SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ja die heb ik ook sinds gisterenquote:Op maandag 14 december 2020 09:08 schreef CherryLips het volgende:
wtf kreeg ik nu weer voor melding over onbeveiligde verbinding
Dus je slaapt nog?quote:Op maandag 14 december 2020 09:10 schreef LTVDK het volgende:
Eindelijk weer eens niet wakker geworden vannacht, prima geslapen alleen nogal druk met dromen
Oh dan weet jij wel hoe ik mij zo nu en dan voel haha. En ik hoe jij je voeltquote:
Dat is maar de vraag, is dit de realiteit of ben ik nu gewoon in mijn droom aan het FOK!ken ...quote:
quote:Op maandag 14 december 2020 09:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh dan weet jij wel hoe ik mij zo nu en dan voel haha. En ik hoe jij je voelt
dit is een droom ltvdkquote:Op maandag 14 december 2020 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag, is dit de realiteit of ben ik nu gewoon in mijn droom aan het FOK!ken ...
quote:Op maandag 14 december 2020 09:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb er overigens normaliter nauwelijks last van hoor
alleen begin van dit jaar even hardnekkig en sporadisch een oprisping.
Dus jij bent ook slechts een droomvrouwquote:
jepsquote:Op maandag 14 december 2020 09:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus jij bent ook slechts een droomvrouw
get a room you twoquote:Op maandag 14 december 2020 09:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus jij bent ook slechts een droomvrouw
Jij moet over 3 maanden pas terug?quote:Op maandag 14 december 2020 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal geen maagzuurg meer met dat spulblaas nog wel op
quote:Op maandag 14 december 2020 09:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik moet even weer 1.5 kilo aan komen want dit is niks zo.
Ja dit 3 maanden slikken en dan kijken hoe het gaatquote:Op maandag 14 december 2020 09:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jij moet over 3 maanden pas terug?
quote:Op maandag 14 december 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dit 3 maanden slikken en dan kijken hoe het gaat
Oh zo. Nja ik heb veel vocht verloren volgens mij.quote:Op maandag 14 december 2020 09:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Neuh, maar zou wel 5kg af mogen..
ja maagzuur ook.quote:Op maandag 14 december 2020 09:16 schreef Haags het volgende:
[..]wat mankeer jij dan? Ook maagzuur?
Ben ik toch wel benieuwd hoe de wereld er aan toe is als ik wakker wordtquote:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8028693_0afef5fdquote:Op maandag 14 december 2020 09:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh zo. Nja ik heb veel vocht verloren volgens mij.
Gewoon normaal?quote:Op maandag 14 december 2020 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben ik toch wel benieuwd hoe de wereld er aan toe is als ik wakker wordt
Ja denk het maar buikgriep heerst ook dus ik sluit niet uit dat ik daar mee te maken heb gehad afgelopen week.quote:
quote:Op maandag 14 december 2020 09:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8028693_0afef5fd
Wat is normaal?quote:
Ja maar dan heb je ook veel gerriederrie toch?quote:Op maandag 14 december 2020 09:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja denk het maar buikgriep heerst ook dus ik sluit niet uit dat ik daar mee te maken heb gehad afgelopen week.
ik moet bij de term 'het heerst' altijd aan een of andere dictator denkenquote:
Ik heb niet gekotst. Wel aantal keren naar de plee geweest ja.quote:Op maandag 14 december 2020 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je ook veel gerriederrie toch?
Nou ja denk dat het net zo irritant is :pquote:Op maandag 14 december 2020 09:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik moet bij de term 'het heerst' altijd aan een of andere dictator denken
Helemaal nu ik dat boek over kim jong un aan 't lezen ben
NEe gerriederrie is diarreequote:Op maandag 14 december 2020 09:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb niet gekotst. Wel aantal keren naar de plee geweest ja.
Ja dat had ik gister. Paar keer. Althans, dunne ontlasting enzo.. was ranzigquote:
die gaan het nog heel druk krijgen als markiemark straks zegt dat de winkels dicht moetenquote:Op maandag 14 december 2020 09:23 schreef FranticDJ het volgende:
Bostpode zou morgen komen, maar komt zometeen al. Nice.
Keiharde lockdown incomingquote:Op maandag 14 december 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
Toespraak Rutte om 19.00 uur vanuit Torentje
Premier Rutte houdt om 19.00 uur een toespraak over de coronamaatregelen. Dat doet hij vanuit zijn werkkamer in het Torentje, zeggen bronnen in Den Haag. Minister De Jonge zei voorafgaand aan het crisisberaad van de meest betrokken ministers dat er meer nodig is "om te komen waar we moeten komen".
uit het torentje
Mag Irma wel in het torentje komen?quote:Op maandag 14 december 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
Premier Rutte houdt om 19.00 uur een toespraak over de coronamaatregelen. Dat doet hij vanuit zijn werkkamer in het Torentje, zeggen bronnen in Den Haag. Minister De Jonge zei voorafgaand aan het crisisberaad van de meest betrokken ministers dat er meer nodig is "om te komen waar we moeten komen".
uit het torentje
quote:Op maandag 14 december 2020 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die gaan het nog heel druk krijgen als markiemark straks zegt dat de winkels dicht moeten
Ohja, die moet ik ook nog gaan lastigvallen, pakketje dat vorige week elke dag werd uitgesteld staat nu op bezorgtijd onbekend, oftewel kwijtgeraakt.quote:Op maandag 14 december 2020 09:23 schreef FranticDJ het volgende:
Bostpode zou morgen komen, maar komt zometeen al. Nice.
quote:Op maandag 14 december 2020 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, die moet ik ook nog gaan lastigvallen, pakketje dat vorige week elke dag werd uitgesteld staat nu op bezorgtijd onbekend, oftewel kwijtgeraakt.
Oeh spannend, dan is het serieusquote:Op maandag 14 december 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
uit het torentje
wel kut als fietsenwinkels ook dicht zouden moeten. Ik heb een slag in het achterwiel van mn mtb. die moet eigenlijk wel gefixt wordenquote:
Oh niks spannends, gewoon onderbroekenquote:
O god, sluipschutters op de dakenquote:Op maandag 14 december 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
uit het torentje
zelf proberen?quote:Op maandag 14 december 2020 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel kut als fietsenwinkels ook dicht zouden moeten. Ik heb een slag in het achterwiel van mn mtb. die moet eigenlijk wel gefixt worden
altijd handig. Gisteren ook nog besteld.quote:Op maandag 14 december 2020 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh niks spannends, gewoon onderbroeken
'niet noodzakelijke winkel' he..quote:Op maandag 14 december 2020 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel kut als fietsenwinkels ook dicht zouden moeten. Ik heb een slag in het achterwiel van mn mtb. die moet eigenlijk wel gefixt worden
dat kan, maar is lastig als je zelf niks hebt om hem in op te spannen.quote:
Dat laatste ik ook. We moeten zooi van mijn oma verhuizen.quote:Op maandag 14 december 2020 09:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'niet noodzakelijke winkel' he..
Naja ben wel benieuwd of die makelaar enzo door werkt. En of verhuisbedrijven door gaan
het zijn die journalisten die corona epicentra zijnquote:Op maandag 14 december 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Geen domme vragen na de toespraak
mark en irma, gezellig in een torentjequote:Op maandag 14 december 2020 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mag Irma wel in het torentje komen?
Als de milieustraat maar open blijft, ik moet nog van een bankstel af komen als morgen de nieuwe komt.quote:Op maandag 14 december 2020 09:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'niet noodzakelijke winkel' he..
Naja ben wel benieuwd of die makelaar enzo door werkt. En of verhuisbedrijven door gaan
Mja worst case ga ik zelf een vrachtwagen lenen en met m'n pa verhuizen.quote:Op maandag 14 december 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat laatste ik ook. We moeten zooi van mijn oma verhuizen.
Nou ja wel irritantquote:Op maandag 14 december 2020 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh niks spannends, gewoon onderbroeken
Neemt meubelclub die niet mee? Anders 2e hands/kringloop winkel laten komenquote:Op maandag 14 december 2020 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als de milieustraat maar open blijft, ik moet nog van een bankstel af komen als morgen de nieuwe komt.
quote:Op maandag 14 december 2020 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O god, sluipschutters op de daken
nee normaal niet.quote:Op maandag 14 december 2020 09:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Neemt meubelclub die niet mee? Anders 2e hands/kringloop winkel laten komenKost je dan ook niks.
Dat wel ja, ook omdat die bestellingen in de app blijven staan. Die kwijtgeraakte hometrainer staat er ook nog steeds in met 'levertijd onbekend'quote:
Ja, ik heb geen zin om zelf met eiken kasten te gaan sjouwenquote:Op maandag 14 december 2020 09:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja worst case ga ik zelf een vrachtwagen lenen en met m'n pa verhuizen.
Met dat eerste 0 problemen mee, met dat tweede daarentegen welWant dan duurt alles 20x zo lang en levert alles 1000 discussie op omdat m'n pa overal problemen en beren ziet die er niet zijn.
Zo zijn alle winkels wel essentieel. Als ik door mijn bureaustoel zoek moet ik toch echt naar de IKEA toe om een nieuwe stoel te halen.quote:Op maandag 14 december 2020 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja aantal clubs hier bieden dat als optie de laatste tijd.quote:
Oh? Bijzonder wel. Hier moet je alleen betalen voor volledige inboedels. 1 meubelstuk als een bank niet doorgaans niet.quote:kringloopwinkel kan ik laten komen, maar die kijken er 2 seconde naar en dan kun je dik betalen om het alsnog als grof vuil af te laten voeren.
Nouja, daar heb ik dus ook weinig zin inquote:Op maandag 14 december 2020 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen zin om zelf met eiken kasten te gaan sjouwen
Die kun je verwijderen. Op mijn telefoon staat rechtsbovenin ergens ... en daar kun je de zending weggooien.quote:Op maandag 14 december 2020 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wel ja, ook omdat die bestellingen in de app blijven staan. Die kwijtgeraakte hometrainer staat er ook nog steeds in met 'levertijd onbekend'
Hier ook hoor, dat van die kringloopwinkels. Ze hebben te veel aanbod.quote:Op maandag 14 december 2020 09:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja aantal clubs hier bieden dat als optie de laatste tijd.
[..]
Oh? Bijzonder wel. Hier moet je alleen betalen voor volledige inboedels. 1 meubelstuk als een bank niet doorgaans niet.
Ik denk dze week alquote:Op maandag 14 december 2020 09:34 schreef FranticDJ het volgende:
Zou het niet zo zijn dat ie vanavond gewoon een smeekbede gaat doen en dus geen vragen. En dan volgende week alles dicht tiefen?
Kan ook bij de PostNL nog even gaan navragen waar mijn pakket blijft?quote:Op maandag 14 december 2020 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kun je verwijderen. Op mijn telefoon staat rechtsbovenin ergens ... en daar kun je de zending weggooien.
Mijn oma is van het donker eiken dus die troep is loeizwaarquote:Op maandag 14 december 2020 09:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nouja, daar heb ik dus ook weinig zin inAl heb ik slechts 1 eiken meubelstuk
quote:Op maandag 14 december 2020 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kun je verwijderen. Op mijn telefoon staat rechtsbovenin ergens ... en daar kun je de zending weggooien.
Een "het staat niet open voor discussie, je doet het maar gewoon" zou me ook niet verbazen.quote:Op maandag 14 december 2020 09:34 schreef FranticDJ het volgende:
Zou het niet zo zijn dat ie vanavond gewoon een smeekbede gaat doen en dus geen vragen. En dan volgende week alles dicht tiefen?
Misschien kom je over 50 jaar in het nieuws als ze de zending weer gevonden hebben.quote:Op maandag 14 december 2020 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook bij de PostNL nog even gaan navragen waar mijn pakket blijft?
Het zal een strenge toespraak worden met serieuze maatregelen, gok ik.quote:Op maandag 14 december 2020 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een "het staat niet open voor discussie, je doet het maar gewoon" zou me ook niet verbazen.
"Oh ja, die stond hier nog in een donker hoekje"quote:Op maandag 14 december 2020 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kom je over 50 jaar in het nieuws als ze de zending weer gevonden hebben.
Ja, same.quote:Op maandag 14 december 2020 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het zal een strenge toespraak worden met serieuze maatregelen, gok ik.
Hmm ja veel mensen zullen wel uit gemakszucht het op laten halen Idd.quote:Op maandag 14 december 2020 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier ook hoor, dat van die kringloopwinkels. Ze hebben te veel aanbod.
Al kan ik dan wel weer grofvuil (gratis, soort van) laten komen om het op te laten halen.
Nog een week afwachten...hoop het niet.quote:Op maandag 14 december 2020 09:34 schreef FranticDJ het volgende:
Nee ik begrijp ook wel dat een fietsenwinkel niet essentieel is.quote:Op maandag 14 december 2020 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo zijn alle winkels wel essentieel. Als ik door mijn bureaustoel zoek moet ik toch echt naar de IKEA toe om een nieuwe stoel te halen.
voor de verhuizing heb ik ook meubelstukken laten ophalen maar voor de banken heb ik moeten betalen. de chauffeur zij dat ze zo veel stoelen en banken aangeboden krijgen dat ze echt alleen de allerbeste kunnen aannemen om verder te verkopen.quote:Op maandag 14 december 2020 09:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja aantal clubs hier bieden dat als optie de laatste tijd.
[..]
Oh? Bijzonder wel. Hier moet je alleen betalen voor volledige inboedels. 1 meubelstuk als een bank niet doorgaans niet.
Rutte, el presidente.quote:Op maandag 14 december 2020 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog een week afwachten...hoop het niet.
Vanuit het torentje ook
Ja Naja eiken is eikenquote:Op maandag 14 december 2020 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn oma is van het donker eiken dus die troep is loeizwaarAl zal niet alles mee hoeven naar haar nieuwe onderkomen.
Verschilt dus per kringloop.quote:Op maandag 14 december 2020 09:37 schreef bitterbal het volgende:
ik heb hier zon ikea slaapbank maar onderkant is geloof ik beetje kapot (voering) Dus zal kringloop ook wel niet ophalen.
Het is gewoon zuur als winkels dichtgaan.quote:Op maandag 14 december 2020 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee ik begrijp ook wel dat een fietsenwinkel niet essentieel is.
Alhoewel voor sommigen de fiets misschien wel essentieel is om van a naar b te komen.
[..]
voor de verhuizing heb ik ook meubelstukken laten ophalen maar voor de banken heb ik moeten betalen. de chauffeur zij dat ze zo veel stoelen en banken aangeboden krijgen dat ze echt alleen de allerbeste kunnen aannemen om verder te verkopen.
kringloopwinkeltje hier in het dorp neemt het ook niet aan, die krijgen ook veel te veel aanbod.
Dit is nog ouderwetsche kwaliteitquote:Op maandag 14 december 2020 09:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja Naja eiken is eikende vraag is meer of het massief is ja/nee. Mn ouders hadden een nieuwe eetkamer tafel gekocht.
Ja is massief eiken hoor.
Ding komt thuis, weegt geen drol. Alleen de poten massief en de rest gefineerd dus
Je krijgt vast weer allerlei vreemde situaties. In de Kruidvat kun je blijkbaar ook speelgoed kopen en die mag dan wellicht wel openblijven terwijl de speelgoedwinkel in de winkelstraat dicht moet.quote:Op maandag 14 december 2020 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee ik begrijp ook wel dat een fietsenwinkel niet essentieel is.
Alhoewel voor sommigen de fiets misschien wel essentieel is om van a naar b te komen.
[..]
ik moet eens bellen wat grofvuil kost, ik kon dat ook via de site aanmelden, amar dan staat er bij dat het maximaal 1kuub mag zijn, dat ga ik niet reddenquote:Op maandag 14 december 2020 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier ook hoor, dat van die kringloopwinkels. Ze hebben te veel aanbod.
Al kan ik dan wel weer grofvuil (gratis, soort van) laten komen om het op te laten halen.
Doen jullie de NPO? Ik zou maar flink opschalenquote:Op maandag 14 december 2020 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor vanavond maar even wat streamingcapaciteit opschalen![]()
Zal wel weer goed bekeken worden.
maar dan wordt het geheid weer rustig op straatquote:Op maandag 14 december 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is gewoon zuur als winkels dichtgaan.
quote:Op maandag 14 december 2020 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch meer last van mijn oog dan ik dacht
misschien dat de fietsenwinkel wel dicht moet, maar dat ze wel nog mogen repareren.quote:Op maandag 14 december 2020 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je krijgt vast weer allerlei vreemde situaties. In de Kruidvat kun je blijkbaar ook speelgoed kopen en die mag dan wellicht wel openblijven terwijl de speelgoedwinkel in de winkelstraat dicht moet.
Jawel.quote:Op maandag 14 december 2020 09:40 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan wordt het geheid weer rustig op straat
Ik ben altijd wel geīnteresseerd in (donker eiken) tafels/dressoirs. Die kom ik meestal wel graties ophalen, mits in de buurt.quote:Op maandag 14 december 2020 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is nog ouderwetsche kwaliteit
Gewoon van je balkon af tiefen. Komt in die tokkie town toch wel een of andere turk het ophalen.quote:Op maandag 14 december 2020 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht nog gratis op marktplaats maar geen zin die gekkies
van die elastiek?quote:Op maandag 14 december 2020 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch meer last van mijn oog dan ik dacht
voor de winkeliers zekers, met het winkelend publiek heb ik minder medelijdenquote:Op maandag 14 december 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is gewoon zuur als winkels dichtgaan.
misschien ook wel tot 10 januari zoals in duitsland.quote:Op maandag 14 december 2020 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor de winkeliers zekers, met het winkelend publiek heb ik minder medelijden
Dit ja.quote:Op maandag 14 december 2020 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor de winkeliers zekers, met het winkelend publiek heb ik minder medelijden
doe eens nietquote:Op maandag 14 december 2020 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien ook wel tot 10 januari zoals in duitsland.
Ik ga nog maar naar van haren vandaag om nette schoenen te halen
Omdat je daarmee deel bent van het probleem.quote:Op maandag 14 december 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom niet? Voor sollicitatie bij seats and sofas
oh, je gaat niet als banken tester/fotomodel solliciteren? dan heb je die schoenen niet nodig natuurlijkquote:Op maandag 14 december 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom niet? Voor sollicitatie bij seats and sofas
K moet toch solliciterenquote:Op maandag 14 december 2020 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Omdat je daarmee deel bent van het probleem.
en voor je wat???
je gaat je ziel verkopen aan de duivel?
Eén winkel in om iets te kopen wat je daadwerkelijk nodig hebt, was nooit het probleem.quote:Op maandag 14 december 2020 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en voor je wat???
Hangt van de Nikes af.quote:Op maandag 14 december 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
ja kan niet op mijn nikes komen toch
bij seats en sofas? wel toch?quote:Op maandag 14 december 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 14 december 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
daar heb je niet per see nieuwe schoenen voor nodigquote:
jawel..quote:Op maandag 14 december 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
Die zou ik ook niet doen inderdaad.quote:Op maandag 14 december 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja voor horeca of callcenter had ik het wel gedaan maar hier denk ik nee
ja moet toch beetje representatief zijn?quote:Op maandag 14 december 2020 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb je niet per see nieuwe schoenen voor nodig
en: seats en sofas
[..]
jawel..
klopt, maar dan kun je natuurlijk discussiëren of schoenen nodig zijn .quote:Op maandag 14 december 2020 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eén winkel in om iets te kopen wat je daadwerkelijk nodig hebt, was nooit het probleem.
Wat een verschrikkelijke reactie bah.quote:Op maandag 14 december 2020 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en voor je wat???
Precies. Dus gewoon ff van haren in hoppen voor iets zwarts. laarsje ofzoquote:Op maandag 14 december 2020 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zou ik ook niet doen inderdaad.
Kom op zeg, je doet net alsof Bal de hele middag met de hele familie gaat shoppen.quote:Op maandag 14 december 2020 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb je niet per see nieuwe schoenen voor nodig
en: seats en sofas
[..]
jawel..
quote:Op maandag 14 december 2020 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar dan kun je natuurlijk discussiëren of schoenen nodig zijn .
Bij dit soort toko's kan je anders net zo goed niet solliciteren.quote:Op maandag 14 december 2020 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar dan kun je natuurlijk discussiëren of schoenen nodig zijn .
Ja, vrijdag. Hele weekend geen last van gehad. Maar vannacht deed het pijn en nu is mijn oog erg gevoelig voor lichtquote:Op maandag 14 december 2020 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
is ook al een paar dagen terug?
sneakers kunnen ook mooi zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet toch beetje representatief zijn?
Ik heb alleen sneakers.
nee, helemaal niet.quote:Op maandag 14 december 2020 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kom op zeg, je doet net alsof Bal de hele middag met de hele familie gaat shoppen.
hmm misschien kleine ontsteking? Of bloedvaatje gesprongen?quote:Op maandag 14 december 2020 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, vrijdag. Hele weekend geen last van gehad. Maar vannacht deed het pijn en nu is mijn oog erg gevoelig voor licht
NOu ja voor zon eerste gesprek sowieso toch. En het is een kleine moeite ook.quote:Op maandag 14 december 2020 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben met je eens dat schoenen niets zeggen over iemands kunde of geschiktheid, maar in de praktijk speelt het wel degelijk een rol.
Ja weet je. Het is geen topzaak maar ik heb niet zoveel keusquote:Op maandag 14 december 2020 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sneakers kunnen ook mooi zijn.
maar dan nog: seats & sofas
[..]
nee, helemaal niet.
Je haat jegens een winkel is niet relevant.quote:Op maandag 14 december 2020 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
nee, helemaal niet.
Als er wat overschiet kan ik je wel een seintje geven. Al heeft ze geen eiken tafel meer helaas. Die pastte niet in haar huidige flatje.quote:Op maandag 14 december 2020 09:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel geīnteresseerd in (donker eiken) tafels/dressoirs. Die kom ik meestal wel graties ophalen, mits in de buurt.
Kan je nog hele mooie panelen massief eiken uit halen om te recyclen
Iedere aanbieder Ziggo/KPN etc. verzorgd zijn eigen distributie van de bron die ze van NPO/RTL krijgen. Dus iedere aanbieder heeft hetzelfde probleem vanavond.quote:Op maandag 14 december 2020 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doen jullie de NPO? Ik zou maar flink opschalen
Mijn vader heeft, als het goed is, nog een eiken salontafel op zolder staan. Die is ooit gemaakt van een Belgische eettafel. Daar zou ik nog weleens wat mee willen doenquote:Op maandag 14 december 2020 09:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel geīnteresseerd in (donker eiken) tafels/dressoirs. Die kom ik meestal wel graties ophalen, mits in de buurt.
Kan je nog hele mooie panelen massief eiken uit halen om te recyclen
ja.quote:Op maandag 14 december 2020 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik ben vast ook onderdeel van het probleem omdat ik vanmiddag, als ik toch naar de supermarkt ga, even ga kijken voor een riem.
quote:Op maandag 14 december 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja voor horeca of callcenter had ik het wel gedaan maar hier denk ik nee
Wat een domme reactie, bal wil graag gewoon weer een beetje actief werken. Wat maakt het nou uit dat jij het foldertje ruk vind doordat er teveel rood in zit.quote:Op maandag 14 december 2020 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat laatste, vermoed ikquote:Op maandag 14 december 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm misschien kleine ontsteking? Of bloedvaatje gesprongen?
Ja geloof dat ze niet bekend staan om hun goede servicequote:Op maandag 14 december 2020 09:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat een domme reactie, bal wil graag gewoon weer een beetje actief werken. Wat maakt het nou uit dat jij het foldertje ruk vind doordat er teveel rood in zit.
Tenminste neem aan dat je er niet binnenkomt?
Kloptquote:Op maandag 14 december 2020 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik ben vast ook onderdeel van het probleem omdat ik vanmiddag, als ik toch naar de supermarkt ga, even ga kijken voor een riem.
Welke nood, maximaal een half uur in een winkel zijn (en da's echt al maximaal) mag nu ineens niet meer omdat Rutte vanavond iets gaat vertellen?quote:
okequote:Op maandag 14 december 2020 09:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat een domme reactie, bal wil graag gewoon weer een beetje actief werken. Wat maakt het nou uit dat jij het foldertje ruk vind doordat er teveel rood in zit.
Tenminste neem aan dat je er niet binnenkomt?
Hoezo "extra" open? Het is gewoon maandag, vanmiddag is z'n normale openingstijd.quote:Op maandag 14 december 2020 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klopt
sowieso alle winkels die gisteren en vandaag extra open gooien omdat ze waarschijnlijk dicht moeten zijn ook deel van het probleem
ikzelf ben ook deel van het probleem omdat ik nog steeds naar mn werk ga. En nog steeds gewoon de grens over ga enz. Eigenlijk zijn we allemaal een probleem.
Ik hou van in problemen denken
Schimmige tent hoorquote:Op maandag 14 december 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geloof dat ze niet bekend staan om hun goede service
Jaquote:Op maandag 14 december 2020 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je solliciteren bij Seats & Sofa's? Lees ik dat nou goed met mijn ene normale oog?
Nice, maar op dit moment staat alles echt even on hold op dat vlakquote:Op maandag 14 december 2020 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als er wat overschiet kan ik je wel een seintje geven. Al heeft ze geen eiken tafel meer helaas. Die pastte niet in haar huidige flatje.
Neequote:Op maandag 14 december 2020 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Welke nood, maximaal een half uur in een winkel zijn (en da's echt al maximaal) mag nu ineens niet meer omdat Rutte vanavond iets gaat vertellen?
Hou daar eens mee op.quote:Op maandag 14 december 2020 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klopt
sowieso alle winkels die gisteren en vandaag extra open gooien omdat ze waarschijnlijk dicht moeten zijn ook deel van het probleem
ikzelf ben ook deel van het probleem omdat ik nog steeds naar mn werk ga. En nog steeds gewoon de grens over ga enz. Eigenlijk zijn we allemaal een probleem.
Ik hou van in problemen denken
Nice hoorquote:Op maandag 14 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn vader heeft, als het goed is, nog een eiken salontafel op zolder staan. Die is ooit gemaakt van een Belgische eettafel. Daar zou ik nog weleens wat mee willen doen
niet overal. genoeg winkels (in mijn boerengat) die normaal op maandag dicht zijn en vandaag extra open gaan.quote:Op maandag 14 december 2020 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoezo "extra" open? Het is gewoon maandag, vanmiddag is z'n normale openingstijd.
Meer spreiding van winkeltijden zou je als erg positief kunnen benoemen.quote:Op maandag 14 december 2020 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet overal. genoeg winkels (in mijn boerengat) die normaal op maandag dicht zijn en vandaag extra open gaan.
Ja dan is jouw boerengat dus het probleemquote:Op maandag 14 december 2020 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet overal. genoeg winkels (in mijn boerengat) die normaal op maandag dicht zijn en vandaag extra open gaan.
quote:Op maandag 14 december 2020 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Soort Hooters onder de bankstellenwinkels toch, bal kan beter een push-up BH kopen dan nette schoenen.quote:
quote:Op maandag 14 december 2020 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice hoorbeetje upcyclen/recyclen.
...die er nog niet is.quote:Op maandag 14 december 2020 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeOp sneakers solliciteren als je geen schoenen kunt kopen door een lockdown.
Ik heb geen idee. ben er 1 keer binnen geweest.quote:Op maandag 14 december 2020 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort Hooters onder de bankstellenwinkels toch, bal kan beter een push-up BH kopen dan nette schoenen.
Ik heb het wel gedaan.quote:Op maandag 14 december 2020 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeOp sneakers solliciteren als je geen schoenen kunt kopen door een lockdown.
Ik heb nog zwarte reeboks maar die zijn inmiddels ook wat vertraptquote:Op maandag 14 december 2020 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb het wel gedaan.
Al waren mijn sneakers wel geheel zwart, dat is dan toch anders.
nog meer problemenquote:Op maandag 14 december 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dan is jouw boerengat dus het probleem
Ik zoek wel even mee, wat is je maat?quote:Op maandag 14 december 2020 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. ben er 1 keer binnen geweest.
Ja, hier is alles gewoon eigenlijk altijd open en ik verwacht in Den Haag ook.quote:Op maandag 14 december 2020 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee das misschien wel slim jaquote:Op maandag 14 december 2020 10:02 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb maar gewoon mijn fysio voor vandaag afgezegd omdat ik er toch niet helemaal zeker over ben dat ik negatief ben.
naar een bh?quote:Op maandag 14 december 2020 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zoek wel even mee, wat is je maat?
Ja precies. Meeste van dat donker eiken gedoe is ff goed met een rotex er over. Daarna met een borstelschuurmachine zodat het niet dat klinische gladde oppervlak heeft maar de nerven er lekker goed uit komen.quote:Op maandag 14 december 2020 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Denk dat dat ding blank gelakt prachtig is.
jaquote:Op maandag 14 december 2020 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, hier is alles gewoon eigenlijk altijd open en ik verwacht in Den Haag ook.
Ik doe dat ook gewoon hoor, al is dat in mijn vakgebied waarschijnlijk wat normaler.quote:Op maandag 14 december 2020 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb het wel gedaan.
Al waren mijn sneakers wel geheel zwart, dat is dan toch anders.
Hoeveel testen moet je ondergaan voordat je overtuigd bent van je niet ziek zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 10:02 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb maar gewoon mijn fysio voor vandaag afgezegd omdat ik er toch niet helemaal zeker over ben dat ik negatief ben.
Ik ben er weleens geweest voor mijn werkquote:Op maandag 14 december 2020 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. ben er 1 keer binnen geweest.
ja totaal anders Henkquote:Op maandag 14 december 2020 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doe dat ook gewoon hoor, al is dat in mijn vakgebied waarschijnlijk wat normaler.
ja nou ja moet toch een baan zien te vinden dusquote:Op maandag 14 december 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben er weleens geweest voor mijn werkZijn een beetje de louche autohandelaren onder de meubelverkopers.
Verstandigquote:Op maandag 14 december 2020 10:02 schreef LTVDK het volgende:
Ik zou pas echt opvallen als ik 3delig pak zou solliciteren.quote:Op maandag 14 december 2020 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doe dat ook gewoon hoor, al is dat in mijn vakgebied waarschijnlijk wat normaler.
Is ze ziek?quote:Op maandag 14 december 2020 10:03 schreef Haags het volgende:
Mijn moeder heeft zich ook laten testen.
Heb sowieso nog nooit een pak aangehadquote:Op maandag 14 december 2020 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou pas echt opvallen als ik 3delig pak zou solliciteren.
Dan zou de eerste vraag zijn: heb je ook normale kleding?
quote:Op maandag 14 december 2020 10:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja precies. Meeste van dat donker eiken gedoe is ff goed met een rotex er over. Daarna met een borstelschuurmachine zodat het niet dat klinische gladde oppervlak heeft maar de nerven er lekker goed uit komen.
Matt skylt erop. Klaar.
Alleen niet je koptelefoon met de kussens naar beneden een weekend op laten liggen
alleen bij bruiloftenquote:Op maandag 14 december 2020 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb sowieso nog nooit een pak aangehad
Ja als de fysio zelf al niet ziek is, die heeft vorige week ook nog mijn broer behandeld toen die al besmettelijk wasquote:
Daarom is vandaag nog geen punt.quote:
WTF is het daar Urk of zo?quote:Op maandag 14 december 2020 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als de fysio zelf al niet ziek is, die heeft vorige week ook nog mijn broer behandeld toen die al besmettelijk was
Deze zinnen uit je hoofd leren:quote:Op maandag 14 december 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja moet toch een baan zien te vinden dus
quote:Op maandag 14 december 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deze zinnen uit je hoofd lere:
"Prima bankie, mevrâh, ik heb 'm zelf ook"
"Ik zou 'm niet aan u verkopen als het geen goede bank was."
"Als u vandaag beslist krijgt u er een magnetron bij."
Wat dan?quote:Op maandag 14 december 2020 10:09 schreef bitterbal het volgende:
ja ik solliciteerniet voor de verkoopfunctie gelukkig
als wat dan?quote:Op maandag 14 december 2020 10:09 schreef bitterbal het volgende:
ja ik solliciteerniet voor de verkoopfunctie gelukkig
of karrenvrachten mest afleverenquote:Op maandag 14 december 2020 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de baliefunctie![]()
Denk dat mensen daar komen afrekenen als ik mij goed herinner
Teken graagquote:Op maandag 14 december 2020 10:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
of karrenvrachten mest afleveren
De balliefunctiequote:Op maandag 14 december 2020 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de baliefunctie![]()
Denk dat mensen daar komen afrekenen als ik mij goed herinner
Gefeliciteerd met uw nieuwe bank, u kunt afrekenen en uw gratiesch dubbele frituurpan afhalen bij de Ballie .quote:
quote:Op maandag 14 december 2020 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met uw nieuwe bank, u kunt afrekenen en uw gratiesch dubbele frituurpan afhalen bij de Ballie .
Ik wilde net zoiets postenquote:Op maandag 14 december 2020 10:14 schreef UitStraling het volgende:
Gaan we allemaal een nieuwe bank uitzoeken in Den Haag voor onze huizen in Foqueville
'Eehm, bedoelt u niet bij de balie?'quote:Op maandag 14 december 2020 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met uw nieuwe bank, u kunt afrekenen en uw gratiesch dubbele frituurpan afhalen bij de Ballie .
quote:Op maandag 14 december 2020 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Eehm, bedoelt u niet bij de balie?'
*nee meneer, bij de Ballie*
- [ afbeelding ]
Geen persco, een toespraakquote:Op maandag 14 december 2020 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
is die bank er wel op tijd om te genieten van de Ruttegod persco vanavond?
Ze hebben vast wel een ding waar ze van af moeten.quote:Op maandag 14 december 2020 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
is die bank er wel op tijd om te genieten van de Ruttegod persco vanavond?
vervolgens aan de ballie: Ik zou hier een frituupan krijgen?quote:Op maandag 14 december 2020 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Eehm, bedoelt u niet bij de balie?'
*nee meneer, bij de Ballie*
- [ afbeelding ]
Ja moet niet te gulzig zijnquote:Op maandag 14 december 2020 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vervolgens aan de ballie: Ik zou hier een frituupan krijgen?
Oh, waren die voor de klanten, die zijn al in gebruik
quote:Op maandag 14 december 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komt er toch een persmoment?
quote:Premier Rutte houdt om 19.00 uur een toespraak over de coronamaatregelen. Dat doet hij vanuit zijn werkkamer in het Torentje. Minister De Jonge van Volksgezondheid zal daarna de pers te woord staan.
het is tijdens Nederland - Duitsland dus ik ga niet kijken, maar alles zal vandaag toch wel uitlekken.quote:Op maandag 14 december 2020 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AahDat wordt een leuke tv-avond dan
quote:Op maandag 14 december 2020 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
"Dan kunt u nu uw hoofd laten opmeten en afrekenen bij de ballie."
Nee, juist niet nu.quote:
Ik ben ook onderdeel van het probleem omdat m'n moeder dit weekend jarig is en ik even namens iedereen wat cadeautjes mag halen want online is alles uitverkocht.quote:Op maandag 14 december 2020 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op maandag 14 december 2020 10:37 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Bal die bij haar help ding de kerstverlichting op moest hangen.
quote:Op maandag 14 december 2020 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook onderdeel van het probleem omdat m'n moeder dit weekend jarig is en ik even namens iedereen wat cadeautjes mag halen want online is alles uitverkocht.
Onpraktisch.quote:Op maandag 14 december 2020 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook onderdeel van het probleem omdat m'n moeder dit weekend jarig is en ik even namens iedereen wat cadeautjes mag halen want online is alles uitverkocht.
Ja ik woon in het dorp en m'n broer en zus moeten gewoon werken. Winkel gaat om elf uur open.quote:
Uhuh, ik snap 'm. Beter dat één persoon het dan haalt.quote:Op maandag 14 december 2020 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik woon in het dorp en m'n broer en zus moeten gewoon werken. Winkel gaat om elf uur open.
Ja of een tekening maken of zo "sorry mam pandemie he"quote:Op maandag 14 december 2020 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Al zou ik me ook niet bezwaard voelen bij een "Sorry mam, je cadeautje was uitverkocht, dus die hou je te goed".
Het is nog maar de vraag of ze het in de winkel hebbenquote:Op maandag 14 december 2020 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Al zou ik me ook niet bezwaard voelen bij een "Sorry mam, je cadeautje was uitverkocht, dus die hou je te goed".
Zou ik eigenlijk niet erg vinden, maakt een gesprek wat ik nog moet hebben makkelijker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Heb ik wel eens gedaan toen ze even niet hadden wat ik als cadeau bedacht had.quote:Op maandag 14 december 2020 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of een tekening maken of zo "sorry mam pandemie he"
er is toch niks waar je s avonds naar toe kuntquote:
ik krijg een forbidden linkquote:Op maandag 14 december 2020 10:37 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Bal die bij haar help ding de kerstverlichting op moest hangen.
Spatie er achter zetten.quote:
quote:Op maandag 14 december 2020 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou ik eigenlijk niet erg vinden, maakt een gesprek wat ik nog moet hebben makkelijker.Gewoon op je strepen gaan staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op een ladderquote:
quote:Op maandag 14 december 2020 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op een ladder
en dan op een bankje
Vanwege andere redenen wacht ik even tot vanavond met het gesprek, of Rutte z'n boodschap me nou helpt of niet.quote:Op maandag 14 december 2020 10:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon op je strepen gaan staan.
je meent hetquote:Op maandag 14 december 2020 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zelfs ik weet dat dat niet verstandig is
Je ziet dat het een pop is toch?quote:
oh neequote:Op maandag 14 december 2020 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je ziet dat het een pop is toch?
quote:Op maandag 14 december 2020 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee![]()
WTF![]()
dat had ik nog niet gezien
quote:Op maandag 14 december 2020 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee![]()
WTF![]()
dat had ik nog niet gezien
Moet hij nog een spin vangenquote:Op maandag 14 december 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vanwege andere redenen wacht ik even tot vanavond met het gesprek, of Rutte z'n boodschap me nou helpt of niet.
Naar mijn vriend.quote:Op maandag 14 december 2020 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er is toch niks waar je s avonds naar toe kunt
quote:Op maandag 14 december 2020 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet hij nog een spin vangen?
Voor ingang avondklok heen, daarna weer terug?quote:
Misschien verandert Ama ook in een pompoen om 0:00quote:Op maandag 14 december 2020 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag je daar niet blijven slapen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |