abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 17 december 2020 @ 23:45:38 #101
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_196795899
Hier zat ik even op mijn iPhone. (lol)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Forum Admin vrijdag 18 december 2020 @ 08:57:09 #102
35723 crew  GGMM
pi_196797788
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 23:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Even een kleine rectificatie. Ik gaf MC-M de schuld van deze goal door in de chat te zeggen "grappig MC"

Echter nu ik even terugkijk naar deze goal moet ik concluderen dat ik helaas zelf ten grondslag lag aan dit doelpunt, gezien mijn positionering.
Goh
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator vrijdag 18 december 2020 @ 09:43:52 #103
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_196798249
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 08:57 schreef GGMM het volgende:

[..]

Goh
Geef me dan ook meteen ff gelijk over Errors foutje, dan voel ik me ook weer wat beter voor vandaag
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Forum Admin vrijdag 18 december 2020 @ 09:45:30 #104
35723 crew  GGMM
pi_196798263
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 09:43 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Geef me dan ook meteen ff gelijk over Errors foutje, dan voel ik me ook weer wat beter voor vandaag
Je ziet dat hij daar loopt, dus je keuze om tegen hem aan te schieten snap ik niet helemaal.

Maar dat hij daar weer totaal verkeerd loopt is een feit ja :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator vrijdag 18 december 2020 @ 09:52:06 #105
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_196798347
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 09:45 schreef GGMM het volgende:

[..]

Je ziet dat hij daar loopt, dus je keuze om tegen hem aan te schieten snap ik niet helemaal.

Maar dat hij daar weer totaal verkeerd loopt is een feit ja :)
Tsja ik kan weinig anders, ik ben met jou in duel (wat ik uiteraard makkelijk had gewonnen als Error er niet gezellig bij was gaan staan), en dan komt error er ineens gezelllig bij staan. 2 keepers aan weerzijden van de aanvaller is vaak funest voor het uitverdedigen, ook hier blijkt dat maar weer.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_196800912
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 09:43 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Geef me dan ook meteen ff gelijk over Errors foutje, dan voel ik me ook weer wat beter voor vandaag
Nog steeds bezig hier met framen. Waarschijnlijk heb ik je hiervoor al 5 keer geholpen waarbij er doelpunten werden voorkomen, gaat het 1 keer mis, krijgen we die te zien.
  Forum Admin vrijdag 18 december 2020 @ 13:05:55 #107
35723 crew  GGMM
pi_196801144
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 12:50 schreef 3rr0r het volgende:
Waarschijnlijk heb ik je hiervoor al 5 keer geholpen
Ja dat denk ik ook ja
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator vrijdag 18 december 2020 @ 13:09:33 #108
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_196801198
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 12:50 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Nog steeds bezig hier met framen. Waarschijnlijk heb ik je hiervoor al 5 keer geholpen waarbij er doelpunten werden voorkomen, gaat het 1 keer mis, krijgen we die te zien.
Natuurlijk zullen er dingen zijn die je goed doet :) maar de top CEO’s van deze planeet focussen ook niet op goed nieuws, maar alleen op slecht nieuws. Dat zou bij top-e-sporters ook het geval moeten zijn vind ik.

De beweging die je maakt richting het doel in relatie tot waar de bal zich bevindt is fundamenteel verkeerd maat. Ik probeer je een beetje inzicht te laten krijgen :)
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_196802242
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2020 13:09 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Natuurlijk zullen er dingen zijn die je goed doet :) maar de top CEO’s van deze planeet focussen ook niet op goed nieuws, maar alleen op slecht nieuws. Dat zou bij top-e-sporters ook het geval moeten zijn vind ik.

De beweging die je maakt richting het doel in relatie tot waar de bal zich bevindt is fundamenteel verkeerd maat. Ik probeer je een beetje inzicht te laten krijgen :)
Nee, je ziet in dit soort gifjes niet eens hoe de situatie was. Stel je staat achter en de tijd dringt, dan neem je al hele andere beslissingen, neem je meer risico. Je ziet niet of andere spelers falen waardoor je hun fouten moet trachten te herstellen. Prima ter vermaak maar kom niet betweterig adhv 1 actie die misgaat proberen te doen alsof je meer inzicht hebt dan de ander.

GGMM verliest bijvoorbeeld tig keer de bal wat ik dan mag oplossen, laat 5 goede scoringskansen de mist in gaan waardoor we niet op voorsprong komen. Zien we niks van, nee, gifje met 3rr0r en dan uit de hoogte komen doen alsof je beter inzicht hebt. Ja jullie spelen langer en zijn beter, vooral met de controle. Nemen het serieuzer en zien het liefst pure 1 op 1 acties waarbij de rest toekijkt of ze lukken.

Wat ik wil zeggen is, kom niet de boel framen alsof je zelf perfect gespeeld hebt. Gewoon bescheiden blijven. (Uit)Lachen en plagen prima, dat is juist leuk. Over het randje gaan en treiteren en pesten en continu zeiken zoals GGMM wat weken met mij probeerde geeft slechts blijk van een onzekere kneus. Maar hij is alweer wat bijgedraaid merkte ik.
pi_196802518
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 14:09 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Nee, je ziet in dit soort gifjes niet eens hoe de situatie was. Stel je staat achter en de tijd dringt, dan neem je al hele andere beslissingen, neem je meer risico. Je ziet niet of andere spelers falen waardoor je hun fouten moet trachten te herstellen. Prima ter vermaak maar kom niet betweterig adhv 1 actie die misgaat proberen te doen alsof je meer inzicht hebt dan de ander.

GGMM verliest bijvoorbeeld tig keer de bal wat ik dan mag oplossen, laat 5 goede scoringskansen de mist in gaan waardoor we niet op voorsprong komen. Zien we niks van, nee, gifje met 3rr0r en dan uit de hoogte komen doen alsof je beter inzicht hebt. Ja jullie spelen langer en zijn beter, vooral met de controle. Nemen het serieuzer en zien het liefst pure 1 op 1 acties waarbij de rest toekijkt of ze lukken.

Wat ik wil zeggen is, kom niet de boel framen alsof je zelf perfect gespeeld hebt. Gewoon bescheiden blijven. (Uit)Lachen en plagen prima, dat is juist leuk. Over het randje gaan en treiteren en pesten en continu zeiken zoals GGMM wat weken met mij probeerde geeft slechts blijk van een onzekere kneus. Maar hij is alweer wat bijgedraaid merkte ik.
Ziedend.
Dit, dus.
  Forum Admin vrijdag 18 december 2020 @ 14:26:37 #111
35723 crew  GGMM
pi_196802548
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 14:09 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Nee, je ziet in dit soort gifjes niet eens hoe de situatie was. Stel je staat achter en de tijd dringt, dan neem je al hele andere beslissingen, neem je meer risico. Je ziet niet of andere spelers falen waardoor je hun fouten moet trachten te herstellen. Prima ter vermaak maar kom niet betweterig adhv 1 actie die misgaat proberen te doen alsof je meer inzicht hebt dan de ander.

GGMM verliest bijvoorbeeld tig keer de bal wat ik dan mag oplossen, laat 5 goede scoringskansen de mist in gaan waardoor we niet op voorsprong komen. Zien we niks van, nee, gifje met 3rr0r en dan uit de hoogte komen doen alsof je beter inzicht hebt. Ja jullie spelen langer en zijn beter, vooral met de controle. Nemen het serieuzer en zien het liefst pure 1 op 1 acties waarbij de rest toekijkt of ze lukken.

Wat ik wil zeggen is, kom niet de boel framen alsof je zelf perfect gespeeld hebt. Gewoon bescheiden blijven. (Uit)Lachen en plagen prima, dat is juist leuk. Over het randje gaan en treiteren en pesten en continu zeiken zoals GGMM wat weken met mij probeerde geeft slechts blijk van een onzekere kneus. Maar hij is alweer wat bijgedraaid merkte ik.
Woest.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_196802585
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 14:09 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Nee, je ziet in dit soort gifjes niet eens hoe de situatie was. Stel je staat achter en de tijd dringt, dan neem je al hele andere beslissingen, neem je meer risico. Je ziet niet of andere spelers falen waardoor je hun fouten moet trachten te herstellen. Prima ter vermaak maar kom niet betweterig adhv 1 actie die misgaat proberen te doen alsof je meer inzicht hebt dan de ander.

GGMM verliest bijvoorbeeld tig keer de bal wat ik dan mag oplossen, laat 5 goede scoringskansen de mist in gaan waardoor we niet op voorsprong komen. Zien we niks van, nee, gifje met 3rr0r en dan uit de hoogte komen doen alsof je beter inzicht hebt. Ja jullie spelen langer en zijn beter, vooral met de controle. Nemen het serieuzer en zien het liefst pure 1 op 1 acties waarbij de rest toekijkt of ze lukken.

Wat ik wil zeggen is, kom niet de boel framen alsof je zelf perfect gespeeld hebt. Gewoon bescheiden blijven. (Uit)Lachen en plagen prima, dat is juist leuk. Over het randje gaan en treiteren en pesten en continu zeiken zoals GGMM wat weken met mij probeerde geeft slechts blijk van een onzekere kneus. Maar hij is alweer wat bijgedraaid merkte ik.
Heb jij ooit weleens 'oh wacht, misschien heb je wel gelijk' gepost?
pi_196802677
Ik ben hier op advies van @Coco .

Niet teleurgesteld.
pi_196802716
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 14:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Heb jij ooit weleens 'oh wacht, misschien heb je wel gelijk' gepost?
Volgens mij gaf ik al aan Chevy toe dat het daar mis ging. Ik beweer ook niet dat ik geen fouten maak. Verder heb ik niet zo'n simplistische kijk als jij blijkbaar nee, waarbij je adhv een uitgeknipt stukje waarbij de wedstrijdsituatie niet zichtbaar is, gaat oordelen over iemands inzicht en kunnen.
  Moderator vrijdag 18 december 2020 @ 14:40:10 #115
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_196802799
Vanavond de kans om je progressie te laten zien!

Ik geef jullie huiswerk mee.

@-jos- pak niet de bal af van je medespeler
@3rr0r loop niet in de weg en vertrouw op je medespelers
@Bluedisplay sta niet te ver uit je doel
@Coco schiet eens fatsoenlijk op het doel
@GGMM Hou je een beetje in als je kritiek hebt. Dank.
@ChevyCaprice blijf van je iphone af en sta eens niet achter de doellijn
@Oriente eet eens een frikandel minder, probeer eens niet via het muurtje en minder buitenspel staan
@T3hTommay je mag ook wel eens niet keepen
@Scrummie ren eens niet als een debiel rond bij rambo
@MC-Morgan dump je vriendin
@FireFox1 speel eens vaker mee en gooi die waterkoeler weg
@Max23 kerstvakantie, meespelen!
@Dj_Day-V kom eens uit bij rambo
What can change the nature of a man?
  Moderator vrijdag 18 december 2020 @ 14:40:52 #116
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_196802810
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 14:09 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Nee, je ziet in dit soort gifjes niet eens hoe de situatie was. Stel je staat achter en de tijd dringt, dan neem je al hele andere beslissingen, neem je meer risico. Je ziet niet of andere spelers falen waardoor je hun fouten moet trachten te herstellen. Prima ter vermaak maar kom niet betweterig adhv 1 actie die misgaat proberen te doen alsof je meer inzicht hebt dan de ander.
Eens, maar je momentum dat je meenam richting je eigen doel was ongeacht de spelsituatie te riskant, vind ik.
quote:
GGMM verliest bijvoorbeeld tig keer de bal wat ik dan mag oplossen, laat 5 goede scoringskansen de mist in gaan waardoor we niet op voorsprong komen. Zien we niks van, nee, gifje met 3rr0r en dan uit de hoogte komen doen alsof je beter inzicht hebt. Ja jullie spelen langer en zijn beter, vooral met de controle. Nemen het serieuzer en zien het liefst pure 1 op 1 acties waarbij de rest toekijkt of ze lukken.
Ik kwam nog een megamisser van GGMM tegen, die zal ik nog wel even plaatsen als je dat leuk vindt :)
quote:
Wat ik wil zeggen is, kom niet de boel framen alsof je zelf perfect gespeeld hebt. Gewoon bescheiden blijven. (Uit)Lachen en plagen prima, dat is juist leuk.
Eens. Ik beweer ook niet dat ik foutloos speel hoor, kijk maar naar dat laatste gifje van de vorige pagina. Die zag er erg grappig uit vind ik zelf :D
quote:
Over het randje gaan en treiteren en pesten en continu zeiken zoals GGMM wat weken met mij probeerde geeft slechts blijk van een onzekere kneus. Maar hij is alweer wat bijgedraaid merkte ik.
GGMM slaat daarin af en toe wat door, maar om de absolute top te bereiken kunnen we elkaar natuurlijk te allen tijde steunen :)
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Forum Admin vrijdag 18 december 2020 @ 14:41:07 #117
35723 crew  GGMM
pi_196802815
Als de bal niet van me wordt afgepakt dan zal ik me inhouden qua kritiek.

Gebeurt dit wel dan ga ik weer los!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_196802849
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 14:40 schreef Coco het volgende:
@Bluedisplay sta niet te ver uit je doel
Oke, error.
  Forum Admin vrijdag 18 december 2020 @ 14:45:29 #119
35723 crew  GGMM
pi_196802885
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator vrijdag 18 december 2020 @ 14:49:01 #120
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_196802925
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 14:45 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat was zijn idee hierachter?
What can change the nature of a man?
  Forum Admin vrijdag 18 december 2020 @ 14:50:03 #121
35723 crew  GGMM
pi_196802940
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 14:49 schreef Coco het volgende:

[..]

Wat was zijn idee hierachter?
Ik heb geen idee Coco

Ik heb werkelijk geen idee.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator vrijdag 18 december 2020 @ 14:56:30 #122
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_196803025
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 14:45 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja, zo ken ik er nog wel éénendertig.

Als we toch oude koeien uit de sloot gaan halen :T

Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Forum Admin vrijdag 18 december 2020 @ 14:58:09 #123
35723 crew  GGMM
pi_196803051
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 december 2020 14:56 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Tsja, zo ken ik er nog wel éénendertig.

Als we toch oude koeien uit de sloot gaan halen :T

[ afbeelding ]
Ja, verschil is dat ik hier duidelijk iets probeerde (wat totaal misging)

Een technische fout kan altijd, maar dat je gewoon constant verkeerde keuzes maakt (door bijvoorbeeld de bal van je medespeler af te pakken) en dit weigert aan te passen omdat je gewoonweg koppig bent dat vind ik van een hele andere orde!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin vrijdag 18 december 2020 @ 14:59:00 #124
35723 crew  GGMM
pi_196803066
Daarnaast gaf jij mij duidelijk de indruk dat je naar links zou gaan schieten en wijzig je dit op het laatste moment naar rechts, terwijl je zag dat ik aan jouw linkerkant liep

Vind ik wel een beetje flauw eigenlijk
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator vrijdag 18 december 2020 @ 15:03:46 #125
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_196803140
What can change the nature of a man?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')