In ieder geval, mijn vraag : is het nou schadelijk om ordinaire verf in je haar te spuiten? Of gaat meteen al je haar uitvallen o.i.d.?
quote:Nee joh! Gewoon doen..en dan afwachten tot je haar afbreekt als de verf opdroogt! En oplosmiddelen zijn zo goed voor je haar
Op donderdag 23 januari 2003 02:11 schreef NaliXL het volgende:
Natuurlijk is er een hoop haarverf verkrijgbaar, in allerlei kleuren. Maar vaak zie ik spuitbussen met gewone verf staan, waarvan ik denk dat dat in m'n haar ook wel mooi zou staan. Haarverf in zo'n kleur is vaak moeilijk/niet te krijgen.In ieder geval, mijn vraag : is het nou schadelijk om ordinaire verf in je haar te spuiten? Of gaat meteen al je haar uitvallen o.i.d.?
quote:marketing
Op donderdag 23 januari 2003 02:19 schreef Poepoog het volgende:
Gheghegheghe. Ga je eens afvragen waarom ze speciale haarverf hebben.
quote:Doen, wel de foto's van voor,tijdens en na posten he
Op donderdag 23 januari 2003 02:11 schreef NaliXL het volgende:
Natuurlijk is er een hoop haarverf verkrijgbaar, in allerlei kleuren. Maar vaak zie ik spuitbussen met gewone verf staan, waarvan ik denk dat dat in m'n haar ook wel mooi zou staan. Haarverf in zo'n kleur is vaak moeilijk/niet te krijgen.In ieder geval, mijn vraag : is het nou schadelijk om ordinaire verf in je haar te spuiten? Of gaat meteen al je haar uitvallen o.i.d.?
Wel koedkope manier om naar de kapper te gaan, spuit je haar in, ff laten intrekken en breek het op lengte af. DOEN JOH!!!!
BTW, vergeet ff niet foto's op de topic te zetten VOOR je haar afbreekt
quote:Hehe, sjek me fotoboek.
Op donderdag 23 januari 2003 02:19 schreef Poepoog het volgende:
Gheghegheghe. Ga je eens afvragen waarom ze speciale haarverf hebben.
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 21:15 schreef Mighty het volgende:[..]
Hehe, sjek me fotoboek.
En nu?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |