Dat was zo hier en dat was zo op ander sites. Mensen houden van me of juist het tegenovergesteldequote:Op zaterdag 12 december 2020 02:35 schreef heracles het volgende:
[..]
Laat gaan joh. Doe je ding gewoon. De enige reden dat ze er zijn ben jij. De koningin van de vrijdag avond![]()
![]()
Of men is gewoon lelijk.quote:Op zaterdag 12 december 2020 02:41 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat was zo hier en dat was zo op ander sites. Mensen houden van me of juist het tegenovergestelde
Ow dit was een antwoord op wat US vroeg in het vorige deel, ik vergat de quote.quote:Op zaterdag 12 december 2020 02:43 schreef IxCalypso het volgende:
Ikzelf niet, mijn pa wel. Maar ik doe dat gewoon niet. Ik ben geen testpersoon.
Ik snapsquote:Op zaterdag 12 december 2020 02:44 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ow dit was een antwoord op wat US vroeg in het vorige deel, ik vergat de quote.
Iig geval een stuk aardiger dan op welk ander subdeeltje.quote:Op zaterdag 12 december 2020 02:43 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nee hoor ik denk dat de meesten best aardig zijn.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 02:43 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nee hoor ik denk dat de meesten best aardig zijn.
Ik ga wel uit van de aardigheid van mensen, maar als mensen me keer op keer slecht behandelen dan ben ik de beroerdste niet.quote:Op zaterdag 12 december 2020 02:45 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Iig geval een stuk aardiger dan op welk ander subdeeltje.
Jaloers? Heb je het over mij?quote:Op zaterdag 12 december 2020 02:47 schreef heracles het volgende:
Aardig maar ook egoïstisch en jaloers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |