Natuurlijk kan hij dat. Een ambtenaar kan hem zo een SMS sturen. Gebeurt wel eens vaker in kamerdebatten. Vooral Rutte is daar goed in.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:00 schreef Kyran het volgende:
PvdD ... vragen over de hacks bij EMA die net gebeurd zijn. Alsof de Jonge daar nu op kan antwoorden. Man man man.
Zou dan wel fijn zijn als dat vaccinatie proces wat sneller gaat. Tot nu toe, met Hugo in charge, zie ik dat somber in helaas.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:01 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Weet je dat zelfs ik bijna op het punt ben dat ik zeg: flikker die scholen maar dicht tot februari, begin als de donder met vaccineren voor wie wil, als ik daarmee de garantie krijg dat we langzaam weer naar normaal kunnen?
Daar is dan ook geen sprake van. 4 januari is altijd een streefdatum geweest.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
De bedoeling is niet dat je dan maar liegt om goed over te komen.
Het is wel een belangrijk punt. Als ze niet weten wat er precies gebeurd is, hoe kunnen ze dan de resultaten van het onderzoek verifiėren? Zolang ze niet zeker weten wat er precies buitgemaakt is (of veranderd is) kun je eigenlijk het rapport niet vertrouwen, tenzij ze ook een papieren versie hebben waarmee vergeleken kan worden.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:00 schreef Kyran het volgende:
PvdD ... vragen over de hacks bij EMA die net gebeurd zijn. Alsof de Jonge daar nu op kan antwoorden. Man man man.
Omdat klagen vanaf de zijlijn mensen eigenwaarde geeft.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:01 schreef chratnox het volgende:
[..]
Waarom gaat de Jonge hier af? er werd vorige week door de GGD gezegd (in die twitter post): Vaccineren is voor ons gesneden koek. Wie weet, misschien heeft GGD wel gezegd: Ehhhh, ja. We dachten dat we 100 vaccins per dag moesten zetten, niet 10.000, oeps.
Ik snap dat er iemand af gaat, maar ik snap niet helemaal waarom de Jonge in deze af gaat.
Stuurlui, wal, dat verhaal? Check.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:03 schreef VoMy het volgende:
[..]
Omdat klagen vanaf de zijlijn mensen eigenwaarde geeft.
Oww, ik vroeg me al af, WTF heeft de Hema in hemelsnaam met vaccins te maken...quote:Op woensdag 9 december 2020 21:00 schreef Kyran het volgende:
De hoeveelste routekaart wordt dat joh?quote:Op woensdag 9 december 2020 20:51 schreef capricia het volgende:
[..]
We zitten toch in fase 'zeer ernstig'?
De fase hierna is gewoon die lockdown.
Maar goed. Ze zijn bezig met een nieuwe routekaart. Die komt in januari.
Dat is dan zo'n beetje het enige wat je nog in je vrije tijd kan doen zonder risico te lopen op een virusinfectie.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:03 schreef VoMy het volgende:
Omdat klagen vanaf de zijlijn mensen eigenwaarde geeft.
Gratis rookworst bij je prikquote:Op woensdag 9 december 2020 21:05 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Oww, ik vroeg me al af, WTF heeft de Hema in hemelsnaam met vaccins te maken...
Nou...quote:Op woensdag 9 december 2020 21:05 schreef Fred het volgende:
[..]
Dat is dan zo'n beetje het enige wat je nog in je vrije tijd kan doen zonder risico te lopen op een virusinfectie.
Vandaar dat het hier zo druk isquote:Op woensdag 9 december 2020 21:05 schreef Fred het volgende:
[..]
Dat is dan zo'n beetje het enige wat je nog in je vrije tijd kan doen zonder risico te lopen op een virusinfectie.
Wie is daar tegen dan?quote:Op woensdag 9 december 2020 21:07 schreef Kyran het volgende:
De Jonge zegt dat een testsamenleving onvermijdelijk is. Nu breekt de hel los
Tegelijkertijd is het ook een vorm van verbroedering: samen klagen.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:06 schreef chratnox het volgende:
Klagen zorgt voor een negatief gevoel. Als je niet uitkijkt zorgt een negatief gevoel voor stress. Stress is slecht voor je immuunsysteem, waardoor je vatbaarder bent voor het virus. Als je vatbaarder bent kun je in het ziekenhuis terecht komen en het zwaar krijgen. En dat allemaal omdat je geklaagd hebt.
Zei die het echt met die woorden....? En maar afvragen waarom die in de peilingen en in zijn eigen partij zo onder vuur ligt.....quote:Op woensdag 9 december 2020 21:07 schreef Kyran het volgende:
Als het op dit soort dingen aankomt dan lijkt perspectief bieden opeens totaal geen probleem.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:07 schreef Kyran het volgende:
Goed punt. Ik vind jou wel een fijne beroepschagrijnquote:Op woensdag 9 december 2020 21:09 schreef Fred het volgende:
[..]
Tegelijkertijd is het ook een vorm van verbroedering: samen klagen.
Dan ga je mensen op basis van hun lichamelijke gesteldheid uitsluiten.quote:
Wat is het probleem?quote:Op woensdag 9 december 2020 21:09 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Zei die het echt met die woorden....? En maar afvragen waarom die in de peilingen en in zijn eigen partij zo onder vuur ligt.....
Klopt stress is erg slecht voor je lichaam zeker langdurige stress. Daarom gaat het nog leuk worden over een paar maanden in de ziekenhuizen met allemaal gevolgen die daardoor ontstaan zijn.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:06 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nou...
Klagen zorgt voor een negatief gevoel. Als je niet uitkijkt zorgt een negatief gevoel voor stress. Stress is slecht voor je immuunsysteem, waardoor je vatbaarder bent voor het virus. Als je vatbaarder bent kun je in het ziekenhuis terecht komen en het zwaar krijgen. En dat allemaal omdat je geklaagd hebt.
Ja, zei iets "wat mij betreft is een testsamenleving onvermijdelijk, omdat het anders te lang duurt om evenementen etc. weer op te starten".quote:Op woensdag 9 december 2020 21:09 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Zei die het echt met die woorden....? En maar afvragen waarom die in de peilingen en in zijn eigen partij zo onder vuur ligt.....
Las net allemaal complimenten richting hem juist. Wat doet hij zo slecht dan?quote:Op woensdag 9 december 2020 21:07 schreef MoreDakka het volgende:
Asscher is wel heel erg slecht zeg. Bijna nog slechter dan Klaver en Wilders.
Knullig geformuleerd maar wat hij wellicht bedoelt is dat testen + vaccin de route is tot iedereen is gevaccineerd en het virus verdwenen is.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:11 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, zei iets "wat mij betreft is een testsamenleving onvermijdelijk, omdat het anders te lang duurt om evenementen etc. weer op te starten".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |