SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Natuurlijk wel maar moet wel op tijd er zijn en heb een abonnement die op vrijdagavond pas werkt.quote:Op maandag 14 december 2020 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag je daar niet blijven slapen dan?
Avondklok zal wel om 22:00 of 22:30 ingaan pas.quote:Op maandag 14 december 2020 11:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Natuurlijk wel maar moet wel op tijd er zijn en heb een abonnement die op vrijdagavond pas werkt.
Zes uur godverdomme.quote:Op maandag 14 december 2020 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Avondklok zal wel om 22:00 of 22:30 ingaan pas.
quote:Op maandag 14 december 2020 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Biden doet even een exorcism
10:51
Aankomend Amerikaans president Joe Biden neemt geen enkel risico, schrijft Daily Mail. De 78-jarige Biden wil dat het hele Witte Huis wordt ontsmet zodra Donald Trump en zijn staf spreekwoordelijk de biezen pakken. Biden zou een 'exorcisme' hebben bevolen, waarbij schoonmakers in speciale veiligheidspakken alle 132 kamers van de presidentiële ambtswoning zullen desinfecteren.
Die grote coronaschoonmaak moet plaatsvinden binnen de vijf uur die zitten tussen Trumps vertrek en de intrek van de nieuwe president. Niet alleen de kamers worden met ontsmettingsmiddel bespoten, weet de krant, maar ook de vloerbedekking, meubels en gordijnen, gaan eruit. Biden zou willen dat 'elk spoor' van Trump wordt verwijderd. Een lid van Bidens transitieteam verklaart de wens van zijn werkgever.
,,Meneer Trumps regering is vergeven van het coronavirus. De Bidens nemen geen risico. Het gehele gebouw zal grondig worden schoongemaakt. Deurknoppen, gordijnen en tapijten, worden vervangen. Het virus zit op harde oppervlakken en daarom worden de gehele residentie en alle kantoren met ontsmettingsmiddel schoongemaakt, om zo elk spoor van Trumps team te verdrijven.''
Ik woon op een centraal punt in de stad dus ik zet een stoel voor het raam en pak er popcorn bijquote:Op maandag 14 december 2020 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Avondklok is vooral voor de handhaving natuurlijk. Iedereen die dan buiten is kunnen ze gewoon afknallen.
Met een laserpen op mensen schijnenquote:Op maandag 14 december 2020 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik woon op een centraal punt in de stad dus ik zet een stoel voor het raam en pak er popcorn bij
En beter nu vast doen, dan zijn we eraan gewend met de jaarwisseling.quote:Op maandag 14 december 2020 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Avondklok is vooral voor de handhaving natuurlijk. Iedereen die dan buiten is kunnen ze gewoon afknallen.
quote:Op maandag 14 december 2020 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met een laserpen op mensen schijnen
Hoop het.quote:Op maandag 14 december 2020 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Avondklok zal wel om 22:00 of 22:30 ingaan pas.
quote:Op maandag 14 december 2020 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met een laserpen op mensen schijnen
Online, anders ben je onderdeel van het probleem.quote:Op maandag 14 december 2020 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar kan ik die nog snel kopen?
O jaquote:Op maandag 14 december 2020 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Online, anders ben je onderdeel van het probleem.
Nee, snap ik.quote:Op maandag 14 december 2020 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja![]()
Ik ben nu even niet blij met mijn oma in het ziekenhuis. Mijn vader wil elke dag op bezoek. Vond dat zelf niet prettig, met vier patiënten zonder mondkapje in zo'n krappe kamer.
Gisteren voorzichtig geopperd of we het niet beter even beperkt kunnen houden tot telefonisch contact, tot ze verhuist, maar daar wilde hij niks van wetenquote:
Twaalf uur pas. al heb ik wel honger.quote:Op maandag 14 december 2020 11:17 schreef Haags het volgende:
HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOPEND
Meh. Koppige ouwe lui.quote:Op maandag 14 december 2020 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gisteren voorzichtig geopperd of we het niet beter even beperkt kunnen houden tot telefonisch contact, tot ze verhuist, maar daar wilde hij niks van weten
Ik vind de ouderen toch beduidend minder bang dan de jongeren.quote:Op maandag 14 december 2020 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JaHij wil er niet aan dat hij zelf ook tot een risicogroep behoort met zijn 70 jaar.
dat had ik niet gezien.quote:Op maandag 14 december 2020 11:24 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal je ziet de tie wraps ook zitten om die ladder zo te houden
quote:Op maandag 14 december 2020 11:24 schreef FranticDJ het volgende:
Net ff in de Polestar 2 van de vrouw van m'n makelaar gerend. Wat een bak
Maar die e-tron ook hoorquote:
Moet je die cup ff van je gezicht af schuiven.quote:Op maandag 14 december 2020 11:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kan geen w meer zien. Zelfs geen cup W.
Cup Wquote:Op maandag 14 december 2020 11:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Ok Hwaags.quote:Op maandag 14 december 2020 11:27 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 december 2020 11:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moet je die cup ff van je gezicht af schuiven.
daarom de Wquote:Op maandag 14 december 2020 11:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar moet je wieltjes op monteren om vooruit te komen
Cup wieltjes.quote:Op maandag 14 december 2020 11:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daarom de W
van was op, wenkt uit
Minder bang. Of hij realiseert zich gewoon niet dat hij een groot risico loopt in zo'n ziektekiemenbroeinest.quote:Op maandag 14 december 2020 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind de ouderen toch beduidend minder bang dan de jongeren.
Tieten zijn wel leuk als uithangbord jaquote:Op maandag 14 december 2020 11:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geef mij maar (een dame met goede) tieten hoor. Heb zelf al een goede kont.
die dame die die watermeloenen smashte?quote:Op maandag 14 december 2020 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben daar wel eens bang van geworden
"vroeger lagen er geen rubberen tegels onder elk speeltuintje en autogordels waren voor bangeriken"quote:Op maandag 14 december 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Minder bang. Of hij realiseert zich gewoon niet dat hij een groot risico loopt in zo'n ziektekiemenbroeinest.
Als zeeman navigeer jij natuurlijk graag tussen die zeeboeien door.quote:Op maandag 14 december 2020 11:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geef mij maar (een dame met goede) tieten hoor. Heb zelf al een goede kont.
quote:Op maandag 14 december 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als zeeman navigeer jij natuurlijk graag tussen die zeeboeien door.
Denk dat zelfs die watermeloenen erg bang waren geworden.quote:Op maandag 14 december 2020 11:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die dame die die watermeloenen smashte?
Ja zoietsquote:Op maandag 14 december 2020 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"vroeger lagen er geen rubberen tegels onder elk speeltuintje en autogordels waren voor bangeriken"
Gezien of vastgehouden?quote:Op maandag 14 december 2020 11:32 schreef Haags het volgende:
Goed, ik overdreef wat met cup W. Cup H is denk ik de grootste die ik ooit gezien heb.
Die liep wel ver voorover gebogen, ook niet erg gezond.
Gezien?quote:Op maandag 14 december 2020 11:32 schreef Haags het volgende:
Goed, ik overdreef wat met cup W. Cup H is denk ik de grootste die ik ooit gezien heb.
Die liep wel ver voorover gebogen, ook niet erg gezond.
hoe nauwer het vaarwater hoe spannender het wordtquote:Op maandag 14 december 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als zeeman navigeer jij natuurlijk graag tussen die zeeboeien door.
Ik was er wel van gecharmeerd.quote:
Nee, wil ik ook niet.quote:Op maandag 14 december 2020 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezien?
Mocht je er niet mee spelen dan?
Ik ook niet.quote:Op maandag 14 december 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Die overdreven grote jopen vind ik maar niks hoor
ja van die uiers. met tepels als eierkoeken en sigarenpeuken.quote:Op maandag 14 december 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Die overdreven grote jopen vind ik maar niks hoor
Brrr.quote:Op maandag 14 december 2020 11:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja van die uiers. met tepels als eierkoeken en sigarenpeuken.
Jup.quote:Op maandag 14 december 2020 11:35 schreef FranticDJ het volgende:
Over uiers gesproken, een speen van een uier van een koe wordt in het engels uitgesproken als tiet.
Klopt.quote:Op maandag 14 december 2020 11:35 schreef FranticDJ het volgende:
Over uiers gesproken, een speen van een uier van een koe wordt in het engels uitgesproken als tiet.
Schnitzelgenot hier.quote:Op maandag 14 december 2020 11:36 schreef FranticDJ het volgende:
Vanavond iig ovenpasta, dankzij @:amarantha
Ham kaas?quote:Op maandag 14 december 2020 11:36 schreef FranticDJ het volgende:
Vanavond iig ovenpasta, dankzij @:amarantha
Ik ben een taalnerd he.quote:Op maandag 14 december 2020 11:37 schreef FranticDJ het volgende:
Wat een uierkennis hierEn dat voor lui die wss nog nooit een uierspeen beet hebben gehouden
quote:Op maandag 14 december 2020 11:37 schreef FranticDJ het volgende:
Wat een uierkennis hierEn dat voor lui die wss nog nooit een uierspeen beet hebben gehouden
Wel een mooie titel voor mij, Uierkenner.quote:Op maandag 14 december 2020 11:37 schreef FranticDJ het volgende:
in Hongarijequote:Op maandag 14 december 2020 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik had al een speen vastgehouden toen jij nog een glinstering in je vaders ogen was.
Lekker!quote:Op maandag 14 december 2020 11:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en preien misschien nog champignons en ander groente genot wat nog in de kast ligt.
ah.quote:Op maandag 14 december 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Tijdens een boerderijvakantie in Duitsland toen ik 7 was
Duitse hoeren ook.quote:Op maandag 14 december 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Tijdens een boerderijvakantie in Duitsland toen ik 7 was
Die is overledenquote:Op maandag 14 december 2020 11:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
of z'n moeder heeft uiers
eierkoeken en sigarenpeuken.. enzo.
Fu.quote:Op maandag 14 december 2020 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Ze hadden de cadeaus voor m'n mutti niet. Nu krijgt ze zo'n hysterische cadeaubon met twintig proefjes, mag ze het zelf gaan halen als ze het in januari/februari weer hebben.
Fuck, handencreme vergeten.
eet een paar sneetjes meer, morgen gaat dit ook gelockdownd wordenquote:Op maandag 14 december 2020 11:17 schreef Haags het volgende:
HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOPEND
Je broodtrommel gaat in lockdown?quote:Op maandag 14 december 2020 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eet een paar sneetjes meer, morgen gaat dit ook gelockdownd worden
Nee de broodjeszaak in Foquevillequote:Op maandag 14 december 2020 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je broodtrommel gaat in lockdown?
en ook meteen 5 weken is wel vrij heftigquote:Op maandag 14 december 2020 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-met-19-januari.html
Holy shit dude
"De maatregelen gaan vannacht om twaalf uur al in, om een run op winkels morgen te voorkomen."quote:Op maandag 14 december 2020 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-met-19-januari.html
Holy shit dude
ja dat snap ik ook nooitquote:Op maandag 14 december 2020 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"De maatregelen gaan vannacht om twaalf uur al in, om een run op winkels morgen te voorkomen."
Ja, lekker om zo'n bericht dan nu te publiceren
Denk dat ze ook wel begrijpen dat het met oud en nieuw niet te doen is.quote:
Klopt.quote:Op maandag 14 december 2020 11:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat ze ook wel begrijpen dat het met oud en nieuw niet te doen is.
Je mag toch al geen vuurwerk afsteken, dus dan hoef je ook niet om 00:00 naar buitenquote:Op maandag 14 december 2020 11:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat ze ook wel begrijpen dat het met oud en nieuw niet te doen is.
Geen idee. Kun je best zien als onnodige contactenquote:Op maandag 14 december 2020 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat zou dit betekenen voor afhaalhoreca? Ook dicht?
ik hoop het niet.quote:Op maandag 14 december 2020 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat zou dit betekenen voor afhaalhoreca? Ook dicht?
En als niet-essentieelquote:Op maandag 14 december 2020 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Kun je best zien als onnodige contacten
Met Oudjaarsavond had ik het eigenlijk wel verwacht, scheelt weer wat klapjosti's op straat.quote:Op maandag 14 december 2020 11:56 schreef gianni61 het volgende:
maar nee, het nut van een avondklok zie ik ook niet echt.
Dat wel. en een verbod op pallets en autos in brand stekenquote:Op maandag 14 december 2020 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met Oudjaarsavond had ik het eigenlijk wel verwacht, scheelt weer wat klapjosti's op straat.
net alsof dat nu wel magquote:Op maandag 14 december 2020 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat wel. en een verbod op pallets en autos in brand steken
In den Haag wel toch?quote:
nog even snel klus spullen hamsteren bij de bouwmarkt en de actionquote:
Pakketjes van Sinterklaas snel retourneren.quote:Op maandag 14 december 2020 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
10 miljoen mensen zijn nu kerstcadeautjes aan het kopen en pleerollen.
O fuck ik heb hier nog een doos staan die terug moet, goed dat je het zegt.quote:Op maandag 14 december 2020 12:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pakketjes van Sinterklaas snel retourneren.
Mensen moeten nog snel een kerstoutfit kopen. Je zal eens een jaar in je spijkerbroek aan de kerstdis zittenquote:
Nu kan het nog.quote:Op maandag 14 december 2020 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O fuck ik heb hier nog een doos staan die terug moet, goed dat je het zegt.
hehe, weer een jaar geen ugly christmas sweater.quote:Op maandag 14 december 2020 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen moeten nog snel een kerstoutfit kopen. Je zal eens een jaar in je spijkerbroek aan de kerstdis zitten![]()
Wat ik eigenlijk altijd doe
Ik draag al vijf jaar dezelfde kersttrui met peperkoekmannetjesquote:Op maandag 14 december 2020 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hehe, weer een jaar geen ugly christmas sweater.
Schoenen? Gewoon simpele zwarte laarsjes met een hakje? Die kan je ook dragen bij een begrafenis ofzo.quote:
Uitverkocht door alle begrafenissenquote:Op maandag 14 december 2020 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schoenen? Gewoon simpele zwarte laarsjes met een hakje? Die kan je ook dragen bij een begrafenis ofzo.
Als ze maat 41 heeft heb ik nog wel.quote:Op maandag 14 december 2020 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uitverkocht door alle begrafenissen
Ik was net geweest. Dus ik kan nog even vooruitquote:Op maandag 14 december 2020 12:18 schreef kwiwi het volgende:
Lol, kappers overal dicht tot kerst. Dat wordt allemaal met lang haar het nieuwe jaar in
Nog een dooie cm erbijquote:Op maandag 14 december 2020 12:18 schreef kwiwi het volgende:
Lol, kappers overal dicht tot kerst. Dat wordt allemaal met lang haar het nieuwe jaar in
Yes gelukt !quote:Op maandag 14 december 2020 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schoenen? Gewoon simpele zwarte laarsjes met een hakje? Die kan je ook dragen bij een begrafenis ofzo.
Gisteren nog een scheermesje er overheen gehaaldquote:Op maandag 14 december 2020 12:18 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op maandag 14 december 2020 12:18 schreef kwiwi het volgende:
00:00 zegt menquote:
Hier zijn ze wel nog open, maar was sowieso niet van plan om voor kerst nog te gaan.quote:Op maandag 14 december 2020 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was net geweest. Dus ik kan nog even vooruit
quote:Op maandag 14 december 2020 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over twee minuten, dus snel afrekenen.
gnoom is docent?quote:Op maandag 14 december 2020 12:21 schreef bitterbal het volgende:
Gnoom ook thuis als scholen dicht gaan
Als je een gaatje boort kun je naar zijn online lessen luisteren.quote:Op maandag 14 december 2020 12:21 schreef bitterbal het volgende:
Wie is Gnoom?quote:Op maandag 14 december 2020 12:21 schreef bitterbal het volgende:
Nee als ik ging, wachtte ik sowieso tot januari. Maar dan krijg je zo in januari weer dat ze weer drie maanden vol zitten.quote:Op maandag 14 december 2020 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier zijn ze wel nog open, maar was sowieso niet van plan om voor kerst nog te gaan.
Fysio wel, is net aangepast.quote:Op maandag 14 december 2020 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Geen fysio. Sowieso binnen blijven dus.
quote:Op maandag 14 december 2020 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O fijn, ben dit jaar nog niet geweest maar moet je net zien
quote:Correctie van de redactie: in een eerdere versie van dit artikel stond ten onrechte dat ook fysiotherapeuten hun moet stoppen. Dat is onjuist, fysiotherapie is geen contactberoep, maar een beroep in de zorg. Dat is aangepast in de tekst.
Snel een afspraak maken. Zal wel druk worden met mensen die dat als uitje gaan zien en nog paar behandelingen open hebben staan vanuit de zorgverzekeraar.quote:Op maandag 14 december 2020 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O fijn, ben dit jaar nog niet geweest maar moet je net zien
ik verwacht dat het vanmiddag nog vrij druk gaat worden bij de bouwmarkten.quote:Op maandag 14 december 2020 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen denken gewoon. Ineens is het aan alle kanten "Ja maar ik moet $willekeurigkutsmoesje". Nee. Dit is niet voor niks, dit is gewoon heel belangrijk. Belangrijker dan $willekeurigkutsmoesje.
Nu dierentuinen, de IKEA, bioscopen, kluswinkels en pretparken gesloten zijn gaan mensen weer gewoon op uitje met het hele gezin naar de supermarkt.quote:Op maandag 14 december 2020 12:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snel een afspraak maken. Zal wel druk worden met mensen die dat als uitje gaan zien en nog paar behandelingen open hebben staan vanuit de zorgverzekeraar.
Handig als je morgen bedenkt dat je iets bent vergeten maar intussen wel je badkamer hebt geslooptquote:Op maandag 14 december 2020 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik verwacht dat het vanmiddag nog vrij druk gaat worden bij de bouwmarkten.
als je 2 weken kerstvakantie hebt en nergens heen kan wil je op zn minst wat te klussen hebben
Niet om kwart voor 10 's avonds hoop ik.quote:Op maandag 14 december 2020 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu dierentuinen, de IKEA, bioscopen, kluswinkels en pretparken gesloten zijn gaan mensen weer gewoon op uitje met het hele gezin naar de supermarkt.
Ja, als je nu aan het verbouwen bent zou ik nog maar even goed kijken of je nog wel genoeg schroefjes en plugjes hebtquote:Op maandag 14 december 2020 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Handig als je morgen bedenkt dat je iets bent vergeten maar intussen wel je badkamer hebt gesloopt
morgen nieuwe heist in GTA onlinequote:Op maandag 14 december 2020 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Hopelijk gaan mensen nu heel veel games kopen.
Net je plee losgemaaktquote:Op maandag 14 december 2020 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Handig als je morgen bedenkt dat je iets bent vergeten maar intussen wel je badkamer hebt gesloopt
Er lag nog zat bij Kruidvat.quote:Op maandag 14 december 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
Echt razend benieuwd of er nu weer mongolen zijn die pleerollen gaan hamsteren.
Nu heb ik een van de TT's van gisteren in mijn hoofd. Denk dat ik verkeerde link aan het leggen ben.quote:Op maandag 14 december 2020 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je schuurpapier hamsteren?
met je poepertje over schuurpapier rijden?quote:Op maandag 14 december 2020 12:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu heb ik een van de TT's van gisteren in mijn hoofd. Denk dat ik verkeerde link aan het leggen ben.
Internetverkeer gaat ook platgelegd worden.quote:Op maandag 14 december 2020 12:56 schreef FranticDJ het volgende:
google/YouTube heeft storing?
Hm lijkt er wel op als ik allestoringen.nl zo bekijk.
Gmail doet het nog zover ik kan zien.quote:Op maandag 14 december 2020 12:56 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op maandag 14 december 2020 12:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Internetverkeer gaat ook platgelegd worden.
G-Suite (met onder meer mail) iig niet. 'geen verbinding' op alle apparaten.quote:Op maandag 14 december 2020 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gmail doet het nog zover ik kan zien.
nou bij mij liggen prive en zakelijke Google er uitquote:Op maandag 14 december 2020 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gmail doet het nog zover ik kan zien.
Hier ookquote:Op maandag 14 december 2020 12:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou bij mij liggen prive en zakelijke Google er uit
Ik heb net nog gemaild. Of het ook is aangekomen is een tweedequote:Op maandag 14 december 2020 12:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
G-Suite (met onder meer mail) iig niet. 'geen verbinding' op alle apparaten.
Mail gaf 20 minuten geleden de melding dat ik mn credentials in moest vullen. Wil een spreadsheet online openen net en hij zegt no.quote:Op maandag 14 december 2020 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb net nog gemaild. Of het ook is aangekomen is een tweede
Oh, dat zou een en ander verklaren.quote:Op maandag 14 december 2020 12:56 schreef FranticDJ het volgende:
Ik zat net op google te kijken of het druk was in de dierenwinkel. Jaquote:Op maandag 14 december 2020 13:02 schreef gianni61 het volgende:
De parkeerplaats van de karwei is toch een stuk drukker dan normaal om deze tijd.
quote:Veel Google-diensten lijken offline
Veel diensten van Google lijken offline. Dat blijkt uit meldingen van gebruikers. Onder meer Gmail en YouTube zijn momenteel niet te raadplegen. De storing lijkt wereldwijd te zijn, maar er is nog weinig informatie.
De statuspagina van Google Workspace toont nog geen melding op het moment van schrijven, maar de diensten werken niet meer. AlleStoringen toont wel storingen bij Google, YouTube en Gmail. Google heeft nog geen verklaring gegeven. Daardoor is onduidelijk hoe lang de storing kan duren en waardoor het komt.
De storing begon maandagmiddag tegen één uur. De storing lijkt niet de zoekmachine van Google te treffen: die is nog steeds online.
zal vandaag wel op veel plekken zijnquote:Op maandag 14 december 2020 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat net op google te kijken of het druk was in de dierenwinkel. Ja
Geen youtubequote:Op maandag 14 december 2020 13:03 schreef FranticDJ het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)-lijken-offline.html
[..]
Ik moet toegeven dat ik er nog wel even aan dacht dat de oude jenever op wasquote:Op maandag 14 december 2020 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
In Dordrecht staat de langste rij voor de deur van de Gall & Gall
Stelle drankorgels
Negeer post 217 evenquote:Op maandag 14 december 2020 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik er nog wel even aan dacht dat de oude jenever op was
Oh thank fuck anders moet ik oldschool m'n naslagwerken weer erbij pakken.quote:Op maandag 14 december 2020 13:03 schreef FranticDJ het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)-lijken-offline.html
[..]
Het was niet mijn allereerste aandrangquote:Op maandag 14 december 2020 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Als je het woord lockdown hoort en je eerste aandrang is om je naar Gall & Gall te spoeden, kun je beter gelijk naar de AA gaan
Chocola hebben ze gelukkig gewoon ook nog na achten in de AH.quote:Op maandag 14 december 2020 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Als je het woord lockdown hoort en je eerste aandrang is om je naar Gall & Gall te spoeden, kun je beter gelijk naar de AA gaan
Heb je zo'n noise-cancelling ding? Als die nog te krijgen zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 13:08 schreef bitterbal het volgende:
Baal echt dat gnoom thuis moet werken. Kan dus de hele dag met een kop telefoon op gaan zitten
Heb ik gemist dat jij samen woont?quote:Op maandag 14 december 2020 13:08 schreef bitterbal het volgende:
Baal echt dat gnoom thuis moet werken. Kan dus de hele dag met een kop telefoon op gaan zitten
Dat is wel vervelend jaquote:Op maandag 14 december 2020 13:08 schreef bitterbal het volgende:
Stel je voor je hebt ook nog eens kinderen er bijquote:
De bovenbuurmanquote:Op maandag 14 december 2020 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb ik gemist dat jij samen woont?
en wat vindt LDVTK hier van?
Wat doet 'ie dan?quote:Op maandag 14 december 2020 13:08 schreef bitterbal het volgende:
hier geen last van gelukkig.quote:Op maandag 14 december 2020 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Geen idee wat buuf doet, maar die zal ook wel weer thuis zijn de komende weken. Dat betekent weer heibel hiernaast.
Even anoniem melden dan.quote:Op maandag 14 december 2020 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Echt zo'n stel waar de ambulance vroeger of later voor de deur staat omdat buur zijn dinnetje tot pulp heeft gemept
sommige waren al dicht door gebrek aan leraren, maar nu gaat weer alles dichtquote:
Zoveel last van?quote:Op maandag 14 december 2020 13:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aanwezig zijn :p
Online les geven
Moeten we weer die enorme puzzel gaan doen wie wel en geen recht heeft op noodopvang.quote:Op maandag 14 december 2020 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sommige waren al dicht door gebrek aan leraren, maar nu gaat weer alles dicht
Ja dit is dus onwijs kut hč. Dat een automatisch systeem zegt 'klopt niet computer says no' en je dan een mailtje krijgt van een jhsfbvhsjb@bedrijf.nl adres dat dus in de spam wordt gegooid. Niet van iemand van facturatie ofzo, niet iemand die even kijkt wat er mis mee is, nee zoek het zelf maar uit. Leuk voor hen dat alles nu uniform en geautomatiseerd is, maar ik moet nu voor elke opdrachtgever twintig nieuwe portals uitpluizen en accounts aanmaken en het kost mij alleen maar meer tijd.quote:Op maandag 14 december 2020 13:18 schreef FranticDJ het volgende:
@:cherrylips Ik vind jouw manier van factureren nog steeds de omgekeerde wereld
omgekeerde wereldquote:Op maandag 14 december 2020 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit is dus onwijs kut hč. Dat een automatisch systeem zegt 'klopt niet computer says no' en je dan een mailtje krijgt van een jhsfbvhsjb@bedrijf.nl adres dat dus in de spam wordt gegooid. Niet van iemand van facturatie ofzo, niet iemand die even kijkt wat er mis mee is, nee zoek het zelf maar uit. Leuk voor hen dat alles nu uniform en geautomatiseerd is, maar ik moet nu voor elke opdrachtgever twintig nieuwe portals uitpluizen en accounts aanmaken en het kost mij alleen maar meer tijd.
Die luxe heb je in mijn wereld niet.quote:Op maandag 14 december 2020 13:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omgekeerde wereld
die tijd gewoon keihard doorfactureren.
En dan is de volgende klus voor een ander, waarschijnlijk.quote:Op maandag 14 december 2020 13:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omgekeerde wereld
die tijd gewoon keihard doorfactureren.
Ja boven ligt er isolatie vloet en de ondervloer ligt ook los en die tering tyfus smeriger kut eigenaar wil er niks aan doenquote:Op maandag 14 december 2020 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoveel last van?
De huizen hier zijn ook bijna 100 jaar oud; maar qua geluid van de buren valth et wel mee.
gifjes rondsturen?quote:Op maandag 14 december 2020 13:24 schreef Koen66 het volgende:
heb intussen maar een Whatsapp groep gestart met collega's
Ik lees dat Netflix er ook last van heeft. Als ze een volksopstand willen, moeten ze Netflix platleggenquote:Op maandag 14 december 2020 12:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Internetverkeer gaat ook platgelegd worden.
AAARGHquote:Op maandag 14 december 2020 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik lees dat Netflix er ook last van heeft. Als ze een volksopstand willen, moeten ze Netflix platleggen
proefwonen voor na het huwelijkquote:Op maandag 14 december 2020 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een maandje logeren bij XDRWL?
ik ga er eens van uit dat ze hier wat strenger zullen zijn.quote:Onderstaand de lijst uit België. Tja, als je de tuincentra en de bouwmarkten open laat dan kun je net zo goed alles open laten.
Essentiële winkels blijven open. Het gaat over:
• winkels waar voeding wordt verkocht, zoals supermarkten, bakkers, nachtwinkels of broodjeszaken
• winkels waar dierenvoeding wordt verkocht
• apothekers en winkels die medische hulpmiddelen zoals krukken of rolstoelen verkopen
• winkels die verzorgings- en hygiëneproducten aanbieden
• telecommunicatiewinkels, behalve winkels die enkel accessoires verkopen
• doe-het-zelfzaken die vooral gereedschap en bouwmaterialen verkopen
• tuincentra, kwekerijen, bloemenwinkels
• krantenwinkels, boekenwinkels en winkels voor schrijf- en papierwaren
• detailhandels die stoffen en brei- en naaigerief verkopen
• tankstations
• wassalons
• garages en fietsenwinkels voor onderhoud, herstellingen op afspraak en het leveren van eerder aangekochte voertuigen. Verkoopactiviteiten worden tijdelijk opgeschort.
• Groothandels voor professionals (alleen voor professionals)
https://www.vlaanderen.be(...)luiting-handelszaken
Wel lekker rustig daar denk ikquote:Op maandag 14 december 2020 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een maandje logeren bij XDRWL?
Groothandels voor professionals. Even met m'n Makro-pasje wapperen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga er eens van uit dat ze hier wat strenger zullen zijn.
Oh ja, ik heb nog ergens een sligro pasjequote:Op maandag 14 december 2020 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Groothandels voor professionals. Even met m'n Makro-pasje wapperen.
en de juwelierquote:
Zeer rustig dorpjequote:Op maandag 14 december 2020 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel lekker rustig daar denk ik
Die schoonmaakklant vam morgen dacht laat ik ook nog even reageren .. Wat een nonchalante houding zeg
Die wil ook voor de lockdown alles geregeld hebben.quote:Op maandag 14 december 2020 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel lekker rustig daar denk ik
Die schoonmaakklant vam morgen dacht laat ik ook nog even reageren .. Wat een nonchalante houding zeg
Mijne ook niet echt eigenlijkquote:Op maandag 14 december 2020 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeer rustig dorpje![]()
Dit is niet jouw dag he?
https://tweakers.net/nieu(...)icatieproblemen.htmlquote:Update, 13:15: Er stond eerst dat de diensten offline zijn, maar dat is niet het geval. Wel is inloggen onmogelijk, waardoor veel diensten die leunen op authenticatie niet werken.
Net een reep gekochtquote:Op maandag 14 december 2020 13:32 schreef CherryLips het volgende:
Zo ongelofelijk veel zin in chocola nu.
ligt in de koelkast.quote:Op maandag 14 december 2020 13:32 schreef CherryLips het volgende:
Zo ongelofelijk veel zin in chocola nu.
Nee als je dit van te voren weet is dat geen fijn vooruitzichtquote:Op maandag 14 december 2020 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeer rustig dorpje![]()
Dit is niet jouw dag he?
Ja, zo goed als alles is onbereikbaar dus.quote:Op maandag 14 december 2020 13:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://tweakers.net/nieu(...)icatieproblemen.html
Ik heb Lindtquote:Op maandag 14 december 2020 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was net even in de Hema en zo stom, er niet aan gedacht.
Een jong gezin als huurders erin zetten met een jankbaby. Wraak.quote:Op maandag 14 december 2020 13:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee als je dit van te voren weet is dat geen fijn vooruitzicht![]()
Baal er echt hard van dat niemand anders zich wil aanpassen. Heb al eerder in de vve vergaadering gevraagd of we regels kunnen opstellen voor de vloeren voor in het regelement. Dan wil niemand mee werken en burengeluiden horen er gewoon bij maar wel godverdomme bij elke kans die ze zien mij vragen of ik normale huurders hier wil plaatsen. Dan hebbenz e er wel last van.
hypocriet als de pest.Dan hebben ze er ineens wel last van
Ik fietste vorige week langs een fabriek van Lindt. Dat is ook geen goed idee als je trek hebtquote:
ja de pech dat er maar 1 slaapkamer is maar kan het niet hebben dat ik het maar moet accepteren als normaal en zij in hun broek schijten voor de huurders die hier komen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een jong gezin als huurders erin zetten met een jankbaby. Wraak.
vind ik wel, ik hou van hardquote:Op maandag 14 december 2020 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Chocola hoort niet in de koelkast.
Dus als wraak wordt je huurder een kamerolifantje met een voorliefde voor death metal?quote:Op maandag 14 december 2020 13:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee als je dit van te voren weet is dat geen fijn vooruitzicht![]()
Baal er echt hard van dat niemand anders zich wil aanpassen. Heb al eerder in de vve vergaadering gevraagd of we regels kunnen opstellen voor de vloeren voor in het regelement. Dan wil niemand mee werken en burengeluiden horen er gewoon bij maar wel godverdomme bij elke kans die ze zien mij vragen of ik normale huurders hier wil plaatsen. Dan hebbenz e er wel last van.
hypocriet als de pest.Dan hebben ze er ineens wel last van
jaquote:Op maandag 14 december 2020 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus als wraak wordt je huurder een kamerolifantje met een voorliefde voor death metal?
Ik ben het nietquote:Op maandag 14 december 2020 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus als wraak wordt je huurder een kamerolifantje met een voorliefde voor death metal?
oh nou google plat..quote:
O, in de buurt van Aachen?quote:Op maandag 14 december 2020 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik fietste vorige week langs een fabriek van Lindt. Dat is ook geen goed idee als je trek hebt
bizar wel hoe afhankelijk we eigenlijk zijn van 1 zo'n club.quote:Op maandag 14 december 2020 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, zo goed als alles is onbereikbaar dus.
Het volgende grapje van 2020.quote:Op maandag 14 december 2020 13:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bizar wel hoe afhankelijk we eigenlijk zijn van 1 zo'n club.
Gelukkig maarquote:Op maandag 14 december 2020 13:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh nou google plat..
vanmorgen belt die makelaar met een wazig verhaal..
maarrr werd net gebeld toen ik dit typte waarbij dat verhaal ontkracht werd en niet voor mij bedoelt was maar voor een andere woningduizendmala excuses.
en woensdag mag ik alsnog naar appartement gan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |