Ja ik lees het net. De leerplichtambtenaarquote:
screenshot gemaakt voor de toekomst. geweldig voor de toekomstige marketing campagnequote:Op vrijdag 11 december 2020 20:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als ze het nu niet snappen dan weet ik niet of ze wel lid mogen worden hoor
Wow, dat zou betekenen dat zij (of jouw schaduw) zich ver, ver, ver, veeeeeeeeeeeeer buiten het observeerbare universum bevinden!quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denken dat Geer en Goor ooit binnen 450 miljoen miljard triljoen lichtjaren van mijn schaduw kunnen komen
Dat is correct en tevens juistquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wow, dat zou betekenen dat zij (of jouw schaduw) zich ver, ver, ver, veeeeeeeeeeeeer buiten het observeerbare universum bevinden!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je bent zelf een rare rookworstman
quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
screenshot gemaakt voor de toekomst. geweldig voor de toekomstige marketing campagne
quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je bent zelf een rare rookworstman
daar kun je wel is gelijk in hebben!quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
We zijn straks zo populair en bekend. Hebben dan geen marketing meer nodig joh.
Mijn partner had twee Van Steenberge pilsjes in het kerstpakket, morgen maar eens proberen ik ken het niet.quote:
Jaaaa! Die ken ik! Prima spul maken die idd.quote:
quote:
Dan moet het wel goed zijn!!quote:
Ik kom nooit meer buiten Brabant sinds de corona.quote:
Logischquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kom nooit meer buiten Brabant sinds de corona.
Nee joh, gewoon bij je lokale groenteboer of boer!quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:44 schreef hemarookworst het volgende:
In Brabant is dat zeker gewoon in de supermarkt verkrijgbaar?
Zo'n groenteboer wil ik ookquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon bij je lokale groenteboer of boer!
Hier niet, maar ik verwacht dat het in de regio Eindhoven wel hier en daar in de winkels ligt. Ik ken het iig uit de herberg van het Prehistorisch Dorp (openluchtmuseum) in Eindhoven.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:44 schreef hemarookworst het volgende:
In Brabant is dat zeker gewoon in de supermarkt verkrijgbaar?
150 jaar bestaan pilsje zat in me kerstpakketquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jaaaa! Die ken ik! Prima spul maken die idd.Proost pik!
Lekkah.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
150 jaar bestaan pilsje zat in me kerstpakket
Neequote:Op vrijdag 11 december 2020 20:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zit je stiekem in brabant dan?
ik heb net een Stout ingeschonkenquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:grrrrrrrr @:noodgang @:hemarookworst maar die zijn allemaal niet aanwezig op het moment. Niet dat ze zoveel drinken ofzo hoor
Fijne avond dametje![]()
Wekke pcies?quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
ik heb net een Stout ingeschonken
Hier alleen in een bierwinkelquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier niet, maar ik verwacht dat het in de regio Eindhoven wel hier en daar in de winkels ligt. Ik ken het iig uit de herberg van het Prehistorisch Dorp (openluchtmuseum) in Eindhoven.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
ik heb net een Stout ingeschonken
quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
NOOOOOOOOOOOOOODGAAAAAAANG ALLERBESTE FRISFRUITIGSTE HARDWERKENDSTE DIE NOG BEST LAAT OP IS MAAR HET MAG WANT HIJ IS AL KLAAR MET WERKEN, AMBTENAAR!
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |