chufi & aloa doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jammer dat het al 8 uur is geweest, ik krijg nou ineens spontaan zin in een biertje.Echt zo fucking random dat je na 20.00 niks te zuipen meer mag kopen!
Maar hee: alles om het virus er onder te krijgen, nietwaar?
![]()
![]()
Al 8 uur geweest?quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jammer dat het al 8 uur is geweest, ik krijg nou ineens spontaan zin in een biertje.
*wijn door de gootsteen spoelt
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Å juletre å juletre, tralalalalaI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Haags kwartiertjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al 8 uur geweest?
*wijn door de gootsteen spoelt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij die term moet ik steeds denken aan "De Torrie van Mattie".
Jozef dacht dat Maria met een andere kerel "gebald" had, maar toen kwam er een engel en die zei "Tranquil, Jozef! je sma'tje is niet vreemdgegaan!"![]()
En dan?quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:42 schreef mazaru het volgende:
Kent u dat u koopt gehaast iets bij de supermarkt
't Is niet zo druk dus een caissière zit al klaar![]()
Hey Maz en Giz 🖐🏻😘Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Is hier al jaaaaaaaaaaren zo.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]Echt zo fucking random dat je na 20.00 niks te zuipen meer mag kopen!
Gordijn oid voor het bier na die tijd, bordje erop. En te laat bij de kassa is jammer dan.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
We wisten al dat er wat aan zat te komen, die regeling lijkt er te zijn met een bedoeling, net als de kroegen om zeep helpen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:43 schreef ToT het volgende:
Het lijkt wel alsof we allemaal aan de wiet moeten of zo, dat mag wel allemaal doorgaan.![]()
Een saison met hibiscus.quote:I'm surrounded by morons!
Ow niiiice!quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:44 schreef R-woud93 het volgende:
Dit was zijn laatste project voor zijn infarct@:tot
[ afbeelding ]
Maar die dikke buizen zijn toch voor de transformator?Van de Amerikaanse luchtmacht?
![]()
Wow!quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:44 schreef R-woud93 het volgende:
Dit was zijn laatste project voor zijn infarct@:tot
[ afbeelding ]
Da's drankmisbruik.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al 8 uur geweest?
*wijn door de gootsteen spoelt![]()
![]()
Ik denk echt een drinkparty's in het zonnige zuiden met dat woordquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dranquilo is wel een idioot woord ervoor, ik denk dan aan een hele stevige borrel.![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee nee, kerstboom, niet genetalia.quote:I'm surrounded by morons!
Nope, water met bubbelsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zulke maatregelenquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:43 schreef ToT het volgende:
Het enige dat ik weet is dat dit zendbuizen uit 1939 zijnquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow niiiice!
Maar die dikke buizen zijn toch voor de transformator?Van de Amerikaanse luchtmacht?
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik denk echt een drinkparty's in het zonnige zuiden met dat woord![]()
![]()
WWaarom, je kan het toch voor die tijd kopen. Vroegah moesten we het voor 18 uur kopen 😛quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:43 schreef ToT het volgende:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Ja nou sta ik net met mijn fles Limoncello in mijn hand. Ik leg hem wel weer terug
Bierstijl en smaaktoevoeging.quote:I'm surrounded by morons!
Die aansluitingen en kabels bovenop die buizen zijn als het goed is om het overschot van de elektronen weer op te vangen en terug te geleiden, omdat ze zo sterk zijn.![]()
![]()
En 2x 807 Push Pull met 6sl7 in de stuurtrap~FEYENOORD~
Ik ga mijn tanden maar alvast poetsen als ik toch niet mag drinkenquote:
Ik kijk vi daarna douchenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Altijd een goed idee om dat niet te drinken...quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]Ja nou sta ik net met mijn fles Limoncello in mijn hand. Ik leg hem wel weer terug
I'm surrounded by morons!
Bier vind ik alleen lekker als ik nasi eet of als het bloedheet is.quote:
Je drinkt er maar lekker een.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga mijn tanden maar alvast poetsen als ik toch niet mag drinkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja iets op Jamaica manquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik denk echt een drinkparty's in het zonnige zuiden met dat woord
Want als je er eenmaal aan begint dan kun je niet meer stoppenquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Altijd een goed idee om dat niet te drinken...![]()
Inderdaad. Nippen is beter.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Altijd een goed idee om dat niet te drinken...![]()
Nooooooo!quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]Ja nou sta ik net met mijn fles Limoncello in mijn hand. Ik leg hem wel weer terug
Al het bier of alleen pils?quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bier vind ik alleen lekker als ik nasi eet of als het bloedheet is.I'm surrounded by morons!
Zal ik het doen? Eigenlijk was die voor de kerst.... ah wel YOLOquote:
Farizeeërquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dat voor iemand met zo'n dranknaamIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Maakt me niet uit. Ik proef het verschil toch niet.quote:
Het ging door de gootsteen hier...quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Want als je er eenmaal aan begint dan kun je niet meer stoppen
Volgens mij hebben ze er vast nog wel een te koop in de winkel mocht deze voor de Kerst leeg zijnquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zal ik het doen? Eigenlijk was die voor de kerst.... ah wel YOLOWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet zeker dat je een dikke russian imperial stout kan onderscheiden van een pilsquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maakt me niet uit. Ik proef het verschil toch niet.
Nou dat red ik niet hoor. Als ik er 2 op heb ga ik al lallenquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze er vast nog wel een te koop in de winkel mocht deze voor de Kerst leeg zijn
Eerder levermisbruik als ik het zou drinken.quote:I'm surrounded by morons!
Is dat dat hele donkere bier? Die moet ik niet drinken dat komt veel te hard aan bij me.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je een dikke russian imperial stout kan onderscheiden van een pilsIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Mooiquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:50 schreef R-woud93 het volgende:
En een dikke studio poah
[ afbeelding ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
IJskoud de lekkerstequote:Op vrijdag 11 december 2020 21:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Want als je er eenmaal aan begint dan kun je niet meer stoppen![]()
Zoveel glaasjes zitten er toch niet in?quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou dat red ik niet hoor. Als ik er 2 op heb ga ik al lallenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sadisten zijn het.quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
WorstenbroodjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is dat dat hele donkere bier? Die moet ik niet drinken dat komt veel te hard aan bij me.
Maar het smaakt anders dan pils...I'm surrounded by morons!
Er zit een liter in en je drinkt het uit een borrelglaasjequote:Op vrijdag 11 december 2020 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoveel glaasjes zitten er toch niet in?
Wacht maarquote:Op vrijdag 11 december 2020 17:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:homijn![]()
Hij heeft het trouwens wel aardig verzaakt in jullie “strijd” die hij zelf had uitgeroepen
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ja dat proef ik dan welquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja.
Maar het smaakt anders dan pils...
MayonaiseThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doe in een wijnglas, dan hoef je er maar 1 te drinkenquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zit een liter in en je drinkt het uit een borrelglaasje
Ik ben blijkbaar een trendzetter, ik zet 40+ weer even op de kaart~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe in een wijnglas, dan hoef je er maar 1 te drinken![]()
Heb ik wel eens gedaan en toen kwam ik hier heel melig doen
Mijn weekend kan al niet meer stukquote:
~FEYENOORD~
Moet je vaker doenquote:Op vrijdag 11 december 2020 22:00 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben blijkbaar een trendzetter, ik zet 40+ weer even op de kaart
Ok rwoud80quote:I'm surrounded by morons!
Dat kan ik me wel herinneren jaquote:Op vrijdag 11 december 2020 22:01 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Heb ik wel eens gedaan en toen kwam ik hier heel melig doen
Wat drink jij?quote:I'm surrounded by morons!
Het was zelfs 88 voor de nickchangequote:~FEYENOORD~
Voor KPD toegang zeker?quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het was zelfs 88 voor de nickchange
Uit Long Island?quote:I'm surrounded by morons!
Niet eensquote:![]()
Was om leeftijd te omzeilen bij Sony, dus dat was de naam voor mijn PlayStation account
~FEYENOORD~
Thee met mangosmaak neem ik aan?quote:
Of gedroogde mango laten trekken in heet water?
Uw ADH vitamine Worst
Thee met mangosmaak iddquote:Op vrijdag 11 december 2020 22:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Thee met mangosmaak neem ik aan?
Of gedroogde mango laten trekken in heet water?![]()
![]()
Ik mag geen thee drinken van de dokter, vind er ook niet veel aan~FEYENOORD~
Als @Danny gewoon een post zet hier zijn we er ookquote:Op vrijdag 11 december 2020 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ff geen zin om m'n Rooibol-gifje te gaan opzoeken.
~FEYENOORD~
Ik vond dat vroeger ook lekker, tot ik het een keer aan mijn moeder liet proeven.quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:15 schreef shiitake het volgende:
[..]
Als ik thee drink, neem ik ook meestal rooibos.
Sindsdien krijg je daar geen enkele andere soort thee!![]()
![]()
Ik drink nu dit: https://www.vinmonopolet.(...)Raspberry/p/11686301
Drop, framboos en chili. Drie smaken die ik erg kan waarden gemixed in drank. Smaakt best lekker, maar wel vrij zoet.I'm surrounded by morons!
Dat is een beetje een tegenvallerquote:Op vrijdag 11 december 2020 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ff geen zin om m'n Rooibol-gifje te gaan opzoeken.
Ja maar ik had een gifje gemaakt van zijn kop, waar thee van werd gezet!quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als @:danny gewoon een post zet hier zijn we er ook![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar ik had een gifje gemaakt van zijn kop, waar thee van werd gezet!
~FEYENOORD~
Thuis drink ik alleen maar rooibosquote:Op vrijdag 11 december 2020 22:15 schreef shiitake het volgende:
[..]
Als ik thee drink, neem ik ook meestal rooibos.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:16 schreef Fogel het volgende:
Drop, framboos en chili. Drie smaken die ik erg kan waarden gemixed in drank. Smaakt best lekker, maar wel vrij zoet.Beetje fucked up versie van Hot&Sweet!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond dat vroeger ook lekker, tot ik het een keer aan mijn moeder liet proeven.
Sindsdien krijg je daar geen enkele andere soort thee!Neem je een keer een andere thee mee als cadeautje.
![]()
![]()
Wat een bijzondere combiquote:Op vrijdag 11 december 2020 22:16 schreef Fogel het volgende:
Drop, framboos en chili. Drie smaken die ik erg kan waarden gemixed in drank. Smaakt best lekker, maar wel vrij zoet.
Ja lijkt me ook wel lekker.quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:16 schreef Fogel het volgende:
Drop, framboos en chili. Drie smaken die ik erg kan waarden gemixed in drank. Smaakt best lekker, maar wel vrij zoet.![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar ik had een gifje gemaakt van zijn kop, waar thee van werd gezet!
Hot&Sweet is ook lekker. Gooi dat soms een paar ml door een gin tonic.quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]Beetje fucked up versie van Hot&Sweet!
Dropsmaak en GT is
quote:
Wat vind jij van de staatsslijterijen daar?quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:16 schreef Fogel het volgende:
Drop, framboos en chili. Drie smaken die ik erg kan waarden gemixed in drank. Smaakt best lekker, maar wel vrij zoet.Uw ADH vitamine Worst
Ik had gisteren ¤7,50quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat vind jij van de staatsslijterijen daar?![]()
Ow wacht
Vind het wel best, ze hebben een geweldig sortiment en dingen die ze misschien niet bij de lokale slijter hebben kunnen ze gewoon bestellen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat vind jij van de staatsslijterijen daar?
Bier en sterke drank is relatief duur, maar ‘dure’ wijn is hier vaak goedkoper (omdat ze voor 5 miljoen mensen inkopen en omdat ze een vaste prijs als extra hebben per fles).
Flessen wijn vanaf ca 20-25 euro zijn hier gewoon vaak goedkoper dan bij een Nederlandse slijter.I'm surrounded by morons!
Hitsssquote:~FEYENOORD~
Vind je het betuttelend zo'n systeem of niet? Ze zijn ook extra vroeg dicht toch?quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vind het wel best, ze hebben een geweldig sortiment en dingen die ze misschien niet bij de lokale slijter hebben kunnen ze gewoon bestellen.
Bier en sterke drank is relatief duur, maar ‘dure’ wijn is hier vaak goedkoper (omdat ze voor 5 miljoen mensen inkopen en omdat ze een vaste prijs als extra hebben per fles).
Flessen wijn vanaf ca 20-25 euro zijn hier gewoon vaak goedkoper dan bij een Nederlandse slijter.Uw ADH vitamine Worst
quote:
Jouw muzieksmaakquote:
Doordeweeks zijn ze tot 18u open en zaterdag 16u.quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind je het betuttelend zo'n systeem of niet? Ze zijn ook extra vroeg dicht toch?
Ik vind dat geen probleem, heb altijd genoeg in mijn kast staan, koop gewoon bij als ik daar zin in heb en als ik daar ‘te laat’ aan denk koop ik het gewoon later.I'm surrounded by morons!
Eens een etherpiraat, altijd een etherpiraatquote:
~FEYENOORD~
Oke dan is het goed.quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:32 schreef maily het volgende:
[..]
tuulek wel ....
(da moesik van X-23)![]()
Dat vind ik maar een aparte userquote:Op vrijdag 11 december 2020 22:32 schreef maily het volgende:
[..]
tuulek wel ....
(da moesik van X-23)~FEYENOORD~
Hebben ze in de supermarkten daar lekker bier met laag alcoholpercentage?quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Doordeweeks zijn ze tot 18u open en zaterdag 16u.
Ik vind dat geen probleem, heb altijd genoeg in mijn kast staan, koop gewoon bij als ik daar zin in heb en als ik daar ‘te laat’ aan denk koop ik het gewoon later.
Uw ADH vitamine Worst
Ik vind dat wel bijzonder voor iemand van jouw leeftijd (ervanuitgaandedat1993jegeboortejaaris)quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eens een etherpiraat, altijd een etherpiraatIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Last van koude tenen, koude poten, koude klauwenquote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Dat weet je nooit hier op FOKquote:Op vrijdag 11 december 2020 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat wel bijzonder voor iemand van jouw leeftijd (ervanuitgaandedat1993jegeboortejaaris)![]()
En lekker mezelf bolken, niet zo raar dat ik maar 2 punten heb
Dat is correct, hier in noord Nederland, en in oost Nederland natuurlijk is dat gewoon nog steeds de normaalste zaak van de wereldquote:Op vrijdag 11 december 2020 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat wel bijzonder voor iemand van jouw leeftijd (ervanuitgaandedat1993jegeboortejaaris)~FEYENOORD~
Inderdaad, niets is wat het lijkt.quote:
Misschien ben ik wel een vent met een baard.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ja maar niet zo erg als in Zweden. Max 4,7% in de super. Zweden is 3,5.quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hebben ze in de supermarkten daar lekker bier met laag alcoholpercentage?
Maar ik heb genoeg bier in huis, brouw zelf. Koop wel vaak genoeg sterk bier bij Vinmonopolet als ik wat nieuws wil testen. Of zuurbier, want dat brouw ik niet zelf.I'm surrounded by morons!
Ik heb dat ooit weleens gedacht.quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, niets is wat het lijkt.
Misschien ben ik wel een vent met een baard.![]()
Heb inderdaad regelmatig caravans in een hoekje van een weiland zien staanquote:Op vrijdag 11 december 2020 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is correct, hier in noord Nederland, en in oost Nederland natuurlijk is dat gewoon nog steeds de normaalste zaak van de wereld![]()
ivm de boetes kan het alleen betaald worden als je het met een groep doet, meestal jongere mensen tussen de 16 en 30 jaar oud.quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb inderdaad regelmatig caravans in een hoekje van een weiland zien staan~FEYENOORD~
Die boetes zijn niet mals inderdaad.quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
ivm de boetes kan het alleen betaald worden als je het met een groep doet, meestal jongere mensen tussen de 16 en 30 jaar oud.![]()
Kom het volgend jaar wel melden als ik weer in de ether de vinden ben
~FEYENOORD~
Zender lieten ze de laatste keer staan, mast en kabel hebben ze wel vernield. We doen alleen nog onbemand door de hoge boetesquote:Op vrijdag 11 december 2020 22:40 schreef Schakeltopia het volgende:
en meteen je apparatuur weg toch?~FEYENOORD~
aha!quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zender lieten ze de laatste keer staan, mast en kabel hebben ze wel vernield. We doen alleen nog onbemand door de hoge boetes
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Even een strik leggen in mijn veterquote:Op vrijdag 11 december 2020 22:41 schreef maily het volgende:
[..]
@:FreshFruit .... kun je een rijmpje verzinnen?
Maar misschien kan FreshFruit het beter
Maar die is even weg, dus See you later alligatorIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Happens.quote:I'm surrounded by morons!
Alleen de kabel al is een dure grap, bij elkaar waren we 1500 euro kwijt aan schade.quote:
Een kennis van mij heeft een mast van bijna 100 meter hoog met een 30Kw zender, daar staat al snel 20.000 euro aan apparatuur, ben jaloers
~FEYENOORD~
Ik zat met mijn vingers tussen de castagnettenquote:
jeetje! wat een bedragen johquote:Op vrijdag 11 december 2020 22:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Alleen de kabel al is een dure grap, bij elkaar waren we 1500 euro kwijt aan schade.
Een kennis van mij heeft een mast van bijna 100 meter hoog met een 30Kw zender, daar staat al snel 20.000 euro aan apparatuur, ben jaloers
30 kW in een mast van 100 meter? Dan bestrijk je een hele provincie denk ik?quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Alleen de kabel al is een dure grap, bij elkaar waren we 1500 euro kwijt aan schade.
Hier draaiden we met een 30 watt zender heel Utrecht en omstreken![]()
Menig lokale zender is daar jaloers op jaquote:Op vrijdag 11 december 2020 22:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jeetje! wat een bedragen joh![]()
Kwestie van doorgroeien in al die jaren, beetje meer beetje harder
~FEYENOORD~
Landelijk bereik zolang de frequentie het toestaat, want helemaal vrij draaien kun je nooit.quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
30 kW in een mast van 100 meter? Dan bestrijk je een hele provincie denk ik?
Hier draaiden we met een 30 watt zender heel Utrecht en omstreken~FEYENOORD~
Dat klopt. Maar dan komt het agentschap je ook eerder halen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Landelijk bereik zolang de frequentie het toestaat, want helemaal vrij draaien kun je nooit.![]()
freshfruit leerde mij wel af en toe wat fries, maar ben bijna alles alweer vergeten![]()
lekker slipequote:Op vrijdag 11 december 2020 22:50 schreef Schakeltopia het volgende:
freshfruit leerde mij wel af en toe wat fries, maar ben bijna alles alweer vergeten![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: