Bierstijl en smaaktoevoeging.quote:
Ik ga mijn tanden maar alvast poetsen als ik toch niet mag drinkenquote:
Altijd een goed idee om dat niet te drinken...quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]Ja nou sta ik net met mijn fles Limoncello in mijn hand. Ik leg hem wel weer terug
Bier vind ik alleen lekker als ik nasi eet of als het bloedheet is.quote:
Je drinkt er maar lekker een.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga mijn tanden maar alvast poetsen als ik toch niet mag drinken
Ja iets op Jamaica manquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik denk echt een drinkparty's in het zonnige zuiden met dat woord
Want als je er eenmaal aan begint dan kun je niet meer stoppenquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Altijd een goed idee om dat niet te drinken...
Inderdaad. Nippen is beter.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Altijd een goed idee om dat niet te drinken...
Nooooooo!quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]Ja nou sta ik net met mijn fles Limoncello in mijn hand. Ik leg hem wel weer terug
Al het bier of alleen pils?quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bier vind ik alleen lekker als ik nasi eet of als het bloedheet is.
Zal ik het doen? Eigenlijk was die voor de kerst.... ah wel YOLOquote:
Farizeeërquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dat voor iemand met zo'n dranknaam
Maakt me niet uit. Ik proef het verschil toch niet.quote:
Het ging door de gootsteen hier...quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Want als je er eenmaal aan begint dan kun je niet meer stoppen![]()
Volgens mij hebben ze er vast nog wel een te koop in de winkel mocht deze voor de Kerst leeg zijnquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zal ik het doen? Eigenlijk was die voor de kerst.... ah wel YOLO
Ik weet zeker dat je een dikke russian imperial stout kan onderscheiden van een pilsquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maakt me niet uit. Ik proef het verschil toch niet.
Nou dat red ik niet hoor. Als ik er 2 op heb ga ik al lallenquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze er vast nog wel een te koop in de winkel mocht deze voor de Kerst leeg zijn
Eerder levermisbruik als ik het zou drinken.quote:
Is dat dat hele donkere bier? Die moet ik niet drinken dat komt veel te hard aan bij me.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je een dikke russian imperial stout kan onderscheiden van een pils
Mooiquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:50 schreef R-woud93 het volgende:
En een dikke studio poah
[ afbeelding ]
IJskoud de lekkerstequote:Op vrijdag 11 december 2020 21:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Want als je er eenmaal aan begint dan kun je niet meer stoppen![]()
Zoveel glaasjes zitten er toch niet in?quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou dat red ik niet hoor. Als ik er 2 op heb ga ik al lallen
Sadisten zijn het.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is dat dat hele donkere bier? Die moet ik niet drinken dat komt veel te hard aan bij me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |