Pas op wat je zegt: er komt morgen sneeuw en wie weet leest er een bijstuurgoochem van prorail mee.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:44 schreef Salatrel het volgende:
Goed voor de punctualiteit. Treinen die niet rijden zijn ook niet te laat.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:44 schreef Fred het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt: er komt morgen sneeuw en wie weet leest er een bijstuurgoochem van prorail mee.
Maakt niet uit ik ben vrij vandaag.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:44 schreef Fred het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt: er komt morgen sneeuw en wie weet leest er een bijstuurgoochem van prorail mee.
Dat is 14,5t per as, 14,5t vs 17t valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:43 schreef Peterselieman het volgende:
Ter vergelijking de ongeveer even lange GTW 2/8 heeft een massa van 87 ton, verdeeld over 6 assen.
Of een bijstuurgoochem van NS.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:44 schreef Fred het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt: er komt morgen sneeuw en wie weet leest er een bijstuurgoochem van prorail mee.
mwah, het nadert wel zo'n beetje de max voor reizigersmaterieel wat nog wenselijk is. Bij nog hogere aslasten kunnen er hier en daar beperkingen op gaan treden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:08 schreef Fred het volgende:
[..]
Dat is 14,5t per as, 14,5t vs 17t valt toch wel mee?
Beladen. Maximaal zoude WINK 144 ton mogen zijn begrijp ik uit de documenten.quote:Op zondag 17 januari 2021 08:39 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Beladen of onbeladen? Want overbeladen wil je hem eigenlijk onder de 20 ton houden.
Dom van mij. Een GTW 2/8 heeft natuurlijk 8 assenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:08 schreef Fred het volgende:
[..]
Dat is 14,5t per as, 14,5t vs 17t valt toch wel mee?
Dat gemiddelde zegt toch niks bij een GTW?quote:Op zondag 17 januari 2021 18:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dom van mij. Een GTW 2/8 heeft natuurlijk 8 assen
Dan heb je het dus gemiddeld over 11 ton per as
Uit dat document blijkt zelfs dat er voor de GTW 2/6 een waarschuwing is dat bij volle belading er de kans bestaat dat op de assen van de motorbak meer gewicht komt te rusten dan toe is gelaten.quote:Op maandag 18 januari 2021 09:31 schreef ReisT het volgende:
Zeg dat wel, GTW heeft een hogere aslast dan de WINK. Ruim 19 ton volgens deze registratie.
https://eratv.era.europa.eu/Eratv/Home/View/13-137-0001-3-002-001
Bij de WINK is het gewicht beter verdeeld.
Flash vindt dit leukquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:18 schreef dennistd het volgende:
Rondom de Chinese stad Dalian zijn een aantal spoorlijnen tot stilstand gekomen nadat Adobe gestopt is met Flash. Ze draaien nu op een gekraakte versie
https://hk.appledaily.com(...)LKVBGVEBRLAECJPTCHM/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |