SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Geen een?quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:47 schreef mschol het volgende:
ik doe niet aan vrienden, vroeger al niet, later wel een paar gehad maar kansloos verwaterd; ben ik niet de persoon voor
Ooooohwquote:Op vrijdag 11 december 2020 17:47 schreef mschol het volgende:
ik doe niet aan vrienden, vroeger al niet, later wel een paar gehad maar kansloos verwaterd; ben ik niet de persoon voor
geen een; zoals gezegd: verwatert/ben ik niet de persoon voor en heb er ook geen behoefte aan, wel goede collega'squote:
Zie je die collega's ook welles buiten werk?quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:49 schreef mschol het volgende:
[..]
geen een; zoals gezegd: verwatert/ben ik niet de persoon voor en heb er ook geen behoefte aan, wel goede collega's
zelden tot niet, zijn immers collega'squote:Op vrijdag 11 december 2020 17:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zie je die collega's ook welles buiten werk?
[ instagram] tags en dan link naar de post. maar werkt niet echt laatste tijd.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:51 schreef CherryLips het volgende:
Hoe plaats je hier Instagramberichten?
Dit ben jijquote:Op vrijdag 11 december 2020 17:51 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht al dat ik het verkeerd deed.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ instagram] tags en dan link naar de post. maar werkt niet echt laatste tijd.
nee embedding werkt niet echt. is mij ook al vaker opgevallen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik het verkeerd deed.
Dan maar zo:
https://www.instagram.com/p/CIqF1fnDfpN/
quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha ja, die moet ik even opslaan.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:52 schreef UitStraling het volgende:
Nadeel is wel dat als ik een paar uur te laat ben met reageren op goedemorgen kut, dat er een reanimatieteam en swat-team aanbelt aan de deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |