Die heb ik verdiend.quote:Op maandag 14 december 2020 18:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat zijn we nu al wel van je gewend.
Is daar een speciale reden voor?quote:Op maandag 14 december 2020 18:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar ik heb eigenlijk nog nooit een persconferentie gekeken.
Rutte doet het nu zelf.quote:Op maandag 14 december 2020 18:57 schreef Em31 het volgende:
Hoe doen ze dit nu voor slechthorenden dan? of loopt het een paar minuten achter.
Nou kwam ik daar toch al terecht volgens de Christelijke leer.quote:Op maandag 14 december 2020 18:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
In- en inslecht. Je komt voor altijd in de hel.
Ja ik ook hoor, je hebt nu toch nog dat beetje kleine hoopquote:Op maandag 14 december 2020 18:54 schreef Greys het volgende:
Toch weer beetje nerveus.
Vind ik zo stom van mezelf, want we weten alles al maar nu wordt het echt.![]()
Precies, had eerder gemoeten, maar alsnog goed dat hij er alsnog is gekomenquote:Op maandag 14 december 2020 18:58 schreef Greys het volgende:
Ik sta echt achter deze lockdown, had hem alleen liever half of begin november gezien en dan een normalere kerst. Maar het is niet anders.
Ik vond je altijd best wel cool , maar nu..quote:Op maandag 14 december 2020 18:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het heeft ook geen zin dat hij wel zou kijken want hij mist toch de essentie
Oh godquote:
Lijken mij protesten.quote:Op maandag 14 december 2020 19:01 schreef koffieleuk het volgende:
Nog aanmoedigingen van buiten? Of protest ofzo?
Ik kijk praktisch nooit tv, en ik lees altijd wel wat hij gezegd heeft/wat de regels zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 18:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is daar een speciale reden voor?
Klootzakken. Laat Mark gewoon zijn boodschap brengen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |