abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197271039
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:40 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk zegt niemand iets want niemand wil een agressieve confrontatie met een wappie.

Je zelf buiten de maatschappij zetten. :r
Ben niet zo van de agressie eigenlijk.
Kwetsbare mensen moeten gewoon heerlijk boodschappen doen in de ochtend.
pi_197271057
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:47 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Heb je in het voorbijlopen wel op een pan geslagen?
Nee mijn AH spaarkaart is nog niet helemaal vol.
pi_197273660
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:57 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ben niet zo van de agressie eigenlijk.
Kwetsbare mensen moeten gewoon heerlijk boodschappen doen in de ochtend.
Of jij houd je gewoon aan de wet en maakt geen misbruik van uitzonderingen voor bepaalde mensen.

Het demonstratief rondlopen met oordoppen en stug een andere kant is sowieso je afsluiten van de maatschappij, niet open staan voor communicatie en daarmee dus intimiderend, zo je wilt agressief.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 23:59:21 #298
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197298964
Zijn er al weer hamster signalen? Verlengde lockdown. London in crisis. ZA variant gesignaleerd.

Ben benieuwd hoe we hier met z'n allen op gaan reageren de komende weken.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 9 januari 2021 @ 00:01:35 #299
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_197298990
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 23:59 schreef Notorious_Roy het volgende:

...

Bioshock spelen natuurlijk.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_197299048
Ik vind het vreselijk ongemakkelijk om naar de supermarkt te gaan nu. telkens rekening houden met de afstand. Te krappe gangpaden. Mensen die geïrriteerd anderen aanspreken op hun gedrag. Routes die niet opgevolgd worden. Buiten wachten op je winkelkarretje.
pi_197299636
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 23:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er al weer hamster signalen? Verlengde lockdown. London in crisis. ZA variant gesignaleerd.

business as usual: deel dat de regels grotendeels naast zich neerlegt wordt groter

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 00:06 schreef Minimunt het volgende:
Ik vind het vreselijk ongemakkelijk om naar de supermarkt te gaan nu. telkens rekening houden met de afstand. Te krappe gangpaden. Mensen die geïrriteerd anderen aanspreken op hun gedrag. Routes die niet opgevolgd worden. Buiten wachten op je winkelkarretje.
geen last van.. dat afstand houden probeer ik zoveel mogelijk maar ik zit ook zovaak in OV dat dat een beetje een lachtertje is geworden voor mij.. (asin: gros van de mensen lijkt het te negeren/vergeten als er ruimte gehouden kan worden)
ik moest laatst uitstappen uit een tram en werd belaagd links en rechts door instappers, niks afstandhouden of uitstappers ruimte geven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')