chufi & aloa doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans![]()
Is die beetje te lurken?quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben dit nu aan het slobberen:
[ afbeelding ]Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ben niet meer alleen thuis, dus heb minder tijd voor FOK!quote:
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
De Sjellie, kabeltjes&pizza fanclubquote:Het allermooiste leukste fanclub waar we onze leden verrassen met leuke uitjes zoals onder andere schaatsen.
Sjellie :
Kabeltjes :
Pizza :
SJELLIE, KABELTJES&PIZZA FANCLUB!![]()
Toch maar naar mama luisteren en je huiswerk maken en op tijd naar bedquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ben niet meer alleen thuis, dus heb minder tijd voor FOK!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik las kebabjes en pizzafanclubquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
De Sjellie, kabeltjes&pizza fanclubHet allermooiste leukste fanclub waar we onze leden verrassen met leuke uitjes zoals onder andere schaatsen.
Sjellie :
[ afbeelding ]
Kabeltjes :
[ afbeelding ]
Pizza :
[ afbeelding ]
SJELLIE, KABELTJES&PIZZA FANCLUB!Uw ADH vitamine Worst
Is @Paul bij je op bezoekquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ben niet meer alleen thuis, dus heb minder tijd voor FOK!![]()
![]()
ik had het niet beter kunnen omschrijven.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
De Sjellie, kabeltjes&pizza fanclubHet allermooiste leukste fanclub waar we onze leden verrassen met leuke uitjes zoals onder andere schaatsen.
Sjellie :
[ afbeelding ]
Kabeltjes :
[ afbeelding ]
Pizza :
[ afbeelding ]
SJELLIE, KABELTJES&PIZZA FANCLUB!
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Sjellie :
[ afbeelding ]
Kabeltjes :
[ afbeelding ]
Pizza :
[ afbeelding ]
SJELLIE, KABELTJES&PIZZA FANCLUB!Dusssss!
![]()
![]()
I love itquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:31 schreef maily het volgende:
She's gonna cut my head off
But I don't care![]()
![]()
Oh ja, nou zie ik hetquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Op flesje Ur-hop IPA staat nog steeds dat het past bij o.a. natuurdocumentaires
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Balenquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ben niet meer alleen thuis, dus heb minder tijd voor FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet zo hard gieren waar Geer en Goor bij verblekenquote:
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:32 schreef maily het volgende:
[..]
Balen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee kebab niet. Maar als er voldoende vraag naar is door onze leden dan zullen we wel zorgen voor kebab als gezamenlijke dinerquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik las kebabjes en pizzafanclub![]()
![]()
@Paul komt niet binnebquote:Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee kebab niet. Maar als er voldoende vraag naar is door onze leden dan zullen we wel zorgen voor kebab als gezamenlijke diner
Uw ADH vitamine Worst
O die hebben wij van de week nog teruggekekenquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet zo hard gieren waar Geer en Goor bij verbleken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ze het nu niet snappen dan weet ik niet of ze wel lid mogen worden hoorquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik had het niet beter kunnen omschrijven.![]()
![]()
Denken dat Geer en Goor ooit binnen 450 miljoen miljard triljoen lichtjaren van mijn schaduw kunnen komenquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet zo hard gieren waar Geer en Goor bij verbleken
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denken dat Geer en Goor ooit binnen 450 miljoen miljard triljoen lichtjaren van mijn schaduw kunnen komen
Uw ADH vitamine Worst
Ja ik lees het net. De leerplichtambtenaarquote:Wat gaan jullie samen voor leuks doen dit weekend ?
![]()
screenshot gemaakt voor de toekomst. geweldig voor de toekomstige marketing campagnequote:Op vrijdag 11 december 2020 20:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als ze het nu niet snappen dan weet ik niet of ze wel lid mogen worden hoor
Wow, dat zou betekenen dat zij (of jouw schaduw) zich ver, ver, ver, veeeeeeeeeeeeer buiten het observeerbare universum bevinden!quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denken dat Geer en Goor ooit binnen 450 miljoen miljard triljoen lichtjaren van mijn schaduw kunnen komen![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat is correct en tevens juistquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wow, dat zou betekenen dat zij (of jouw schaduw) zich ver, ver, ver, veeeeeeeeeeeeer buiten het observeerbare universum bevinden!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je bent zelf een rare rookworstman![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
screenshot gemaakt voor de toekomst. geweldig voor de toekomstige marketing campagne![]()
We zijn straks zo populair en bekend. Hebben dan geen marketing meer nodig joh.![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je bent zelf een rare rookworstman![]()
Ik heb een budels pilsje prima spulThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
daar kun je wel is gelijk in hebben!quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
We zijn straks zo populair en bekend. Hebben dan geen marketing meer nodig joh.
![]()
Mijn partner had twee Van Steenberge pilsjes in het kerstpakket, morgen maar eens proberen ik ken het niet.quote:~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Nu iemand in the voice, die ook house of talent gezeten heeft
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Jaaaa! Die ken ik! Prima spul maken die idd.quote:Proost pik!
quote:
Dan moet het wel goed zijn!!quote:~FEYENOORD~
In Brabant is dat zeker gewoon in de supermarkt verkrijgbaar?Uw ADH vitamine Worst
Ik kom nooit meer buiten Brabant sinds de corona.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Logischquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kom nooit meer buiten Brabant sinds de corona.![]()
![]()
Nee joh, gewoon bij je lokale groenteboer of boer!quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:44 schreef hemarookworst het volgende:
In Brabant is dat zeker gewoon in de supermarkt verkrijgbaar?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zo'n groenteboer wil ik ookquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon bij je lokale groenteboer of boer!
Uw ADH vitamine Worst
Hier niet, maar ik verwacht dat het in de regio Eindhoven wel hier en daar in de winkels ligt. Ik ken het iig uit de herberg van het Prehistorisch Dorp (openluchtmuseum) in Eindhoven.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:44 schreef hemarookworst het volgende:
In Brabant is dat zeker gewoon in de supermarkt verkrijgbaar?
150 jaar bestaan pilsje zat in me kerstpakketquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jaaaa! Die ken ik! Prima spul maken die idd.Proost pik!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekkah.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
150 jaar bestaan pilsje zat in me kerstpakket"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Neequote:Op vrijdag 11 december 2020 20:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zit je stiekem in brabant dan?
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
ik heb net een Stout ingeschonkenquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:grrrrrrrr @:noodgang @:hemarookworst maar die zijn allemaal niet aanwezig op het moment. Niet dat ze zoveel drinken ofzo hoor
Fijne avond dametje![]()
![]()
![]()
Wekke pcies?quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
ik heb net een Stout ingeschonken"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hier alleen in een bierwinkelquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier niet, maar ik verwacht dat het in de regio Eindhoven wel hier en daar in de winkels ligt. Ik ken het iig uit de herberg van het Prehistorisch Dorp (openluchtmuseum) in Eindhoven.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
ik heb net een Stout ingeschonken![]()
![]()
NOOOOOOOOOOOOOODGAAAAAAANG ALLERBESTE FRISFRUITIGSTE HARDWERKENDSTE DIE NOG BEST LAAT OP IS MAAR HET MAG WANT HIJ IS AL KLAAR MET WERKEN, AMBTENAAR!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
NOOOOOOOOOOOOOODGAAAAAAANG ALLERBESTE FRISFRUITIGSTE HARDWERKENDSTE DIE NOG BEST LAAT OP IS MAAR HET MAG WANT HIJ IS AL KLAAR MET WERKEN, AMBTENAAR!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
They see me bolkingThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
they hatin'!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LIMOENNTJUUUUUUUUUUUHHH
![]()
Wat een begroeting zegdaar kom ik nooit overheen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je erg moe bent schakelt je interne kacheltje idd terugquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Staat op 20zal wel de vermoeidheid zijn ofzo.
Het is enige juiste manier van begroeten wanneer jij weer eens mee komt postenquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:53 schreef noodgang het volgende:
[..]LIMOENNTJUUUUUUUUUUUHHH
![]()
Wat een begroeting zegdaar kom ik nooit overheen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
They hatequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Klopt wel ja.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je erg moe bent schakelt je interne kacheltje idd terug![]()
Koud is het danThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kloptquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je erg moe bent schakelt je interne kacheltje idd terugmerk het ook iedere keer als ik echt moe ben of weinig geslapen. Krijg ik het opeens enorm koud
![]()
![]()
Ga zo denk ik ook gwn lekker naar dromenland![]()
![]()
Verstandig, genoeg slapen is belangrijk voor je gezondheid.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kloptmerk het ook iedere keer als ik echt moe ben of weinig geslapen. Krijg ik het opeens enorm koud
![]()
![]()
Ga zo denk ik ook gwn lekker naar dromenland
Super Feyenoordquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Deze is beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht ook dat het stuk later was. Is het pas 21uurquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verstandig, genoeg slapen is belangrijk voor je gezondheid.![]()
Ach. Lekker slapen dan maarval anders zelf zo weg
![]()
dan zeg ik alvast slaaplekker!quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kloptmerk het ook iedere keer als ik echt moe ben of weinig geslapen. Krijg ik het opeens enorm koud
![]()
![]()
Ga zo denk ik ook gwn lekker naar dromenland
lekker dromen
Dank uquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dan zeg ik alvast slaaplekker!
lekker dromen![]()
![]()
Trustenquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:59 schreef Limoentjuh het volgende:
Fijne avond en nacht. En veel plezier hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:57 schreef Mazikeen het volgende:
Deze is beterProost maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
Ik ben net weer wakker. Half uur ouwe bokken slaap gedaan op een spijkermat... daar val ik wel vaker op in slaap.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Gewoon saai een oude vertrouwde Amstelquote:
~FEYENOORD~
En proost aan iedereen
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Mag zondag wel weer beter.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BijnaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geeft niks.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
@GRRRRRR kan je dat budels overal inleveren?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zie weinig 40+ users hier, wat is deze~FEYENOORD~
Beter 👍🏻quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ben niet meer alleen thuis, dus heb minder tijd voor FOK!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Laap slekker moentjuh!quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het stuk later was. Is het pas 21uur![]()
Ach. Lekker slapen dan maarval anders zelf zo weg
Woudje!quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zie weinig 40+ users hier, wat is deze
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
![]()
Als het een gewoon pijpje is welquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:grrrrrr kan je dat budels overal inleveren?Uw ADH vitamine Worst
Dat zeggen verliezers altijd, en verliezers nemen we hier niet serieusquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker dan winnen joh.~FEYENOORD~
Steeds meer besmettingenquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zie weinig 40+ users hier, wat is dezeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
TemptationsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hetzelfde!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zeggen verliezers altijd, en verliezers nemen we hier niet serieus
Alleen een beetje lafjes er tegenaan hangen?quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zeggen verliezers altijd, en verliezers nemen we hier niet serieusI'm surrounded by morons!
TralalalaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uiteraardquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alleen een beetje lafjes er tegenaan hangen?~FEYENOORD~
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ik neig naar een ja, maar aangezien users uit de 40+ sc de laatste tijd veel bans krijgen weet ik niet of ik daar mee geassocieerd wil wordenquote:~FEYENOORD~
Hey Engine 🖐🏻quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Kameraadquote:
Generaliseren hoef jij niet meer te lerenquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik neig naar een ja, maar aangezien users uit de 40+ sc de laatste tijd veel bans krijgen weet ik niet of ik daar mee geassocieerd wil worden
Hoi Dot!quote:
Deisyyquote:![]()
Ja die!quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Generaliseren hoef jij niet meer te leren
~FEYENOORD~
Je hebt te weinig 'r'-en.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:grrrrrr kan je dat budels overal inleveren?![]()
Maar zijn gewoon standaardflesjes toch? Kan je overal in de embalagemasjien flikkeren ja."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik neig naar een ja, maar aangezien users uit de 40+ sc de laatste tijd veel bans krijgen weet ik niet of ik daar mee geassocieerd wil worden
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
🤧🤧Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Auwiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door R-woud93 op 11-12-2020 21:24:04 ]~FEYENOORD~
Thanksquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hebt te weinig 'r'-en.![]()
Maar zijn gewoon standaardflesjes toch? Kan je overal in de embalagemasjien flikkeren ja.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Te veel gedaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ook al veel vrijwillig gedaan, ik vind dat ook leuker dan werken voor de baasquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:22 schreef maily het volgende:
KLB / Vrijwilligerswerk
Gelukkig bestaan er nog mensen ...~FEYENOORD~
Warm bedje en lekker slapen!quote:
gr gr je dokterOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Niet serieus te nemen zo'n topicquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:22 schreef maily het volgende:
KLB / Vrijwilligerswerk
Gelukkig bestaan er nog mensen ...
Het enige wat MikeyTT serieus neemt zijn mensen achter het station die te lang droog staanquote:
Ik vind het wel een vermakelijke user, prima trolletje
~FEYENOORD~
Lees ff wat Scheepskok antwoordtquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het enige wat MikeyTT serieus neemt zijn mensen achter het station die te lang droog staan
En schijt aan @Mikeytt![]()
Ook en de bad kamer en slaapkamers gedaan. Dat is echt een komedie als je mij dat ziet doenquote:
Jij komt uit een niet nader te noemen stad uit het uiterste zuiden van het continentale Nederlandquote:![]()
Ik lees per definitie MikeyTT topics nietquote:
Auw 🤭quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van mij wel, ik mag daar ook wat van vinden.quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik was vroegtijdig afgehaakt, even gaat lezen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
Wel de reacties van Scheepskok ... ff lezen ...Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
O wow respect!quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook en de bad kamer en slaapkamers gedaan. Dat is echt een komedie als je mij dat ziet doen![]()
![]()
Duik zo mijn bed in. Nou ja duiken 🤭quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slaap wel.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duik zo mijn bed in. Nou ja duiken 🤭![]()
Niet van de 10-meter plank?quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duik zo mijn bed in. Nou ja duiken 🤭I'm surrounded by morons!
Dat mag zekerquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van mij wel, ik mag daar ook wat van vinden.
~FEYENOORD~
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-12-2020 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Haags / 832 / +44 / +177 / 8302 / 8460
2. m1st1g / 274 / +4 / +37 / 2159 / 2266
3. PlymouthFury / 226 / +1 / +20 / 1793 / 1886
4. DJMO / 162 / +0 / +0 / 1302 / 1391
5. HiDiHo / 152 / +0 / +11 / 1070 / 1155
6. dud0r / 151 / +23 / +45 / 1921 / 2047
7. mario390 / 105 / +0 / +0 / 882 / 1027
8. Limoentjuh / 101 / +0 / +5 / 4420 / 4502
9. X-23 / 90 / +11 / +1 / 3493 / 3579
10. Mrsloveable / 75 / +12 / +35 / 1240 / 1313
11. shiitake / 51 / +2 / +1 / 665 / 706
12. Dotteke / 50 / +1 / +8 / 2696 / 2801
13. Jacquelinehasselbaink / 49 / +3 / +9 / 1495 / 1552
14. DerRabbit / 47 / +1 / +5 / 1373 / 1415
15. maily / 45 / +6 / +4 / 1514 / 1557
16. Jippie / 39 / +0 / +1 / 756 / 785
17. skysherrif / 32 / +0 / +0 / 313 / 332
18. hemarookworst / 31 / +2 / +5 / 867 / 896
19. Dr.Mikey / 30 / +2 / +6 / 455 / 468
20. ToT / 29 / +3 / +3 / 1262 / 1295SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Zo, Mini-ToT ligt eindelijk boven te meuren.Blijkbaar helpt hyperen als je hem in je armen hebt om hem in slaap te laten vallen!
![]()
![]()
Dankequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zelfs niet van de linnenkast 😛quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi om te lezen, ik word daar gewoon een beetje emo vanquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:27 schreef maily het volgende:
[..]
Lees ff wat Scheepskok antwoordt
En schijt aan @:Mikeytt
Nou maar hopen dat hij tot 9.30 slaaptquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:30 schreef ToT het volgende:
Zo, Mini-ToT ligt eindelijk boven te meuren.Blijkbaar helpt hyperen als je hem in je armen hebt om hem in slaap te laten vallen!
![]()
![]()
Dit weekend even de top20 in knallen.~FEYENOORD~
Kneiterhard Hyper hyper van scooter aanzettenquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:30 schreef ToT het volgende:
Dot joh, doseren moet jij nog leren.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook en de bad kamer en slaapkamers gedaan. Dat is echt een komedie als je mij dat ziet doenIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Nou zeg.quote:I'm surrounded by morons!
Twee dagen over gedaan. Neem steeds pauze.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dot joh, doseren moet jij nog leren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We gaan morgen de woonkamer anders inrichten, zin in~FEYENOORD~
Mijn vriendin kan het nooit waarden als ik letterlijk het bed in duiken, met kleine aanloop en een ‘mooie’ boog *plof*
Krijg dan meestal wat Noord-Noors gevloek (ze staan er bekend om daar, een agent een paardenlul noemen valt daar onder normale taal, als je dat in het zuiden doet krijg je een boete).
Het is het waard
Haha!quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kneiterhard Hyper hyper van scooter aanzetten
Nee ik zat naar reviews te kijken van een opera-zangeres die o.a. Nightwish en Disturbed zat te kijken!
![]()
Morgenochtend? Dat zou fijn zijn, ja!quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:31 schreef maily het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat hij tot 9.30 slaapt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kneiterhard Hyper hyper van scooter aanzetten
Verander je kleur johquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:33 schreef R-woud93 het volgende:
We gaan morgen de woonkamer anders inrichten, zin in
quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:34 schreef Fogel het volgende:
Mijn vriendin kan het nooit waarden als ik letterlijk het bed in duiken, met kleine aanloop en een ‘mooie’ boog *plof*
Krijg dan meestal wat Noord-Noors gevloek (ze staan er bekend om daar, een agent een paardenlul noemen valt daar onder normale taal, als je dat in het zuiden doet krijg je een boete).
Het is het waard!
![]()
Maar waarschijnlijk toch een beetje teveel van het goede.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Twee dagen over gedaan. Neem steeds pauze.
Owja je hulp was ziek, toch maar wat rustiger aan doen.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ohja, mijn posts vandaag zijn met extragratisch taalfouten, excuus.I'm surrounded by morons!
quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:34 schreef Fogel het volgende:
Het is het waard
Ik zou wel een Noorse godin hier op bezoek willen hebben:quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:34 schreef Fogel het volgende:
Het is het waard
De Schiit Freya +, maar de levensboom is ook absoluut wel welkom hoor:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:36 schreef Fogel het volgende:
Ohja, mijn posts vandaag zijn met extragratisch taalfouten, excuus.Ik dacht al ja, ga je mario imiteren?
![]()
![]()
Hahaha das nou flauwquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:34 schreef Fogel het volgende:
Het is het waardWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit maakte mijn vader altijd zelfquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou wel een Noorse godin hier op bezoek willen hebben:
[ afbeelding ]
De Schiit Freya +, maar de levensboom is ook absoluut wel welkom hoor:
[ afbeelding ]~FEYENOORD~
Ach ja ik denk dan maar weer zo... ik heb het toch maar weer gedaanquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk toch een beetje teveel van het goede.
Owja je hulp was ziek, toch maar wat rustiger aan doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gij geluidgeiler.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou wel een Noorse godin hier op bezoek willen hebben:
[ afbeelding ]
De Schiit Freya +, maar de levensboom is ook absoluut wel welkom hoor:
[ afbeelding ]I'm surrounded by morons!
quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit maakte mijn vader altijd zelfNiiiice!
Zowel buizenvoorversterkers als DACs?![]()
![]()
Yesquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]Niiiice!
Zowel buizenvoorversterkers als DACs?~FEYENOORD~
Hoppa het roken in de ban, nu is de alcohol aan de beurt.
We wisten het al.![]()
https://www.parool.nl/ned(...)%2Fwww.google.com%2F![]()
Ik snap het ook wel, ik zou het ook slecht kunnen laten liggenquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja ik denk dan maar weer zo... ik heb het toch maar weer gedaan
Echt wel!quote:
Ja want mijn Onkyo versterker is niet echt ideaal met de B&O speakers, hoewel ik best wel zeker weet dat het prima zal klinken zodra die KLOTE kabels een keer aangekomen zijn!![]()
![]()
Nee, zie het pas na het posten en heb geen zin om het aan te passen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]Ik dacht al ja, ga je mario imiteren?
Dranquilo my assquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
We wisten het al.![]()
https://www.parool.nl/ned(...)%2Fwww.google.com%2F
En terecht:quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
We wisten het al.![]()
https://www.parool.nl/ned(...)%2Fwww.google.com%2F![]()
![]()
Scheisse, ToTchenquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
Ja want mijn Onkyo versterker is niet echt ideaal met de B&O speakers, hoewel ik best wel zeker weet dat het prima zal klinken zodra die KLOTE kabels een keer aangekomen zijn!
Ja zondagochtend is een beetje te ver hee!quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Morgenochtend? Dat zou fijn zijn, ja!![]()
En de mijne ookquote:
Bij die term moet ik steeds denken aan "De Torrie van Mattie".quote:
Jozef dacht dat Maria met een andere kerel "gebald" had, maar toen kwam er een engel en die zei "Tranquil, Jozef! je sma'tje is niet vreemdgegaan!"![]()
Kent u dat u koopt gehaast iets bij de supermarkt
't Is niet zo druk dus een caissière zit al klaarIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ja zondagochtend is een beetje te ver hee!![]()
![]()
Ik tap er zo een. Wil je ook?quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jammer dat het al 8 uur is geweest, ik krijg nou ineens spontaan zin in een biertje.I'm surrounded by morons!
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Forum Opties Forumhop: Hop naar: