SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor al uw lijsten.
Fijn dat je afleiding hebtquote:Op vrijdag 11 december 2020 10:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel goed hoor. Ja ik denk constant aan hem, maar hier op de werkvloer weten ze ervan. Dus kan ik wel mijn verhaal kwijt. Zo naar buiten...
Bose QC35 dingquote:Op vrijdag 11 december 2020 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dat voor koptelefoon dan dat die zoiets achterlaat
Ik weet even niet welke je bedoelt, maar ik vermoed dat ik het met je eens ben.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Jammer dat die kutterige draak van een kerstlied van Train ook vaak wordt gedraaid.
Ja, nee, ik klik niet. Dat snap je wel.quote:
Fijn dat je zoveel vertrouwen in mijn muzieksmaak hebt.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nee, ik klik niet. Dat snap je wel.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijn dat je zoveel vertrouwen in mijn muzieksmaak hebt.
Ja, nee, ikke nie klikkequote:
ik had de laatstequote:
Nog beterquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had de laatste
er is wel nog rijstevlaai met slagroom en kersen-kruimelvlaai
Welk boek is dat? Lijkt me ook wel interessaant.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:05 schreef FranticDJ het volgende:
Bolus
en dat boek over Kimg Jong Un is best boeiend
Ik moest ook wel even twijfelenquote:
dat boek wat iedereen nu leest in TTKquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welk boek is dat? Lijkt me ook wel interessaant.
Is het echt zo’n tiran?quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat boek wat iedereen nu leest in TTK
[ afbeelding ]
https://www.bol.com/nl/p/de-grote-kameraad/9200000107783188/
Zonder dat inkijk gedeelte had ik 'm wss niet gekocht. (al heb ik 'm bij de Primera gehaald ipv bolsupport your locals dit dat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |