abonnement Unibet Coolblue
pi_196779464
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 09:22 schreef KennyPowers het volgende:
Ik had gisteren (ok, na middernacht) 1999 ingevuld, klopt dat niet? :?
@:stateofmind

Of ik heb verkeerd de antwoorden gelezen
Zie PM :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 17 december 2020 @ 09:40:36 #127
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_196779505
quote:
7s.gif Op donderdag 17 december 2020 09:32 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik had het gelukkig bij release al gehaald, een van de weinige games die me wel leuk leek om te platten :D
Zeker die trofee waarbij je zo'n orc steeds moet helpen om te promoveren _O_
Helaas veel van hetzelfde als je de plat wilt halen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_196779506
Nou, DOTY (Disappointment of the Year): Cyberpunk 2077
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_196779595
quote:
7s.gif Op donderdag 17 december 2020 09:40 schreef Pheno het volgende:
Nou, DOTY (Disappointment of the Year): Cyberpunk 2077
Toevallig net gelezen :Y
Zo dood- en doodzonde.
En zo onnodig. Maar ja ¤¤¤¤¤¤¤¤ en $$$$$$$$.....
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196779710
Zo veel hype opbouwen en dan mensen naaien door reviewers geen console-versie te geven voor release zodat ze niet weten dat het "it's a trap" is.
*stil
*mooi
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_196779773
quote:
7s.gif Op donderdag 17 december 2020 09:55 schreef Pheno het volgende:
Zo veel hype opbouwen en dan mensen naaien door reviewers geen console-versie te geven voor release zodat ze niet weten dat het "it's a trap" is.
*stil
*mooi
Tja met zulke reviewers heb je geen vijanden nodig
twitter

twitter


Skillup wachtte met zijn review tot het wel mocht (eigen beelden gebruiken). Maar die is ook minder afhankelijk van snelle kliks.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196779787
Maar goed, CD Project Red kan het imago wat ze hadden opgebouwd met The Witcher nu ook door de plee spoelen. Dat zal ze leren.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_196779790
Ik twijfel er geen seconde aan dat ze dit helemaal perfect in orde gaan maken. Qua kwaliteit heb ik ze heel erg hoog zitten, en al helemaal hoger dan Bethesda.

Maar dit is wel een stuk imago/reputatieschade dat ze heel lang bij zal blijven.
En terecht.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196779813
quote:
6s.gif Op donderdag 17 december 2020 09:59 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Tja met zulke reviewers heb je geen vijanden nodig
[ twitter ]
[ twitter ]

Skillup wachtte met zijn review tot het wel mocht. Maar die is ook minder afhankelijk van snelle kliks.
ACG heeft ook de reviewcode geweigerd.
Omdat hij de versie wilde reviewen die iedereen koopt ipv een pre-release build.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196779847
quote:
6s.gif Op donderdag 17 december 2020 09:59 schreef KennyPowers het volgende:

Skillup wachtte met zijn review tot het wel mocht (eigen beelden gebruiken). Maar die is ook minder afhankelijk van snelle kliks.
Het probleem zijn ook sommige reviewers. En ik ga niet eens zeggen dat ik goed ben, ik doe dit voor de hobby en kalk mijn mening neer als gamer, niet als iemand die er zijn brood mee moet verdienen en dus afhankelijk is van het krijgen van reviewcopies. Maar de "pro's" gaan er vaak van uit dat alles later gefixt wordt of zo. Sorry, maar ik koop NU iets en dan wil ik er NU van genieten. Niet na een half jaar uit de kast trekken en 80GB aan patches downloaden om het speelbaar te krijgen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_196779853
quote:
8s.gif Op donderdag 17 december 2020 10:00 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, CD Project Red kan het imago wat ze hadden opgebouwd met The Witcher nu ook door de plee spoelen. Dat zal ze leren.
ACh, dat valt reuze mee joh. Als straks alles een beetje bijgepatched is, en de grote storm is gaan liggen kan het snel gaan.

Zo zat The Witcher 3 ook vol met bugs bij release begreep ik, en is volgens velen de beste game ooit. No Man's Sky krijgt in 2020 awards en hebben het ook weten om te draaien van 'slechtste studio aller tijden' naar een billboard door fans vlak bij hun kantoor als bedankje.

Moet wel zeggen dat ik teveel negativiteit heb gelezen. Even geen zin om te spelen meer, terwijl ik me echt opperbest vermaakte begin van de week. Hopelijk duurt de next gen patch geen jaar.
pi_196780017
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 10:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]

ACh, dat valt reuze mee joh. Als straks alles een beetje bijgepatched is, en de grote storm is gaan liggen kan het snel gaan.

Zo zat The Witcher 3 ook vol met bugs bij release begreep ik, en is volgens velen de beste game ooit. No Man's Sky krijgt in 2020 awards en hebben het ook weten om te draaien van 'slechtste studio aller tijden' naar een billboard door fans vlak bij hun kantoor als bedankje.

Moet wel zeggen dat ik teveel negativiteit heb gelezen. Even geen zin om te spelen meer, terwijl ik me echt opperbest vermaakte begin van de week. Hopelijk duurt de next gen patch geen jaar.
Speel hem over een jaar, met NextGen patch, als ie stabiel is en alle bugs er uit zijn en dan heb je een geweldige ervaring. Want dat is het, als je door alle technische shit heen kan kijken zit er een geweldige ervaring achter.
For great justice!
pi_196780051
quote:
14s.gif Op donderdag 17 december 2020 10:17 schreef Q. het volgende:

[..]

Speel hem over een jaar, met NextGen patch, als ie stabiel is en alle bugs er uit zijn en dan heb je een geweldige ervaring. Want dat is het, als je door alle technische shit heen kan kijken zit er een geweldige ervaring achter.
Klopt ja. En ik blijf zeggen; de uren die ik er tot nu toe in heb zitten echt bijzonder weinig gemerkt van bugs. Wel de niet aanwezige AI opgemerkt van rondlopende NPC's enzo.

Wat dat betreft ook wel nieuwsgierig naar de patch die deze week nog zou komen, kan een leuke indicatie zijn van wat we kunnen verwachten qua patches de komende tijd (qua omvang etc).
pi_196780079
quote:
14s.gif Op donderdag 17 december 2020 10:17 schreef Q. het volgende:

[..]

Speel hem over een jaar, met NextGen patch, als ie stabiel is en alle bugs er uit zijn en dan heb je een geweldige ervaring. Want dat is het, als je door alle technische shit heen kan kijken zit er een geweldige ervaring achter.
Klopt. Maar de vraag is waarom we een jaar moeten wachten na release? Had de game uitgesteld? Want blijkbaar zijn de aandelen ook nu hard naar beneden gegaan door een buggy release. Dus je maakt die wallstreet-gasten nooit blij
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_196780115
Two Point Hospital is op PS4 voor 19,99 in de aanbieding. Geen geweldig diepzinnige game, maar wel een ontzettend leuke game (in feite een remaster van theme hospital van vroeger, zelfde makers ook) waarbij de tijd voorbij vliegt.
pi_196780233
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 10:25 schreef Scrummie het volgende:
Two Point Hospital is op PS4 voor 19,99 in de aanbieding. Geen geweldig diepzinnige game, maar wel een ontzettend leuke game (in feite een remaster van theme hospital van vroeger, zelfde makers ook) waarbij de tijd voorbij vliegt.
wat moet je doen dan in die game
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_196780278
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2020 10:36 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

wat moet je doen dan in die game
Ziekenhuisje runnen.

  donderdag 17 december 2020 @ 10:40:21 #143
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_196780282
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2020 10:36 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

wat moet je doen dan in die game
Een ziekenhuis bouwen en runnen.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 10:25 schreef Scrummie het volgende:
Two Point Hospital is op PS4 voor 19,99 in de aanbieding. Geen geweldig diepzinnige game, maar wel een ontzettend leuke game (in feite een remaster van theme hospital van vroeger, zelfde makers ook) waarbij de tijd voorbij vliegt.
Is gemaakt voor pc. Hoe is de besturing op ps4?
Want ik wil hem al een tijdje.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator donderdag 17 december 2020 @ 10:42:13 #144
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_196780301
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 20:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Over Valhalla hoor ik alleen hoe ontiegelijk lang, saai en repetitief de game is.
Ja daar begin ik niet aan.

Zo heb ik Ghost of Tsushima ook na een week toen niet meer aangeraakt.

Komt gewoon puur door die onzin 'alle games moeten (semi)- open world zijn' hype.
What can change the nature of a man?
  donderdag 17 december 2020 @ 10:47:19 #145
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196780371
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 10:42 schreef Coco het volgende:

[..]

Ja daar begin ik niet aan.

Zo heb ik Ghost of Tsushima ook na een week toen niet meer aangeraakt.

Komt gewoon puur door die onzin 'alle games moeten (semi)- open world zijn' hype.
Maar, Valhalla kun je zo lineair spelen als je wil. Gewoon missie accepteren, quest line volgen en de volgende missie accepteren. Snap de afkeur niet zo omdat het toevallig open world is. Negeer de vraagtekens en andere icoontjes gewoon. Volgens mij kun je ze zelfs helemaal uitzetten als je geen interesse hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator donderdag 17 december 2020 @ 10:49:54 #146
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_196780396
quote:
19s.gif Op donderdag 17 december 2020 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Maar, Valhalla kun je zo lineair spelen als je wil. Gewoon missie accepteren, quest line volgen en de volgende missie accepteren. Snap de afkeur niet zo omdat het toevallig open world is. Negeer de vraagtekens en andere icoontjes gewoon. Volgens mij kun je ze zelfs helemaal uitzetten als je geen interesse hebt.
Juist omdat ze het open world maken zijn de zaken die je kunt doen in die wereld constant hetzelfde en repetitief.

En dat negeren, ja dan ben ik dus bewust een lading game content aan het ontwijken, die ze dan eigenlijk voor niks hebben toegevoegd en hadden kunnen investeren in andere wel leuke zaken.
What can change the nature of a man?
  Moderator donderdag 17 december 2020 @ 10:53:04 #147
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_196780441
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 10:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]

ACh, dat valt reuze mee joh. Als straks alles een beetje bijgepatched is, en de grote storm is gaan liggen kan het snel gaan.

Zo zat The Witcher 3 ook vol met bugs bij release begreep ik, en is volgens velen de beste game ooit. No Man's Sky krijgt in 2020 awards en hebben het ook weten om te draaien van 'slechtste studio aller tijden' naar een billboard door fans vlak bij hun kantoor als bedankje.

Moet wel zeggen dat ik teveel negativiteit heb gelezen. Even geen zin om te spelen meer, terwijl ik me echt opperbest vermaakte begin van de week. Hopelijk duurt de next gen patch geen jaar.
Zelfde was inderdaad bij The Witcher 3, nu zijn meer mensen zuur omdat ze mega hyped waren over Cyberpunk en dat het nu net tijdens console wisseling valt.
What can change the nature of a man?
pi_196780446
En toch vind ik Valhall wel leuk. Blijf er toch naar terug grijpen. Misschien omdat ik niet als een malle alles achter elkaar wil doen, dan valt het repetitieve wel mee. En bij Ubisoft leer je al snel af om alle icoontjes te willen doen :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_196780462
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 10:53 schreef Coco het volgende:

[..]

Zelfde was inderdaad bij The Witcher 3, nu zijn meer mensen zuur omdat ze mega hyped waren over Cyberpunk en dat het nu net tijdens console wisseling valt.
En dat ze bewust de consoleversies niet voor release hebben laten reviewen omdat ze wisten dat het kut was helpt denk ik ook niet mee :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator donderdag 17 december 2020 @ 10:56:04 #150
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_196780502
quote:
7s.gif Op donderdag 17 december 2020 10:53 schreef Pheno het volgende:

[..]

En dat ze bewust de consoleversies niet voor release hebben laten reviewen omdat ze wisten dat het kut was helpt denk ik ook niet mee :P
Dat was niet handig nee.
What can change the nature of a man?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')