 #183
40566 Ericr
Livewrong
pi_201731134
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:17 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Die moord is nooit bewezen. Dat kind stond al schuimbekkend in die nachtclub, grote kans dat die gestorven is aan een overdosis drugs en alcohol.
Waarom nooit bewezen en wil je nou beweren dat ze zichzelf zo heeft toegetakeld?
pi_201731256
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:30 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Als hij vrij komt is het een oud en fragiel mannetje
Als de Peru-straf af is dan is ie rond de vijftig. Dat is niet bepaald oud en fragiel. Wel een verkloot leven, dat dan weer wel.

Zo als het er nu naar uit ziet kan het best zo zijn dat hij in de USA nog wat boven het hoofd hangt. Maar voor het zelfde geld waait dat alsnog over als Ma Holloway dat dan niet meer kan oppakken of zo.
pi_201731362
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:30 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Als hij vrij komt is het een oud en fragiel mannetje
Hij is 55 als zijn straf erop zit. Dan loopt hij nog het risico uitgeleverd te worden aan de VS. Als hij wordt uitgeleverd denk ik dat hij nooit meer het daglicht ziet.

Toen hij in Nederland was had Nederland hem moeten uitleveren aan de VS. Dan had hij die Flores niet kunnen vermoorden.
pi_201732441
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:53 schreef polderturk het volgende:

[..]
Hij is 55 als zijn straf erop zit. Dan loopt hij nog het risico uitgeleverd te worden aan de VS. Als hij wordt uitgeleverd denk ik dat hij nooit meer het daglicht ziet.

Toen hij in Nederland was had Nederland hem moeten uitleveren aan de VS. Dan had hij die Flores niet kunnen vermoorden.
Hij is nu 34 dus hij is 50 als hij vrij komt. Maar grote kans dat hij dan rechtstreek naar de VS gaat, laten we het hopen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_201732617
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:38 schreef Ericr het volgende:

[..]
Waarom nooit bewezen en wil je nou beweren dat ze zichzelf zo heeft toegetakeld?
Waar beweer ik dat zij zich heeft toegetakeld?
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:59:09 #188
40566 Ericr
Livewrong
pi_201732852
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 18:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Waar beweer ik dat zij zich heeft toegetakeld?
Iemand heeft haar toegetakeld en er waren maar twee personen in die kamer. Als moord niet bewezen is, wat is er dan gebeurd waardoor ze zo verminkt is geraakt?
pi_201732916
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 18:59 schreef Ericr het volgende:

[..]
Iemand heeft haar toegetakeld en er waren maar twee personen in die kamer. Als moord niet bewezen is, wat is er dan gebeurd waardoor ze zo verminkt is geraakt?
Welke kamer? :7
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:12:20 #190
40566 Ericr
Livewrong
pi_201732982
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Welke kamer? :7
Oh jij hebt het over Holloway. Dacht over Stephany Flores
pi_201733055
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:12 schreef Ericr het volgende:

[..]
Oh jij hebt het over Holloway. Dacht over Stephany Flores
Ik had het inderdaad over Natalee, ik denk waar heeft die het nu weer over?

De moord op Stefano heeft Joran toch bekend? Daar stond ook een camera in die hal, dus bewijs te over.
Holloway lag dronken op de bar Joran om een naveldrankje te vragen, volgens haar vriendinnen was zij zwaar beschonken en onder invloed die avond.

Ik weet niet of hij haar vermoord heeft, ik neig zelf naar een zware overdosis drank en drugs.
pi_201733593
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik had het inderdaad over Natalee, ik denk waar heeft die het nu weer over?

De moord op Stefano heeft Joran toch bekend? Daar stond ook een camera in die hal, dus bewijs te over.
Holloway lag dronken op de bar Joran om een naveldrankje te vragen, volgens haar vriendinnen was zij zwaar beschonken en onder invloed die avond.

Ik weet niet of hij haar vermoord heeft, ik neig zelf naar een zware overdosis drank en drugs.
Dat kan je inderdaad niet uitsluiten. Maar zelfs in dat geval heeft Joran haar noodzakelijke hulp onthouden en haar lijk laten verdwijnen. Het is dacht ik wel bewezen dat ze samen naar het strand zijn gegaan.

Hoe dan ook heeft Joran keer op keer afwijkende verklaringen afgelegd en zacht uitgedrukt zich bijzonder verdacht gedragen. De auto verklaringen waren ook duidelijk zat. Hij is hoe dan ook verantwoordelijk voor haar verdwijnen en zeer waarschijnlijk ook voor haar dood, al was het maar wegens het weigeren van hulp.
pi_201733692
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:55 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Dat kan je inderdaad niet uitsluiten. Maar zelfs in dat geval heeft Joran haar noodzakelijke hulp onthouden en haar lijk laten verdwijnen. Het is dacht ik wel bewezen dat ze samen naar het strand zijn gegaan.

Hoe dan ook heeft Joran keer op keer afwijkende verklaringen afgelegd en zacht uitgedrukt zich bijzonder verdacht gedragen. De auto verklaringen waren ook duidelijk zat. Hij is hoe dan ook verantwoordelijk voor haar verdwijnen en zeer waarschijnlijk ook voor haar dood, al was het maar wegens het weigeren van hulp.
Zelfs over het stukje of hij hulp heeft gezocht zijn de meningen verdeeld.
Hij heeft die nacht gebruik gemaakt van een telefoon bij een zwembad bij een hotel. Hij heeft hulp gebeld en mogelijk gekregen, of ze de juiste beslissingen genomen hebben? Natuurlijk niet.

Zou die met de wetenschap van nu wel anders hebben gehandeld? Ja tuurlijk, daarna werd het een spiraal van drama en ellende.
pi_201733807
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:53 schreef polderturk het volgende:

[..]
Hij is 55 als zijn straf erop zit. Dan loopt hij nog het risico uitgeleverd te worden aan de VS. Als hij wordt uitgeleverd denk ik dat hij nooit meer het daglicht ziet.

Toen hij in Nederland was had Nederland hem moeten uitleveren aan de VS. Dan had hij die Flores niet kunnen vermoorden.
Ik ben benieuwd wanneer de uitspraak is. Waarschijnlijk mag Joran nog wat extra zitten als hij zijn straf wat betreft moord uitgezeten heeft.

quote:
'Nog eens 18 jaar cel geëist tegen Joran van der Sloot'

Aanklagers eisen achttien jaar en vier maanden cel wegens drugssmokkel tegen de in Peru wegens moord vastzittende Nederlander Joran van der Sloot (33). Peruaanse media melden dat hij wordt gezien als de coördinator van drugssmokkel naar de gevangenis waar hij zijn celstraf uitzit in het zuidoosten van Peru.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)r-sloot-peru-natalee
pi_201733955
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:55 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Dat kan je inderdaad niet uitsluiten. Maar zelfs in dat geval heeft Joran haar noodzakelijke hulp onthouden en haar lijk laten verdwijnen. Het is dacht ik wel bewezen dat ze samen naar het strand zijn gegaan.

Hoe dan ook heeft Joran keer op keer afwijkende verklaringen afgelegd en zacht uitgedrukt zich bijzonder verdacht gedragen. De auto verklaringen waren ook duidelijk zat. Hij is hoe dan ook verantwoordelijk voor haar verdwijnen en zeer waarschijnlijk ook voor haar dood, al was het maar wegens het weigeren van hulp.
Joran heeft zich inderdaad zeer verdacht gedragen. Ik denk dat Joran, Natalee gewoon doodgemaakt heeft, net zoals hij Stephanie doodgemaakt heeft. Als Natalee gewoon onwel geworden was, was er geen enkele reden waarom Joran niet de hulpdiensten kon bellen.

Maar goed, zonder lijk kun je weinig bewijzen.
pi_201734024
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 20:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Zelfs over het stukje of hij hulp heeft gezocht zijn de meningen verdeeld.
Hij heeft die nacht gebruik gemaakt van een telefoon bij een zwembad bij een hotel. Hij heeft hulp gebeld en mogelijk gekregen, of ze de juiste beslissingen genomen hebben? Natuurlijk niet.
Hij heeft hulp gezocht voor zichzelf om zich vrij te pleiten en mogelijk zelfs ook nog om N te laten verdwijnen.
Dat is echt een totaal ander soort hulp dan een ambulance bellen.
quote:
Zou die met de wetenschap van nu wel anders hebben gehandeld? Ja tuurlijk, daarna werd het een spiraal van drama en ellende.
De knul heeft vanaf moment 1 geen verantwoordelijkheid genomen. Had hij in eerste instantie gewoon eerlijk geweest dan was zijn leven toch wel aangenamer geweest.

Hij rolde door zijn leugens van het een in het ander en de situatie voor hem verslechterde erg snel. De heksenjacht van PdV heeft daar zeer waarschijnlijk als katalysator in mee gespeeld. Maar het zijn wel aldoor zijn eigen beslissingen geweest die hem steeds dieper lieten zinken en dus eindigden in (nog) een moord en drugssmokkel in de gevangenis. Daar is echt alleen hijzelf schuldig aan en niet zo'n beetje ook.
pi_201734292
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 20:08 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd wanneer de uitspraak is. Waarschijnlijk mag Joran nog wat extra zitten als hij zijn straf wat betreft moord uitgezeten heeft.
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)r-sloot-peru-natalee
Dit komt er dus ook nog bij.
Vader van die Flores is een machtige politicus. Die zorgt ervoor dat hij niet meer vrijkomt verwacht ik.
pi_201734322
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 14:53 schreef polderturk het volgende:
Joran van der Sloot heeft binnen een dikke winterjas aan.

Moet echt vreselijk zijn daar.

De reporter noemt hem een moordenaar waar Joran van der Sloot bijstaat.

Gewoon ophangen.
pi_201734566
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 20:22 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Hij heeft hulp gezocht voor zichzelf om zich vrij te pleiten en mogelijk zelfs ook nog om N te laten verdwijnen.
Dat is echt een totaal ander soort hulp dan een ambulance bellen.
[..]
De knul heeft vanaf moment 1 geen verantwoordelijkheid genomen. Had hij in eerste instantie gewoon eerlijk geweest dan was zijn leven toch wel aangenamer geweest.

Hij rolde door zijn leugens van het een in het ander en de situatie voor hem verslechterde erg snel. De heksenjacht van PdV heeft daar zeer waarschijnlijk als katalysator in mee gespeeld. Maar het zijn wel aldoor zijn eigen beslissingen geweest die hem steeds dieper lieten zinken en dus eindigden in (nog) een moord en drugssmokkel in de gevangenis. Daar is echt alleen hijzelf schuldig aan en niet zo'n beetje ook.
Hij kende die griet wel geteld een half uur, verdeeld in twee gesprekken van 15 minuten. Hoezo was zij zijn verantwoordelijkheid? Zij werd niet meegevraagd maar sprong zelf tussen die kerels in de wagen.

Die vriendinnen doen vervolgens nog een poging om haar uit die auto te krijgen, maar mevrouw wilde mee.

Ik vind het een beetje lastig om dat een zeventien jarige gozer kwalijk te nemen, en dat gebeurt nu ook bij die Brian Laundrie. Niemand weet hoe het zit, niemand was erbij maar toch is die bij voorbaat schuldig aan de dood van Gabby. Ik vind het een making a murder gebeuren.
pi_201734708
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 20:58 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Hij kende die griet wel geteld een half uur, verdeeld in twee gesprekken van 15 minuten. Hoezo was zij zijn verantwoordelijkheid? Zij werd niet meegevraagd maar sprong zelf tussen die kerels in de wagen.

Die vriendinnen doen vervolgens nog een poging om haar uit die auto te krijgen, maar mevrouw wilde mee.

Ik vind het een beetje lastig om dat een zeventien jarige gozer kwalijk te nemen, en dat gebeurt nu ook bij die Brian Laundrie. Niemand weet hoe het zit, niemand was erbij maar toch is die bij voorbaat schuldig aan de dood van Gabby. Ik vind het een making a murder gebeuren.
Al ken je iemand helemaal niet. Als iemand onwel wordt waar je bij bent dan neem je actie. (punt)

Ze kenden elkaar pas van die avond maar er was wel degelijk iets van sex of wat er op lijkt aan de orde. Dan laat je iemand niet zomaar achter op het strand maar zorg je dat ze in het hotel kan komen als zij niet bekend is in de buurt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')