SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Om je dood te schamen toch, ze zullen wel trots op zichzelf zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 19:11 schreef Ygritte het volgende:
Jongens laten we nog meer besparen op de GGZ.... goed idee![]()
Wat een in en in trieste mensen daarbuiten.....
Stel je voor dat Wilders daar had gezetenquote:Op maandag 14 december 2020 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weinig partijen die het anders gedaan hadden.
Ja dat denk ik wel. Als ze nou oprect niet geloven in corona?quote:Op maandag 14 december 2020 19:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Om je dood te schamen toch, ze zullen wel trots op zichzelf zijn.
Dat soort mensen heeft een te laag iq om zich te schamenquote:Op maandag 14 december 2020 19:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Om je dood te schamen toch, ze zullen wel trots op zichzelf zijn.
Denk dat ze zelf vinden het goede te doenquote:Op maandag 14 december 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel. Als ze nou oprect niet geloven in corona?
Ja. En als ze nou oprecht niet geloven in zwaartekracht?quote:Op maandag 14 december 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
"Ik geloof niet in feiten"quote:Op maandag 14 december 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alle Marokkanen dicht!!!!!quote:Op maandag 14 december 2020 19:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stel je voor dat Wilders daar had gezeten
Dan nog hoeven ze zich niet te gedragen alsof ze een aantal chromosoompjes te veel hebben.quote:Op maandag 14 december 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan hadden we geen Corona gehad, dan waren de grenzen dicht geweest.quote:Op maandag 14 december 2020 19:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stel je voor dat Wilders daar had gezeten
Deze heb ik serieus al een paar keer langs horen komenquote:Op maandag 14 december 2020 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"Ik geloof niet in feiten"
Oh hij doet dit wel goed hoor.quote:Op maandag 14 december 2020 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weinig partijen die het anders gedaan hadden.
Nou ja ze denken dus dat ze worden belazerd. Dan ga je daar dus tegen in.quote:Op maandag 14 december 2020 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan nog hoeven ze zich niet te gedragen alsof ze een aantal chromosoompjes te veel hebben.
Heeft ie geen tijd voor.quote:Op maandag 14 december 2020 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh hij doet dit wel goed hoor.
Maar persoonlijk ben ik gewoon klaar met zijn karakter, waarom kan die gek geen vrouw krijgen?
Je ze zijn waarschijnlijk te mentaal beperkt om te begrijpen dat dit enkel averechts werkt.quote:Op maandag 14 december 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja ze denken dus dat ze worden belazerd. Dan ga je daar dus tegen in.
Jaquote:Op maandag 14 december 2020 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou Liesje![]()
Gelukkig heb ik nog wat foto's van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |