Vragen of ze het kunnen bezorgenquote:Op zondag 13 december 2020 17:35 schreef Arizona het volgende:
Als de niet-essentiele winkels dicht gaan mis ik waarschijnlijk wel één kerstkadootje. Besteld bij de lokale boekhandel ipv bij bol.com, in het kader van "steun je lokale ondernemer". Ik zou het kadootje ergens komende week kunnen afhalen![]()
#firstworldproblem
Ik ook.quote:Op zondag 13 december 2020 19:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
SameHad rond deze tijd weer gemoeten eigenlijk.
Verkapt ik-kan-lezen-topic.quote:Op zondag 13 december 2020 19:42 schreef Meke het volgende:
Zijn er hier ook mensen met Goodreads? Ik wil weer meer gaan lezen en m'n voortgang bijhouden. Dan kunnen we vriendjes worden
Geen lid van goodreads maar ik heb nog wel een tip voor je.quote:Op zondag 13 december 2020 19:42 schreef Meke het volgende:
Zijn er hier ook mensen met Goodreads? Ik wil weer meer gaan lezen en m'n voortgang bijhouden. Dan kunnen we vriendjes worden
quote:
Weet je nog dat ik vorig jaar met een vriendin uit de VS een paar dagen naar Barcelona ging? En toen braken er rellen uit maar ik kon nog veilig en volgens schema wegkomen, zat wel een uur of 6 op het vliegveld te wachten tot ik kon inchecken. Vriendin uit de VS had een gecancelde vlucht en vertrok die ochtend al en terwijl ik nog in de vertrekhal weg zat te garen en zij bij de gate zat, appte ze me om te vertellen dat Aaron Paul er ook zat.quote:Op zondag 13 december 2020 19:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bij recente foto's hoe hij er nu uitziet denk ik wel van, mja nee![]()
Maar in seizoen 2 is hij zo cute.
Oh thanks, ben benieuwdquote:Op zondag 13 december 2020 19:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Geen lid van goodreads maar ik heb nog wel een tip voor je.
[ afbeelding ]
Hey die Titia is toch één van de originele Spangas castleden?quote:Op zondag 13 december 2020 20:07 schreef Meke het volgende:
Ik heb vandaag trouwens deze gelezen, echt een aanrader voor mensen die voor het eerst mogen stemmen of wiens kinderen voor het eerst mogen stemmenLeest supermakkelijk en grappig weg
(Ik wist er stiekem misschien toch al teveel van maar volg de schrijvers op Insta dus was wel benieuw
)
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zondag 13 december 2020 20:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hey die Titia is toch één van de originele Spangas castleden?
Je kan ook naar de Top 2000 Quiz kijken met Jeangu.quote:Op zondag 13 december 2020 20:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik wil Even tot Hier terugkijken. Zeg dat mediabox van ziggo dat ik een abbo moet afsluiten, terwijl ik die al heb
Mijn Engels is best wel goed. Maar om hele boeken in het Engels te lezen doe ik toch liever niet.quote:Op zondag 13 december 2020 20:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh thanks, ben benieuwdHeb 'm wel in het Engels gekocht want de originele taal én de helft goedkoper
![]()
Oh leuk!quote:Op zondag 13 december 2020 20:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je kan ook naar de Top 2000 Quiz kijken met Jeangu.
quote:Op zondag 13 december 2020 20:24 schreef Meke het volgende:
Ohhh er zitten allemaal leuke mensen![]()
Zit Merol nou helemaal rechts?
quote:
Oja hahaquote:Op zondag 13 december 2020 20:27 schreef H_T het volgende:
Bij de Top 2000-quiz hebben alle teams een gouden aap op de desk. Het houdt niet op!
Jazeker!quote:Op zondag 13 december 2020 19:42 schreef Meke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |