abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8061035
Natuurlijk is er een hoop haarverf verkrijgbaar, in allerlei kleuren. Maar vaak zie ik spuitbussen met gewone verf staan, waarvan ik denk dat dat in m'n haar ook wel mooi zou staan. Haarverf in zo'n kleur is vaak moeilijk/niet te krijgen.

In ieder geval, mijn vraag : is het nou schadelijk om ordinaire verf in je haar te spuiten? Of gaat meteen al je haar uitvallen o.i.d.?

Do you decide what you hear and believe? Tell me who makes your mind up for you. Do you believe what you see to be true? Can you tell me who owns the truth?
pi_8061048
slecht plan
als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
pi_8061050
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 02:11 schreef NaliXL het volgende:
Natuurlijk is er een hoop haarverf verkrijgbaar, in allerlei kleuren. Maar vaak zie ik spuitbussen met gewone verf staan, waarvan ik denk dat dat in m'n haar ook wel mooi zou staan. Haarverf in zo'n kleur is vaak moeilijk/niet te krijgen.

In ieder geval, mijn vraag : is het nou schadelijk om ordinaire verf in je haar te spuiten? Of gaat meteen al je haar uitvallen o.i.d.?

Nee joh! Gewoon doen..en dan afwachten tot je haar afbreekt als de verf opdroogt! En oplosmiddelen zijn zo goed voor je haar
pi_8061102
Hoop dat dit geen serieuze topic was ?
pi_8061123
Gheghegheghe. Ga je eens afvragen waarom ze speciale haarverf hebben.
pi_8061149
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 02:19 schreef Poepoog het volgende:
marketing
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_8061153
Het is wel geinig om te zien..nooit meer je haar in model te hoeven brengen
pi_8061154
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 02:11 schreef NaliXL het volgende:

Doen, wel de foto's van voor,tijdens en na posten he
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_8061181
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 02:23 schreef existenz het volgende:

[..]

marketing

Zou je denken
  donderdag 23 januari 2003 @ 02:28:19 #10
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_8061185
het is jouw hoofd!
Laat je niks wijsmaken joh!
Gewoon doen!!!

wel foto's posten he!

with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  donderdag 23 januari 2003 @ 02:37:34 #11
42083 RobbieRob
Solo se vive una vez
pi_8061250
Ik ben 8 jaar model geweest, en je kan dat best doen hoor, naar de Brezan gaan en ff bussie kleurspoeling (autolak) kopen, NOT!!!!!!!!!!!!

Wel koedkope manier om naar de kapper te gaan, spuit je haar in, ff laten intrekken en breek het op lengte af. DOEN JOH!!!!

BTW, vergeet ff niet foto's op de topic te zetten VOOR je haar afbreekt

zaterdag 25 januari 2003 @ 21:15:34 #12
33558 Mighty
Brains & Steel
pi_8106890
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 02:19 schreef Poepoog het volgende:
Hehe, sjek me fotoboek.
�I look back on my life with regrets. All those wasted years. All that time spent awake.� - Garfield
[Fotoboek!]
pi_8136722
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 21:15 schreef Mighty het volgende:

[..]

Hehe, sjek me fotoboek.

En nu?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')