Neequote:Op maandag 14 december 2020 19:15 schreef JohnBercow het volgende:
Maar blijven de sexwerkers nou wel open?
TR gezet.quote:
Dan mag u nu doorrijden naar het tweede raamquote:
Wat! In maart zat ik in een verbouwing. Er zullen nu ook wel mensen in een verbouwing zitten. Dit kan best wat vertraging geven en extra kosten.quote:Op maandag 14 december 2020 19:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat? Afhalen en bezorgen kan gewoon
Stoer hoorquote:Op maandag 14 december 2020 19:16 schreef GemMagic het volgende:
Mooi. Morgen naar kantoor. Blijft adviesje.
Vanwege die mensen, worden nu extra maatregelen getroffen.quote:Op maandag 14 december 2020 19:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Helden zijn het daar buiten
Geniale actie
We kunnen het er niet mee eens zijn, maar ze mogen toch gewoon demonstreren? Waarom zou dat ineens strafbaar moeten zijn?quote:Op maandag 14 december 2020 19:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit. Haast jammer dat de aantekening op het strafblad is verdwenen
En waarom zou je niet thuiswerken, ook al is het een advies?quote:Op maandag 14 december 2020 19:16 schreef GemMagic het volgende:
Mooi. Morgen naar kantoor. Blijft adviesje.
Prima oplossing zoquote:Op maandag 14 december 2020 19:15 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wat! In maart zat ik in een verbouwing. Er zullen nu ook wel mensen in een verbouwing zitten. Dit kan best wat vertraging geven en extra kosten.
Dat dusquote:Op maandag 14 december 2020 19:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Asociaal kutvolk daar buiten, kei hard de Hofvijver inmeppen
Wat zei men hier nou net? OOK sekswerkers mogen niet!quote:Op maandag 14 december 2020 19:16 schreef Twinkle20 het volgende:
Nope
Dus in het uiterste geval zal ik het illegale circuit in moeten
Moet toch ergens mijn studie van bekostigen nu wij dankzij Rutte 700 euro per maand in kunnen leveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |