SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Om je dood te schamen toch, ze zullen wel trots op zichzelf zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 19:11 schreef Ygritte het volgende:
Jongens laten we nog meer besparen op de GGZ.... goed idee![]()
Wat een in en in trieste mensen daarbuiten.....
Stel je voor dat Wilders daar had gezetenquote:Op maandag 14 december 2020 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weinig partijen die het anders gedaan hadden.
Ja dat denk ik wel. Als ze nou oprect niet geloven in corona?quote:Op maandag 14 december 2020 19:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Om je dood te schamen toch, ze zullen wel trots op zichzelf zijn.
Dat soort mensen heeft een te laag iq om zich te schamenquote:Op maandag 14 december 2020 19:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Om je dood te schamen toch, ze zullen wel trots op zichzelf zijn.
Denk dat ze zelf vinden het goede te doenquote:Op maandag 14 december 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel. Als ze nou oprect niet geloven in corona?
Ja. En als ze nou oprecht niet geloven in zwaartekracht?quote:Op maandag 14 december 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
"Ik geloof niet in feiten"quote:Op maandag 14 december 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alle Marokkanen dicht!!!!!quote:Op maandag 14 december 2020 19:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stel je voor dat Wilders daar had gezeten
Dan nog hoeven ze zich niet te gedragen alsof ze een aantal chromosoompjes te veel hebben.quote:Op maandag 14 december 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan hadden we geen Corona gehad, dan waren de grenzen dicht geweest.quote:Op maandag 14 december 2020 19:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stel je voor dat Wilders daar had gezeten
Deze heb ik serieus al een paar keer langs horen komenquote:Op maandag 14 december 2020 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"Ik geloof niet in feiten"
Oh hij doet dit wel goed hoor.quote:Op maandag 14 december 2020 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weinig partijen die het anders gedaan hadden.
Nou ja ze denken dus dat ze worden belazerd. Dan ga je daar dus tegen in.quote:Op maandag 14 december 2020 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan nog hoeven ze zich niet te gedragen alsof ze een aantal chromosoompjes te veel hebben.
Heeft ie geen tijd voor.quote:Op maandag 14 december 2020 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh hij doet dit wel goed hoor.
Maar persoonlijk ben ik gewoon klaar met zijn karakter, waarom kan die gek geen vrouw krijgen?
Je ze zijn waarschijnlijk te mentaal beperkt om te begrijpen dat dit enkel averechts werkt.quote:Op maandag 14 december 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja ze denken dus dat ze worden belazerd. Dan ga je daar dus tegen in.
Jaquote:Op maandag 14 december 2020 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou Liesje![]()
Gelukkig heb ik nog wat foto's van je
quote:Op maandag 14 december 2020 19:15 schreef UitStraling het volgende:
Niet meer dan twee mensen bij elkaar, gelukkig hebben wij elkaar [ afbeelding ]
Nee je moet denken vanuit iemand die dit totaa; niet geloofd en denkt dat hij wordt belazerd en opgelicht.quote:Op maandag 14 december 2020 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je ze zijn waarschijnlijk te mentaal beperkt om te begrijpen dat dit enkel averechts werkt.
Doosje halfvochtige tissues ernaast.quote:Op maandag 14 december 2020 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou Liesje![]()
Gelukkig heb ik nog wat foto's van je
quote:Op maandag 14 december 2020 19:15 schreef UitStraling het volgende:
Niet meer dan twee mensen bij elkaar, gelukkig hebben wij elkaar [ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 december 2020 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doosje halfvochtige tissues ernaast.
Begrijp het wel, maar kan er geen begrip voor opbrengen.quote:Op maandag 14 december 2020 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee je moet denken vanuit iemand die dit totaa; niet geloofd en denkt dat hij wordt belazerd en opgelicht.
Dan begrijp je waarom ze er staan
Rutte is gemaakt van Teflon, daar glijdt alles vanaf. Alles behalve Corona heeft hij ook weg kunnen lachen. Ik stem D666 maar coalitie met de VVD heeft vaak wel mijn voorkeur.quote:Op maandag 14 december 2020 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh hij doet dit wel goed hoor.
Maar persoonlijk ben ik gewoon klaar met zijn karakter, waarom kan die gek geen vrouw krijgen?
Bah.quote:Op maandag 14 december 2020 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rutte mag jullie ook wel eens even bedanken voor alle tomeloze inzet. Ook nu zijn jullie weer degene die er voor zorgen dat anderen kunnen werken.quote:
is nou niet echt een job die niet aan je vreet denk ikquote:Op maandag 14 december 2020 19:18 schreef kwiwi het volgende:
Hij ziet er wel oud(er) uit nu vind ik. Maar misschien is dat het licht.
grijze duif gewordenquote:Op maandag 14 december 2020 19:18 schreef kwiwi het volgende:
Ja.quote:Op maandag 14 december 2020 19:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Rutte mag jullie ook wel eens even bedanken voor alle tomeloze inzet. Ook nu zijn jullie weer degene die er voor zorgen dat anderen kunnen werken.![]()
quote:Op maandag 14 december 2020 19:19 schreef UitStraling het volgende:
En ja het wordt beter zegt ie!!!!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
voor jou heb ik nog driehonderd pleerollen ouwe vieskees.quote:Op maandag 14 december 2020 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Held hoor die manquote:Op maandag 14 december 2020 19:18 schreef kwiwi het volgende:
Inderdaad, maar vond hem er verdacht goed uitzien nog de afgelopen maanden. Denk dat je echt je werk moet kunnen loslaten in de avond dan.quote:Op maandag 14 december 2020 19:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is nou niet echt een job die niet aan je vreet denk ik
Ik heb dat lulverhaal bij Linda gezien. Dat interview.quote:Op maandag 14 december 2020 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rutte is gemaakt van Teflon, daar glijdt alles vanaf. Alles behalve Corona heeft hij ook weg kunnen lachen. Ik stem D666 maar coalitie met de VVD heeft vaak wel mijn voorkeur.
Op tv ook niet.quote:Op maandag 14 december 2020 19:19 schreef bitterbal het volgende:
hmm de nos tube laat de jonge niet zien
hoe kom je daar nou bij?quote:Op maandag 14 december 2020 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb dat lulverhaal bij Linda gezien. Dat interview.
Maar eigenlijk moet ik concluderen dat het een humorloze, ontzettende ouderwetse, niet op de hoogte van wat er speelt, omzich zelf lachende, zak hooi is.
Hele harde werker, en goed voor zijn familie. Dat ook maar niet iemand om dit land te leiden.
Gelijk heb jequote:Op maandag 14 december 2020 19:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.We hebben vandaag lekker de vuurkorf aangedaan en kerstliedjes gezongen en marshmallows geroosterd. Als we toch weer dicht gaan, dan maar met een knal.
Die haal ik bij de Bijenkorf en die moet ook dicht.quote:Op maandag 14 december 2020 19:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik haal daar m'n brood en melk enzo
Linda kijkenquote:Op maandag 14 december 2020 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb dat lulverhaal bij Linda gezien. Dat interview.
Maar eigenlijk moet ik concluderen dat het een humorloze, ontzettende ouderwetse, niet op de hoogte van wat er speelt, omzich zelf lachende, zak hooi is.
Hele harde werker, en goed voor zijn familie. Dat ook maar niet iemand om dit land te leiden.
Doe even niet zo ouwelullerig.quote:Op maandag 14 december 2020 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die haal ik bij de Bijenkorf en die moet ook dicht.
Zelf bijknippen dat flupjequote:Op maandag 14 december 2020 19:22 schreef Koen66 het volgende:
lol, rijksoverhuid,nl ligt er gelijk uit
Denk niet dat ze daarvoor gaan open blijven.quote:Op maandag 14 december 2020 19:23 schreef bitterbal het volgende:
misschien dat de hema haar etenshoekje openmag houden
Geen idee?quote:Op maandag 14 december 2020 19:24 schreef kwiwi het volgende:
I
[..]
Denk niet dat ze daarvoor gaan open blijven.
Nou dat zei ie.quote:
De HEMA als redder des natie, iedereen gezwellen van de bewerkte worstquote:Op maandag 14 december 2020 19:24 schreef bitterbal het volgende:
Las volgens mij vandaag ergens dat de vorige keer dat de winkels zelf dicht gingen de hema ook open bleef vanwege maatschappelijk belang. Opzich heeft het dat ook wel die winkel met haar goedkope eten
Denk dat die wel wat meer weetquote:Op maandag 14 december 2020 19:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat zei ie.
Hij kijkt nooit TV en leest ook geen kranten enzo.
Daarom maakt zijn assistent elke dag een klein briefje wat ie elke morge leest, maar dat mochten dan maar paar regels zijn:
- groepje mensen demonstreren tegen regels, klein groepje niet noemenswaardig,
- paar boze agrariërs op de weg.
- Amalia jarig boodschapje sturen
- economie deze maand +2% werkloosheid -1%
- 1 keer op lucky TV met Alex, ter compensatie zondag 1 interview geven.
Zo ziet hij het leven.
Wasmiddel bij de Action is ook goedkoper.quote:Op maandag 14 december 2020 19:24 schreef bitterbal het volgende:
Las volgens mij vandaag ergens dat de vorige keer dat de winkels zelf dicht gingen de hema ook open bleef vanwege maatschappelijk belang. Opzich heeft het dat ook wel die winkel met haar goedkope eten
Lekker overzichtelijk wel....quote:Op maandag 14 december 2020 19:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat zei ie.
Hij kijkt nooit TV en leest ook geen kranten enzo.
Daarom maakt zijn assistent elke dag een klein briefje wat ie elke morge leest, maar dat mochten dan maar paar regels zijn:
- groepje mensen demonstreren tegen regels, klein groepje niet noemenswaardig,
- paar boze agrariërs op de weg.
- Amalia jarig boodschapje sturen
- economie deze maand +2% werkloosheid -1%
- 1 keer op lucky TV met Alex, ter compensatie zondag 1 interview geven.
Zo ziet hij het leven.
Raar dat ze die fluitwappies niet even het water in hebben geduwd.quote:Op maandag 14 december 2020 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat een persco toch beter was geweest
Anders verkoopt Mediamarkt morgen ook ineens rookworst.quote:Op maandag 14 december 2020 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wasmiddel bij de Action is ook goedkoper.
Je moet toch ergens een lijn gaan trekken; anders neem je het nog steeds niet serieus.
Mja, da’s PR-technisch ook niet handig.quote:Op maandag 14 december 2020 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar dat ze die fluitwappies niet even het water in hebben geduwd.
Chinees plastic kan nooit essentieel zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 19:27 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij vond de Action zichzelf ook wel essentieel
We kunnen prima de hema een paar weken missen.quote:Op maandag 14 december 2020 19:24 schreef bitterbal het volgende:
WC-papier, verzorging, kookspul, eten, diervoer, wasmiddel.quote:Op maandag 14 december 2020 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Chinees plastic kan nooit essentieel zijn.
Nou die solar lampjes met die flamingo en ananas anders wel hoor?quote:Op maandag 14 december 2020 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Chinees plastic kan nooit essentieel zijn.
Aaaaaarghhhhh Neelie Kroes zegt ook Jew Yorkquote:Op maandag 14 december 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Anders verkoopt Mediamarkt morgen ook ineens rookworst.
nog wel langer ookquote:Op maandag 14 december 2020 19:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We kunnen prima de hema een paar weken missen.
Maar je weet wel een hoop van het leven als je naar Linda kijkt?quote:Op maandag 14 december 2020 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Serieus hoe zie jij het leven als alles wat er gebeurd elke dag op een A5je staat en de rest van de dag hoor je alleen politiek correct gelul?
absoluutquote:Op maandag 14 december 2020 19:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zaken als bol punt com maken dit jaar echt een recordwinst...
Ik kan de coffeeshop ook prima missen maar betekent niet dat ik het jouw niet gun :p Of begrijp dat ji er wel waarde aan hechtquote:Op maandag 14 december 2020 19:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We kunnen prima de hema een paar weken missen.
Detailsquote:Op maandag 14 december 2020 19:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
WC-papier, verzorging, kookspul, eten, diervoer, wasmiddel.
Nee kijk ik nooit verder. Maar was een vd weinige “persoonlijke interviews” die die ooit heeft gegeven.quote:Op maandag 14 december 2020 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar je weet wel een hoop van het leven als je naar Linda kijkt?
probeer rijksvoorhuid.nl eensquote:Op maandag 14 december 2020 19:22 schreef Koen66 het volgende:
lol, rijksoverhuid,nl ligt er gelijk uit
quote:Op maandag 14 december 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou die solar lampjes met die flamingo en ananas anders wel hoor?
uhuhquote:Op maandag 14 december 2020 19:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou was
[..]
Nee kijk ik nooit verder. Maar was een vd weinige “persoonlijke interviews” die die ooit heeft gegeven.
Of het geeft juist een duidelijk signaal af en het geeft natuurlijk wat extra cachet aan de dringende oproep om te luisteren.quote:Op maandag 14 december 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, da’s PR-technisch ook niet handig.
quote:Op maandag 14 december 2020 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaaaaarghhhhh Neelie Kroes zegt ook Jew York
Wat mensen in burger inhuren. Er is vast wel iemand die voor een tientje wat mensen in de plomp gooit.quote:Op maandag 14 december 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, da’s PR-technisch ook niet handig.
quote:Op maandag 14 december 2020 19:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhuh
' dat doet die echt nooit hoor' als die in je been hangt
Wat?quote:Op maandag 14 december 2020 19:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhuh
' dat doet die echt nooit hoor' als die in je been hangt
Ja, maar het is ook koren op de molen van die wappies.quote:Op maandag 14 december 2020 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of het geeft juist een duidelijk signaal af en het geeft natuurlijk wat extra cachet aan de dringende oproep om te luisteren.
ik heb ietwat hoop dat Jumbo er nog iets van kan makenquote:
Waar is die post van mij als ik hem nodig hebquote:Op maandag 14 december 2020 19:31 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn denk ik ook wel mensen die het gratis doen.
Uhu, onze braafste gezinsman is het, dat is nu wel bewezen met zijn Linda.quote:Op maandag 14 december 2020 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja los die zei dat die verdernooit naar linda kijkt
ja die hebben toch het essentieel Hema assortimentquote:Op maandag 14 december 2020 19:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ietwat hoop dat Jumbo er nog iets van kan maken
die hebben het hele warenhuis toch overgenomen samen met een investeerder?quote:Op maandag 14 december 2020 19:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja die hebben toch het essentieel Hema assortiment
Ik heb laatst ook een slechte kerstfilm gekeken met mijn vriendin. Biecht het meteen maar op.quote:Op maandag 14 december 2020 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uhu, onze braafste gezinsman is het, dat is nu wel bewezen met zijn Linda.
Bijnaquote:Op maandag 14 december 2020 19:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die hebben het hele warenhuis toch overgenomen samen met een investeerder?
quote:Op maandag 14 december 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook koren op de molen van die wappies.
jE maG zELFs nIEt meeR deMOnstrEren!
geen flauw ideequote:Op maandag 14 december 2020 19:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook de enige gezinsman.quote:Op maandag 14 december 2020 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uhu, onze braafste gezinsman is het, dat is nu wel bewezen met zijn Linda.
Ik kan de shop ook prima missen hoor haha, kom er zelden.quote:Op maandag 14 december 2020 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik kan de coffeeshop ook prima missen maar betekent niet dat ik het jouw niet gun :p Of begrijp dat ji er wel waarde aan hecht
Ligt eraan, hoe vaak heb je die film op pauze moeten zetten en terugspoelen?quote:Op maandag 14 december 2020 19:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook een slechte kerstfilm gekeken met mijn vriendin. Biecht het meteen maar op.
Er zijn twee kerstfilms.quote:Op maandag 14 december 2020 19:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hollidate; misschien wel goed voor aantal mensen hier.
heb je nog meer bazentips als ovenpastaquote:Op maandag 14 december 2020 19:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan de shop ook prima missen hoor haha, kom er zelden.
Ja ja "investeerder"quote:Op maandag 14 december 2020 19:33 schreef Koen66 het volgende:
Dat was mijn punt nietquote:Op maandag 14 december 2020 19:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt een scooterdealert hé?quote:Op maandag 14 december 2020 19:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja die ik soms maak met veel gehakt.quote:Op maandag 14 december 2020 19:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je nog meer bazentips als ovenpasta
Volgens mij heeft er geen één een scooter.quote:Op maandag 14 december 2020 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt een scooterdealert hé?
hmm ja ben niet zo'n groot gehakt liefhebberquote:Op maandag 14 december 2020 19:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja die ik soms maak met veel gehakt.
quote:Op maandag 14 december 2020 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt eraan, hoe vaak heb je die film op pauze moeten zetten en terugspoelen?
balquote:Op maandag 14 december 2020 19:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij heeft er geen een scooter.
Ham kaas is toch de lekkerste.quote:Op maandag 14 december 2020 19:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hmm ja ben niet zo'n groot gehakt liefhebber
hier staat sinds kort ook de halve stoep vol met die groene dingenquote:Op maandag 14 december 2020 19:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij heeft er geen een scooter.
Heeft Koen kinderen?quote:Op maandag 14 december 2020 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks, maar je zei dat je de enige gezinsman bent. Dat klopt niet
Heh wat?quote:Op maandag 14 december 2020 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hier staat sinds kort ook de halve stoep vol met die groene dingen
Scan je dat en dan krijg je een life long abo op qanon geneuzel...quote:Op maandag 14 december 2020 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Ve
[..]
Verdomme zelfs QR codes op het spandoek.
Of een Tikkie om 5 euro over te maken.quote:Op maandag 14 december 2020 19:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Scan je dat en dan krijg je een life long abo op qanon geneuzel...
ja je hebt tegenwoordig van die deelscooters maar het probleem is dat iedereen die maar overal van z'n reet laat zakken. gewoon midden dwars op de stoep parkeren want ja ding is toch niet van jou dat boejjjuuuuh of weet ik hoe dat precies werktquote:
Staat Willem Engerd de volgende dag aan je deurquote:Op maandag 14 december 2020 19:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Scan je dat en dan krijg je een life long abo op qanon geneuzel...
Hier moet je ook een foto maken als je ze weer weg zet zodat ze niet midden op de stoep staan. Wel makkelijk even QR code scannen en beetje rijden.quote:Op maandag 14 december 2020 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja je hebt tegenwoordig van die deelscooters maar het probleem is dat iedereen die maar overal van z'n reet laat zakken. gewoon midden dwars op de stoep parkeren want ja ding is toch niet van jou dat boejjjuuuuh of weet ik hoe dat precies werkt
Het is wachten op de docu over Sigrid natuurlijk.quote:Op maandag 14 december 2020 19:41 schreef Koen66 het volgende:
zucht, Jesse Klaver is weer op dreef, gratis campagnetijd
Walgelijk figuur...quote:Op maandag 14 december 2020 19:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat Willem Engerd de volgende dag aan je deur [ afbeelding ]
kaas hoort NERGENS bijquote:Op maandag 14 december 2020 19:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij ovenpasta hoort kaas. @:franticdj is het met mij eens.
wat een ranzig wijfquote:Op maandag 14 december 2020 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh
mijn
goedheid
op
een
stokje
https://www.facebook.com/revrouwlutie/videos/203436081264957/
Psychiatrische patiënt.quote:Op maandag 14 december 2020 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh
mijn
goedheid
op
een
stokje
die zou ik toch wel graag met een vis willen slaanquote:Op maandag 14 december 2020 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh
mijn
goedheid
op
een
stokje
Geen idee hoe het werkt maar ze staan ineens wel overal op de stoepquote:Op maandag 14 december 2020 19:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier moet je ook een foto maken als je ze weer weg zet zodat ze niet midden op de stoep staan. Wel makkelijk even QR code scannen en beetje rijden.
*knoopt zijn gulp los.quote:Op maandag 14 december 2020 19:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die zou ik toch wel graag met een vis willen slaan [ afbeelding ]
Tandartsverzekering heeft hij niet kunnen betalen ookquote:Op maandag 14 december 2020 19:47 schreef UitStraling het volgende:
Live gekkie
https://www.facebook.com/880204149005771/videos/124254452747238/
Fascinerend wel ergens, zodra deze pandemie weer voorbij is in ieder geval blijvend extra geld naar de psychiatrie.quote:Op maandag 14 december 2020 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tandartsverzekering heeft hij niet kunnen betalen ook
quote:Op maandag 14 december 2020 19:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bezorgbeer idee
maar dan met gerbil helm
Dit is echt een nachtmerrie voor mij om te kijken.quote:Op maandag 14 december 2020 19:47 schreef UitStraling het volgende:
Live gekkie
Bal kan gewoon haar eigen oortjes uit die helm laten steken.quote:Op maandag 14 december 2020 19:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bezorgbeer idee
maar dan met gerbil helm
Hoe die uit zijn ogen kijkt....quote:Op maandag 14 december 2020 19:47 schreef UitStraling het volgende:
Live gekkie
quote:Op maandag 14 december 2020 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bal kan gewoon haar eigen oortjes uit die helm laten steken.
Ik blijf flaporen zo gruwelijk geil vinden hč?quote:Op maandag 14 december 2020 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bal kan gewoon haar eigen oortjes uit die helm laten steken.
Heb er ook geen moeite mee hoorquote:Op maandag 14 december 2020 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik blijf flaporen zo gruwelijk geil vinden hč?
OMT leden bedreigen etc.quote:Op maandag 14 december 2020 19:50 schreef bitterbal het volgende:
ja wij maken er wel grappen over maar dit zijn de zelfde mensen die mensen in ziekenhuizen lastig vallen prive en de teststraten terroriseren.
Denk hetzelfde effect als van die grote ronde oorbellenquote:Op maandag 14 december 2020 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb er ook geen moeite mee hoor
Wat mij betreft mogen de straffen voor zulk soort vergrijpen wel omhoog.quote:
quote:Op maandag 14 december 2020 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk hetzelfde effect als van die grote ronde oorbellen
Gewoon een haakje rondhaar neusring en trekken maarquote:Op maandag 14 december 2020 19:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die zou ik toch wel graag met een vis willen slaan [ afbeelding ]
Kijk... dat ga ik ook veel doen nu, mooie spulletjes maken...quote:Op maandag 14 december 2020 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Etto![]()
Mijn lijstje is erMaar ik wacht op nog veel meer dingen. Tegen het eind van de lockdown is alles er en wordt het echt prachtig mijn pronkhoekje
Grenze moet dichtquote:Op maandag 14 december 2020 19:50 schreef Amarantha het volgende:
Heeft die man even geluk dat zijn winkel officieel onder drogist valt. Meer dan de helft is gewoon eten enz maar oke haha.
Helemaal mee eens, snap ook niet dat ze zo'n groepje mensen niet gewoon uit elkaar slaan met gepast geweld.quote:Op maandag 14 december 2020 19:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen de straffen voor zulk soort vergrijpen wel omhoog.
Al die klootviolen die zich niet weten te gedragen en denken dat alles maar valt onder vrijheid van meningsuiting.
Bah.
quote:Op maandag 14 december 2020 19:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kijk... dat ga ik ook veel doen nu, mooie spulletjes maken...
denk dat bij de politie de handjes echt wel jeuken hoorquote:Op maandag 14 december 2020 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, snap ook niet dat ze zo'n groepje mensen niet gewoon uit elkaar slaan met gepast geweld.
quote:Op maandag 14 december 2020 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je ziet wel dat er echt een puntgaaf exemplaar in moet...
Die zag ik ook netquote:
Reclames in Nederland hebben dat ook wel opgepakt, De John Lewis-reclames waren ook altijd heel sterk tijdens Kerst.quote:
Vind de Duitser beter.quote:Op maandag 14 december 2020 19:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Reclames in Nederland hebben dat ook wel opgepakt, De John Lewis-reclames waren ook altijd heel sterk tijdens Kerst.
quote:Op maandag 14 december 2020 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind de Duitser beter.
Wat doet opa nou? https://www.dumpert.nl/item/8028411_6d281f85
Zou nog betere reclame zijn als hij zijn SS tatoeage weg liet branden "zo van kijk, vroeger schoot ik kinderen dood maar nu vind ik ze ook wel wat belangrijk ins Leben"quote:Op maandag 14 december 2020 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind de Duitser beter.
Wat doet opa nou? https://www.dumpert.nl/item/8028411_6d281f85
Ik ookquote:Op maandag 14 december 2020 20:04 schreef moemoe het volgende:
Tijdens de persconferentie deed ik mijn balkondeur open om te kijken waar al dat gefluit toch vandaan kwam.
Meestal waren ze wel herkenbaar door die bloedgroep-tattoo's.quote:Op maandag 14 december 2020 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou nog betere reclame zijn als hij zijn SS tatoeage weg liet branden "zo van kijk, vroeger schoot ik kinderen dood maar nu vind ik ze ook wel wat belangrijk ins Leben"
moemoequote:
Ga je dat echt doen?quote:Op zondag 13 december 2020 15:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah dus een kerst diner op het werk s geen probleem?![]()
Verhandelen voor wiet.quote:Op maandag 14 december 2020 20:14 schreef Amarantha het volgende:
Hier gaat iets niet goed hahaha. Ik heb van één antibioticapil nog genoeg voor 22 dagen maar hoef nog maar 9 dagen te nemen. Hmmm haha
Ik loop nog steeds de hele dag rondjesquote:Op maandag 14 december 2020 20:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Elloooo!
Hoe is het met onze wandelaar?
Dat werd gewoon genoemd, maar dat negeerde je en je maakte er een werkdiner van.quote:Op maandag 14 december 2020 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou voor een diner heb jij dan?![]()
Nee dat deed ik niet.is het gewoon met zijn 2en?quote:Op maandag 14 december 2020 20:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat werd gewoon genoemd, maar dat negeerde je en je maakte er een werkdiner van.
Inmiddels welquote:Op maandag 14 december 2020 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat deed ik niet.is het gewoon met zijn 2en?
Ik begin fanatiek en dan lijkt het steeds minder te wordenquote:Op maandag 14 december 2020 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik loop nog steeds de hele dag rondjesEn hoe is het met jou?
Als ze naar Engeland vertrekken en radio Oranje beginnen ga ik me wel een beetje zorgen maken.quote:Op maandag 14 december 2020 20:22 schreef UitStraling het volgende:
Zou Willem-Alexander woensdag naar Griekenland of naar de Nederlandse Antillen op vakantie gaan?
Dus beter geen verhalen meer gaan lopen verzinnen hier over andere mensen, zou je zelf ook niet prettig vindenquote:
Huh?quote:Op maandag 14 december 2020 20:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus beter geen verhalen meer gaan lopen verzinnen hier over andere mensen, zou je zelf ook niet prettig vinden.
Gewoon doorheen bijtenquote:Op maandag 14 december 2020 20:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik begin fanatiek en dan lijkt het steeds minder te worden.
Is ook wel een beetje omdat ik nog steeds last heb van mijn hiel nadat ik een keer te ver ging met lopen.
Misschien in het nieuwe jaar naar een podoloog.
Die is natuurlijk al wegquote:Op maandag 14 december 2020 20:22 schreef UitStraling het volgende:
Zou Willem-Alexander woensdag naar Griekenland of naar de Nederlandse Antillen op vakantie gaan?
quote:Op maandag 14 december 2020 20:22 schreef UitStraling het volgende:
I wish I couldquote:Op maandag 14 december 2020 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon doorheen bijtenmaar wat voor last heb je er van?
Ja je moet het ook niet teveel pushen, maar het is wel goed om het in beweging te houden en gewoon rustig begin zodat je spieren kunnen opwarmen. En zorgen dat je genoeg water drinkt, ik merk dat bij mij altijd als eerste in mijn kuiten als ik te weinig heb gedronkenquote:Op maandag 14 december 2020 20:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
I wish I could.
Dan zou ik a la @:djmo ook 80 kilometer op een dag gaan lopen.
Maar ehrm, het gevoel dat het brandt en soms ook wel pijn. Wil het ook niet erger maken door toch door te gaan.
80 km op 1 dag is fysiek ongeveer onmogelijk. Tenzij je echt minstens 20-21 uur van de 24 aan het lopen bent.quote:Op maandag 14 december 2020 20:29 schreef moemoe het volgende:
Ik weet trouwens niet echt of ze die 80 kilometer op 1 dag aflegt of over meerdere dagen spreidt.
Kawaquote:Op maandag 14 december 2020 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
80 km op 1 dag is fysiek ongeveer onmogelijk. Tenzij je echt minstens 20-21 uur van de 24 aan het lopen bent.
Onmogelijk niet hoor, als je het hele stuk met 6 km/u kan lopen ben je in een uurtje of 14 wel klaar. De vraag is meer of je dat volhoud of zin in hebtquote:Op maandag 14 december 2020 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
80 km op 1 dag is fysiek ongeveer onmogelijk. Tenzij je echt minstens 20-21 uur van de 24 aan het lopen bent.
quote:Op maandag 14 december 2020 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je moet het ook niet teveel pushen, maar het is wel goed om het in beweging te houden en gewoon rustig begin zodat je spieren kunnen opwarmen. En zorgen dat je genoeg water drinkt, ik merk dat bij mij altijd als eerste in mijn kuiten als ik te weinig heb gedronken
Paar jaar geleden met een vriend van mij meegelopen die een Kennedymars liep. Laatste 20 kilometer kan hij zich niets meer van herinnerenquote:Op maandag 14 december 2020 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
303,5 km is mogelijk.quote:Op maandag 14 december 2020 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Terug naar de rekentafel jij. Eoa Afrikaan heeft de marathon al onder de 2 uur gelopen dus 12 x 42,2 km is mogelijk.quote:
24 Hour runningquote:Op maandag 14 december 2020 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Terug naar de rekentafel jij. Eoa Afrikaan heeft de marathon al onder de 2 uur gelopen dus 12 x 42,2 km is mogelijk.
Nogal uitgestorvenquote:Op maandag 14 december 2020 20:34 schreef moemoe het volgende:
[..].
Ik heb op mijn sportschool weg speciale oefeningen geleerd om je kuiten te trainen en zo sterker te maken.
Hoe is het in de NWS-sc?
Ik lees dat 80 kilometer wandelen binnen 20 uur een Kennedymars wordt genoemdquote:Op maandag 14 december 2020 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook niet DJMOquote:Op maandag 14 december 2020 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
24 Hour running
The current world record.
Men World record : Kouros, Y. 303.50 km, Date: 5 October 1997, Adelaide Australia.
Kom ik dan aan met mijn 130 km per weekquote:Op maandag 14 december 2020 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
nee wacht. 86400 / 9,58 (WR 100 meter) = 901,87 km. Is mogelijk
Benieuwd of je het na afloop nog steeds "wel cool" vindtquote:Op maandag 14 december 2020 20:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik lees dat 80 kilometer wandelen binnen 20 uur een Kennedymars wordt genoemd.
Wel cool.
Zonder bepakking zeker ook.quote:Op maandag 14 december 2020 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom ik dan aan met mijn 130 km per week
Ja ben niet gek ofzo.quote:
Nou inderdaad. Couch potatoquote:Op maandag 14 december 2020 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom ik dan aan met mijn 130 km per week
Paar keer 40 gedaan met ik weet niet meer, 15kg achterop ofzo. En dan nog tentje opzetten en soort van koken. Was echt gesloopt.quote:
quote:Op maandag 14 december 2020 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Benieuwd of je het na afloop nog steeds "wel cool" vindt
Ik heb geen idee of ik de 40 zou halen, ik loop gewoon elke dag. Misschien dat het met een paar rustdagen vooraf wel zou lukken. Denk alleen niet dat ik er zin in heb, na een uurtje of 3 ben ik er wel klaar meequote:Op maandag 14 december 2020 20:42 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Paar keer 40 gedaan met ik weet niet meer, 15kg achterop ofzo. En dan nog tentje opzetten en soort van koken. Was echt gesloopt.
quote:Op maandag 14 december 2020 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar jaar geleden met een vriend van mij meegelopen die een Kennedymars liep. Laatste 20 kilometer kan hij zich niets meer van herinneren
Zware kuitenquote:Op maandag 14 december 2020 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je moet het ook niet teveel pushen, maar het is wel goed om het in beweging te houden en gewoon rustig begin zodat je spieren kunnen opwarmen. En zorgen dat je genoeg water drinkt, ik merk dat bij mij altijd als eerste in mijn kuiten als ik te weinig heb gedronken
Over een jaar ben je de Nederlandse Ron Jeremyquote:Op maandag 14 december 2020 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb momenteel mijn max wel bij een kilometer of 15 liggen. Daar doe ik dan 4 uur over en dan is het pijpje wel uit zo'n beetjeMaar dat verder opbouwen zou best eens een goed voornemen voor het nieuwe jaar kunnen zijn natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |