SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Wat moet ik doen?quote:Op maandag 14 december 2020 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb nog een project voor ManX liggen als je interesse hebt.
Ik heb er ook geen last van maar ik zie m'n overburen al helemaal uit hun vel springen.quote:Op maandag 14 december 2020 17:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dat voorkom je toch niet, ook als de shops dicht zijn doen jongeren dat wel.
gewoon prei en champs en paprika er bij doenquote:Op maandag 14 december 2020 18:02 schreef Amarantha het volgende:
Ook zin in ham/kaas ovenpasta maar moet de komende dagen eerst groente eten.
Na nee ik vind dit iets wat ik lekker vind zonder groente.quote:Op maandag 14 december 2020 18:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gewoon prei en champs en paprika er bij doen
Ik vermoed vrij weinig. Haha. En jij?quote:Op maandag 14 december 2020 18:01 schreef bitterbal het volgende:
Wat doe jij met oud en nieuw haags?
ah! ja ik mis altijd wat met 'gewoon' ham kaas en pastaquote:Op maandag 14 december 2020 18:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na nee ik vind dit iets wat ik lekker vind zonder groente.
Laatst champignonsaus gemaakt voor op de biefstuk, dat was toch wel lekker hoor. Normaal eet ik ook geen champignons.quote:Op maandag 14 december 2020 18:05 schreef Amarantha het volgende:
Champignons zou ik sowieso nooit vrijwillig door mijn eten gooien.
Saus zonder de stukjes lust ik wel.quote:Op maandag 14 december 2020 18:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laatst champignonsaus gemaakt voor op de biefstuk, dat was toch wel lekker hoor. Normaal eet ik ook geen champignons.
porkrabbit met champignon room sausquote:Op maandag 14 december 2020 18:07 schreef Amarantha het volgende:
At ik vroeger thuis altijd over de varkenshaas.
quote:Op maandag 14 december 2020 18:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laatst champignonsaus gemaakt voor op de biefstuk, dat was toch wel lekker hoor. Normaal eet ik ook geen champignons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |