Het is dan ook een quote van Ted Kravitz op Sky. Een opvallend vreemde uitspraak.quote:Op zondag 13 december 2020 17:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik zie meer tweets in die richting voorbij komen
mwah, je moet er voor de Thai een zo positief mogelijke draai aan geven. Vergeet niet dat er ook commerciële belangen een rol spelen. Het drankje RB is een Thais drankje namelijkquote:Op zondag 13 december 2020 18:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is dan ook een quote van Ted Kravitz op Sky. Een opvallend vreemde uitspraak.
Ook voor de race kwamen al wel wat berichten voorbij over een statement morgen of overmorgen zodat het dit weekend niet zou overheersen.quote:Op zondag 13 december 2020 18:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is dan ook een quote van Ted Kravitz op Sky. Een opvallend vreemde uitspraak.
Met allemaal dezelfde bron. Zo kan ik ook geruchten verspreidenquote:Op zondag 13 december 2020 17:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik zie meer tweets in die richting voorbij komen
Ik heb dit F1-seizoen gekkere dingen voorbij zien komenquote:Op zondag 13 december 2020 18:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met allemaal dezelfde bron. Zo kan ik ook geruchten verspreiden
Lijkt me wel heel stug dat het zo'n rare constructie wordt.
Wat dan? Straks ga je me nog zeggen dat Stroll een pole heeft.quote:Op zondag 13 december 2020 18:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb dit F1-seizoen gekkere dingen voorbij zien komen
Als je dat voor het seizoen had voorspeld was je opgesloten geweestquote:Op zondag 13 december 2020 18:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat dan? Straks ga je me nog zeggen dat Stroll een pole heeft.
Ik had geld op Perez ingezet vorige week. Wat nu?quote:Op zondag 13 december 2020 18:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als je dat voor het seizoen had voorspeld was je opgesloten geweest
Horner tegen Albon voor de race:quote:Op zondag 13 december 2020 18:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ook voor de race kwam al wel wat berichten voorbij over een statement morgen of overmorgen zodat het dit weekend niet zou overheersen.
Al neemt Albon dan wel met (eindelijk) een echt goed weekend afscheid.
quote:Drive, like it’s your last race
Dat zegt vooral dat je Leclerc moet bedankenquote:Op zondag 13 december 2020 19:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had geld op Perez ingezet vorige week. Wat nu?
quote:Op zondag 13 december 2020 19:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat zegt vooral dat je Leclerc moet bedanken
quote:Op zondag 13 december 2020 19:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat zegt vooral dat je Leclerc moet bedanken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |