abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 18 december 2020 @ 08:33:33 #251
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196797666
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 08:00 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is niet mijn probleem dat mensen iets niet willen begrijpen , dat komt omdat ze zich nooit verdiepen en er zelf voor kiezen om msm nieuws te blijven kijken . BNW-ers begrijpen het wel dus aan wie ligt het nou ...
Wanneer je leven mislukt is, onopgeleide Mexicanen wel werk vinden en jij niet, tja dan begrijp ik best dat je daar anderen de schuld van wil geven. Dan begrijp ik best dat je denkt "Fuck it, laat die gek de wel succesvolle mensen ook maar eens een loer draaien". Maar het hele idee dat Trump jouw mislukte leventje gaat verbeteren en dat hij jouw belangen ook maar een seconde in overweging neemt? Ga toch weg. Als er iemand een hekel heeft aan losers dan is het Trump. Dus ja, losers houden van Trump, Trump houdt niet van losers.
  vrijdag 18 december 2020 @ 08:36:43 #252
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196797684
kid sniffing china joe word misschien geen president omdat hij zo corrupt is en het is allemaal de schuld van iedereen behalve joe :'(
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196797936
Nog een strohalm:

twitter


Vraag is of dit niet onder opruiing valt natuurlijk.
I´m back.
  vrijdag 18 december 2020 @ 09:13:40 #254
80382 manny
30 is best veel
pi_196797949
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 08:33 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Wanneer je leven mislukt is, onopgeleide Mexicanen wel werk vinden en jij niet, tja dan begrijp ik best dat je daar anderen de schuld van wil geven. Dan begrijp ik best dat je denkt "Fuck it, laat die gek de wel succesvolle mensen ook maar eens een loer draaien". Maar het hele idee dat Trump jouw mislukte leventje gaat verbeteren en dat hij jouw belangen ook maar een seconde in overweging neemt? Ga toch weg. Als er iemand een hekel heeft aan losers dan is het Trump. Dus ja, losers houden van Trump, Trump houdt niet van losers.
Dat zie je toch keer op keer, ook in Nederland, hoe lager opgeleid (en minder inkomen) hoe meer je aangetrokken wordt tot populistische bewegingen (links of rechts) dan wel complotdenken.

Wat betreft de president:

Ik denk dat hem daar nog zijn grootste pijn zit. Dat ie ondanks al zijn miljoenen (miljarden), knappe vrouw, etc nu toch verloren heeft. Daarnaast weet ie dat er een wereld van rechtszaken zijn kant op komt zodra hij weer "burger" is.

Maar goed, proberen in te schatten wat er in zijn hoofd omgaat is zo goed als kansloos. We hebben eigenlijk geen idee; behalve wat inkijkjes als hij weer eens op twitter zit te klooien.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  vrijdag 18 december 2020 @ 09:14:33 #255
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196797956
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 08:36 schreef Summers het volgende:
kid sniffing china joe word misschien geen president omdat hij zo corrupt is en het is allemaal de schuld van iedereen behalve joe :'(
Wedje leggen?
pi_196798301
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 08:33 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Wanneer je leven mislukt is, onopgeleide Mexicanen wel werk vinden en jij niet, tja dan begrijp ik best dat je daar anderen de schuld van wil geven. Dan begrijp ik best dat je denkt "Fuck it, laat die gek de wel succesvolle mensen ook maar eens een loer draaien". Maar het hele idee dat Trump jouw mislukte leventje gaat verbeteren en dat hij jouw belangen ook maar een seconde in overweging neemt? Ga toch weg. Als er iemand een hekel heeft aan losers dan is het Trump. Dus ja, losers houden van Trump, Trump houdt niet van losers.
Ik heb dat ook nooit begrepen. Dat je Biden niet mag, kan ik nog begrijpen. Trump achterna lopen terwijl je geen multimiljardair bent is gewoon bizar. Trump is er alleen voor de multimiljardairs. De rest van de bevolking is er alleen maar om misbruikt te worden. :N
ROBODEMONS..................|:(
  vrijdag 18 december 2020 @ 09:58:31 #257
80382 manny
30 is best veel
pi_196798454
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 december 2020 09:49 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik heb dat ook nooit begrepen. Dat je Biden niet mag, kan ik nog begrijpen. Trump achterna lopen terwijl je geen multimiljardair bent is gewoon bizar. Trump is er alleen voor de multimiljardairs. De rest van de bevolking is er alleen maar om misbruikt te worden. :N
Denk dat dat ook veel te maken heeft met 2 partijen stelsel*. Als je bepaalde agendapunten superbelangrijk vindt dan wordt je gedwongen het hele pakket te nemen. Wapenwetgeving als voorbeeld. In landen met meerdere partijen is er ruimte voor meer variatie.

*ik weet: eigenlijk is het geen 2 partijen-stelsel, maar in de praktijk wel.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 18 december 2020 @ 10:09:50 #258
426493 crew  PippenScottie
pi_196798587
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 december 2020 09:49 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik heb dat ook nooit begrepen. Dat je Biden niet mag, kan ik nog begrijpen. Trump achterna lopen terwijl je geen multimiljardair bent is gewoon bizar. Trump is er alleen voor de multimiljardairs. De rest van de bevolking is er alleen maar om misbruikt te worden. :N
Dat is niet helemaal waar. Ook 'gewone' miljonairs hebben disproportioneel geprofiteerd van de belastingwijzigingen van Trump. Er zijn best veel miljonairs in de VS. Data verschillen, maar zo rond de 10 miljoen huishoudens in de VS vallen in die categorie.
  vrijdag 18 december 2020 @ 10:12:11 #259
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196798613
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 05:44 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik begrijp niet dat mensen fraude ontkennen tenzij er een zombieapocalypse was waarbij de doden uit hun graf zijn gekomen om in eigen persoon voor biden te stemmen en we dus geen menselijk handelen kunnen aanwijzen die het aantal wilde opkrikken om een kandidaat te bevoordelen in de verkiezingen .

De coup is van corrupte china joe die naar ik geloof terecht gestopt zal worden met alle middelen .

[ twitter ]

[ twitter ]
De wereld wacht nog steeds op bewijs voor die grootschalige fraude, maar jij weet al zeker dat die plaats heeft gevonden. Zo zeker zelfs dat de rechters in al die verloren rechtszaken dus corrupt moeten zijn. Is het alternatief, dat je de leugens van team Trump bent gaan geloven geen mogelijke verklaring meer?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 18 december 2020 @ 11:36:22 #260
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196799795
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 10:12 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De wereld wacht nog steeds op bewijs voor die grootschalige fraude, maar jij weet al zeker dat die plaats heeft gevonden. Zo zeker zelfs dat de rechters in al die verloren rechtszaken dus corrupt moeten zijn. Is het alternatief, dat je de leugens van team Trump bent gaan geloven geen mogelijke verklaring meer?
Misschien jouw wereld, in mijn wereld wachten we op de acties als gevolg van de grootschalige fraude en doet het er niet toe wat de weapons of mass deception zeggen over deze zaak .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 18 december 2020 @ 11:37:04 #261
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196799810
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 11:36 schreef Summers het volgende:

[..]

Misschien jouw wereld, in mijn wereld wachten we op de acties als gevolg van de grootschalige fraude en doet het er niet toe wat de weapons of mass deception zeggen over deze zaak .
De grootschalige fraude die je zonder enige vorm van bewijs voor waar aanneemt?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 18 december 2020 @ 11:38:12 #262
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196799835
I know they lie :Y

twitter


[ Bericht 1% gewijzigd door Summers op 18-12-2020 11:51:07 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 18 december 2020 @ 11:53:41 #263
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196800096
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 11:38 schreef Summers het volgende:
I know they lie :Y

[ twitter ]

Maar hoe weet je dat dan :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 18 december 2020 @ 11:57:25 #264
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196800161
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 11:38 schreef Summers het volgende:
I know they lie :Y

[ twitter ]

Weet je wie ook loog? Trump 20.000x in 4 jaar.
Maar daar hoor ik je niet over.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 18 december 2020 @ 12:01:39 #265
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196800234
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 11:36 schreef Summers het volgende:

[..]

Misschien jouw wereld, in mijn wereld wachten we op de acties als gevolg van de grootschalige fraude en doet het er niet toe wat de weapons of mass deception zeggen over deze zaak .
Hoe lang blijf je wachten? En: is het in jouw wereld ook mogelijk dat Biden de verkiezingen zonder vals spel gewonnen heeft?
Huilen dan.
pi_196800248
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 11:38 schreef Summers het volgende:
I know they lie :Y

[ twitter ]

documenten submitten kan iedereen (overigens is het supreme court niet zomaar een rechtzaak waar je zomaar nieuw bewijs aan kunt toevoegen, dat je niet eerder in een voorgaande rechtzaak aan deen rechter vorgelegd heeft, het SC is er eigenlijk om te oordelen of eerdere uitspraken aan de grondwet voldoen)...

Het Supreme Court heeft nog geen enkele reactie gegeven: in beide zaken die ze er aangespannen heeft over de uitslagen in Michigan of Geogia staat de verwachte deadline voor een reactie op 14 januari

Timothy King, et al., Petitioners
v.
Gretchen Whitmer, Governor of Michigan, et al.
https://www.supremecourt.(...)l/public/20-815.html

In Re Coreco Ja'Qan Pearson, et al., Petitioners
https://www.supremecourt.(...)l/public/20-816.html

iig kun je daar op die pagina ook opvragen welke 'Petition' Powell ingediend heeft..

die bij In Pearson et al. heeft bv 2729 pagina's, maar bestaat grotendeels uit afschriften van de zaken die al door eerdere rechters afgewezen zijn en ook bv verklaringen die al toen weinig relevant of bewijskrachtig geoordeeld waren..
ik zie iig er geen nieuw of overtuigend 'bewijs' in ...


Dat er bepaalde fan-base is die haar sowieso 'gelooft' klopt....
maar het probleem is vooral dat die fanbase achter haar aanloopt zonder dat ze ooit haar beweringen heeft weten te onderbouwen

[ Bericht 7% gewijzigd door RM-rf op 18-12-2020 12:09:22 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 18 december 2020 @ 12:02:54 #267
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196800251
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 11:53 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Maar hoe weet je dat dan :D
Ik heb alle filmpjes gezien die sinds de verkiezingen zijn gepost dus het maakt niet uit wat de pro china joe msm zegt
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 18 december 2020 @ 12:05:01 #268
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196800279
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 12:02 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik heb alle filmpjes gezien die sinds de verkiezingen zijn gepost dus het maakt niet uit wat de pro china joe msm zegt
En jij gelooft zonder bewijs wat in die filmpjes langs komt? De MSM heeft hier geen ene donder mee te maken. Iedereen die de motivatie heeft kan zelf ook opzoeken en lezen wat er in de rechtszalen is gebeurt. Team Trump zegt daar letterlijk dat ze geen bewijs voor fraude hebben.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 18 december 2020 @ 12:06:25 #269
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196800292
Wel makkelijk, zo'n binaire wereld: je hebt Trump en zijn kliek met de waarheid aan de ene kant en de liegende pro china joe msm aan de andere kant.

Waar ergens zitten de rechters die praktisch ALLE zaken aangespannen door het team van Trump met de grond gelijk hebben gemaakt?
Huilen dan.
  vrijdag 18 december 2020 @ 12:09:22 #270
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196800324
Zelfs de advocaten van team-Trump geven in de rechtszaal schoorvoetend toe dat ze helemaal geen aanwijzingen hebben voor de fraude waarover ze buiten de rechtszaal het hoogste woord voeren.

De discrepantie tussen wat Trump en z'n team op Twitter of in de media verkondigen (JA JE GAAT ZIEN WE HEBBEN BEWIJZEN VAN FRAUDE!!!) en wat zijn advocaten in de rechtszaal zeggen (ehhh ja eigenlijk hebben we niks maar we willen gewoon miljoenen legitieme stemmen ongeldig laten verklaren omdat dat ons goed uitkomt :@ ) is gewoon gigantisch.
Huilen dan.
  vrijdag 18 december 2020 @ 12:17:18 #271
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196800424
Ik denk dat jullie kinderen moeten gaan nemen zodat jullie iemand kunnen opvoeden zodat jullie de volwassen mensen met rust kunnen laten met jullie papagedrag :') Het boeit me niet wat jullie zien of wat jullie van dit topic vinden of van de mensen die er zelf voor kiezen dit verhaal te volgen . :') En al helemaal niet wat de msm zegt over dit verhaal :N

Stelletje rechters ZITTING GESLOTEN
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 18 december 2020 @ 12:18:52 #272
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196800449
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 december 2020 12:09 schreef Isdatzo het volgende:
Zelfs de advocaten van team-Trump geven in de rechtszaal schoorvoetend toe dat ze helemaal geen aanwijzingen hebben voor de fraude waarover ze buiten de rechtszaal het hoogste woord voeren.

De discrepantie tussen wat Trump en z'n team op Twitter of in de media verkondigen (JA JE GAAT ZIEN WE HEBBEN BEWIJZEN VAN FRAUDE!!!) en wat zijn advocaten in de rechtszaal zeggen (ehhh ja eigenlijk hebben we niks maar we willen gewoon miljoenen legitieme stemmen ongeldig laten verklaren omdat dat ons goed uitkomt :@ ) is gewoon gigantisch.
Begrijp het dan, die rechters (zelfs de door Trump zelf aangestelde) zijn ook allemaal corrupt. De pakweg 70+ miljoen Trump kiezers gaan het nu zelf oplossen als ik zomertjes mag geloven. De oplossing van de Trumpanzees lijkt te bestaan uit een burgeroorlog tussen 70+ Trump en 80+ miljoen Biden stemmers, waarbij gehoopt wordt dat leger en politie de kant van Trump kiezen.

Dat is de wereld van de non-MSM waanzinnigen. Alle instituten zijn corrupt, alle politici zijn kinderbloed drinkende pedo's, alle rechters zijn omgekochte D66 aanhangers, alle niet-gelovers misleidt en/of ook corrupt.

De definitie van MSM? Als een medium een bericht plaatst wat niet past in het straatje van de non-MSM waanzinnigen, dan wordt dat medium onmiddelijk toegevoegd aan de MSM. Zie FOX.
pi_196800628
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 december 2020 12:09 schreef Isdatzo het volgende:
Zelfs de advocaten van team-Trump geven in de rechtszaal schoorvoetend toe dat ze helemaal geen aanwijzingen hebben voor de fraude waarover ze buiten de rechtszaal het hoogste woord voeren.

De discrepantie tussen wat Trump en z'n team op Twitter of in de media verkondigen (JA JE GAAT ZIEN WE HEBBEN BEWIJZEN VAN FRAUDE!!!) en wat zijn advocaten in de rechtszaal zeggen (ehhh ja eigenlijk hebben we niks maar we willen gewoon miljoenen legitieme stemmen ongeldig laten verklaren omdat dat ons goed uitkomt :@ ) is gewoon gigantisch.
Het idee om miljoenen legitieme stemmen ongeldig willen verklaren is dan ook een aanval op de democratie. Dat er nog steeds veel mensen hier achter staan us best wel zorgelijk. Indirect zeggen ze dat ze liever een dictatuur willen.

Bovendien begrijpen ze blijkbaar niet dat ze hun eigen land belachelijk maken. Niet zozeer wie uiteindelijk de winnaar is, maar dat het land wat eerder in andere landen ‘democratie kwam brengen’ haar eigen democratie niet eens kan vertrouwen. Want hoe wil de VS in de toekomst nog kritiek gaan geven op landen zoals China.
:?
ROBODEMONS..................|:(
pi_196800729
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 12:18 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Begrijp het dan, die rechters (zelfs de door Trump zelf aangestelde) zijn ook allemaal corrupt. De pakweg 70+ miljoen Trump kiezers gaan het nu zelf oplossen als ik zomertjes mag geloven. De oplossing van de Trumpanzees lijkt te bestaan uit een burgeroorlog tussen 70+ Trump en 80+ miljoen Biden stemmers, waarbij gehoopt wordt dat leger en politie de kant van Trump kiezen.

Dat is de wereld van de non-MSM waanzinnigen. Alle instituten zijn corrupt, alle politici zijn kinderbloed drinkende pedo's, alle rechters zijn omgekochte D66 aanhangers, alle niet-gelovers misleidt en/of ook corrupt.

De definitie van MSM? Als een medium een bericht plaatst wat niet past in het straatje van de non-MSM waanzinnigen, dan wordt dat medium onmiddelijk toegevoegd aan de MSM. Zie FOX.
Ik vraag me oprecht af wat die Trump-aanhangers nou verwachten. Dat de rest van het land wel prima vindt dat Trump weer president wordt? Dat al die Bidenstemmers kunnen leven dat hun stem opeens ongeldig verklaard wordt? Dat we met z’n allen gaan feesten en taart eten omdat we ‘het slechte’ hebben verslagen? Denken ze überhaupt wel na over de gevolgen van Trumps acties. :?
ROBODEMONS..................|:(
  vrijdag 18 december 2020 @ 13:02:30 #275
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196801096
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 december 2020 12:30 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Het idee om miljoenen legitieme stemmen ongeldig willen verklaren is dan ook een aanval op de democratie. Dat er nog steeds veel mensen hier achter staan us best wel zorgelijk. Indirect zeggen ze dat ze liever een dictatuur willen.

Bovendien begrijpen ze blijkbaar niet dat ze hun eigen land belachelijk maken. Niet zozeer wie uiteindelijk de winnaar is, maar dat het land wat eerder in andere landen ‘democratie kwam brengen’ haar eigen democratie niet eens kan vertrouwen. Want hoe wil de VS in de toekomst nog kritiek gaan geven op landen zoals China.
:?
Het hele presidentschap van Trump is continu een aanval op de democratie geweest. Nu hij in januari opgerot is, is de patient (zijnde de democratie) gestopt met bloeden maar nog allerminst uit kritieke toestand.

[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 18-12-2020 13:08:13 ]
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')