abonnement Unibet Coolblue
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 10 december 2020 @ 13:00:11 #1
269689 crew  Viv
pi_196653138
Persbericht van vandaag:

quote:
‘Max Verstappen: Whatever it Takes’ volgende week in première exclusief bij Ziggo

Documentaireserie biedt unieke inkijk in leven van topcoureur


Max Verstappen en Ziggo brengen een geautoriseerde docuserie uit over het echte en volledige verhaal van Max Verstappen’s weg naar de Formule 1. De spraakmakende serie laat voor het eerst zien welke impact dat tot nu toe had op het leven van Max en zijn omgeving. In de driedelige documentaireserie wordt de opkomst van Max Verstappen getoond en verteld door de personen die het dichtst bij hem staan. Een verhaal over een familie die gekenmerkt wordt door de passie voor het racen. Een familie waarvoor alles in het teken stond van dat ene doel: Max Verstappen Formule 1-ster laten worden. ‘Max Verstappen: Whatever It Takes’ is vanaf donderdag 17 december exclusief te zien bij Ziggo.

Pure winnaar
De documentaire biedt een unieke inkijk in het privéleven van de topatleet, die ook gewoon een jongen van 23 jaar is en wil genieten van het leven buiten de circuits. De afgelopen jaren is Max Verstappen gevolgd en zijn de belangrijkste mensen om hem heen geïnterviewd. Het resultaat is een portret van een pure winnaar, die net zoals iedereen gewoon een mens is.

Weg naar succes
We zien onder andere Max zijn manager Raymond, zijn zusje Victoria, zijn moeder Sophie en zijn vader Jos open en eerlijk vertellen over de vastberaden weg naar succes van Max en de impact die dit gehad op Max en zijn omgeving. Samen met uniek beeldmateriaal uit de jeugd van Max en behind-the-scenes beelden, geeft de documentaire een zeldzame inkijk in hoe het er echt aan toe gegaan is.

Herbeleven succes
Ook horen we van onder andere Helmut Marko (Senior Advisor Red Bull Racing) en vader Jos, hoe Max uiteindelijk als jongste coureur ooit in de Formule 1 terecht gekomen is. We herbeleven de grootste successen van Max, samen met zijn naasten, en zien hoe Max zijn eigen weg vindt in de Formule 1 wereld.

Ook een leven buiten de Formule 1
Tenslotte is er ook aandacht voor de persoon Max Verstappen buiten de baan. We horen zijn vrienden en familie vertellen over Max en de camera volgt Max op een aantal van die momenten, met opmerkelijke beelden als resultaat.
De driedelige documentaireserie ‘Max Verstappen: Whatever it Takes’ is vanaf donderdag 17 december een maand lang te zien, als cadeau van Ziggo voor alle klanten. Ga naar het On Demand menu van je interactieve Ziggo mediabox of stream hem via de Ziggo GO app of ziggogo.tv. Op Ziggo Sport dat gratis is voor Ziggo klanten op kanaal 14, wordt de complete documentaire voor het eerst exclusief op tv uitgezonden op vrijdag 18 december vanaf 20.45 uur, voorafgaand aan Formule 1 Café.
Ga voor meer informatie naar ziggo.nl/max
pi_196653823
Alsof Ziggo nog niet genoeg Max over ons heeft uitgesmeerd.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 december 2020 @ 13:43:31 #3
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196653904
Klinkt interessant, ben benieuwd!
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 10 december 2020 @ 13:52:08 #4
269689 crew  Viv
pi_196654086
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:43 schreef Nattekat het volgende:
Klinkt interessant, ben benieuwd!
Ik ook! :Y

Wat die moeder in dat fragment al zegt, daar heb ik nooit zo bij stilgestaan. Dat zij ook een offer heeft moeten brengen voor het succes van Max, door hem na de scheiding bij Jos te laten opgroeien.
pi_196659649
Van wat ik als spoilers gezien heb lijkt het me heel interessant. En vind het ook tof dat hij meerdere jaren gevolgd is en je dus echt die opbouw gaat zien. (verwacht ik)
pi_196684160
Leuk *O* , ik heb ooit op het Vivaforum het Max Verstappen/Formule1 topic geopend.
De enige coureur die ik het echt waard vond om een topic voor te openen van de Nederlandse coureurs, zijn talent spatte er van af het begin van af.

Jos ook wel maar dat was langer geleden (toen zat ik nog op het Jos Verstappen forum ^^).
En daar is niet iedereen het mee eens, maar ik denk echt dat Jos een onderschatte coureur was.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2020 05:51:42 ]
pi_196684173
Ik had dat nooit bij Doornbos, Alberts, van de Garde, of De Vries (die nu gaat testen voor Mercedes), of nouja jullie kennen de namen wel.

Die hebben allemaal niet wat Max wel heeft (en Jos in lichtere mate ook had).
pi_196684176
Al die andere missen iets.
pi_196684177
Ik vond itt veel Nederlanders Jos wél een groot talent.
pi_196684178
En dat was hij ook! :6
pi_196697839
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 05:56 schreef IxCalypso het volgende:
Ik vond itt veel Nederlanders Jos wél een groot talent.
Is ook een groot talent
Je hoeft alleen maar zn starts te bekijken
Had alleen pech met zn debuut en daarna slecht materiaal altijd en de zaken niet goed voor elkaar

Kan me nog een race herinneren waar iedereen eraf vloog door staand water in Rio, uiteindelijk ging regenkoning Jos er ook af. Dat was erg jammer anders had die n race gewonnen en welicht zn cariere n andere draai gegeven
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 12 december 2020 @ 23:45:03 #12
269689 crew  Viv
pi_196699070
Ik vond het bij Jos ook altijd duidelijk dat er veel meer in hem zat, dan hij kon laten zien in zijn auto. Fijn dat hij al zijn vakkennis heeft kunnen doorgeven aan Max en dat de omstandigheden toen wél goed waren. :Y

Misschien heb ik daardoor ook wel een zwak ontwikkeld voor de underdog, voor de goede coureurs in niet zulke goede auto's en de kleine, maar sympathieke teams. Zoals nu Russell bij Williams. O+ Tof dat hij vorig weekend kon laten zien wat hij in een betere auto kan doen.
pi_196703726
Klinkt vooral als een docu voor alle RBR fanboys hier en de fanboys van Ziggo zelf.
Lekker slijmen bij de Verstappens en al die nep F1 fans die ze tevreden willen houden.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 13 december 2020 @ 12:09:28 #14
269689 crew  Viv
pi_196703850
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 12:02 schreef bianconeri het volgende:
Klinkt vooral als een docu voor alle RBR fanboys hier en de fanboys van Ziggo zelf.
Lekker slijmen bij de Verstappens en al die nep F1 fans die ze tevreden willen houden.
Ga je 'm wel kijken? :)
pi_196703886
Mjah ook wel eens een hele mooie longread gezien hoe Max van jongs af aan is klaargestoomd, en dan niet qua racen, maar het hele merk, dat is best indrukwekkend
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_196703890
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 12:09 schreef Viv het volgende:

[..]

Ga je 'm wel kijken? :)
Nee verwacht het niet, ik val niet onder de doelgroep van deze docu.
pi_196703989
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 05:51 schreef IxCalypso het volgende:
Leuk *O* , ik heb ooit op het Vivaforum het Max Verstappen/Formule1 topic geopend.
De enige coureur die ik het echt waard vond om een topic voor te openen van de Nederlandse coureurs, zijn talent spatte er van af het begin van af.

Jos ook wel maar dat was langer geleden (toen zat ik nog op het Jos Verstappen forum ^^).
En daar is niet iedereen het mee eens, maar ik denk echt dat Jos een onderschatte coureur was.
Als Frijns de zoon van Jos was geweest had hij in 2011 al in de Red Bull gereden.

  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 13 december 2020 @ 12:27:30 #18
269689 crew  Viv
pi_196704142
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 12:12 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Nee verwacht het niet, ik val niet onder de doelgroep van deze docu.
Kan toch juist interessant zijn dan. ;)
pi_196704354
Ik ben wel nieuwsgierig, maar ik verwacht een nogal oppervlakkige documentaire eerlijk gezegd. Net als zijn interviewtjes over zijn persoonlijke leven tot nu toe.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_196704857
- leuk, maar niet hier -

[ Bericht 95% gewijzigd door Nattekat op 13-12-2020 13:18:33 ]
pi_196704985
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 05:56 schreef IxCalypso het volgende:
Ik vond itt veel Nederlanders Jos wél een groot talent.
Het is jammer dat zijn auto's onder z'n kont uit elkaar vielen soms maar hij gaf altijd alles.
pi_196705232
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 13:21 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het is jammer dat zijn auto's onder z'n kont uit elkaar vielen soms maar hij gaf altijd alles.
Jos had hetzelfde probleem als Max ook wel eens laten zien. Zijn karakter!

Hij heeft hele mooie dingen laten zien, maar in zijn frustraties maakte hij ook genoeg fouten. Gewoon niet goed genoeg voor een stoeltje bij een topteam.
pi_196705252
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 13:31 schreef McLaren_Fan het volgende:

Waarom geen docu over Lewis met zijn 7 titels?!
Tot op heden steken de prestaties van Max mager af tegen dit van Lewis.
Het is toch niet zo gek dat er een docu gemaakt wordt over de beste Nederlandse F1 coureur die we ooit gehad hebben? Hij heeft zo'n beetje ieder Nederlands F1 record verbroken voordat hij 20 was.

[ Bericht 6% gewijzigd door Nattekat op 13-12-2020 13:53:45 ]
pi_196705305
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 13:34 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het is toch niet zo gek dat er een docu gemaakt wordt over de beste Nederlandse F1 coureur die we ooit gehad hebben? Hij heeft zo'n beetje ieder Nederlands F1 record verbroken voordat hij 20 was.
Maar een beetje objectief/neutrale blik zo wel op zijn plaats zijn. Als je de sportzender van Nederland bent, wentelend dat niet dat enkel Max de aandacht verdiend. Zeker niet wanneer de beste coureur ooit, als het op records aankomt, meedoet en Max verslaat.
pi_196709350
Het is denk ik wel zo dat dat voor de gehele subtop van F1 coureurs geldt, dat ze meer kunnen dan het materiaal toelaat. Je bent daar op ieder niveau gewoon afhankelijk van, dus ook Jos. Pas als je zo iemand een seizoen in een Ferrari of Mercedes zet kan je het echt zien, wat voor vlees je in de kuip hebt.
-nee-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')