Je hebt te weinig 'r'-en.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:grrrrrr kan je dat budels overal inleveren?
quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik neig naar een ja, maar aangezien users uit de 40+ sc de laatste tijd veel bans krijgen weet ik niet of ik daar mee geassocieerd wil worden
Auwiequote:
Thanksquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hebt te weinig 'r'-en.![]()
Maar zijn gewoon standaardflesjes toch? Kan je overal in de embalagemasjien flikkeren ja.
Te veel gedaanquote:
Heb ook al veel vrijwillig gedaan, ik vind dat ook leuker dan werken voor de baasquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:22 schreef maily het volgende:
KLB / Vrijwilligerswerk
Gelukkig bestaan er nog mensen ...
Warm bedje en lekker slapen!quote:
Niet serieus te nemen zo'n topicquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:22 schreef maily het volgende:
KLB / Vrijwilligerswerk
Gelukkig bestaan er nog mensen ...
Het enige wat MikeyTT serieus neemt zijn mensen achter het station die te lang droog staanquote:
Lees ff wat Scheepskok antwoordtquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het enige wat MikeyTT serieus neemt zijn mensen achter het station die te lang droog staan
Ook en de bad kamer en slaapkamers gedaan. Dat is echt een komedie als je mij dat ziet doenquote:
Jij komt uit een niet nader te noemen stad uit het uiterste zuiden van het continentale Nederlandquote:
Ik lees per definitie MikeyTT topics nietquote:
Auw 🤭quote:
Van mij wel, ik mag daar ook wat van vinden.quote:
Ik was vroegtijdig afgehaakt, even gaat lezen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
Wel de reacties van Scheepskok ... ff lezen ...
O wow respect!quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook en de bad kamer en slaapkamers gedaan. Dat is echt een komedie als je mij dat ziet doen
Duik zo mijn bed in. Nou ja duiken 🤭quote:
Slaap wel.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duik zo mijn bed in. Nou ja duiken 🤭
Niet van de 10-meter plank?quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duik zo mijn bed in. Nou ja duiken 🤭
Dat mag zekerquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van mij wel, ik mag daar ook wat van vinden.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-12-2020 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Dankequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |