SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Natuurlijk wel maar moet wel op tijd er zijn en heb een abonnement die op vrijdagavond pas werkt.quote:Op maandag 14 december 2020 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag je daar niet blijven slapen dan?
Avondklok zal wel om 22:00 of 22:30 ingaan pas.quote:Op maandag 14 december 2020 11:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Natuurlijk wel maar moet wel op tijd er zijn en heb een abonnement die op vrijdagavond pas werkt.
Zes uur godverdomme.quote:Op maandag 14 december 2020 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Avondklok zal wel om 22:00 of 22:30 ingaan pas.
quote:Op maandag 14 december 2020 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Biden doet even een exorcism
10:51
Aankomend Amerikaans president Joe Biden neemt geen enkel risico, schrijft Daily Mail. De 78-jarige Biden wil dat het hele Witte Huis wordt ontsmet zodra Donald Trump en zijn staf spreekwoordelijk de biezen pakken. Biden zou een 'exorcisme' hebben bevolen, waarbij schoonmakers in speciale veiligheidspakken alle 132 kamers van de presidentiële ambtswoning zullen desinfecteren.
Die grote coronaschoonmaak moet plaatsvinden binnen de vijf uur die zitten tussen Trumps vertrek en de intrek van de nieuwe president. Niet alleen de kamers worden met ontsmettingsmiddel bespoten, weet de krant, maar ook de vloerbedekking, meubels en gordijnen, gaan eruit. Biden zou willen dat 'elk spoor' van Trump wordt verwijderd. Een lid van Bidens transitieteam verklaart de wens van zijn werkgever.
,,Meneer Trumps regering is vergeven van het coronavirus. De Bidens nemen geen risico. Het gehele gebouw zal grondig worden schoongemaakt. Deurknoppen, gordijnen en tapijten, worden vervangen. Het virus zit op harde oppervlakken en daarom worden de gehele residentie en alle kantoren met ontsmettingsmiddel schoongemaakt, om zo elk spoor van Trumps team te verdrijven.''
Ik woon op een centraal punt in de stad dus ik zet een stoel voor het raam en pak er popcorn bijquote:Op maandag 14 december 2020 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Avondklok is vooral voor de handhaving natuurlijk. Iedereen die dan buiten is kunnen ze gewoon afknallen.
Met een laserpen op mensen schijnenquote:Op maandag 14 december 2020 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik woon op een centraal punt in de stad dus ik zet een stoel voor het raam en pak er popcorn bij
En beter nu vast doen, dan zijn we eraan gewend met de jaarwisseling.quote:Op maandag 14 december 2020 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Avondklok is vooral voor de handhaving natuurlijk. Iedereen die dan buiten is kunnen ze gewoon afknallen.
quote:Op maandag 14 december 2020 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met een laserpen op mensen schijnen
Hoop het.quote:Op maandag 14 december 2020 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Avondklok zal wel om 22:00 of 22:30 ingaan pas.
quote:Op maandag 14 december 2020 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met een laserpen op mensen schijnen
Online, anders ben je onderdeel van het probleem.quote:Op maandag 14 december 2020 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar kan ik die nog snel kopen?
O jaquote:Op maandag 14 december 2020 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Online, anders ben je onderdeel van het probleem.
Nee, snap ik.quote:Op maandag 14 december 2020 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja![]()
Ik ben nu even niet blij met mijn oma in het ziekenhuis. Mijn vader wil elke dag op bezoek. Vond dat zelf niet prettig, met vier patiënten zonder mondkapje in zo'n krappe kamer.
Gisteren voorzichtig geopperd of we het niet beter even beperkt kunnen houden tot telefonisch contact, tot ze verhuist, maar daar wilde hij niks van wetenquote:
Twaalf uur pas. al heb ik wel honger.quote:Op maandag 14 december 2020 11:17 schreef Haags het volgende:
HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOPEND
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |