abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 januari 2003 @ 23:27:10 #1
45331 Serradon
We wont use nukes :D
pi_8058388
Nu het een paar maanden uit is met me ex na 5 jaar... Dacht ik over haar heen te zijn. Ik heb nu sind skort een ander die in alle opzichten te gek is. Maar toch heb ik nog gevoelens voor me ex:( Maar ik denk niet dat het nog zal slagen met me ex... Maar ik wil aan de ene kant het risico nemen... Zijn er mensen die ook zoiets hebben gehad?
You cant fight dead..... If it comes it comes.
pi_8058429
ja

alleen was ik die andere 'fantastische vriendin'....

Doei.
pi_8058433
Tijd heelt alle wonden...
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_8058444
Ja, en dan ga je toch terug naar je ex, want dat is vertrouwd, en ga je weer op je bek.

Been there, done that.

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  woensdag 22 januari 2003 @ 23:30:48 #5
23538 Sas22
Undercover bitch
pi_8058462
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 23:27 schreef Serradon het volgende:
Nu het een paar maanden uit is met me ex na 5 jaar... Dacht ik over haar heen te zijn. Ik heb nu sind skort een ander die in alle opzichten te gek is. Maar toch heb ik nog gevoelens voor me ex:( Maar ik denk niet dat het nog zal slagen met me ex... Maar ik wil aan de ene kant het risico nemen... Zijn er mensen die ook zoiets hebben gehad?
Ze zeggen wel vaker dat oude liefde nooit roest maar vaker is "koude koffie kun je niet opwarmen" een beter spreekwoord in dit soort gevallen.

Ik kan me bedenken dat na zoveel jaar best wel moeilijk is maar eigenlijk geef je zelf het antwoord al nl. dat het niet zal slagen met je ex volgens jezelf. Waarom zou je dan die andere leuke meid laten lopen voor iets waarvan je zelf al voorspeld dat het niets meer word...

Sterkte

Nie sloan mo schuppe!
  woensdag 22 januari 2003 @ 23:31:02 #6
45331 Serradon
pi_8058465
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 23:29 schreef MUUS het volgende:
Ja, en dan ga je toch terug naar je ex, want dat is vertrouwd, en ga je weer op je bek.

Been there, done that.

Dus jij denkt dat het niet zal werken....
  woensdag 22 januari 2003 @ 23:32:05 #7
45331 Serradon
pi_8058493
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 23:30 schreef Sas22 het volgende:

[..]

Ze zeggen wel vaker dat oude liefde nooit roest maar vaker is "koude koffie kun je niet opwarmen" een beter spreekwoord in dit soort gevallen.

Ik kan me bedenken dat na zoveel jaar best wel moeilijk is maar eigenlijk geef je zelf het antwoord al nl. dat het niet zal slagen met je ex volgens jezelf. Waarom zou je dan die andere leuke meid laten lopen voor iets waarvan je zelf al voorspeld dat het niets meer word...

Sterkte

Probleem is dat we allebei heel anders zijn geworden in die tussen tijd. in zo een manier die ons allebei heel erg bevalt van elkaar. dat maakt het lastig.
pi_8058536
Je weet het natuurlijk nooit, maar er is inderdaad veel kans dat het niet lukt. Mijn ex en ik waren na de breuk 3 weken opnieuw samen en het liep weer op de klippen. In totaal hadden we 2,5 jaar een relatie.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_8058606
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 23:31 schreef Serradon het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat het niet zal werken....

Ik heb die fout meerdere keren gemaakt zelfs.
Het liep ALTIJD fout.

Iets wat stuk gaat, gaat om een reden stuk. Niet omdat het zo lekker liep.

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_8058625
Je hebt het toen niet voor niets uitgemaakt en denk erover na, je bent echt niet de enige ik heb er ook last van gehad. En het blijft moeilijk het lijkt wel alsof na een tijd alleen de goede herrinneringen aan je ex overblijven, heel raar.
Succes
Als je niet doet wat je doen wilt en je raakt je dromen kwijt, als je niet doet wat je doen wilt is dat zonde van je tijd.
pi_8058658
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 23:29 schreef Faithy het volgende:
ja

alleen was ik die andere 'fantastische vriendin'....

is Mischa weer terug bij Texelonia?
ik mis ook alle foksoaps
So pardon me while I burn and rise above the flame.
  woensdag 22 januari 2003 @ 23:40:00 #12
45331 Serradon
pi_8058665
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 23:37 schreef _unicorn_ het volgende:
Je hebt het toen niet voor niets uitgemaakt en denk erover na, je bent echt niet de enige ik heb er ook last van gehad. En het blijft moeilijk het lijkt wel alsof na een tijd alleen de goede herrinneringen aan je ex overblijven, heel raar.
Succes
het is inderdaad niet voor niets uit gegaan maar ik meot zeggen dat het allemaal in een vage manier gegaan is. En de redenen die we toen hadden niet meer terug te vinden zijn bij ons:S
Maakt het allemaal niet makkelijker.
  woensdag 22 januari 2003 @ 23:42:53 #13
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_8058730
Als een hert een weg oversteekt en er komt een auto aan, rent hij vaak niet vlug naar de overkant, maar rent hij vlug terug naar waar hij vandaan kwam, omdat hij weet dat het daar veilig is, terwijl de overkant van de weg nog onbekend terrein is.
Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
pi_8058748
Kortzichtig hertje dan. Hij wou toch niet voor niets naar de overkant van de weg?
Wie?
  woensdag 22 januari 2003 @ 23:47:20 #15
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_8058826
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 23:43 schreef U-lerZzZ het volgende:
Kortzichtig hertje dan. Hij wou toch niet voor niets naar de overkant van de weg?
Zo zijn herten nu eenmaal, ze spelen op safe. Hij wil wel naar de overkant maar niet als een auto op hem af raast.

Maar herten zijn onvoorspelbaar; soms rennen ze wel door...

Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
pi_8058907
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 23:47 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:

[..]

Zo zijn herten nu eenmaal, ze spelen op safe. Hij wil wel naar de overkant maar niet als een auto op hem af raast.

Maar herten zijn onvoorspelbaar; soms rennen ze wel door...

Herten zijn slim. Volgens mij ben je in de war met schapen. .
Wie?
pi_8058990
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 23:39 schreef hoe-die-nie het volgende:

[..]

is Mischa weer terug bij Texelonia?
ik mis ook alle foksoaps

Nee hoor, dat niet...
Doei.
pi_8059623
Nou ik zit zelf dus in zo'n situatie (terug zijn bij je ex). Heb eerst n jaar wat met hem gehad, daarna raakte het uit. Toen heb ik daarna n half jaar wat met n andere jongen gehad maar nu ben ik toch weer terug bij de eerste jongen. Ik vind dat we beiden veel veranderd zijn in die tijd dat het uit is geweest. Het was voor beiden heel duidelijk waar het probleem zat en daar hebben we aan gewerkt. Verder kunnen we er nu ook voor zorgen dat het niet weer zo ver gaat komen omdat we weten wat we er tegen moeten doen. Het is overigens ook goed geweest dat ik in de tussentijd wat met n ander heb gehad omdat daaruit voor mij gebleken is dat het gras bij de buren niet altijd groener is. Als je eigenlijk elkaars type gewoon bent (wij hadden terwijl het uit was nog n hartstikke goede vriendschap) dan denk ik dat het mogelijk is. Hoop dat ik dit kan blijven zeggen...
pi_8062140
Iets nieuws is altijd spannender.
Lambo of Rekt
pi_8062168
Neeeee! Je mag absoluut niet teruggaan naar je ex.

* esjuh zit in een soortgelijke situatie, is alleen zelf het nieuwe te gekke meisje, maar er zijn voor zover ik weet geen gevoelens meer voor de ex...

Ik zou t echt verschrikkelijk vinden als dat wel zo was. Maar ja, aan de andere kant, als je nog gevoelens voor je ex hebt, dan is het ook niet zo eerlijk voor dat andere meisje natuurlijk.

pi_8062199
Nop, kerel niet doen ,DAT WERKT NIET

hebbet zelf ook al eens ervaren, weer met een ex nemen is in het begin leuk, maar wordt later een psychische hell

donderdag 23 januari 2003 @ 09:25:38 #22
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8062215
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 23:27 schreef Serradon het volgende:
Ja.

Het is niet meer dan logisch dat je na zo'n lange tijd nog steeds twijfelt naar je ex. Het is natuurlijk ook veiliger en vertrouwder.
Maar goed, als je denkt dat het niet meer goed komt, dan is dat ook vaak zo hoor. Het is tenslotte niet voor niets uitgegaan toch?

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_8062225
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 09:21 schreef esjuh het volgende:
Neeeee! Je mag absoluut niet teruggaan naar je ex.

* esjuh zit in een soortgelijke situatie, is alleen zelf het nieuwe te gekke meisje, maar er zijn voor zover ik weet geen gevoelens meer voor de ex...

Ik zou t echt verschrikkelijk vinden als dat wel zo was. Maar ja, aan de andere kant, als je nog gevoelens voor je ex hebt, dan is het ook niet zo eerlijk voor dat andere meisje natuurlijk.

Misschien ben jij wel de dame in kwestie
Lambo of Rekt
pi_8062535
yupz heb dit ook op dit moment maar mijn keuze staat vast ik ga voor me nieuwe girl. heb nothing but trouble gehad met me ex en ben door een hel gegaan en dat wil ik mezelf gewoon besparen
pi_8071334
Bweuhh... zeer herkenbaar, ik ben ook het fantastische nieuwe meisje, hoewel we regelmatig zodanig ruzie over zijn ex hebben gehad dat mijn fantasticiteit alweer tot menselijke proporties is teruggebracht (ik ben ook maar een doodgewoon jaloers kreng). Het is natuurlijk niet voor niks uitgegaan met je ex, dus get over it of laat je nieuwe vriendinnetje met rust. En zorg iig dat je nieuwe vriendin niet veel merkt van je twijfels want je creeert een paranoide monster, wat misschien helemaal niet nodig is.
en haalt het maar net!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')