SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Minimaalquote:Op woensdag 16 december 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"daar moet een piemel in Fok Haags"
Ongeveer 349.000 resultaten (0,86 seconden)
En dan missen we de quotes onder Justin nog.quote:
Of eerst flink pittig bedorven Indiaas eten en dan je kip madras over de hal uitsmeren.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eerst alles netjes poetsen en dan gewoon een brute gerriederrie op een blinkende tafel maakt wel meer indruk..
Dat wordt een balletje opgooien bij balliemedewerker.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:38 schreef UitStraling het volgende:
Staart naar zijn bank, ik zou eigenlijk wel een nieuwe willen.
Ikwea?quote:Op woensdag 16 december 2020 12:38 schreef gianni61 het volgende:
is er plek voor een meubelboulevard in foqueville?
Loopt lekker.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:38 schreef FranticDJ het volgende:
Ah bank is ook snel, afgelopen vrijdag bericht dat ze het zo zo druk hebben dat de overdracht van huis een week opgeschoven moet worden.
Ontvang net de verklaring die ze oorspronkelijk voor volgende week woensdag moesten leveren
I like how you thinkquote:Op woensdag 16 december 2020 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of eerst flink pittig bedorven Indiaas eten en dan je kip madras over de hal uitsmeren.
Lekker op de scooter met -10quote:Op woensdag 16 december 2020 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Maar dan werk je in Den Haag en woon je in Rotterdam?
quote:Op woensdag 16 december 2020 12:38 schreef UitStraling het volgende:
Staart naar zijn bank, ik zou eigenlijk wel een nieuwe willen.
Heb ik ze nog niet verteldquote:Op woensdag 16 december 2020 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Zo ver is 't niet toch?quote:Op woensdag 16 december 2020 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |