chufi & aloa doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Oh helemaal vergeten dat ik lapo heb en geen gelijke kaap kan verwachtenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zit helemaal met mijn koptelefoon helemaal in die radioshowUw ADH vitamine Worst
Duurde idd lang vandaar mijn kaap. Je mag een andere TT aanvragen.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:42 schreef hemarookworst het volgende:
Oh helemaal vergeten dat ik lapo heb en geen gelijke kaap kan verwachten
Nee is prima zo, geen kleutertt iig ben ik deze dagen al heel blij omquote:Op donderdag 10 december 2020 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Duurde idd lang vandaar mijn kaap. Je mag een andere TT aanvragen.Uw ADH vitamine Worst
dank voor een puntjequote:![]()
![]()
jij bent een toffie!quote:Op donderdag 10 december 2020 20:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee is prima zo, geen kleutertt iig ben ik deze dagen al heel blij om![]()
![]()
Echt wel, en de jongens vd dierenwinkel.quote:
@Homijnquote:Keuringsdienst van Waarde: Konijn
We tuigen de kerstboom op, delen cadeautjes uit en zijn extra lief voor elkaar. Ook voor het kerstdiner pakken we graag uit. In het zuiden des lands is het konijntje favoriet voor in de pan. Maar uit welke hogehoed toveren we al die konijnen die we met kerst serveren? En hoe heeft het leven van het konijntje eruitgezien dat tijdens het diner wordt opgepeuzeld?
Voor antwoord op die vragen moeten we ver over de grens. De Keuringsdienst trekt de stoute schoenen aan, stuurt een buitenlandse verslaggever op pad en komt erachter dat er weinig wetgeving is omtrent het houden van konijnen.Uw ADH vitamine Worst
Nie waar, er is lang genoeg gewacht.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Grapje man, ik kan mij daar niet echt druk om makenquote:Op donderdag 10 december 2020 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nie waar, er is lang genoeg gewacht.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Weet ik wel.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Grapje man, ik kan mij daar niet echt druk om maken
DTS Narcos style!quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ik ben echt ziedend om deze kaap, ik ben helemaal witheet van woede, stoom komt uit mijn neus en orenUw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 10 december 2020 20:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben echt ziedend om deze kaap, ik ben helemaal witheet van woede, stoom komt uit mijn neus en oren![]()
![]()
Dank je, het is zo.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik heb nog heul geen puntjes gescoord vandaag![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op donderdag 10 december 2020 20:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben echt ziedend om deze kaap, ik ben helemaal witheet van woede, stoom komt uit mijn neus en oren
ONZ / [PAINT] Danny zegt sorry![]()
Jij ook al. Woest ben ik.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben echt ziedend om deze kaap, ik ben helemaal witheet van woede, stoom komt uit mijn neus en oren
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 december 2020 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ONZ / [PAINT] Danny zegt sorry
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 10 december 2020 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ONZ / [PAINT] Danny zegt sorry
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Ipv een denneboom?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
geniaalquote:Op donderdag 10 december 2020 20:56 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
Dezeuit die painttopic
![]()
![]()
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Die je had gemaakt van Dannie met het looprad blijft wel je beste.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:55 schreef ToT het volgende:
En anders:
[ afbeelding ]
ONZ / [PAINT] President François Hollande
NeeActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Hallo bolkers!![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hey kerel.quote:
Haha die hamster ja!quote:Op donderdag 10 december 2020 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die je had gemaakt van Dannie met het looprad blijft wel je beste.
Godverdomme wat heeft DAAR veel tijd in gezeten zeg!![]()
![]()
Daarom juist. die was geniaal.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha die hamster ja!
Godverdomme wat heeft DAAR veel tijd in gezeten zeg!
quote:Op donderdag 10 december 2020 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom juist. die was geniaal.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 december 2020 21:03 schreef ToT het volgende:
Die lijst op de achtergrond was echt zoooo kut he!
Oh en dat is trouwens een Hobbitdeurtje!![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik weet dat het vaak een hoop geknutsel is.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:03 schreef ToT het volgende:
Die lijst op de achtergrond was echt zoooo kut he!
Oh en dat is trouwens een Hobbitdeurtje!
Net ur-hop IPA in de bonus gekocht. Best lekkah.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Corona crisis vergt teveel energie, en blijft dat voorlopig ook nog doen.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat-ie volledig incompetent is of zo?Zonder wrijving geen glans![]()
Scruup! Da's ff geledenquote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nu bewindspersoon zijn is idd wel ff wat anders dan een beetje op de winkel letten in tijden waarin alles op rolletjes loopt.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Corona crisis vergt teveel energie, en blijft dat voorlopig ook nog doen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Mistaaaaaghquote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Sommigen zoals hij moeten vaker langskomen.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 21:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Net ur-hop IPA in de bonus gekocht. Best lekkah.
Uw ADH vitamine Worst
Nijn!quote:
Puntje voor mij. Ik krijg de tranen van blijdschap niet uit mijn oog.quote:
Snap ik.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Puntje voor mij. Ik krijg de tranen van blijdschap niet uit mijn oog."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Punt in je oog is beter dan een bolk.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Puntje voor mij. Ik krijg de tranen van blijdschap niet uit mijn oog.I'm surrounded by morons!
quote:
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: