chufi & aloa doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans![]()
Is die beetje te lurken?quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben dit nu aan het slobberen:
[ afbeelding ]Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ben niet meer alleen thuis, dus heb minder tijd voor FOK!quote:
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
De Sjellie, kabeltjes&pizza fanclubquote:Het allermooiste leukste fanclub waar we onze leden verrassen met leuke uitjes zoals onder andere schaatsen.
Sjellie :
Kabeltjes :
Pizza :
SJELLIE, KABELTJES&PIZZA FANCLUB!![]()
Toch maar naar mama luisteren en je huiswerk maken en op tijd naar bedquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ben niet meer alleen thuis, dus heb minder tijd voor FOK!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik las kebabjes en pizzafanclubquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
De Sjellie, kabeltjes&pizza fanclubHet allermooiste leukste fanclub waar we onze leden verrassen met leuke uitjes zoals onder andere schaatsen.
Sjellie :
[ afbeelding ]
Kabeltjes :
[ afbeelding ]
Pizza :
[ afbeelding ]
SJELLIE, KABELTJES&PIZZA FANCLUB!Uw ADH vitamine Worst
Is @Paul bij je op bezoekquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ben niet meer alleen thuis, dus heb minder tijd voor FOK!![]()
![]()
ik had het niet beter kunnen omschrijven.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
De Sjellie, kabeltjes&pizza fanclubHet allermooiste leukste fanclub waar we onze leden verrassen met leuke uitjes zoals onder andere schaatsen.
Sjellie :
[ afbeelding ]
Kabeltjes :
[ afbeelding ]
Pizza :
[ afbeelding ]
SJELLIE, KABELTJES&PIZZA FANCLUB!
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Sjellie :
[ afbeelding ]
Kabeltjes :
[ afbeelding ]
Pizza :
[ afbeelding ]
SJELLIE, KABELTJES&PIZZA FANCLUB!Dusssss!
![]()
![]()
I love itquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:31 schreef maily het volgende:
She's gonna cut my head off
But I don't care![]()
![]()
Oh ja, nou zie ik hetquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Op flesje Ur-hop IPA staat nog steeds dat het past bij o.a. natuurdocumentaires
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Balenquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ben niet meer alleen thuis, dus heb minder tijd voor FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet zo hard gieren waar Geer en Goor bij verblekenquote:
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:32 schreef maily het volgende:
[..]
Balen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee kebab niet. Maar als er voldoende vraag naar is door onze leden dan zullen we wel zorgen voor kebab als gezamenlijke dinerquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik las kebabjes en pizzafanclub![]()
![]()
@Paul komt niet binnebquote:Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee kebab niet. Maar als er voldoende vraag naar is door onze leden dan zullen we wel zorgen voor kebab als gezamenlijke diner
Uw ADH vitamine Worst
O die hebben wij van de week nog teruggekekenquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet zo hard gieren waar Geer en Goor bij verbleken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ze het nu niet snappen dan weet ik niet of ze wel lid mogen worden hoorquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik had het niet beter kunnen omschrijven.![]()
![]()
Denken dat Geer en Goor ooit binnen 450 miljoen miljard triljoen lichtjaren van mijn schaduw kunnen komenquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet zo hard gieren waar Geer en Goor bij verbleken
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denken dat Geer en Goor ooit binnen 450 miljoen miljard triljoen lichtjaren van mijn schaduw kunnen komen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: