SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 december 2020 18:46 schreef LTVDK het volgende: [..] Heb je ook naar haar mening over 5G gevraagd?
Dat is gewoon een boterham met hagelslag, ook niet zo heel spannend.quote:Op zondag 13 december 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ze het zelf al niet konden zien weten ze het nu wel.
Ik zeg lekker niet wat mijn ontbijt is
quote:Op zondag 13 december 2020 18:47 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal jij eet de kwark van @:LTVDK als ontbijt.
ja jezusquote:Op zondag 13 december 2020 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon een boterham met hagelslag, ook niet zo heel spannend.
hagelslag heet muizenstrontjes over de grensquote:Op zondag 13 december 2020 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon een boterham met hagelslag, ook niet zo heel spannend.
Kan niet wachten op het moment dat ze bij jullie intrektquote:Op zondag 13 december 2020 18:45 schreef kwiwi het volgende: Over complotgekkies gesproken, Gergi's moeder kwam gisteren weer met wat moois (ze is gepensioneerd huisarts): "nee als jullie hoesten moet je je NIET op corona laten testen, want wat ze stiekem doen is je dan een vaccin geven"
![]()
Je hoeft me niet zo op te hemelen hoor.quote:
quote:Op zondag 13 december 2020 18:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hagelslag heet muizenstrontjes over de grens
quote:Op zondag 13 december 2020 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan niet wachten op het moment dat ze bij jullie intrekt
chiwawa is wegquote:Op zondag 13 december 2020 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
wat moet die duffe hont in de OP. Beest lijkt wel straalbezopen
ja tof, ik ken wel enigsinds iets ervan (Kerbal space program yay) maar al die termen ben ik niet goed bekend mee, dan helpt die uitleg welquote:
Ik zei van de week "jezus" omdat m'n telefoon weer eens niet werkte. Zegt m'n collega: In privé tijd mag je me gewoon Mark noemen hoor.quote:Op zondag 13 december 2020 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hoeft me niet zo op te hemelen hoor.
Hoop wel dat ze het aan ziet komen. Al een aantal hints de revue zien passeren.quote:
ja een blije fantquote:Op zondag 13 december 2020 18:50 schreef mschol het volgende:
[..]
zitten nog steeds beesten in de OP die volledig spaced outzijn...
quote:Op zondag 13 december 2020 18:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ja tof, ik ken wel enigsinds iets ervan (Kerbal space program yay) maar al die termen ben ik niet goed bekend mee, dan helpt die uitleg wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |