abonnement Unibet Coolblue
pi_196724913
Prachtig, een Ajax-speler steekt iemand neer, maar het topic gaat over 'de asociale' Feyenoord supporters :). Het zit wel erg diep volgens mij.
pi_196725254
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 14:02 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik ben 3 keer in de kuip geweest en alle 3 keer zat het vol. Ok, een keer was een Prince concert, de andere keer was euro 2000 en de eerst keer was niet alleen Ajax de tegenstander, maar speelde de grootste Ajacied ooit ook mee bij Feyenoord.
Ben jij zo'n ouwe lul?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_196725440
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 14:18 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ben jij zo'n ouwe lul?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt mee. Mijn pa vond dat de laatste kans voor mij om Cruijff te zien spelen niet gemist kon worden. Hoewel zijn spelinzicht nog niet aan mij besteed was ben ik toch blij dat ik Cruijf nog zelf heb zien spelen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_196725488
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 14:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Valt mee. Mijn pa vond dat de laatste kans voor mij om Cruijff te zien spelen niet gemist kon worden. Hoewel zijn spelinzicht nog niet aan mij besteed was ben ik toch blij dat ik Cruijf nog zelf heb zien spelen.
aah zo :)
Terecht wat je vader deed. Ook al in het verkeerde shirt, je hebt Johan zien voetballen.

Ik kon dat alleen in van die jubileum wedstrijden. Maar toen hij oud was, zag je gewoon nog waarom hij zo goed was.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_196726010
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 14:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]

aah zo :)
Terecht wat je vader deed. Ook al in het verkeerde shirt, je hebt Johan zien voetballen.

Ik kon dat alleen in van die jubileum wedstrijden. Maar toen hij oud was, zag je gewoon nog waarom hij zo goed was.
Ik had nog niks met voetbal kijken, maar ik kreeg toch aardig mee dat het allemaal om één man draaide door wat mijn pa uitlegde maar ook door de reactie van de andere spelers en het publiek. Charisma is in mijn optiek dan ook eerder een eigenschap van een groep mensen dan van een individu. Maar door het Feyenoord publiek en het feit dat een speler van Ajax Feyenoord kampioen moest maken lag mijn voorkeur sindsdien wel vast.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_196726072
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 14:45 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik had nog niks met voetbal kijken, maar ik kreeg toch aardig mee dat het allemaal om één man draaide door wat mijn pa uitlegde maar ook door de reactie van de andere spelers en het publiek. Charisma is in mijn optiek dan ook eerder een eigenschap van een groep mensen dan van een individu.
Dit vind ik wel een interessante uitspraak. Laat ik even om me inwerken.
quote:
Maar door het Feyenoord publiek en het feit dat een speler van Ajax Feyenoord kampioen moest maken lag mijn voorkeur sindsdien wel vast.
_O-
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_196727693
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 14:07 schreef Scrummie het volgende:
Prachtig, een Ajax-speler steekt iemand neer, maar het topic gaat over 'de asociale' Feyenoord supporters :). Het zit wel erg diep volgens mij.
Hij is alleen nog maar verdacht het is nog niet bewezen :)
  maandag 14 december 2020 @ 16:07:07 #108
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_196727883
Even OT maar welke (culturele) pauper geeft er nou een feest in een loods?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_196728374
Nou ja, eens te meer blijkt dat we geen 'witte' agenten nodig hebben om black lives er (niet) toe te laten doen. Het bekende BLM symbool Georges Floyd richtte tijdens een van zijn overvallen met vijf mede overvallers, zijn pistool op de buik van het afro-Amerikaanse slachtoffer, om haar kind nog voor zijn geboorte te vermoorden en Quincy pro-mes steekt zijn familie overhoop....

Verbeter de wereld, begin bij jezelf, zeiden wij vroeger onze voorouders na. Misschien moet Quincy ook wat van dat soort Nederlandse rijmpjes leren. Is Nederlandse cultuur namelijk. Past binnen een normale integratie. Ik heb het geleerd toen ik vijf was.
pi_196728451
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 16:07 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Even OT maar welke (culturele) pauper geeft er nou een feest in een loods?
Anti Covid feestje? Als je maar 3 mensen op bezoek mag hebben is een drugsloods natuurlijk een mooie onopvallende plek voor een groot feest.
pi_196728465
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 14:45 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik had nog niks met voetbal kijken, maar ik kreeg toch aardig mee dat het allemaal om één man draaide door wat mijn pa uitlegde maar ook door de reactie van de andere spelers en het publiek. Charisma is in mijn optiek dan ook eerder een eigenschap van een groep mensen dan van een individu. Maar door het Feyenoord publiek en het feit dat een speler van Ajax Feyenoord kampioen moest maken lag mijn voorkeur sindsdien wel vast.
Was wel lachen, eerste wedstrijd van het seizoen hingen er spandoeken met 'Feyenoord forever, Cruyff never', een week later zat iedereen "JOHAN JOHAN' te scanderen. _O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_196730642
"Ik zal het nooit weer doen, I promes!"
pi_196732055
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 14:02 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik ben 3 keer in de kuip geweest en alle 3 keer zat het vol. Ok, een keer was een Prince concert, de andere keer was euro 2000 en de eerst keer was niet alleen Ajax de tegenstander, maar speelde de grootste Ajacied ooit ook mee bij Feyenoord.
Huh, heeft Litmanen voor Feyenoord gespeeld :S?
"Pools are perfect for holding water"
pi_196743495
wat een slap geouwehoer hierboven.

Is er al een update?
pi_196744001
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:20 schreef LethalNinja het volgende:
wat een slap geouwehoer hierboven.

Is er al een update?
Dit kopte het AD vanochtend...

Quincy Promes weet nog niet of hij langer dan maximaal drie dagen in de cel moet blijven. Er is nog geen beslissing genomen of de Ajacied wordt voorgeleid aan de officier van justitie, meldt een woordvoerder van het Openbaar Ministerie.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 15 december 2020 @ 15:40:05 #116
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_196747298
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 16:32 schreef Pollius het volgende:

[..]

Anti Covid feestje? Als je maar 3 mensen op bezoek mag hebben is een drugsloods natuurlijk een mooie onopvallende plek voor een groot feest.
And when his relative started messing around, he took a hors d'oeuvre knife from the exclusive dinner table and things went wrong...
What a mess.....
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 15 december 2020 @ 15:42:07 #117
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_196747334
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 15:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

And when his relative started messing around, he took a hors d'oeuvre knife from the exclusive dinner table and things went wrong...
What a mess.....
Zouden ze aan die tafel trouwens ook Steak gegeten hebben als hoofdgerecht?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 15 december 2020 @ 17:37:02 #118
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196749145
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:48 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dit kopte het AD vanochtend...

Quincy Promes weet nog niet of hij langer dan maximaal drie dagen in de cel moet blijven. Er is nog geen beslissing genomen of de Ajacied wordt voorgeleid aan de officier van justitie, meldt een woordvoerder van het Openbaar Ministerie.
Inmiddels loopt hij weer vrij rond, maar blijft verdachte.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-verdachte~a72d589e/

Morgen bekervoetbal tegen Utrecht. Neem aan dat Ajax verstandig is en hem niet opstelt om genante taferelen te voorkomen met spreekkoren en zulks.

Hoop eigenlijk dat Ajax hem op straat zet als hij schuldig blijkt.
pi_196749200
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 17:37 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Inmiddels loopt hij weer vrij rond, maar blijft verdachte.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-verdachte~a72d589e/

Morgen bekervoetbal tegen Utrecht. Neem aan dat Ajax verstandig is en hem niet opstelt om genante taferelen te voorkomen met spreekkoren en zulks.

Hoop eigenlijk dat Ajax hem op straat zet als hij schuldig blijkt.
Wie gaat die spreekkoren zingen dan?

Ga er vanuit dat Ajax hem niet in de selectie heeft totdat dit voorbij is.
Ajax, That '70s Show, Arsenal
pi_196749392
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 17:37 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Inmiddels loopt hij weer vrij rond, maar blijft verdachte.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-verdachte~a72d589e/

Morgen bekervoetbal tegen Utrecht. Neem aan dat Ajax verstandig is en hem niet opstelt om genante taferelen te voorkomen met spreekkoren en zulks.

Hoop eigenlijk dat Ajax hem op straat zet als hij schuldig blijkt.
Spreekkoren? Van welke fans?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_196749907
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 17:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Spreekkoren? Van welke fans?
Die zullen ze toch ook wel op tape hebben? _O-
  dinsdag 15 december 2020 @ 18:51:29 #122
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_196750513
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 17:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Spreekkoren? Van welke fans?
Quincy mag ik oversteken ja of nee....
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_196750895
Die voetballers komen overal mee weg.

Ik moet ineens aan Kluivert denken :(
pi_196751494
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 17:40 schreef PiraatPiet het volgende:

[..]

Wie gaat die spreekkoren zingen dan?

Ga er vanuit dat Ajax hem niet in de selectie heeft totdat dit voorbij is.
Ajax laat weten dat Promes in ieder geval morgenavond nog niet in actie zal komen voor de club. De Amsterdamse club speelt dan een bekerduel tegen FC Utrecht. Ajax meldt dat er eerst een gesprek met de voetballer zal worden gevoerd.

Aldus het AD.
  woensdag 16 december 2020 @ 08:04:25 #125
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196758275
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 17:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Spreekkoren? Van welke fans?
:D verrek :@
  woensdag 16 december 2020 @ 08:07:00 #126
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_196758290
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 19:07 schreef freeofknots het volgende:
Die voetballers komen overal mee weg.

Ik moet ineens aan Kluivert denken :(
Nou ja, bij Kluivert was het ongeacht z'n achterlijke rijgedrag nog steeds een ongeluk. Dat vind ik wat anders dan bij iemand een mes tussen het kniegewricht schuiven.
pi_196780112
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 08:07 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Nou ja, bij Kluivert was het ongeacht z'n achterlijke rijgedrag nog steeds een ongeluk. Dat vind ik wat anders dan bij iemand een mes tussen het kniegewricht schuiven.
Als je zo hard binnen de bebouwde kom rijdt dan is het "niet een ongeluk"...... dat is crimineel.....

Promes zou meer ongeluk kunnen zijn dan kluivert. Wellicht probeerde promes zich te verdedigen en wilde hij slachtoffer niet raken (wie weet) en / of liep het uit de hand in vlaag van emotie.
  donderdag 17 december 2020 @ 12:48:36 #128
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196782487
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 10:25 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Als je zo hard binnen de bebouwde kom rijdt dan is het "niet een ongeluk"...... dat is crimineel.....

Promes zou meer ongeluk kunnen zijn dan kluivert. Wellicht probeerde promes zich te verdedigen en wilde hij slachtoffer niet raken (wie weet) en / of liep het uit de hand in vlaag van emotie.
Promes beweert nu dat hij er helemaal niet bij was en zijn trainer en aanvoerder hebben al aangegeven dat ze achter hem blijven staan. Ik pak de popcorn er vast bij dus, want dit gaat nog wel een paar maanden doorzeiken met alle genante taferelen van dien.
pi_196782536
Ik vind het niet terecht om Kluivert in dit topic steeds aan te halen.
pi_196782544
Ik hoop dat Promes de waarheid spreekt want liegen tegen Tadic zou ik niet durven, moet je je eens voorstellen hoe teleurgesteld die straks blijkt
-nee-
pi_196782587
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 12:48 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Promes beweert nu dat hij er helemaal niet bij was en zijn trainer en aanvoerder hebben al aangegeven dat ze achter hem blijven staan. Ik pak de popcorn er vast bij dus, want dit gaat nog wel een paar maanden doorzeiken met alle genante taferelen van dien.
Als hij er niet bij was, waarom heeft hij het slachtoffer dan onder druk gezet om geen aangifte te doen?
pi_196783319
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 12:53 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Als hij er niet bij was, waarom heeft hij het slachtoffer dan onder druk gezet om geen aangifte te doen?
Wellicht wordt hij door een gedeelte van de familie in de val gelokt. Valse verklaringen? Wie weet... Wellicht waren ze zijn geprovoceer in de rap video's zo zat dat dit hun reactie is.

Wellicht heeft hij wel echt zijn neef gestoken, wellicht heeft iemand anders zijn neef gestoken.

Onderzoek van de recherche zal het wel laten zien ....

Lijkt mij lastig voor zijn teamleden. Die gaan toch denken "heeft hij het gedaan of niet? is hij wellicht een crimineel......."
  donderdag 17 december 2020 @ 13:25:33 #133
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196783325
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 12:53 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Als hij er niet bij was, waarom heeft hij het slachtoffer dan onder druk gezet om geen aangifte te doen?
Precies. Wat ik zeg: popcorn.

Nu is Promes nog niet veroordeeld maar het zou Ajax sieren als ze zich distantieerden van hem als werknemer als hij straks inderdaad schuldig blijkt. Heeft Quincy "Alles Hoog" Promes toch één keertje een voorbeeldfunctie.
pi_196783434
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 13:25 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Precies. Wat ik zeg: popcorn.

Nu is Promes nog niet veroordeeld maar het zou Ajax sieren als ze zich distantieerden van hem als werknemer als hij straks inderdaad schuldig blijkt. Heeft Quincy "Alles Hoog" Promes toch één keertje een voorbeeldfunctie.
Los van of hij wel of niet schuldig is, ik heb die gozer nooit wat gevonden..met dat achterlijke filmpje toen..straight money blowen blablabla. Dom patsertje met een vervelende uitstraling
  donderdag 17 december 2020 @ 13:31:52 #135
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196783476
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 13:30 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Los van of hij wel of niet schuldig is, ik heb die gozer nooit wat gevonden..met dat achterlijke filmpje toen..straight money blowen blablabla. Dom patsertje met een vervelende uitstraling
Ik vind m een mooie voetballer van het kaliber "dank de Heere dat dit kan voetballen" want verder is hij stuitend dom en hyperagressief. Een antireclame voor spelersgedrag buiten het veld. Drinken, vrouwen meppen en dergelijke, dat soort mensen kan verder niks bijdragen.
pi_196783514
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 13:25 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Wellicht wordt hij door een gedeelte van de familie in de val gelokt. Valse verklaringen? Wie weet... Wellicht waren ze zijn geprovoceer in de rap video's zo zat dat dit hun reactie is.

Lijkt me niet want het is makkelijk na te gaan of de aangifte vals is of niet. Daar heb je alleen jezelf mee. Mijn inschatting is dat hij de stekert is geweest.
pi_196783550
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 13:33 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Lijkt me niet want het is makkelijk na te gaan of de aangifte vals is of niet. Daar heb je alleen jezelf mee. Mijn inschatting is dat hij de stekert is geweest.
Hij lijkt me in ieder geval het prototype domme jongen die op zo'n manier zijn carriere te kakken zet.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_196783590
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 13:31 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ik vind m een mooie voetballer van het kaliber "dank de Heere dat dit kan voetballen" want verder is hij stuitend dom en hyperagressief. Een antireclame voor spelersgedrag buiten het veld. Drinken, vrouwen meppen en dergelijke, dat soort mensen kan verder niks bijdragen.
Precies..net als Depay. Heb niks met dat soort figuren. Daarom is het goed dat er ook nog keurige koorknapen als Frenkie rondlopen in Oranje, gewoon lekker voetballen en je verder normaal gedragen.
pi_196783758
Jeboii _O_

twitter
pi_196784147
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 13:33 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Lijkt me niet want het is makkelijk na te gaan of de aangifte vals is of niet. Daar heb je alleen jezelf mee. Mijn inschatting is dat hij de stekert is geweest.
Valse aangiftes, bijvoorbeeld voor verkrachting zijn niksnieuws...
  User die overal opduikt 2022 donderdag 17 december 2020 @ 14:06:47 #141
186611 Haags
pi_196784157
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 13:45 schreef Nober het volgende:
Jeboii _O_

[ twitter ]
Zal wel messcherp zijn op de training.
Zonder wrijving geen glans
pi_196787274
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:06 schreef Haags het volgende:

[..]

Zal wel messcherp zijn op de training.
Speelt met het mes tussen de tanden.
pi_196790017
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:06 schreef Haags het volgende:

[..]

Zal wel messcherp zijn op de training.
Jammer dat er geen fans bij zijn dit weekend in Den Haag. Die hadden vast mooie liederen kunnen bedenken voor Pro-mes
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_196790048
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 10:25 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Als je zo hard binnen de bebouwde kom rijdt dan is het "niet een ongeluk"...... dat is crimineel.....

Promes zou meer ongeluk kunnen zijn dan kluivert. Wellicht probeerde promes zich te verdedigen en wilde hij slachtoffer niet raken (wie weet) en / of liep het uit de hand in vlaag van emotie.
Kluivert was in een parkeergarage dacht ik.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 17 december 2020 @ 19:00:13 #145
186611 Haags
pi_196790078
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Jammer dat er geen fans bij zijn dit weekend in Den Haag. Die hadden vast mooie liederen kunnen bedenken voor Pro-mes
Ja dat zou echt een genot zijn geworden. Mooi spandoek erbij. Lekker man _O_
Zonder wrijving geen glans
  Moderator donderdag 17 december 2020 @ 19:00:52 #146
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196790093
gaan ze grappen van zondag zitten herhalen hoor :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 17 december 2020 @ 19:04:33 #147
186611 Haags
pi_196790157
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:58 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Kluivert was in een parkeergarage dacht ik.
quote:
Jingle bell
Jingle bell

Kluivert in de cel, autorijden kan hij niet maar verkrachten lekker wel

HEUJJ
blijft toch een van mijn favoriete liedjes dit. :)
Zonder wrijving geen glans
pi_196790307
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 19:04 schreef Haags het volgende:

[..]

[..]

blijft toch een van mijn favoriete liedjes dit. :)
Ik meen me ook nog een of andere variant op een kinderliedje te herinneren...

Patrick mag ik oversteken ja of nee
Word ik dan niet doodgereden ja of nee.

Beetje flauwtjes maar ala. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_196790567
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 19:12 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik meen me ook nog een of andere variant op een kinderliedje te herinneren...

Patrick mag ik oversteken ja of nee
Word ik dan niet doodgereden ja of nee.

Beetje flauwtjes maar ala. :')
Pro-mes mag ik op jouw feestje komen ja of nee?
Word ik dan ook neergestoken ja of nee?

En dan 1 kind die Pro-mes speelt met zo'n plastic mesje en al de andere kinderen die voor hun leven naar de overkant moeten rennen
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 17 december 2020 @ 19:29:12 #150
206731 Mortaxx
Doomer
pi_196790620
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 19:04 schreef Haags het volgende:

[..]


[..]

blijft toch een van mijn favoriete liedjes dit. :)
Neem aan dat die van Postma bovenaan staat
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')