Je hebt te weinig 'r'-en.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:grrrrrr kan je dat budels overal inleveren?
quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik neig naar een ja, maar aangezien users uit de 40+ sc de laatste tijd veel bans krijgen weet ik niet of ik daar mee geassocieerd wil worden
Auwiequote:
Thanksquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hebt te weinig 'r'-en.![]()
Maar zijn gewoon standaardflesjes toch? Kan je overal in de embalagemasjien flikkeren ja.
Te veel gedaanquote:
Heb ook al veel vrijwillig gedaan, ik vind dat ook leuker dan werken voor de baasquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:22 schreef maily het volgende:
KLB / Vrijwilligerswerk
Gelukkig bestaan er nog mensen ...
Warm bedje en lekker slapen!quote:
Niet serieus te nemen zo'n topicquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:22 schreef maily het volgende:
KLB / Vrijwilligerswerk
Gelukkig bestaan er nog mensen ...
Het enige wat MikeyTT serieus neemt zijn mensen achter het station die te lang droog staanquote:
Lees ff wat Scheepskok antwoordtquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het enige wat MikeyTT serieus neemt zijn mensen achter het station die te lang droog staan
Ook en de bad kamer en slaapkamers gedaan. Dat is echt een komedie als je mij dat ziet doenquote:
Jij komt uit een niet nader te noemen stad uit het uiterste zuiden van het continentale Nederlandquote:
Ik lees per definitie MikeyTT topics nietquote:
Auw 🤭quote:
Van mij wel, ik mag daar ook wat van vinden.quote:
Ik was vroegtijdig afgehaakt, even gaat lezen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
Wel de reacties van Scheepskok ... ff lezen ...
O wow respect!quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook en de bad kamer en slaapkamers gedaan. Dat is echt een komedie als je mij dat ziet doen
Duik zo mijn bed in. Nou ja duiken 🤭quote:
Slaap wel.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duik zo mijn bed in. Nou ja duiken 🤭
Niet van de 10-meter plank?quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duik zo mijn bed in. Nou ja duiken 🤭
Dat mag zekerquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van mij wel, ik mag daar ook wat van vinden.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-12-2020 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Dankequote:
Zelfs niet van de linnenkast 😛quote:
Mooi om te lezen, ik word daar gewoon een beetje emo vanquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:27 schreef maily het volgende:
[..]
Lees ff wat Scheepskok antwoordt
En schijt aan @:Mikeytt
Nou maar hopen dat hij tot 9.30 slaaptquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:30 schreef ToT het volgende:
Zo, Mini-ToT ligt eindelijk boven te meuren.Blijkbaar helpt hyperen als je hem in je armen hebt om hem in slaap te laten vallen!
Kneiterhard Hyper hyper van scooter aanzettenquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:30 schreef ToT het volgende:
Zo, Mini-ToT ligt eindelijk boven te meuren.Blijkbaar helpt hyperen als je hem in je armen hebt om hem in slaap te laten vallen!
Dot joh, doseren moet jij nog leren.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook en de bad kamer en slaapkamers gedaan. Dat is echt een komedie als je mij dat ziet doen
Nou zeg.quote:
Twee dagen over gedaan. Neem steeds pauze.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dot joh, doseren moet jij nog leren.
🤣quote:
Haha!quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kneiterhard Hyper hyper van scooter aanzetten
Morgenochtend? Dat zou fijn zijn, ja!quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:31 schreef maily het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat hij tot 9.30 slaapt
quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kneiterhard Hyper hyper van scooter aanzetten
Verander je kleur johquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:33 schreef R-woud93 het volgende:
We gaan morgen de woonkamer anders inrichten, zin in
quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:34 schreef Fogel het volgende:
Mijn vriendin kan het nooit waarden als ik letterlijk het bed in duiken, met kleine aanloop en een ‘mooie’ boog *plof*
Krijg dan meestal wat Noord-Noors gevloek (ze staan er bekend om daar, een agent een paardenlul noemen valt daar onder normale taal, als je dat in het zuiden doet krijg je een boete).
Het is het waard
Maar waarschijnlijk toch een beetje teveel van het goede.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Twee dagen over gedaan. Neem steeds pauze.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:34 schreef Fogel het volgende:
Mijn vriendin kan het nooit waarden als ik letterlijk het bed in duiken, met kleine aanloop en een ‘mooie’ boog *plof*
Krijg dan meestal wat Noord-Noors gevloek (ze staan er bekend om daar, een agent een paardenlul noemen valt daar onder normale taal, als je dat in het zuiden doet krijg je een boete).
Het is het waard
Ik zou wel een Noorse godin hier op bezoek willen hebben:quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:34 schreef Fogel het volgende:
Het is het waard
quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:36 schreef Fogel het volgende:
Ohja, mijn posts vandaag zijn met extragratisch taalfouten, excuus.
Hahaha das nou flauwquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:34 schreef Fogel het volgende:
Het is het waard
Dit maakte mijn vader altijd zelfquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou wel een Noorse godin hier op bezoek willen hebben:
[ afbeelding ]
De Schiit Freya +, maar de levensboom is ook absoluut wel welkom hoor:
[ afbeelding ]
Ach ja ik denk dan maar weer zo... ik heb het toch maar weer gedaanquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk toch een beetje teveel van het goede.
Owja je hulp was ziek, toch maar wat rustiger aan doen.
Gij geluidgeiler.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou wel een Noorse godin hier op bezoek willen hebben:
[ afbeelding ]
De Schiit Freya +, maar de levensboom is ook absoluut wel welkom hoor:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit maakte mijn vader altijd zelf
Yesquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]Niiiice!
Zowel buizenvoorversterkers als DACs?
Ik snap het ook wel, ik zou het ook slecht kunnen laten liggenquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja ik denk dan maar weer zo... ik heb het toch maar weer gedaan
Echt wel!quote:
Nee, zie het pas na het posten en heb geen zin om het aan te passen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]Ik dacht al ja, ga je mario imiteren?
Dranquilo my assquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hoppa het roken in de ban, nu is de alcohol aan de beurt.
We wisten het al.![]()
https://www.parool.nl/ned(...)%2Fwww.google.com%2F
En terecht:quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hoppa het roken in de ban, nu is de alcohol aan de beurt.
We wisten het al.![]()
https://www.parool.nl/ned(...)%2Fwww.google.com%2F
Scheisse, ToTchenquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
Ja want mijn Onkyo versterker is niet echt ideaal met de B&O speakers, hoewel ik best wel zeker weet dat het prima zal klinken zodra die KLOTE kabels een keer aangekomen zijn!
Ja zondagochtend is een beetje te ver hee!quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Morgenochtend? Dat zou fijn zijn, ja!
En de mijne ookquote:
Bij die term moet ik steeds denken aan "De Torrie van Mattie".quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ja zondagochtend is een beetje te ver hee!
Ik tap er zo een. Wil je ook?quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jammer dat het al 8 uur is geweest, ik krijg nou ineens spontaan zin in een biertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |