abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_198521425
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 18:28 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]

[ afbeelding ]
Duurt ff maar dan eindelijk definitief _O_

Nog geen locatie dus dat zal wel ergens in het Midden-Oosten worden ;(
pi_198521603
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 22:19 schreef Atta-boy het volgende:
Zin in :D
Nu alweer zin in een zingende Fury :D
pi_198524817
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 18:28 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]

[ afbeelding ]
Ik voorspel een nipte overwinning op Fury van AJ.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 27 maart 2021 @ 10:09:34 #54
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_198712262
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_198746039
Voor de mensen die zich afvragen hoe het gaat met Ruiz.


Hij ziet er goed uit, trainen met het team van Canelo Alvarez heeft hem goed gedaan.
pi_198751337
Wat zag Povetkin er trouwens beroerd uit zeg tegen Whyte afgelopen weekend.
pi_198751350
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 08:06 schreef Chivaz het volgende:
Voor de mensen die zich afvragen hoe het gaat met Ruiz.


Hij ziet er goed uit, trainen met het team van Canelo Alvarez heeft hem goed gedaan.
Goed om te zien, de rematch tegen AJ was chanant. Ben je de champ, ga je je grootste gevecht aan en gooi je er dan zo met de pet naar 8)7
pi_198754875
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 15:34 schreef tjoptjop het volgende:
Wat zag Povetkin er trouwens beroerd uit zeg tegen Whyte afgelopen weekend.
Uitgeblust, misschien toch nog de naweeen van Corona.
pi_198754932
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 15:35 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Goed om te zien, de rematch tegen AJ was chanant. Ben je de champ, ga je je grootste gevecht aan en gooi je er dan zo met de pet naar 8)7
De roem was hem naar zijn hoofd gestegen, hij ging van een nobody naar de top van de sport. Mentaal doet dat iets met je en dan is het belangrijk dat je iemand bij je hebt die je scherp houd. Als ik nu kijk naar Ruiz dan lijkt het erop dat hij in de vorm van zijn leven is. Ik ben zo benieuwd hoe dat zich vertaald in de ring. Ik kan persoonlijk niet wachten op zijn eerste partij.
pi_198755737
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 19:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Uitgeblust, misschien toch nog de naweeen van Corona.
Denk ook zoiets, hij is natuurlijk ook de jongste niet meer. In de eerste match stond hij ook achter toen ie de KO uitdeelde. Tijd om de bokshandschoenen aan de wilgen te hangen.

quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 20:01 schreef Chivaz het volgende:

[..]

De roem was hem naar zijn hoofd gestegen, hij ging van een nobody naar de top van de sport. Mentaal doet dat iets met je en dan is het belangrijk dat je iemand bij je hebt die je scherp houd. Als ik nu kijk naar Ruiz dan lijkt het erop dat hij in de vorm van zijn leven is. Ik ben zo benieuwd hoe dat zich vertaald in de ring. Ik kan persoonlijk niet wachten op zijn eerste partij.
Ik ben er ook wel erg nieuwsgierig naar, sowieso met iedere serieuze aanwas in de HW ben ik blij. En dat hij wel wat kan hebben we gezien. Fury kwam uiteindelijk ook beter terug dus het kan gerust :Y
pi_198774348
Ondanks zijn fitheid denk ik dat hij toch ook gewoon lengte te kort komt voor een heavyweight. Fury en AJ hebben een veel te lange reach waardoor ze als ze op punten gaan vechten zoals AJ dat deed in de rematch eigenlijk bijna zeker zijn van de winst zonder in de problemen te raken.
Faka G
pi_198774453
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 23:33 schreef Atta-boy het volgende:
Ondanks zijn fitheid denk ik dat hij toch ook gewoon lengte te kort komt voor een heavyweight. Fury en AJ hebben een veel te lange reach waardoor ze als ze op punten gaan vechten zoals AJ dat deed in de rematch eigenlijk bijna zeker zijn van de winst zonder in de problemen te raken.
We gaan het zien. Hij heeft iig wel 2 dingen voor hem spreken. Is érg snel en heeft een goede chin zoals we zagen tegen AJ in de eerste pot. Stond op na een goede stoot en de flinke stoot direct erna leek hem niks te doen :D

Tweede pot hecht ik niet heel veel waarde aan, Ruiz kwam echt in slechte vorm aanzetten. Was ook iets van 10-15 kg zwaarder geworden tov eerste pot, en dan niet met spieren.

Denk zelf dat hij ook niet meer de echte top haalt, als hij maar toffe potten bokst tegen serieuze tegenstanders dan ben ik al lang blij
pi_198774530
Ja voor de breedte is het een leuke vechter en hoop dat hij die motivatie en fitheid die hij nu heeft ook vast kan blijven houden.
Faka G
pi_198774603
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 23:50 schreef Atta-boy het volgende:
Ja voor de breedte is het een leuke vechter en hoop dat hij die motivatie en fitheid die hij nu heeft ook vast kan blijven houden.
Niveau kakt heel snel in buiten de top 3-5. Sommige organisaties hebben Povetkin nog top 5, nou als je die zag afgelopen weekend :X
pi_199026000
Nightwatch Boxing: Team NL vs Team BE

Vrijdag 16 april, 18:20 Ziggo Sport kanaal 14

Vanuit HAL4 aan de Maas in Rotterdam, verslag van de boksinterland Nederland - België. De beste boksers van Nederland nemen het op tegen de beste Belgische boksers.

quote:
In opmaat naar de Olympische Spelen strijdt op vrijdag 16 april TeamNL in Hal4 in Rotterdam tegen België. Het Nederlandse team bestaat onder meer uit de meervoudig Nederlands kampioenen Delano James, Gradus Kraus en Donovan Vroom. Voor het Belgische team komen onder meer Belgisch kampioen Ziad El Mohor, Victor Schelstraete en Proton de la Chapelle in de ring.

De laatste keer dat beide landen officieel tegen elkaar uitkwamen dateert uit 1982, toen in Antwerpen. Nederland won destijds alle 11 partijen. Volgens TeamNL bondscoach Hennie van Bemmel is die tijd voorbij "Het Belgische team is zeer sterk met ervaren boksers die nog in de race zijn om deelname aan de Olympische Spelen", aldus van Bemmel.

Sinds lange tijd heeft TeamNL ook weer de beschikking over een sterke superzwaargewicht. Gino Fonseca van Boksschool van 't Hof maakt zijn debuut voor TeamNL.

Ook zullen er een aantal profpartijen op het programma staan. De Rotterdammer Artjom Kasparian zal zijn profdebuut maken tijdens Nightwatch Boxing.

Het evenement wordt georganiseerd door Rotterdam Boxing in samenwerking met Nightwatch 100% plant based energy drink, Rotterdam Topsport, De Nederlandse Boksbond en productiemaatschappij Southfields. De wedstrijden zijn vanaf 18:30 uur live te volgen via Ziggo Sport.



[ Bericht 42% gewijzigd door 3rr0r op 16-04-2021 12:43:25 ]
pi_199058423
twitter
Wat een verschil hè.
pi_199059452
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 17:27 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ] Wat een verschil hè.
Kussentje in z'n kin/wang is nu wel weg :o Vraag me af of dat nog verschil maakt, een stoot direct op je kaakbeen of eerst nog een vetlaag als schokabsorber.

Hij was in de eerste pot tegen AJ al enorm snel, ben benieuwd of hij nu nog sneller is.
pi_199060315
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 18:17 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Kussentje in z'n kin/wang is nu wel weg :o Vraag me af of dat nog verschil maakt, een stoot direct op je kaakbeen of eerst nog een vetlaag als schokabsorber.

Hij was in de eerste pot tegen AJ al enorm snel, ben benieuwd of hij nu nog sneller is.
Als het al verschil uit zou maken zou dat echt minimaal zijn. En ik denk wel dat hij een stuk sneller is geworden, moet haast wel hij moet minder meedragen.
pi_199238850
Vanavond dus Ruiz tegen Arreola, ben benieuwd :7

Maar een PPV van $50, echt??? Ik denk dat ik zijn fanbase wat heb onderschat qua grootte dan

[ Bericht 16% gewijzigd door tjoptjop op 01-05-2021 22:41:37 ]
pi_199241114
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 22:32 schreef tjoptjop het volgende:
Vanavond dus Ruiz tegen Arreola, ben benieuwd :7

Maar een PPV van $50, echt??? Ik denk dat ik zijn fanbase wat heb onderschat qua grootte dan
Ik zal het morgen wel even opzoeken ben helaas op het werk. Maar $50 is echt bizar veel geld voor een tune up.
pi_199249711
Ik heb tot nu toe alleen de highlights gezien maar ik moet zeggen dat Arreola er ook best goed uit zag. Natuurlijk zijn het slechts highlights maar respect voor Arreola, het zag er uit als een goed gevecht.
pi_199253042
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 17:19 schreef Chivaz het volgende:
Ik heb tot nu toe alleen de highlights gezien maar ik moet zeggen dat Arreola er ook best goed uit zag. Natuurlijk zijn het slechts highlights maar respect voor Arreola, het zag er uit als een goed gevecht.
Ik heb het hele gevecht ook nog niet gevonden, straks nog maar eens zoeken.
pi_199262998
https://www.dailymotion.com/video/x810sx4

Vanavond maar eens kijken.
pi_199263033
Komend weekend BJS vs Canelo, kan ook een mooie partij worden.
pi_199267292
quote:
Ik heb opzich wel met Chisora te doen. Is het steeds nét niet, als je z'n statistieken ziet van de laatste 10-15 potjes denk je dat het een matige bokser is maar van wat ik me kan herinneren was het vaak best close. Alleen vs Whyte 2 was overduidelijk.

quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 16:20 schreef Chivaz het volgende:
Komend weekend BJS vs Canelo, kan ook een mooie partij worden.
Zeker, maar het wordt wel gewoon Canelo imho
pi_199270732
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 21:28 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ik heb opzich wel met Chisora te doen. Is het steeds nét niet, als je z'n statistieken ziet van de laatste 10-15 potjes denk je dat het een matige bokser is maar van wat ik me kan herinneren was het vaak best close. Alleen vs Whyte 2 was overduidelijk.
[..]

Zeker, maar het wordt wel gewoon Canelo imho
Chisora is ondanks zijn statistieken een van mijn favoriete boksers. Geeft altijd de volle 100% en zijn gevechten zijn altijd leuk om naar te kijken. Ik vond ook dat hij deze partij tegen Parker had gewonnen, hij was heel de avond bezig op het lichaam en hij was constant de agressor. Jammer dat de jury het anders zag.
pi_199274333
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 09:25 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Chisora is ondanks zijn statistieken een van mijn favoriete boksers. Geeft altijd de volle 100% en zijn gevechten zijn altijd leuk om naar te kijken. Ik vond ook dat hij deze partij tegen Parker had gewonnen, hij was heel de avond bezig op het lichaam en hij was constant de agressor. Jammer dat de jury het anders zag.
Ja, precies dat bedoel ik idd.

Whyte Chisora 1 was ook geweldig en had evengoed een draw of winst voor Chisora kunnen zijn imho
pi_199282612



22 mei...

Taylor vs Ramírez



[ Bericht 7% gewijzigd door Nober op 04-05-2021 23:18:54 ]
pi_199282967
quote:
Is Canelo - BJS op DAZN? Daar heb ik volgens mij nog een abo op lopen :7

edit: ja dus
pi_199291469
Er gingen geruchten de ronde dat BJS niet meer zou vechten vanwege een te kleine ring. Een kleinere ring is wel in het voordeel van Canelo maar om daar nu de grootste match van zijn leven voor op te geven is dan wel weer overtrokken.
pi_199292503
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:58 schreef Chivaz het volgende:
Er gingen geruchten de ronde dat BJS niet meer zou vechten vanwege een te kleine ring. Een kleinere ring is wel in het voordeel van Canelo maar om daar nu de grootste match van zijn leven voor op te geven is dan wel weer overtrokken.
Daar is echt zo vaak gezeik over _O- Te groot, te klein, te zachte vloer, te harde vloer :')

Wordt tijd dat er gewoon eens een iso-norm voor komt :7
pi_199337554
5:00 uur...

twitter


23:20 Undercard




https://en.wikipedia.org/(...)._Billy_Joe_Saunders

[ Bericht 31% gewijzigd door Nober op 08-05-2021 23:23:43 ]
pi_199350982
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 16:20 schreef Chivaz het volgende:
Komend weekend BJS vs Canelo, kan ook een mooie partij worden.
En dat was het 8-)

Pff wat heb ik publiek bij sportwedstrijden gemist zeg

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199458796
14 augustus, Saoedi-Arabië. Gunstig voor RTL...

twitter


@tjoptjop @Chivaz @3rr0r @Atta-boy @heywoodu @jigggy @Cesare-Borgia @bascross @Citizen.Erased

[ Bericht 19% gewijzigd door Nober op 16-05-2021 21:46:31 ]
pi_199460265
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 21:18 schreef Nober het volgende:
14 augustus, Saoedi-Arabië. Gunstig voor RTL...

[ twitter ]

@:tjoptjop @:Chivaz @:3rr0r @:Atta-boy @:heywoodu @:jigggy @:Cesare-Borgia @:bascross @:Citizen.Erased
Engeland zal dan toch nog niet kunnen met volledig publiek dus prima. Snap het wel van ze, ff keihard cashen. Ik hoorde 150 miljoen rondgaan (geen idee welke valuta). Prima tijd dan ook idd. Hopelijk valt het in Nederland onder DAZN (of RTL7 trekt idd weer eens de portomonee). In het VK zal het wel een Sky ppv worden

Als de rematch maar gewoon op Wembley is :7

Stiekem hoop ik op een eerste winst voor AJ, dan heeft Fury ook z'n verliespartij. De tweede winst Fury zodat er ook een rubber match komt. En uiteraard alledrie toffe spannende potten 8-)
pi_199479177
Misschien komt daar roet in t eten nu ineens Wilder een arbitragezaak heeft gewonnen....??
pi_199483693
quote:
*zucht

Zijn het niet de bonden zijn het wel de rammelende contracten ;(

Ik ben niet perse tegen Fury - Wilder 3, maar niet nu. Nu willen we gewoon Fury - AJ. Tegen Wilder was Fury ook gewoon overtuigend, ook in de draw. Zal wel weer met geld opgelost worden, en gezien deze uitspraak zal dat niet onaanzienlijk zijn voor Wilder. >$25 miljoen?

Flink wat nevenkosten voor Fury - AJ. Usyk heeft immer ook al de step aside miljoenen ontvangen _O-
pi_199486095
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 13:09 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

*zucht

Zijn het niet de bonden zijn het wel de rammelende contracten ;(

Ik ben niet perse tegen Fury - Wilder 3, maar niet nu. Nu willen we gewoon Fury - AJ. Tegen Wilder was Fury ook gewoon overtuigend, ook in de draw. Zal wel weer met geld opgelost worden, en gezien deze uitspraak zal dat niet onaanzienlijk zijn voor Wilder. >$25 miljoen?

Flink wat nevenkosten voor Fury - AJ. Usyk heeft immer ook al de step aside miljoenen ontvangen _O-
https://metro.co.uk/2021/(...)-vs-joshua-14599613/

Bob Arum wil dat AJ Fury gewoon door gaat en dat Wilder het eventueel dan tegen de winnaar mag opnemen. Dat lijkt mij ook het beste voor alle partijen gezien de situatie. In dit geschil is Wilder uiteraard de grote winnaar. Hij heeft nu de tijd om een tune up te doen en hij kan meteen gaan vechten voor alle titels en hij krijgt waarschijnlijk nog een zak geld om het gevecht tussen Fury en AJ door te laten gaan.
Ik schat de kansen op winst voor Wilder tegen beide heren niet hoog in, dus waarschijnlijk zal het ook zijn laatste gevecht zijn.
pi_199496698
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 16:02 schreef Chivaz het volgende:

[..]

https://metro.co.uk/2021/(...)-vs-joshua-14599613/

Bob Arum wil dat AJ Fury gewoon door gaat en dat Wilder het eventueel dan tegen de winnaar mag opnemen. Dat lijkt mij ook het beste voor alle partijen gezien de situatie. In dit geschil is Wilder uiteraard de grote winnaar. Hij heeft nu de tijd om een tune up te doen en hij kan meteen gaan vechten voor alle titels en hij krijgt waarschijnlijk nog een zak geld om het gevecht tussen Fury en AJ door te laten gaan.
Ik schat de kansen op winst voor Wilder tegen beide heren niet hoog in, dus waarschijnlijk zal het ook zijn laatste gevecht zijn.
Whyte on suicide watch :D

Maar ik denk dat het wel de beste optie is, zeker voor ons als publiek. Wilder heeft de onderhandelingspositie nu en Fury/Arum hebben dit toch wel verkloot :X dan is dit wel het beste waar je kunt op hopen.

Al vraag ik me af of Wilder überhaupt wel verder wilt. Als die nu enkele tientallen miljoenen kan pakken zie ik hem ook nog wel met pensioen gaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door tjoptjop op 18-05-2021 23:41:15 ]
pi_199501093
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 23:26 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Whyte on suicide watch :D

Maar ik denk dat het wel de beste optie is, zeker voor ons als publiek. Wilder heeft de onderhandelingspositie nu en Fury/Arum hebben dit toch wel verkloot :X dan is dit wel het beste waar je kunt op hopen.

Al vraag ik me af of Wilder überhaupt wel verder wilt. Als die nu enkele tientallen miljoenen kan pakken zie ik hem ook nog wel met pensioen gaan.
Wilder zou gek zijn om niet een gevecht tegen de winnaar af te dwingen. Al moet ik zeggen dat Fury er eerder naar neigt nog een keer tegen Wilder te vechten en dan pas tegen AJ. Ik wil liever eerst undisputed zien en dan Wilder tegen de winnaar.
pi_199511301
TopRank heeft 24 juli Allegiant Stadium in Las Vegas maar vast gereserveerd. Wil nog niet zeggen dat die wedstrijd komt, maar er wordt wel naar gehandeld.

Gigantisch stadion wel, van de NFL LV Raiders. Iets van 65k toeschouwers in football opstelling
pi_199513074
twitter


twitter


De marketing is iig wel al begonnen voor AJ - Fury (Fury - AJ? Wie is eigenlijk A-side?)
pi_199515887
quote:
10s.gif Op woensdag 19 mei 2021 23:02 schreef tjoptjop het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

De marketing is iig wel al begonnen voor AJ - Fury (Fury - AJ? Wie is eigenlijk A-side?)
Fury is A side want nooit verloren?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')