Ok dit vind ik dus heel grappig want onze wandeling vandaag begon bij het Konijnenholquote:Op zondag 13 december 2020 15:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij waren vandaag in het Vossenhol (goede naam hoor), maar daar was het nogal druk. En je zakte er tot je enkels in de modder, dus onze wekelijkse ontdekkingsreis naar een nieuw bos in de buurt viel vandaag een beetje tegen.
Toeval bestaat nietquote:Op zondag 13 december 2020 15:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ok dit vind ik dus heel grappig want onze wandeling vandaag begon bij het Konijnenhol
quote:Op zondag 13 december 2020 15:42 schreef Fred_B het volgende:
En @:cee zorgen maken mag, maar het is vanaf nu nog drie maanden doorzetten naar warmer en droger weer icm vaccinaties, en dan gaat het probleem zichzelf geleidelijk oplossen.
Sowieso, van die voor-de-hand-liggende locaties die loeidruk zijn terwijl een paar kilometer verderop geen ziel te bekennen is in een even zo mooi gebied. Net als in de zomer, toen het warm weer was. Als lemmingen iedereen naar Zandvoort en er waren genoeg stranden waar alle ruimte was.quote:Op zondag 13 december 2020 15:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet![]()
Dat van die afgeladen parkeerplaatsen herken ik hier op sommige plekken ook wel. Dat geeft altijd een licht-gevoel als je van plan bent natuurlijk te gaan doen.
Hahaha dat dacht ik ook nog, wat vreselijk saai zoquote:Op zondag 13 december 2020 15:52 schreef Strani het volgende:
Goh, dus zo voelt het om een Mercedes-fan te zijn
Fvd +2quote:
Ja hahaha, ik vind het echt leuk dat hij gewonnen had maar ik had het amper doorquote:Op zondag 13 december 2020 15:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hahaha dat dacht ik ook nog, wat vreselijk saai zo
In de peilingen van hem heeft de PVV dus 8(!) zetels meer dan in de andere peilingen die gedaan worden in Nederland.quote:
Geen Hugo als lijsttrekker doet het CDA goedquote:
Maar dan wel een hele lelijke draaiorgelversiequote:
Volgens mij leef ik nog.quote:Op zondag 13 december 2020 11:43 schreef koffieleuk het volgende:
![]()
@:Cyan9 leef je nog?
Wie z'n fantopic is het eigenlijk? Ik zie in de TT een hele lange spatie ofzo.
Ja vreselijk inderdaad en het is al niet een geweldig mooi volkslied.quote:Op zondag 13 december 2020 16:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dan wel een hele lelijke draaiorgelversie
Wie weet is het nog af te halenquote:Op zondag 13 december 2020 17:35 schreef Arizona het volgende:
Als de niet-essentiele winkels dicht gaan mis ik waarschijnlijk wel één kerstkadootje. Besteld bij de lokale boekhandel ipv bij bol.com, in het kader van "steun je lokale ondernemer". Ik zou het kadootje ergens komende week kunnen afhalen![]()
#firstworldproblem
Lieve summer, ik begrijp je frustratie, maar probeer dat gewoon van je af te laten glijden. Morgen gaan we waarschijnlijk over de 10.000 heen. Het is zo vervelend als jij je aan de regels houdt, maar ziet dat er in de omgeving, of waar dan ook, mensen zich niet aan de regels houden. Best veel Nederlanders zijn sukkels, dat gedrag kan je ook niet veranderen. Gewoon op blijven passen, op tijd de kerstspullen in huis halen en zelf zo veilig mogelijk proberen te blijven. Dan zien we wel of het snel weer de goede richting op gaat.quote:Op zondag 13 december 2020 14:40 schreef summer52 het volgende:
Nou mensen ga maar heerlijk winkelen in die overvolle winkelstraten. Fijn met z'n allen schijt hebben aan de Corona maatregelen!
Ga maar lekker op vakantie want ach een jaartje overslaan dat kan toch niet?
Ik ben echt woedend, vandaag bijna 10.000![]()
Kom maar op met die strengere lockdown!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |