SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaan we weer hoorquote:Op zaterdag 12 december 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
Keer een huis gekocht en een van de eerste klusjes die ik mocht gaan doen was oude tampons uit het riool vissen van de vier puberdochters die de vorige bewoners hadden, zelden zo lang en luid staan kokhalzen, kwam geen einde aan
Daar zou ik iemand voor inhuren...quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
Keer een huis gekocht en een van de eerste klusjes die ik mocht gaan doen was oude tampons uit het riool vissen van de vier puberdochters die de vorige bewoners hadden, zelden zo lang en luid staan kokhalzen, kwam geen einde aan
Gwergie laten doenquote:Op zaterdag 12 december 2020 12:36 schreef kwiwi het volgende:
Moet vandaag ook nog even wroeten in m’n harige putje.
Je staat ook tot je enkels in het water?quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:36 schreef kwiwi het volgende:
Moet vandaag ook nog even wroeten in m’n harige putje.
Was achteraf een beter idee geweest ja.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar zou ik iemand voor inhuren...
Gatverquote:Op zaterdag 12 december 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind het minder erg als ik weet dat het van mezelf isquote:Op zaterdag 12 december 2020 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zei niet voor niets dat ik die putjes de kutste klus vind.
Grijsbruin water met bonkjes en sliertjes erin.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je staat ook tot je enkels in het water?
Verstand op nul, blote armen opstropen en om de boel nog wat meer op scherp te zetten ondertussen een broodje kaas etenquote:Op zaterdag 12 december 2020 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zei niet voor niets dat ik die putjes de kutste klus vind.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verstand op nul, blote armen opstropen en om de boel nog wat meer op scherp te zetten ondertussen een broodje kaas eten
Ja, maar elke paar weken met lang haarquote:Op zaterdag 12 december 2020 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je staat ook tot je enkels in het water?
een party gehad?quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:43 schreef LTVDK het volgende:
Meh, morgen toch weer een test vanwege bron- en contactonderzoek
Is dat eigenlijk gratis of moet je steeds zelf betalen? Hier wordt het alleen betaald als je klachten hebt. Is geloof ik iets van 125 euro (minimaal)quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:43 schreef LTVDK het volgende:
Meh, morgen toch weer een test vanwege bron- en contactonderzoek
Via zorgverzekering toch?quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk gratis of moet je steeds zelf betalen? Hier wordt het alleen betaald als je klachten hebt. Is geloof ik iets van 125 euro (minimaal)Best prijzig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |