Loop al jaren rond op Fok! maar nog steeds geen idee van tl:dr betekend......quote:Op donderdag 17 december 2020 14:45 schreef Jimbo het volgende:
jezus jullie zitten binnen en het topic loopt gelijk vol
iemand een tl;dr van vandaag?
Ik zal er tot halverwege 2021 niet aan beginnen.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:13 schreef Blik het volgende:
Is Cyberpunk al wat stabieler? Heb een bol.com cadeaubon gekregen, leek me wel een leuk kerstcadeautje mits de stabiliteit beter is
too long didn't read. Dus je vraagt om een samenvatting als je om tldr vraagtquote:Op donderdag 17 december 2020 15:16 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Loop al jaren rond op Fok! maar nog steeds geen idee van tl:dr betekend......
15 fps is ook stabiliteit.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:13 schreef Blik het volgende:
Is Cyberpunk al wat stabieler? Heb een bol.com cadeaubon gekregen, leek me wel een leuk kerstcadeautje mits de stabiliteit beter is
Ah OK, in dat geval:quote:Op donderdag 17 december 2020 15:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
too long didn't read. Dus je vraagt om een samenvatting als je om tldr vraagt
Heb er nu zo’n 20 uur opzitten op PS4 Slim. Een keer blauw scherm crash gehad. Verder loopt t soepel en vermaak ik me er goed mee. Je moet wel voor lief nemen dat het er niet haarscherp uitziet (al helemaal niet tijdens hard autorijden) en dat de AI echt belabberd is. Verder vind ik de wereld prachtig gemaakt, de missies wel tof en het verhaal boeiend. Een dezer dagen komt patch 1.05 en ben benieuwd wat die gaat doen. In jan en feb nog twee grote patches.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:13 schreef Blik het volgende:
Ieder jaar, dus even geduld voor volgende week.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:30 schreef Dopekoe het volgende:
Weet iemand of er binnen kort nog een kerst sale in de store komt ?
Ja vind ik niet leuk.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:45 schreef wolfrolf het volgende:
De webshops blijven aardig stil geloof ik he @:Rolstoelvandaal @:dopekoe
Dan weet je iig dat je die kale toets moet hebbenquote:Op donderdag 17 december 2020 15:53 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Ja vind ik niet leuk.
Op mijn f5 toets staat al geen volledige f5 meer...
Wat was er met Valhalla dan?quote:Op donderdag 17 december 2020 15:24 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ah OK, in dat geval:
Mogelijk vandaag nieuwe voorraad ps5, iets met yakuza en iets met valhalla
Al op mijn 12de een diploma blind typen gehaald en nooit gestopt met oefenen. Nog op een typmachine lol.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan weet je iig dat je die kale toets moet hebben
Geen idee, dacht dat ik het voorbij zag komenquote:Op donderdag 17 december 2020 16:07 schreef StateOfMind het volgende:
W
[..]
Wat was er met Valhalla dan?
Helaas wel ja, maar goed, vorige keer kwam de voorraad op vrijdag om 11 uur online dus we wachten het afquote:Op donderdag 17 december 2020 15:45 schreef wolfrolf het volgende:
De webshops blijven aardig stil geloof ik he @:Rolstoelvandaal @:dopekoe
Hoop dat Cold war er bij zitquote:Op donderdag 17 december 2020 15:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ieder jaar, dus even geduld voor volgende week.
Je spaart me 7.50 uitquote:Op donderdag 17 december 2020 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
De besturing en het beeld van Baldur's Gate was zo rot, ik ga maar Bioshock installeren.
Eens kijken of dat wat is.
Alleen omdat ik de s achter game vergatquote:Op donderdag 17 december 2020 13:31 schreef over_hedge het volgende:
Gaat nu iedereen de meest random spellen opnoemen die er totaal niks mee te maken hebben om grappig proberen te zijn?
Goed topic is het soms toch ook
Ohhhhquote:Op donderdag 17 december 2020 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
De besturing en het beeld van Baldur's Gate was zo rot, ik ga maar Bioshock installeren.
Eens kijken of dat wat is.
Voor PS4 he? Voor pc geen idee.quote:
Ik heb echt moeite om het te verstaan. TV op hard, instellingen op voice over muziek. Toch versta ik er geen tyfus van. Ik ga er morgen wel voor zitten als vriendin er niet is.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
OhhhhDat is mooi. Bioshock is echt heel cool. Let goed op het verhaal. Luister de tapes. Ga op onderzoek uit.
Uiteraard op volgorde van release spelen, eerst 1, dan 2 en dan Infinite.
Subtitles aanzetten?quote:Op donderdag 17 december 2020 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor PS4 he? Voor pc geen idee.
[..]
Ik heb echt moeite om het te verstaan. TV op hard, instellingen op voice over muziek. Toch versta ik er geen tyfus van. Ik ga er morgen wel voor zitten als vriendin er niet is.
Altijd subtitles aan master racequote:Op donderdag 17 december 2020 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb echt moeite om het te verstaan. TV op hard, instellingen op voice over muziek. Toch versta ik er geen tyfus van. Ik ga er morgen wel voor zitten als vriendin er niet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |