chufi & aloa doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jammer dat het al 8 uur is geweest, ik krijg nou ineens spontaan zin in een biertje.Echt zo fucking random dat je na 20.00 niks te zuipen meer mag kopen!
Maar hee: alles om het virus er onder te krijgen, nietwaar?
![]()
![]()
Al 8 uur geweest?quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jammer dat het al 8 uur is geweest, ik krijg nou ineens spontaan zin in een biertje.
*wijn door de gootsteen spoelt
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Å juletre å juletre, tralalalalaI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Haags kwartiertjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al 8 uur geweest?
*wijn door de gootsteen spoelt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij die term moet ik steeds denken aan "De Torrie van Mattie".
Jozef dacht dat Maria met een andere kerel "gebald" had, maar toen kwam er een engel en die zei "Tranquil, Jozef! je sma'tje is niet vreemdgegaan!"![]()
En dan?quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:42 schreef mazaru het volgende:
Kent u dat u koopt gehaast iets bij de supermarkt
't Is niet zo druk dus een caissière zit al klaar![]()
Hey Maz en Giz 🖐🏻😘Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Is hier al jaaaaaaaaaaren zo.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]Echt zo fucking random dat je na 20.00 niks te zuipen meer mag kopen!
Gordijn oid voor het bier na die tijd, bordje erop. En te laat bij de kassa is jammer dan.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
We wisten al dat er wat aan zat te komen, die regeling lijkt er te zijn met een bedoeling, net als de kroegen om zeep helpen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:43 schreef ToT het volgende:
Het lijkt wel alsof we allemaal aan de wiet moeten of zo, dat mag wel allemaal doorgaan.![]()
Een saison met hibiscus.quote:I'm surrounded by morons!
Ow niiiice!quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:44 schreef R-woud93 het volgende:
Dit was zijn laatste project voor zijn infarct@:tot
[ afbeelding ]
Maar die dikke buizen zijn toch voor de transformator?Van de Amerikaanse luchtmacht?
![]()
Wow!quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:44 schreef R-woud93 het volgende:
Dit was zijn laatste project voor zijn infarct@:tot
[ afbeelding ]
Da's drankmisbruik.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al 8 uur geweest?
*wijn door de gootsteen spoelt![]()
![]()
Ik denk echt een drinkparty's in het zonnige zuiden met dat woordquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dranquilo is wel een idioot woord ervoor, ik denk dan aan een hele stevige borrel.![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee nee, kerstboom, niet genetalia.quote:I'm surrounded by morons!
Nope, water met bubbelsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zulke maatregelenquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:43 schreef ToT het volgende:
Het enige dat ik weet is dat dit zendbuizen uit 1939 zijnquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow niiiice!
Maar die dikke buizen zijn toch voor de transformator?Van de Amerikaanse luchtmacht?
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik denk echt een drinkparty's in het zonnige zuiden met dat woord![]()
![]()
WWaarom, je kan het toch voor die tijd kopen. Vroegah moesten we het voor 18 uur kopen 😛quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:43 schreef ToT het volgende:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Ja nou sta ik net met mijn fles Limoncello in mijn hand. Ik leg hem wel weer terug
Bierstijl en smaaktoevoeging.quote:I'm surrounded by morons!
Die aansluitingen en kabels bovenop die buizen zijn als het goed is om het overschot van de elektronen weer op te vangen en terug te geleiden, omdat ze zo sterk zijn.![]()
![]()
En 2x 807 Push Pull met 6sl7 in de stuurtrap~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Ik ga mijn tanden maar alvast poetsen als ik toch niet mag drinkenquote:
Ik kijk vi daarna douchenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Altijd een goed idee om dat niet te drinken...quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]Ja nou sta ik net met mijn fles Limoncello in mijn hand. Ik leg hem wel weer terug
I'm surrounded by morons!
Bier vind ik alleen lekker als ik nasi eet of als het bloedheet is.quote:
Je drinkt er maar lekker een.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga mijn tanden maar alvast poetsen als ik toch niet mag drinkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: