Al die wedstrijden was het echt ruk.quote:
Ik gok dat het wel meevalt.quote:Op zondag 13 december 2020 12:16 schreef Hathor het volgende:
Domme domme domme jongen.![]()
Dag carriere.
Als hij echt een paar jaar moet zitten kan ik me niet voorstellen dat Ajax zijn contract niet zal ontbinden, en hij is inmiddels al 28, dus na zijn straf zal er geen club meer interesse hebben gok ik zo.quote:
No way! Met het mes tussen de tanden ervoor gaan! Het steekt mij dat je zo over deze man denkt. Als men mij een mes op de keel zou zetten en vragen "wie is de beste speler van Ajax", dan zeg ik altijd Promes.quote:Op zondag 13 december 2020 12:16 schreef Hathor het volgende:
Domme domme domme jongen.![]()
Dag carriere.
Misschien nog een jaartje samen in de spits met Messi?quote:Op zondag 13 december 2020 12:24 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
No way! Met het mes tussen de tanden ervoor gaan! Het steekt mij dat je zo over deze man denkt. Als men mij een mes op de keel zou zetten en vragen "wie is de beste speler van Ajax", dan zeg ik altijd Promes.messcherpe aanvaller
Kans is aanwezig dat Ajax het mes gaat zetten in de selectie. Gezien Promes toch enkele steekjes heeft laten vallen, acht ik de kans aanwezig dat hij de oversteek naar Barca gaat makenquote:Op zondag 13 december 2020 12:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Misschien nog een jaartje samen in de spits met Messi?
Meer een Noobmes dan..quote:Op zondag 13 december 2020 12:04 schreef -XOR- het volgende:
Hij probeerde te steken, maar stak waarschijnlijk mis. Hij prikt ze immers momenteel niet zo makkelijk binnen.
quote:Op zondag 13 december 2020 13:07 schreef de_boswachter het volgende:
JAAAAA de melodie van KLUIVERT MOORDENAAR kan weer uit de kast
quote:Op zondag 13 december 2020 13:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:de_kraam @:lenny_leonard
het steekt je. Dat is wel duidelijk.quote:Op zondag 13 december 2020 13:14 schreef koemleit het volgende:
al die mensen in dit topic die denken grappig te zijn met hun woordgrappen.
slechts een enkele is ook daadwerkelijk leuk, de rest zie je aankomen vanaf het moment dat je dit nieuwsbericht leest.
lol wat een verdrietige post is dit toch weer, zodra er eentje met een kleurtje in NWS komt staat jarvis weer vooraan met zn onderbuik hoorquote:Op zondag 13 december 2020 11:47 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Weer één "bekende" wat altijd de mond vol heeft over etnisch statistisch profileren.
Zelfs die zogenaamde "goede" blijken keer op keer crimineel te zijn, of ze nu voetballen, wethouder zijn in Amsterdam of voor GL op de kieslijst staan.
Misschien beter al dat soort 'mensen' de ovens dan maar in, he?quote:Op zondag 13 december 2020 11:47 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Weer één "bekende" wat altijd de mond vol heeft over etnisch statistisch profileren.
Zelfs die zogenaamde "goede" blijken keer op keer crimineel te zijn, of ze nu voetballen, wethouder zijn in Amsterdam of voor GL op de kieslijst staan.
Ah de bekende tactiek, in mijn reactie staat geen leugen, maar jij begint over "ovens" zodat het lijkt alsof ik de extremist ben.quote:Op zondag 13 december 2020 13:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Misschien beter al dat soort 'mensen' de ovens dan maar in, he?
Ach zolang het bij forumberichten blijft en ik niet willekeurig mensen ga neersteken zie ik het issue zelf niet zo.quote:Op zondag 13 december 2020 13:20 schreef Marsenal het volgende:
[..]
lol wat een verdrietige post is dit toch weer, zodra er eentje met een kleurtje in NWS komt staat jarvis weer vooraan met zn onderbuik hoor
Ja doei, jij doet het hier voorkomen alsof delinquentie raciaal gedetermineerd is, die implicatie kwalificeert zich als neonazistisch.quote:Op zondag 13 december 2020 13:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ah de bekende tactiek, in mijn reactie staat geen leugen, maar jij begint over "ovens" zodat het lijkt alsof ik de extremist ben.
Wat een gedachtegang, maar kan de frustratie wel begrijpen, die divibase bij de NPO wordt met de week kleiner.
Geen idee? ik ken overigens maar 1 openlijk anti-immigrantenrechtse voetballer en die stak ook een familielid neer. Wat was zijn issue? Was het omdat hij gedemoniseerd werd?quote:Wat zou het issue bij Promes zijn geweest? Geen stageplaats gekregen?
Nee hoor dat is de onzin die jij in je hoofd verzint.quote:Op zondag 13 december 2020 13:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja doei, jij doet het hier voorkomen alsof delinquentie raciaal gedetermineerd is, die implicatie kwalificeert zich als neonazistisch.
[..]
Geen idee? ik ken overigens maar 1 openlijk anti-immigratierechtse voetballer en die stak ook een familielid neer. Wat was zijn issue? Was het omdat hij gedemoniseerd werd?
Bron?quote:Op zondag 13 december 2020 13:44 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Promes, klagen over zwarte Piet, schreeuwen over etnisch profileren, huilen over een grapje van Derksen want racisme.
Ik zou ook minder functioneren op werk als ik net een mes onder iemand zn kniefschijf had geschoven. Gaat toch in dat koppie zittenquote:Op zondag 13 december 2020 13:47 schreef Twiitch het volgende:
Ahh, dus daarom speelt die dit seizoen als een natte krant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |