Paul heeft ook personeel.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Paul is weer weg
VERDER GAAN MET FEESTEN![]()
![]()
Daarin moeten we gepost hebbenquote:
De 4 flessen wijn waren te duur om uit te spugenquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:18 schreef Fogel het volgende: Niet vergeten: bij een wijnproeverij is het niet de bedoeling om alles door te slikken...
Ja dat vind ik ook zonde, om die wijn niet gewoon op te drinken / door te slikken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:23 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
De 4 flessen wijn waren te duur om uit te spugen
Dus gewoon slikken
Een week lang pizza eten en dan zal je er maanden geen zin meer in hebbenquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet wel aan mijn lijn denken. Nu met de donkere maanden vliegen de kg's er niet meer zo makkelijk af
quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:23 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
De 4 flessen wijn waren te duur om uit te spugen
Dus gewoon slikken
Doe maarquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even Paul stinkend jaloers maken.
eeeeehquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Een week lang pizza eten en dan zal je er maanden geen zin meer in hebbenof in een ander fastfood wat dat betreft.
We zijn met 5 wijn drinkers. Dus op zich wel te doenquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook zonde, om die wijn niet gewoon op te drinken / door te slikken.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe maar
@:paul kijk eens wat ik van SBE krijg
MikeyTT is mijn loopjongenquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wie dan ?heb je hier ook al verklikkers
quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Het was een feestje voor @:paul![]()
Omdat je mod bent. Dat hebben we nooit gevierd hee!
inderdaad hee!quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Het was een feestje voor @:paul![]()
Omdat je mod bent. Dat hebben we nooit gevierd hee!
Lekker in de frisse lucht.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
We zijn met 5 wijn drinkers. Dus op zich wel te doen
Ik moet alleen wel 25 minuten heen en 25 minuten terugfietsen en over de rode kutbrug
Dranquilo campagne, dus nee.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:27 schreef Mazikeen het volgende:
Tot later![]()
Tijd voor een biertje. Heb weer iets gekocht wat ik nooit op heb![]()
Zijn er hier biermensen?
quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dranquilo campagne, dus nee.
Waar is @Mikeytt gebleven?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |