SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Ama op 13-12-2020 12:25:15 ]"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ook goed.quote:Op zondag 13 december 2020 11:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik niet
beter zijn blije katten of honden ofzo
quote:Op zondag 13 december 2020 11:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij flink uitgeslapen
Kik om half 4quote:Op zondag 13 december 2020 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Valt mee. Ik was er om 9 uur uit.
Ik laatst een over Cornwall en hutje waar ik daar verbleef.quote:Op zondag 13 december 2020 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Gedroomd dat ik weer in Singapore was.
euhmmmquote:Een leeuwin raakt opgewonden als haar welpen zijn vermoord.
Ehm nee.quote:Op zondag 13 december 2020 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje, vergeten om je wekker op standje weekend te zetten?
Soort van.quote:Op zondag 13 december 2020 11:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Interne wekker zeker?
Ik was ook om 7u present
Zou raar zijn als wij dat zouden hebben, dat iemand een kinderwagen het water in duwt en dat die ex-moeder dan meteen zo geil als een kwartel op de dader gaat zittenquote:Op zondag 13 december 2020 11:24 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/wetensc(...)een-kerstcadeau.html
[..]
euhmmm
Momenteel even ruk. Werd vannacht dus op dat tijdstip wakker met kramp en kwam er dunnetjes uit. Net voor 2e keer na ongv 7 uurtjes. Verder wel okquote:
ah bahquote:Op zondag 13 december 2020 11:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Momenteel even ruk. Werd vannacht dus op dat tijdstip wakker met kramp en kwam er dunnetjes uit. Net voor 2e keer na ongv 7 uurtjes. Verder wel ok
BROEK AF TETTEN BLOOT HOLLANDSE HOEREN!quote:
Jij snapt.quote:Op zondag 13 december 2020 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BROEK AF TETTEN BLOOT HOLLANDSE HOEREN!
reproductie is belangrijker dan liefde bij sommige soorten. Bij de beesten af vind ik hetquote:Op zondag 13 december 2020 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou raar zijn als wij dat zouden hebben, dat iemand een kinderwagen het water in duwt en dat die ex-moeder dan meteen zo geil als een kwartel op de dader gaat zitten
Bitterbankquote:Op zondag 13 december 2020 12:03 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een sollicitatie gesprek bij seats and sofa's als baliemedewerker [ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 december 2020 12:03 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een sollicitatie gesprek bij seats and sofa's als baliemedewerker [ afbeelding ]
Top! Den Haag?quote:Op zondag 13 december 2020 12:03 schreef bitterbal het volgende:
Balliemedewerkerquote:Op zondag 13 december 2020 12:03 schreef bitterbal het volgende:
Dankjequote:Op zondag 13 december 2020 12:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Balliemedewerker. Gefeliciteerd!
Gohquote:Op zondag 13 december 2020 12:06 schreef Haags het volgende:
Ik zou de hele dag alleen maar flauwe woordgrappen maken in zo'n zaak.
Jezus wat slechtquote:Op zondag 13 december 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doen ze zelf ook al:
Wij staat voor zitten staat op de site
is het ook wel hoor. En tijdsdruk binnen het thuiszorg / wmo schoonmaakwerk is ook wel vrij hoog. je krijgt x uur en dan moet het gewoon klaar zijn.quote:Op zondag 13 december 2020 12:12 schreef bitterbal het volgende:
Was nog wel gebeld voor thuiszorg schoonmaak ook maar dat doen ze niet fulltime omdat ze zeggen dat het te zwaar is. In meest slechte geval kan ik dat dan misschien nog combineren met die uurtjes van helplingschoonmaak
ja misschien onderschat ik het wel wat ja.quote:Op zondag 13 december 2020 12:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is het ook wel hoor. En tijdsdruk binnen het thuiszorg / wmo schoonmaakwerk is ook wel vrij hoog. je krijgt x uur en dan moet het gewoon klaar zijn.
+ dat er dan nog allerlei ziektebeelden van cliënten bij kunnen komen kijken.
'hallo met bitterbal van Microsoft..'quote:Op zondag 13 december 2020 12:16 schreef bitterbal het volgende:
en er zijn veel shady call center vacatures.
Vandaag kreeg ik zo automatisch mail van indeed voor uitnodiging tot solliciteren. ook zon callcenter. tekst was wel oke opzich maar salaris. Zonder ervaring: 3500 en 10000 per maand.
quote:Op zondag 13 december 2020 12:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'hallo met bitterbal van Microsoft..'
En je kan bij indeed ook een recensie over de werkgever achterlaten toch.quote:Op zondag 13 december 2020 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat je voor dat geld bejaarde Turken moet plezieren.
Nightmare jobs.quote:Op zondag 13 december 2020 12:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En je kan bij indeed ook een recensie over de werkgever achterlaten toch.
Was er 1 super positief en de 2e stond er dat je minder waard bent dan het vuil op je schoenzolen als je je targets niet haalt.
Beetje headwobblen. Mijn Indiase collega doet dat eigenlijk niet, bedenk ik me nu.quote:Op zondag 13 december 2020 12:18 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
ga deze move maar vast oefenen. zo moet je bewegen als je praat namens MS
watquote:Op zondag 13 december 2020 12:20 schreef bitterbal het volgende:
Ben vroeger al in zon grap getrapt bij een sales bedrijf. Zeiden ze ook dat ik 5 duizend per maand kon verdienen.
Ik goed gemutst de straat op met mijn product.
Godsallemachtig. Kansloze onderneming was dat. En bang dat ik mijn targets niet haalde heb ik mezelf mijn eigen product verkocht![]()
![]()
quote:Op zondag 13 december 2020 12:20 schreef bitterbal het volgende:
Ben vroeger al in zon grap getrapt bij een sales bedrijf. Zeiden ze ook dat ik 5 duizend per maand kon verdienen.
Ik goed gemutst de straat op met mijn product.
Godsallemachtig. Kansloze onderneming was dat. En bang dat ik mijn targets niet haalde heb ik mezelf mijn eigen product verkocht![]()
![]()
Laat even weten op welke sekslijn je te horen bent straksquote:Op zondag 13 december 2020 12:16 schreef bitterbal het volgende:
en er zijn veel shady call center vacatures.
Vandaag kreeg ik zo automatisch mail van indeed voor uitnodiging tot solliciteren. ook zon callcenter. tekst was wel oke opzich maar salaris. Zonder ervaring: 3500 en 10000 per maand.
Ja deed uiteindleijk ook goede doel. Stichting opkikker en de nierstichting.quote:
Die van mij wel..quote:Op zondag 13 december 2020 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje headwobblen. Mijn Indiase collega doet dat eigenlijk niet, bedenk ik me nu.
Praten helemaal in het ritme van hun wobblequote:Op zondag 13 december 2020 12:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die van mij wel..
En van die inda knakkers op de VHF op zee hoor je het gewoon dat ze het doen.
ja man.. leedvermaak.quote:Op zondag 13 december 2020 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Praten helemaal in het ritme van hun wobble
"momentje mijnheer, even mijn ballen opblazen"quote:Op zondag 13 december 2020 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laat even weten op welke sekslijn je te horen bent straks
Ik had een Pakistaanse collega die dat ook deed. Toffe vent. Voerde hele customer service-gesprekken in filmquotes.quote:
“Smeer me helemaal in met mayo, jij geile snacketer!”quote:Op zondag 13 december 2020 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"momentje mijnheer, even mijn ballen opblazen" [ afbeelding ]
kan je nog best wat mee verdienenquote:Op zondag 13 december 2020 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Smeer me helemaal in met mayo, jij geile snacketer!”
"ik steek nu een stokje met een vlaggetje diep in mijn hete binnenkantje"quote:Op zondag 13 december 2020 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Smeer me helemaal in met mayo, jij geile snacketer!”
Je ziet het wel zitten?quote:Op zondag 13 december 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je nog best wat mee verdienen
goed dat ik nauwelijks aan kerst doe.. wellicht wat kleins, maar dat kan per post ook wel..quote:Op zondag 13 december 2020 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)aanstaande~a786157f/
Als je nog kerstcadeautjes nodig hebt, zou ik maar snel gaan
Er zit een telefoonprostituee of hoe noem je dat op Fok! hč?quote:Op zondag 13 december 2020 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kan het niet![]()
Maar heb er opzich niks tegen
ja maar ik kan het gewoon echt niet.quote:Op zondag 13 december 2020 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zit een telefoonprostituee of hoe noem je dat op Fok! hč?
Die zou je eens kunnen vragen
Telefonisch hč?quote:Op zondag 13 december 2020 12:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik kan het gewoon echt niet.
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)gescholden~a51455e5/quote:Op zondag 13 december 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je nog best wat mee verdienen
quote:Op zondag 13 december 2020 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kan het niet![]()
Maar heb er opzich niks tegen
oh die heb ik gezien jaquote:Op zondag 13 december 2020 12:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)gescholden~a51455e5/
zat bij mij op school
https://www.2doc.nl/speel~BV_101390877~hallo-met-kyoko-3doc~.html
'oh ik ben zo hard'quote:Op zondag 13 december 2020 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Nee, ik zie je dit ook niet doen
Ik doe helemaal niks aan kerst, wat cadeaus betreft dan.quote:Op zondag 13 december 2020 12:32 schreef mschol het volgende:
[..]
goed dat ik nauwelijks aan kerst doe.. wellicht wat kleins, maar dat kan per post ook wel..
Schiet je in de slappe lach dan?quote:Op zondag 13 december 2020 12:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik kan het gewoon echt niet.
of je wacht nog even en bespaart wat geldquote:Op zondag 13 december 2020 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)aanstaande~a786157f/
Als je nog kerstcadeautjes nodig hebt, zou ik maar snel gaan
quote:Op zondag 13 december 2020 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
'oh ik ben zo hard'
bal: Doe normaal joh idioot
ja dat werkt niet
quote:Op zondag 13 december 2020 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
'oh ik ben zo hard'
bal: Doe normaal joh idioot
ja dat werkt niet
quote:Op zondag 13 december 2020 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van haar hoorde ik voor het eerst van het bestaan van een parelketting
bspreken ze dat over de telefoon?quote:Op zondag 13 december 2020 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van haar hoorde ik voor het eerst van het bestaan van een parelketting
Ik heb niks nodigquote:Op zondag 13 december 2020 12:34 schreef crv het volgende:
[..]
of je wacht nog even en bespaart wat geld
Yup, ik heb wel eens mee zitten luisteren met haar, is op zijn zachts gezegd vrij bizar allemaal en het is meer treurig dan geil, soort sociaal werker voor lelijke eenzame mannen zeg maar, 90 procent gaat niet eens over seks en tussendoor staat ze gewoon te strijken of gaat ze een gerrie zitten kleienquote:Op zondag 13 december 2020 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bspreken ze dat over de telefoon?
ja dat zegt dat meisje van die docu hierboven ook.quote:Op zondag 13 december 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yup, ik heb wel eens mee zitten luisteren met haar, is op zijn zachts gezegd vrij bizar allemaal en het is meer treurig dan geil, soort sociaal werker voor lelijke eenzame mannen zeg maar, 90 procent gaat niet eens over seks en tussendoor staat ze gewoon te strijken of gaat ze een gerrie zitten kleien
was het videobellen ?quote:Op zondag 13 december 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yup, ik heb wel eens mee zitten luisteren met haar, is op zijn zachts gezegd vrij bizar allemaal en het is meer treurig dan geil, soort sociaal werker voor lelijke eenzame mannen zeg maar, 90 procent gaat niet eens over seks en tussendoor staat ze gewoon te strijken of gaat ze een gerrie zitten kleien
quote:Op zondag 13 december 2020 12:37 schreef crv het volgende:
[..]
ik ook niet, kelder vol bier en wijn dus kom de winter wel door [ afbeelding ]
Had ze ook nog eens zo'n nasaal Achterhoeks accent, nou succes met je pieletjequote:Op zondag 13 december 2020 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zegt dat meisje van die docu hierboven ook.
Zit hard te bedenken of ik nog iets nodig heb dat niet bij de supermarkt vandaan komt.quote:Op zondag 13 december 2020 12:38 schreef bitterbal het volgende:
winkels dicht. dat zal wel wat zijn ja
is je sekstoyvoorraad op peil?quote:Op zondag 13 december 2020 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit hard te bedenken of ik nog iets nodig heb dat niet bij de supermarkt vandaan komt.
ach vrijwel alles is ook online te bestellen?quote:Op zondag 13 december 2020 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit hard te bedenken of ik nog iets nodig heb dat niet bij de supermarkt vandaan komt.
webshops zullen wel doorgaan gok ik.quote:Op zondag 13 december 2020 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
overigens hadden ze hier de kledingwinkels dichtgegooid, dus als je ondergoed nodig had........quote:Op zondag 13 december 2020 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
las opdrachten...quote:Op zondag 13 december 2020 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met 0 producten is die voorraad helemaal op peil
Ja, maar voor veel dingen schiet ik hier even de Trekpleister binnen. Daar woon ik praktisch naastquote:Op zondag 13 december 2020 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach vrijwel alles is ook online te bestellen?
Heb je dringend een onderbroek nodig, kunnen ze in januari leverenquote:Op zondag 13 december 2020 12:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
webshops zullen wel doorgaan gok ik.
nee dan heb je gewoon te weinig onderbroeken in huis, viespeukquote:Op zondag 13 december 2020 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je dringend een onderbroek nodig, kunnen ze in januari leveren
quote:Op zondag 13 december 2020 12:42 schreef crv het volgende:
[..]
overigens hadden ze hier de kledingwinkels dichtgegooid, dus als je ondergoed nodig had........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Telt onderbroeken.
dat wordt dus luiers dragen tijdens de kerstquote:Op zondag 13 december 2020 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je dringend een onderbroek nodig, kunnen ze in januari leveren
Ik naai wel iets van een theedoek.quote:Op zondag 13 december 2020 12:44 schreef crv het volgende:
[..]
dat wordt dus luiers dragen tijdens de kerst
Ondergoedprepper gespotquote:Op zondag 13 december 2020 12:44 schreef FranticDJ het volgende:
Maar op dat vlak heb ik ruim voldoende.
Denk zo'n 40-50 boxershorts en evenzoveel paar sokken in huis
Dat ziet er ongemakkelijk uitquote:Op zondag 13 december 2020 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
bestellen bestellen bestellen
https://www.femitique.nl/(...)iEAQYBSABEgJoaPD_BwE
Ik zie vooral op tegen de supermarkt tijdens de kerstdagen. Ga dan we om 7:00 naar de supermarkt toe.quote:Op zondag 13 december 2020 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neuh heb 2 volledig separate garderobes. 1 voor aan boord en 1 voor 'netjes'/thuis.quote:
of hij heeft een fettisjquote:
dan is het idd wel handig voorraad te hebbenquote:Op zondag 13 december 2020 12:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Neuh heb 2 volledig separate garderobes. 1 voor aan boord en 1 voor 'netjes'/thuis.
En aan boord sloop je onderbroeken / sokken zo hard in de wasmachines, of is de wasmachine wel eens een week of 3-4 buiten service want kapot enzo. Daarom gewoon altijd genoeg mee
ik ben donderdag naar de kappert geweest dus kan het ff uitzingenquote:Op zondag 13 december 2020 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)erk-geen-kapper.html
En dan krijgen wij dinsdagavond een persco. Laat de kerst maar zitten.
mocht je in duitsland nou nog wel bij elkaar op bezoek met kerst?quote:Op zondag 13 december 2020 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)erk-geen-kapper.html
En dan krijgen wij dinsdagavond een persco. Laat de kerst maar zitten.
DAFUQquote:Op zondag 13 december 2020 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
bestellen bestellen bestellen
https://www.femitique.nl/(...)iEAQYBSABEgJoaPD_BwE
ja ik woensdag nogquote:Op zondag 13 december 2020 12:49 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben donderdag naar de kappert geweest dus kan het ff uitzingen
in klein familieverband, maar nu dus niet meerquote:Op zondag 13 december 2020 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mocht je in duitsland nou nog wel bij elkaar op bezoek met kerst?
quote:Op zondag 13 december 2020 12:51 schreef crv het volgende:
[..]
in klein familieverband, maar nu dus niet meer
je zal ff snel nodig moeten pissenquote:
Gelukkig wel inclusief invoerrechtenquote:Op zondag 13 december 2020 12:53 schreef UitStraling het volgende:
https://www.farfetch.com/(...)&is_retargeting=true
Ja hoor.quote:Op zondag 13 december 2020 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je Rutte op het Catshuis even advies geven?
Ja, rol even naar binnen.quote:Op zondag 13 december 2020 12:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hoor.
Zeg maar wat ik moet adviseren. ga ik er straks even naar toe
Ik ben eens benieuwd hoever ze willen gaan. Moet wel iets gebeuren om gedrag van mensen aan te passen en de verspreiding weer iets in te perken.quote:Op zondag 13 december 2020 12:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hoor.
Zeg maar wat ik moet adviseren. ga ik er straks even naar toe
Gisteren toch ook al, lekker bezig.quote:Op zondag 13 december 2020 13:02 schreef Lospedrosa het volgende:
2 uur keiharde sport, hartslag gemiddeld 151. Wat doet je dat goed.
Probleem is de verslaving een beetje.quote:Op zondag 13 december 2020 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren toch ook al, lekker bezig.
al het ze vragenquote:Op zondag 13 december 2020 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben eens benieuwd hoever ze willen gaan. Moet wel iets gebeuren om gedrag van mensen aan te passen en de verspreiding weer iets in te perken.
Dat zal ik met sport niet snel gaan krijgen vrees ik.quote:Op zondag 13 december 2020 13:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Probleem is de verslaving een beetje.
Als de rest van de sociale contacten en verplaatsingen nagenoeg 0 zijn dan moet dat wel kunnen ik klein gezelschap.quote:Op zondag 13 december 2020 13:05 schreef bitterbal het volgende:
lees net trouwens we in het artikel dat i duitsland met kerst er een uitzondering is op bezoek van familie
Denk dat ze hier niet gaan afstappen van de 3 gasten maar winkels dcht grote kans.quote:Op zondag 13 december 2020 13:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als de rest van de sociale contacten en verplaatsingen nagenoeg 0 zijn dan moet dat wel kunnen ik klein gezelschap.
+ 1quote:Op zondag 13 december 2020 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil wel nog naar de kapper kunnen deze week.
ohjaquote:Op zondag 13 december 2020 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
owja, shit ik ook welquote:Op zondag 13 december 2020 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lelker rustig tochquote:Op zondag 13 december 2020 13:12 schreef UitStraling het volgende:
En iedereen zit toch maar alleen thuis met een zakje kant en klare noodles.
Moet de regering gewoon verspreiden. Dan kunnen de supermarkten ook dicht.quote:Op zondag 13 december 2020 13:12 schreef UitStraling het volgende:
En iedereen zit toch maar alleen thuis met een zakje kant en klare noodles.
Merkel heeft Rutte net het argument gegeven om de winkels ook in Nederland te sluiten. Duitse funshoppers.quote:
je bedoeld aan de grens zeggen: je mag niet gaan shoppen, foei... *incl wijzend vingertje*quote:Op zondag 13 december 2020 13:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Merkel heeft Rutte net het argument gegeven om de winkels ook in Nederland te sluiten. Duitse funshoppers.
quote:Op zondag 13 december 2020 13:21 schreef Amarantha het volgende:
Morgen nog even snel naar Duitsland.
Daarom kan Rutte nu zeggen dat hij de winkels echt gaat sluiten.quote:Op zondag 13 december 2020 13:20 schreef mschol het volgende:
[..]
je bedoeld aan de grens zeggen: je mag niet gaan shoppen, foei... *incl wijzend vingertje*
oover een half jaar misschien nuttigquote:Op zondag 13 december 2020 13:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Tijd dat we een certificaat van antistoffen gaan invoeren zodat de 50% met weerstand de vrijheid weer hebben om te leven.
bizar dat je na zoiets gewoon weg looptquote:Op zondag 13 december 2020 13:24 schreef UitStraling het volgende:
"De politie is nog op zoek naar de man en vrouw die de twee honden uitlieten, zij zijn weggegaan zonder iets te zeggen"
https://www.rtlnieuws.nl/(...)LSH6zDxoK4RbEW03wM1I
Ja dat is echt heel erg wazig en slecht.quote:Op zondag 13 december 2020 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bizar dat je na zoiets gewoon weg loopt
Dat beest in de babi pangang stoppenquote:Op zondag 13 december 2020 13:24 schreef UitStraling het volgende:
"De politie is nog op zoek naar de man en vrouw die de twee honden uitlieten, zij zijn weggegaan zonder iets te zeggen"
Bizar dat je om 23:00 savonds nog wat te eten haalt.quote:Op zondag 13 december 2020 13:24 schreef UitStraling het volgende:
quote:Het ging gisteravond rond 23.00 uur mis op de Nunspeetlaan. Julia was op dat moment onderweg naar huis nadat ze iets te eten had gehaald,
Het ging gisteravond rond 23.00 uur mis op de Nunspeetlaan. Julia was op dat moment onderweg naar huis nadat ze iets te eten had gehaald,quote:Op zondag 13 december 2020 13:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bizar dat je om 23:00 savonds nog wat te eten haalt.
quote:
Kerona!quote:Op zondag 13 december 2020 13:38 schreef LTVDK het volgende:
Ben een beetje mijn smaak kwijt, had net een anta-flu snoepje die bitter smaakte terwijl het gewoon pure suiker is
quote:Op zondag 13 december 2020 13:38 schreef LTVDK het volgende:
Ben een beetje mijn smaak kwijt, had net een anta-flu snoepje die bitter smaakte terwijl het gewoon pure suiker is
*hatsjoe*quote:
Sorryquote:
Ik ken alleen een dame blanche.quote:Op zondag 13 december 2020 13:45 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn dresscodepaniek is voorbij. Ik ontving enkele dagen geleden een uitnodiging voor een diner met dresscode cravate blanche. Omdat ik zag dat dit al snel minstens 150 euro kost en ik absoluut geen fancy persoon ben en jurken haat vroeg ik maar eventjes hoe serieus de dresscode was
. Ze bleken er gelukkig meer mee te bedoelen "stop moeite in je beetje fancy outfit". Toen heb ik uiteindelijk iets kunnen vinden wat voor mijn doen erg fancy is en het is nu binnengekomen en past en staat prima
.
Tot zo ver de emoties van een skaterboy die naar een cravate blanch diner gevraagd wordt![]()
. Ik vond het echt even heel erg rot maar nu heb ik er zin in
.
Ik moest het ook googlen toen ik de kaart kreeg. Toen stond er dat dat 'gewoon white tie' is en moest ik weer googelenquote:
En die noem je meestal maar gewoon 'witje' of niet?quote:Op zondag 13 december 2020 13:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ken een dame die blanche heet.
gewoon alles zwart en een witte stropdas van 10 euro. klaarquote:Op zondag 13 december 2020 13:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moest het ook googlen toen ik de kaart kreeg. Toen stond er dat dat 'gewoon white tie' is en moest ik weer googelen.
Zo was het hier ook gegaanquote:Op zondag 13 december 2020 13:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moest het ook googlen toen ik de kaart kreeg. Toen stond er dat dat 'gewoon white tie' is en moest ik weer googelen.
Plausibelquote:Op zondag 13 december 2020 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die noem je meestal maar gewoon 'witje' of niet?
Of Bianca, ben je er ook.quote:Op zondag 13 december 2020 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die noem je meestal maar gewoon 'witje' of niet?
Zou wel grappig zijn als het dan een negerin was.quote:
quote:Op zondag 13 december 2020 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als het dan een negerin was.
Dat is black tie. Ofja voor vrouwen mag white tie in ieder geval niet zwart zijn dacht ik.quote:Op zondag 13 december 2020 13:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gewoon alles zwart en een witte stropdas van 10 euro. klaar
Moet gelijk hier aan denkenquote:
Ik zie mijn naam langskomen.quote:
Jij bent Witje?quote:
Huh diner? Dat kan toch allemaal niet of is dat volgend jaar jan 2022?quote:Op zondag 13 december 2020 13:45 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn dresscodepaniek is voorbij. Ik ontving enkele dagen geleden een uitnodiging voor een diner met dresscode cravate blanche. Omdat ik zag dat dit al snel minstens 150 euro kost en ik absoluut geen fancy persoon ben en jurken haat vroeg ik maar eventjes hoe serieus de dresscode was
. Ze bleken er gelukkig meer mee te bedoelen "stop moeite in je beetje fancy outfit". Toen heb ik uiteindelijk iets kunnen vinden wat voor mijn doen erg fancy is en het is nu binnengekomen en past en staat prima
.
Tot zo ver de emoties van een skaterboy die naar een cravate blanch diner gevraagd wordt![]()
. Ik vond het echt even heel erg rot maar nu heb ik er zin in
.
Was wel mijn bijnaam vroegah.quote:
Verklaart wel het IJs gedeelte.quote:
quote:Je hebt op 13 december 2020 een coronatest gehad. De uitslag van je test is negatief. Dat betekent dat je op dat moment niet het coronavirus had.
Netjes en fijn dat je negatief bent.quote:Op zondag 13 december 2020 14:03 schreef LTVDK het volgende:
Oh, dat was snel, 10.45 uur test en om 12.10 uur al de uitslag
[..]
wtfquote:Op zondag 13 december 2020 14:03 schreef LTVDK het volgende:
Oh, dat was snel, 10.45 uur test en om 12.10 uur al de uitslag
[..]
Ze hadden haast schijnbaarquote:
Gelukkig mogen we nog wel eten van Ruttequote:Op zondag 13 december 2020 13:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Huh diner? Dat kan toch allemaal niet of is dat volgend jaar jan 2022?
ja dat denk ik ookquote:Op zondag 13 december 2020 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden haast schijnbaarMaar begin nu toch wel sterk te vermoeden dat ik het dus in maart wel heb gehad en nu antistoffen heb opgebouwd.
Nou een uitnodiging voor een diner met dresscode klinkt meer alsof het een evenement is dan een kerstdiner met naaste familie.quote:Op zondag 13 december 2020 14:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gelukkig mogen we nog wel eten van Rutte.
Ja maar dat is dan te 'vers' om te reageren op de test. Dus met een beetje pech volgende week weer een test, maar dat is even kijken hoe ik me dan voel.quote:Op zondag 13 december 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook
Maar je hebt nog wel met je broer gisteren in de auto gezeten natuurlijk
maar goed die antistoffen zouden idd kunnenquote:Op zondag 13 december 2020 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan te 'vers' om te reageren op de test. Dus met een beetje pech volgende week weer een test, maar dat is even kijken hoe ik me dan voel.
Jammer dat ze daar nog geen teststraat voor hebbenquote:Op zondag 13 december 2020 14:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar goed die antistoffen zouden idd kunnen
ja bloed donerenquote:Op zondag 13 december 2020 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jammer dat ze daar nog geen teststraat voor hebben
Is met drie vrienden inderdaadquote:Op zondag 13 december 2020 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou een uitnodiging voor een diner met dresscode klinkt meer alsof het een evenement is dan een kerstdiner met naaste familie.
Wanneer gaan we de 10k aantikken? Morgen of dinsdag?quote:Op zondag 13 december 2020 14:17 schreef liesje1979 het volgende:
9884 nieuwe positieve testen
166 nieuwe ziekenhuisopnames
36 nieuwe IC-opnames
29 nieuwe overlijdens
Bijna 10.000 en dat voor een zondag
Kun je meteen steun aanvragenquote:Op zondag 13 december 2020 14:42 schreef bitterbal het volgende:
Mijn schoonmaak klant van a.s, dinsdag reageert niet op mijn berichten
Ja, enige optie inderdaad. Het wil maar niet tot de botte hersens van veel te veel mensen doordringen dat dit niet gedaan wordt omdat de overheid zin heeft om mensen te pesten, maar door een dodelijke pandemie die over de wereld raast. Bedankt, youtube-researchersquote:Op zondag 13 december 2020 14:36 schreef bitterbal het volgende:
11 MINUTEN GELEDEN
Voorzitter Veiligheidsberaad wil dat Nederland zich spiegelt aan Duitse lockdown
Volgens Hubert Bruls, de Voorzitter van de het Veiligheidsberaad, ontkomt Nederland er niet aan om, in navolging van Duitsland, ook aanvullende coronamaatregelen in te voeren. "Het contrast wordt anders te groot",
Oliebollenquote:Op zondag 13 december 2020 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Zooow en weer terug van de brievenbus. Kwam nog een zak oliebollen tegen ook helaas
maar persoon x wil je op lokatie Y schoonmaakt voor Z per uur..quote:Op zondag 13 december 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
ja schiet toch niet op.
als ik die niet reageert ga ik niet
En wanneer je moet komen lijkt mequote:Op zondag 13 december 2020 14:57 schreef mschol het volgende:
[..]
maar persoon x wil je op lokatie Y schoonmaakt voor Z per uur..
veel meer behalve adres hoef je niet te weten toch? :p
NOu moet toch weten wat ik schoonmaak.quote:Op zondag 13 december 2020 14:57 schreef mschol het volgende:
[..]
maar persoon x wil je op lokatie Y schoonmaakt voor Z per uur..
veel meer behalve adres hoef je niet te weten toch? :p
die boeking van vrijdag is inmiddels gepromoveerd tot "persoon" hoop ik?quote:Op zondag 13 december 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
Die boeking van vrijdag heeft gewoon een omsomming opgeschreven van wat er gedaan moet worden en die reageerde ook gewoon op de chat
Jaquote:Op zondag 13 december 2020 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die boeking van vrijdag is inmiddels gepromoveerd tot "persoon" hoop ik?
Oh dus je bent al boekingen aan het binnenharken?quote:Op zondag 13 december 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu moet toch weten wat ik schoonmaak.
Sowieso als de boeking accepteert dan wordt gevraagd jezelf voor te stellen via de chat. heb ik gelijk gedaan. geen reactie, via whatsapp ook nog geen reactie.
Er staan geen instructies bij wat er wordt verwacht.
Die boeking van vrijdag heeft gewoon een omsomming opgeschreven van wat er gedaan moet worden en die reageerde ook gewoon op de chat
Ah dus een kerst diner op het werk s geen probleem?quote:Op zondag 13 december 2020 14:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gelukkig mogen we nog wel eten van Rutte.
Heb nu 2 :pquote:Op zondag 13 december 2020 15:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dus je bent al boekingen aan het binnenharken?
Nou ja, begin is er in ieder gevalquote:Op zondag 13 december 2020 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb nu 2 :p
Nou ja waarvan 1 niet reageert dus
@Amarantha heeft vast rozequote:Op zondag 13 december 2020 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb vandaag van die gele schoonmaakhandschoentjes gekocht
Ja toen ik de oproep kreeg zat ik aan boord. Verder niet echt meer bij stil gestaan om daar nog eens achteraan t gaan.quote:Op zondag 13 december 2020 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe nou maar gewoon wel inderdaad. Hij vraagt het niet voor niks
Ken je deze trein?quote:Op zondag 13 december 2020 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe nou maar gewoon wel inderdaad. Hij vraagt het niet voor niks
Het was vanmiddag nog best lekker weertjequote:Op zondag 13 december 2020 15:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Ff lekker in het bos gelopen, mijn pa was mee, die kan zich nooit gedragen.van loeihard koeien nadoen tot zeggen, hej wat heeft die hond korte pootjes heeft die op de schaafmachine gestaan?
Je hebt het niet van een vreemdequote:Op zondag 13 december 2020 15:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Ff lekker in het bos gelopen, mijn pa was mee, die kan zich nooit gedragen.van loeihard koeien nadoen tot zeggen, hej wat heeft die hond korte pootjes heeft die op de schaafmachine gestaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |