Dat vind ik maar een aparte userquote:Op vrijdag 11 december 2020 22:32 schreef maily het volgende:
[..]
tuulek wel ....
(da moesik van X-23)
Hebben ze in de supermarkten daar lekker bier met laag alcoholpercentage?quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Doordeweeks zijn ze tot 18u open en zaterdag 16u.
Ik vind dat geen probleem, heb altijd genoeg in mijn kast staan, koop gewoon bij als ik daar zin in heb en als ik daar ‘te laat’ aan denk koop ik het gewoon later.
Ik vind dat wel bijzonder voor iemand van jouw leeftijd (ervanuitgaandedat1993jegeboortejaaris)quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eens een etherpiraat, altijd een etherpiraat
Last van koude tenen, koude poten, koude klauwenquote:
Dat weet je nooit hier op FOKquote:Op vrijdag 11 december 2020 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat wel bijzonder voor iemand van jouw leeftijd (ervanuitgaandedat1993jegeboortejaaris)
Dat is correct, hier in noord Nederland, en in oost Nederland natuurlijk is dat gewoon nog steeds de normaalste zaak van de wereldquote:Op vrijdag 11 december 2020 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat wel bijzonder voor iemand van jouw leeftijd (ervanuitgaandedat1993jegeboortejaaris)
Inderdaad, niets is wat het lijkt.quote:
Ja maar niet zo erg als in Zweden. Max 4,7% in de super. Zweden is 3,5.quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hebben ze in de supermarkten daar lekker bier met laag alcoholpercentage?
Ik heb dat ooit weleens gedacht.quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, niets is wat het lijkt.
Misschien ben ik wel een vent met een baard.
Heb inderdaad regelmatig caravans in een hoekje van een weiland zien staanquote:Op vrijdag 11 december 2020 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is correct, hier in noord Nederland, en in oost Nederland natuurlijk is dat gewoon nog steeds de normaalste zaak van de wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |