In mijn vorige topic enkele weken geleden besprak ik dat mijn vriendin destijds was vreemdgegaan.
dat was 2,5 jaar geleden volgens haar. tot 2 keer toe was dat btw. Ik vond dat erg moeilijk en vroeg haar of ze nog meer kwijt wilde of op haar lever had. ze zei van niet.
Na een maand nadenken heb ik het uitgemaakt. ik was er redelijk klaar mee en werd iedere keer gek als ik er over nadacht. Na een week begon ik uiteraard te twijfelen, maar ik heb het uit gehouden.
Gister had ik met haar afgesproken om haar te vertellen dat ik het niet meer zag zitten voorlopig. dat het in mijn ogen nog niet goed ging komen omdat ik graag vrijgezel wilde zijn, ook al twijfelde ik hier nog erg over. wist niet of het de juiste keuze was. is wel 3,5 jaar weet je.
Nou sprak ik vandaag een gemeenschappelijke vriendin en die wist mij per ongeluk te vertellen, dat het niet 2,5 jaar geleden was. dus ik vroeg wanneer dan? toen zei zij 3 maanden. dus ik dacht what the fuck.... bleek dat dat niet de 2e keer was maar zelfs een derde keer..... of misschien de zoveelste keer. ik wist niet wat ik hoorde, werd helemaal gek, heb zelfs wat ik nooit doe 4 peuken achter elkaar gerookt. ik rook niet eens. ik heb me nog nooit zo aggressief gevoeld en ben normaal een erg rustige jongen.
Zij wist niet zeker of het waar was, maar hoogstwaarschijnlijk wel. ik kan het niet aan mijn ex vragen omdat zij dan zeker weet dat ik het via die vriendin weet en die wil niet het bokje zijn. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. zij heeft mij niet 1, niet 2, maar 3 keer compleet kapotgemaakt en gesloopt.
Ik kan momenteel niemand meer vertrouwen. Ik word helemaal krankjorem! Als het waar is blijkt het liefste meisje ooit, het laagste van het laagste van het laagste uitschot ooit te zijn. dat kan toch niet. ik vertrouwde haar wilde met haar verder, deelde alles met haar, heb mezelf altijd ingehouden in situaties met andere vrouwen....
ik ben kapot!
heeft iemand iets soortgelijks bizars meegemaakt en tips.....
help....
[Dit bericht is gewijzigd door on_the_mike op 23-01-2003 01:34]
Ik ben begonnen met lezen maar het is echt onmogelijk. Dus ram een paar keer op enter, zal ook wel zorgen voor wat meer reacties...
quote:Hij bedoelt waarschijnlijk dat je je post wat leesbaarder moet maken.
Op donderdag 23 januari 2003 01:17 schreef on_the_mike het volgende:
?on topic
Nota bene een ander meisje, if you get my point.
Ik heb zelf nog nooit zoiets meegemaakt, maar kan me voorstellen dat je eraan kapot gaat. Je vertrouwen in de persoon die alles voor je betekent wordt helemaal de grond in geslagen.
Ik vind 't gewoon ranzig om vreemd te gaan. Dan wees eerlijk en maak de relatie eerst gewoon uit... kun je daarna wippen zoveel je wil en met wie je wil.
Sorry, ik heb niet echt tips voor je... maar ik wens je wel alle sterkte toe. Dit zuigt grote tijd!
Anyway... kop op!
Anywayz, vraag haar om duidelijkheid, vertel haar hoeveel pijn ze jou gedaan heeft en laat haar merken dat je je zwaar hebt vergist in haar. Maar boven alles, hou de eer aan je zelf. Ik denk dat je wel weet wat ik daar mee bedoel.
quote:Helaas vind ik kerkklokken voor mij uit de tijd
Op donderdag 23 januari 2003 01:21 schreef MissRotterdam het volgende:
weetje.. ze zeggen er zijn meer vrouwen dan kerkklokken..misschien kun je er iets mee
quote:is ook een uitspraak van mijn opa.. je hebt gelijk..vul dr wat anders voor in..
Op donderdag 23 januari 2003 01:22 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Helaas vind ik kerkklokken voor mij uit de tijd
.
Maar heeft ze dan wel ooit echt van je gehouden, vraag ik me af. Ze trekt je van alle kanten door de modder al 3 jaar lang, door telkens vreemd te gaan. Ik kan alleen zeggen: Wees hard tegen haar, maar blijf fair.
Nu hoor ik regelmatig dat ze hetzelfde doet bij d'r nieuwe vriend.
Sterkte.
quote:nou ja, misschien tijdelijk....
Op donderdag 23 januari 2003 01:25 schreef Swoods het volgende:
Ik kan alleen maar zeggen sterkte met dit. Hou wel in je achterhoof d dat roken en drinken geen uitweg bied.
Sterkte
El
quote:dat meisje is een bestuursgenoot van me en werkt ook met mijn ex samen....vandaar
Op donderdag 23 januari 2003 01:20 schreef shmoopy het volgende:
En hoe verstandig is het om te luisteren naar een bron die je niet 'mag' noemen?Nota bene een ander meisje, if you get my point.
quote:Helpt niet echt.
Op donderdag 23 januari 2003 01:19 schreef djdano het volgende:
Dus ram een paar keer op enter
Relax ik weet dat dit erg moeilijk is.
Ik ging in de maand december door een hel.
Al is het in mijn situatie iets anders.
Namelijk ik ben gedumpt onder het motto van ik kan niet meer tegen je karakter.
Wat blijkt ze heeft lopen rotzooien met een ander die nu haar vriend is.
Blijkbaar heb ik me ook vergist.
Doe rustig aan begin er niet over en laat t rusten.
Jezelf opvreten heeft totaal geen zin.
Als je iets kwijt wil mag je me altijd mailen.
Suc7 Blue
Neemt niet weg dat dit klote is, een streek waarvoor iedereen bang is denk ik. Jij was de ongelukkige, iets wat niet aan jou te verwijten valt, je ex is immers vreemd gegaan. Dat ze nu meerdere keren is vreemd gegaan is een teken dat het zo beter is, dat het nu uit is en je je nu even klote voelt maar straks wel weer het licht ziet om verder te gaan.
Wat je ook besluit te doen, probeer het te doen waar je je straks goed bij voelt. Zelf streken uithalen is niets voor jou, je bent immers een rustige jongen. En wraak is nooit zoet, je komt jezelf daarmee weer tegen in een latere relatie.
Tja wie moet je nu geloven he? Dat is hartstikke lastig, ik zou het misschien op deze manier uitpakken: wel vragen aan je vriendin of het waar is dat ze meerdere keren is vreemdgegaan. als ze dit bevestigd, dan kun je misschien die gezamenlijke vriendin vertrouwen (kun je alleen zelf bepalen ofcourse). Zegt ze nu nee, tja dan wordt het weer wat lastiger, maar iets verloren heb je dan iig niet.
Tja verder helpen is lastig, als je misschien wat meer vertelt hoe je je voelt, kunnen er misschien meer reacties volgen waar je wat aan hebt. Ik wens je iig veel sterkte toe in deze kuttijd en wat al gezegd is, houd de eer aan jezelf
quote:neen
Op donderdag 23 januari 2003 01:31 schreef on_the_mike het volgende:[..]
nou ja, misschien tijdelijk....
Dus niet drinken, niet roken en don't do drugs
Sterkte kerel!
quote:Dat is heel kort maar krachtig dé truc om er doorheen te komen inderdaad
Op donderdag 23 januari 2003 01:47 schreef Maleh het volgende:
"Always look on the bright side of life" pe doe,pe doe pe doe pe doe...
Sterkte kerel!
quote:Ach, bij een operatie spuiten ze je ook vol morfine en rotzooi. Om de pijn te verzachten hè.
Op donderdag 23 januari 2003 01:42 schreef moredragons het volgende:[..]
neen
je verplaatst je problemen alleen naar later, dan kom je jezelf weer tegen en komt de klap 10x harder aan
Dus niet drinken, niet roken en don't do drugs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |