they hatin'!quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
NOOOOOOOOOOOOOODGAAAAAAANG ALLERBESTE FRISFRUITIGSTE HARDWERKENDSTE DIE NOG BEST LAAT OP IS MAAR HET MAG WANT HIJ IS AL KLAAR MET WERKEN, AMBTENAAR!
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je erg moe bent schakelt je interne kacheltje idd terugquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Staat op 20zal wel de vermoeidheid zijn ofzo.
Het is enige juiste manier van begroeten wanneer jij weer eens mee komt postenquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:53 schreef noodgang het volgende:
[..]LIMOENNTJUUUUUUUUUUUHHH
![]()
Wat een begroeting zegdaar kom ik nooit overheen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
They hatequote:
Klopt wel ja.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je erg moe bent schakelt je interne kacheltje idd terug
Kloptquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je erg moe bent schakelt je interne kacheltje idd terug
Verstandig, genoeg slapen is belangrijk voor je gezondheid.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kloptmerk het ook iedere keer als ik echt moe ben of weinig geslapen. Krijg ik het opeens enorm koud
![]()
![]()
Ga zo denk ik ook gwn lekker naar dromenland
Super Feyenoordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht ook dat het stuk later was. Is het pas 21uurquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verstandig, genoeg slapen is belangrijk voor je gezondheid.
dan zeg ik alvast slaaplekker!quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kloptmerk het ook iedere keer als ik echt moe ben of weinig geslapen. Krijg ik het opeens enorm koud
![]()
![]()
Ga zo denk ik ook gwn lekker naar dromenland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |