Helaasquote:Op woensdag 9 december 2020 23:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Half uur, net te laat ....![]()
[ afbeelding ]
Zolang je geluid hoorde was er niets aan de hand. Het was pas paniek als het geluid stopte. Maar idd de V1 en V2 deden ze niet zo lang over om af te schieten.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:15 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
V2
V1 was ook wel lijp. Maakte best een eng geluid als die voorbij vloog.
quote:Op woensdag 9 december 2020 23:15 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
V2
V1 was ook wel lijp. Maakte best een eng geluid als die voorbij vloog.
Je mag mij wel dankbaar zijn. Ik heb even voor je opgebeld en het kwam wel uit in de planning. Ook dat de zon nu precies er verkeerd voorzit. Allemaal volgens de planning.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:20 schreef Zorro het volgende:
Ze hebben dus gewoon op mij gewacht? Ik was al bang het gemist te hebben. Wat een helden
Altijd handig zulke contactenquote:Op woensdag 9 december 2020 23:22 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Je mag mij wel dankbaar zijn. Ik heb even voor je opgebeld en het kwam wel uit in de planning. Ook dat de zon nu precies er verkeerd voorzit. Allemaal volgens de planning.
Hopelijk hebben ze dit wel overlegd met de PR afdeling. Zou zonde zijn als ze ermee moeten stoppenquote:
Hoe lang zou het duren totdat Elon zegt... Hmm zo'n hoogvlieger bouw ik zelf wel.quote:
Hij heeft zijn dag niet vandaagquote:
Jack staat op 5 mile, robocamera in het hotel op 6 mile, robocamera in bocachica +/- 2 mile en Mary staat volgens mij ook op 5 mile.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:27 schreef heywoodu het volgende:
Hoe ver is deze camera (NSF nu) van Starship verwijderd eigenlijk? Ze hebben het over 'miles' maar of dat 2 of 5 is maakt nogal verschil
En dat hotel staat in....?quote:Op woensdag 9 december 2020 23:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jack staat op 5 mile, robocamera in het hotel op 6 mile, robocamera in bocachica +/- 2 mile en Mary staat volgens mij ook op 5 mile.
South Padre Islandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |