Ja iets op Jamaica manquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik denk echt een drinkparty's in het zonnige zuiden met dat woord
Want als je er eenmaal aan begint dan kun je niet meer stoppenquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Altijd een goed idee om dat niet te drinken...
Inderdaad. Nippen is beter.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Altijd een goed idee om dat niet te drinken...
Nooooooo!quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]Ja nou sta ik net met mijn fles Limoncello in mijn hand. Ik leg hem wel weer terug
Al het bier of alleen pils?quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bier vind ik alleen lekker als ik nasi eet of als het bloedheet is.
Zal ik het doen? Eigenlijk was die voor de kerst.... ah wel YOLOquote:
Farizeeërquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dat voor iemand met zo'n dranknaam
Maakt me niet uit. Ik proef het verschil toch niet.quote:
Het ging door de gootsteen hier...quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Want als je er eenmaal aan begint dan kun je niet meer stoppen![]()
Volgens mij hebben ze er vast nog wel een te koop in de winkel mocht deze voor de Kerst leeg zijnquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zal ik het doen? Eigenlijk was die voor de kerst.... ah wel YOLO
Ik weet zeker dat je een dikke russian imperial stout kan onderscheiden van een pilsquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maakt me niet uit. Ik proef het verschil toch niet.
Nou dat red ik niet hoor. Als ik er 2 op heb ga ik al lallenquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze er vast nog wel een te koop in de winkel mocht deze voor de Kerst leeg zijn
Eerder levermisbruik als ik het zou drinken.quote:
Is dat dat hele donkere bier? Die moet ik niet drinken dat komt veel te hard aan bij me.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je een dikke russian imperial stout kan onderscheiden van een pils
Mooiquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:50 schreef R-woud93 het volgende:
En een dikke studio poah
[ afbeelding ]
IJskoud de lekkerstequote:Op vrijdag 11 december 2020 21:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Want als je er eenmaal aan begint dan kun je niet meer stoppen![]()
Zoveel glaasjes zitten er toch niet in?quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou dat red ik niet hoor. Als ik er 2 op heb ga ik al lallen
Sadisten zijn het.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is dat dat hele donkere bier? Die moet ik niet drinken dat komt veel te hard aan bij me.
Er zit een liter in en je drinkt het uit een borrelglaasjequote:Op vrijdag 11 december 2020 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoveel glaasjes zitten er toch niet in?
Wacht maarquote:Op vrijdag 11 december 2020 17:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:homijn![]()
Hij heeft het trouwens wel aardig verzaakt in jullie “strijd” die hij zelf had uitgeroepen
Ja dat proef ik dan welquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja.
Maar het smaakt anders dan pils...
Doe in een wijnglas, dan hoef je er maar 1 te drinkenquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zit een liter in en je drinkt het uit een borrelglaasje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |