abonnement Unibet Coolblue
pi_198170142
Echt blij met star😁

Toenstraks alias eerst aflevering gezien die had ik nog nooit gezien.

Nu lost aan het kijken, was de eerste serie die ik keek toen netflix net uit kwam. Dus al even geleden.
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 20:50:51 #152
9859 crew  Karina
Woman
pi_198170378
Oh staat Alias erop! Die zou ik nog wel eens een keer willen zien.
Dat is echt al van heel lang geleden. Af en toe zie ik nog weleens een acteur die erin speelde. 'Sark' zag ik laatst toen ik 24 terugkeek. En ik wist zelfs nog dat hij toen Sark heette :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 23 februari 2021 @ 21:05:04 #153
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_198170774
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:31 schreef Aether het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, seizoen 6 en 7.
Maar de nummering klopt niet: er zijn 7 seizoenen maar Disney heeft een 10. Er zat volgens mij al verschil in uitzenden en productie in de VS.
Stemt overeen met IMDB
  dinsdag 23 februari 2021 @ 21:16:48 #154
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_198171122
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:31 schreef Aether het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, seizoen 6 en 7.
Maar de nummering klopt niet: er zijn 7 seizoenen maar Disney heeft een 10. Er zat volgens mij al verschil in uitzenden en productie in de VS.
Er waren een paar halve seizoenen die op de dvd's samen één seizoen vormen geloof ik. Vond dat toen ook ingewikkeld toen ik alles fysiek wilde.

Maar goed, gewoon op play klikken en dan de volgende dag verder kijken :D

Ik wissel trouwens Scrubs en Futurama af. Gewoon om in balans te blijven.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_198171299
quote:
19s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Er waren een paar halve seizoenen die op de dvd's samen één seizoen vormen geloof ik. Vond dat toen ook ingewikkeld toen ik alles fysiek wilde.

Maar goed, gewoon op play klikken en dan de volgende dag verder kijken :D

Ik wissel trouwens Scrubs en Futurama af. Gewoon om in balans te blijven.
Heb ook Solar Opposites toegevoegd aan Mijn Lijst. Lijkt wekelijks te worden toegevoegd hoewel het in de VS al is uitgezonden.

Als je Futurama kijkt kan ik Final Space op Netflix ook aanbevelen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198171352
@nils7 : als ik alleen een '9' intik in het zoekveld, zie ik beide 911 series al verschijnen.
Staat de content classificatie bij jou wel op 18? (is te vinden onder je account en dan kiezen voor 'profielen bewerken')
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  dinsdag 23 februari 2021 @ 22:00:30 #157
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_198172245
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:25 schreef KillerBee4ever het volgende:
@:nils7 : als ik alleen een '9' intik in het zoekveld, zie ik beide 911 series al verschijnen.
Staat de content classificatie bij jou wel op 18? (is te vinden onder je account en dan kiezen voor 'profielen bewerken')
Niet het zoeken maar gewoon het browsen.

Als ik naar series browse zie ik m niet er tussen staan
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_198174225
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 22:00 schreef nils7 het volgende:

[..]

Niet het zoeken maar gewoon het browsen.

Als ik naar series browse zie ik m niet er tussen staan
Yea tis nogal achterlijk hoe het in elkaar zit. In het Star specifieke gedeelte krijg je niet alles te zien wat erbij hoort, alleen maar een selectie van die categorie-balken (die ook niet alles laten zien). Was eerder ook al zo, maar met zoveel nieuwe content toegevoegd gaat het nogal opvallen nu.
pi_198214013
gisteren de eerste (pilot) aflevering van the X-Files zitten kijken.

was opzich prima te doen, het lijkt de tand des tijds goed te hebben doorstaan.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 26 februari 2021 @ 10:51:35 #160
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_198214301
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 10:35 schreef DestroyerPiet het volgende:
gisteren de eerste (pilot) aflevering van the X-Files zitten kijken.

was opzich prima te doen, het lijkt de tand des tijds goed te hebben doorstaan.
De pilot van X-Files is dan ook ontzettend sterk, net als de tweede aflevering.
Ga je de hele serie kijken?

Vandaag is ook De Reddertjes toegevoegd. Die ontbrak nog aan de Walt Disney Animation Studios collectie.
Nu ontbreekt alleen 'Make Mine Music' nog.

Nu moet Disney eens snel gaan doorpakken op de klassieke shorts van de Fab Five, want daar ligt een schat aan animatie.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 11:54:44 #161
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_198215397
Wel een beetje suf dat zelfs series die al een tijd afgelopen zijn, ook wekelijks uitkomen op Disney+ :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_198216624
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 10:51 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

De pilot van X-Files is dan ook ontzettend sterk, net als de tweede aflevering.
Ga je de hele serie kijken?

ik denk het wel. mijn vriendin had de X-files nog nooit gezien dus we hebben nog wat om op voorruit te kijken

ik vond de pilot aflevering wel erg sterk maar ik had in mijn herinnering zitten dat scully meestal iets kritischer was op wat er gebeurde nu was ze vrij snel overtuigd dat het iets buitenaards moest zijn. maar misschien dat dat was omdat dit de pilot aflevering was en ze dat toentertijd nog een beetje aan het uitproberen waren.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_198231402
Laatste dagen alleen maar disney star plus aan het kijken, lost, futurama en nu the strain.

Had the strain al eens proberen te volgen toen het op tv kwam maar toen afleveringen gemist en gestopt met kijken maar het is een leuke serie.

Hoop dat ze fringe ook toevoegen en wacht al heel lang totdat er een streamings dienst doctor who weer vanaf seizoen 1 gaat leveren, amazon heeft maar vanaf seizoen 4
pi_198231744
Zeg nooit nooit, maar ik zie Doctor Who niet naar Star komen, dit is een BBC productie.
Ook Fringe niet, is een productie van Warner Bros

Disney zet (vooralsnog) alleen content op Star waar zij zelf eigendom van is (dat is van ABC, Fox en FX)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_198231925
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 11:54 schreef Ang3l het volgende:
Wel een beetje suf dat zelfs series die al een tijd afgelopen zijn, ook wekelijks uitkomen op Disney+ :{
Tjah toen D+ in de Scandinavische landen uitkwam, gingen ze ook Mando wekelijks uitzenden, wat toen ook al 8-9 maanden ofzo uit was.... Tis om abonnees te houden i guess.
pi_198254682
The Strain _O_

Wat heerlijk dat ik deze serie volledig nu kan kijken.

Lost ook maar mee verder. Op Netflix ooit bij de eerste aflevering van seizoen 2 gekomen en vrij snel er toen af gehaald.

Benieuwd naar Big Sky.
SOONY
  zondag 28 februari 2021 @ 18:56:11 #167
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_198254947
Ik ga toch harder met Scrubs dan Futurama. Kan me er minder van herinneren, voelt daardoor nieuwer :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 1 maart 2021 @ 09:46:11 #168
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_198263984
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 12:54 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Tjah toen D+ in de Scandinavische landen uitkwam, gingen ze ook Mando wekelijks uitzenden, wat toen ook al 8-9 maanden ofzo uit was.... Tis om abonnees te houden i guess.
Ja, en een beetje om die mensen tegen te gaan die dan 1 maand proef abbo nemen en de serie bingen, om vervolgens op te zeggen. Al kan dat nu nog, als je geduld hebt.

Ik vind t irritant, maar dat is niet specifiek Disney+
Vind t bij Snowpiercer op Netflix en Amrican Gods op Amazon ook vervelend :D
Ik wacht meestal tot er genoeg uitgekomen zijn, zodat ik op eigen tempo kan kijken.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_198267154
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:46 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja, en een beetje om die mensen tegen te gaan die dan 1 maand proef abbo nemen en de serie bingen, om vervolgens op te zeggen. Al kan dat nu nog, als je geduld hebt.

Ik vind t irritant, maar dat is niet specifiek Disney+
Vind t bij Snowpiercer op Netflix en Amrican Gods op Amazon ook vervelend :D
Ik wacht meestal tot er genoeg uitgekomen zijn, zodat ik op eigen tempo kan kijken.
ik vind het juist andersom. een serie die een aflevering per week heeft ben ik eerder geneigd te gaan kijken dan een serie waar heel het seizoen in een keer online staat.

vind het leuk om na te denken over de serie en er online wat over te lezen en zo langzaamaan het verhaal binnen te krijgen.

daarnaast heb ik niet heel veel tijd om series te kijken dus vind het altijd lastig om meteen aan een hele nieuwe serie te beginnen omdat ik er dan voor mijn gevoel heel veel tijd in moet steken terwijl ik het niet zeker weet of ik het leuk vind
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_198308478
Wat is lost toch een geweldige serie!
Ben nu weer bij seizoen 2 bij dat ze bij die hatch zijn!
Kijk laatste tijd sowieso alleen maar disney plus.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 maart 2021 @ 21:43:50 #171
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_198309644
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 20:59 schreef Vinture het volgende:
Wat is lost toch een geweldige serie!
ligt eraan tot welk punt je blijft kijken...
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_198325591
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 4 maart 2021 @ 20:32:04 #173
8369 speknek
Another day another slay
pi_198325883
Das toch geen cancel culture joh, deze zijn nog gewoon bekijkbaar. Warner Bros had zelfs al stereotyperende tekenfilms uit de roulatie gehaald in 1968.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_198347931
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 21:43 schreef Tokus het volgende:

[..]

ligt eraan tot welk punt je blijft kijken...
Het einde is wat apart maar vind elk seizoen wel wat leuks hebben maar het begin is inderdaad een stuk beter als je nog veel mysterie hebt.

Remake van lost door hbo zou van mij wel mogen!
  zaterdag 6 maart 2021 @ 00:34:01 #175
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198349107
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 21:43 schreef Tokus het volgende:

[..]

ligt eraan tot welk punt je blijft kijken...
Ik kijk het tot de series finale altijd en geniet er nog steeds van, inclusief het einde. Vond het allemaal wel logisch eigenlijk en ik snapte wat ze met het laatste seizoen wilden bereiken.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')