quote:
Op woensdag 22 januari 2003 22:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Eigenlijk niet met je wil trouwen... is zij dan een vrouw van lichte zeden? en moet je haar dan wel serieus moeten nemen? Veel vrouwen in Nederland hebben die neiging en zijn tevens lastig te benaderen.. hoe gaat dit in zijn werk in de Nederlandse samenleving, waar ik niet echt bekend mee ben op dat terrein. Ik wil graag een Nederlandse vriendin na,meijl maar heb er nog nooit één gehad... dus hoe steekt dat spel hier in elkaar?.
Lang geleden, ooit, was het misschien nog wel een klein beetje grappig...
Maar nu na 10.000 keer wordt het minder vind ik.
[Dit bericht is gewijzigd door StrayDog op 22-01-2003 23:01]
quote:reageer dan niet..
Op woensdag 22 januari 2003 22:58 schreef Mrln het volgende:
aftellen...
[Dit bericht is gewijzigd door Bikkelmannetje op 22-01-2003 23:01]
quote:Jahh vaag he, ze willen een echte relatie en echt iets opbouwen.. Niet normaal gewoon in deze breezer generatie...
Op woensdag 22 januari 2003 22:59 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
reageer dan niet..
ontopic: nederlandse meisjes zijn meestal behoorlijk vaag..
je moet alles opbouwen.. eerst ik weet nie hoe lang 'lief' doen(paar jaar meestal).. en dan pas willen ze trouwen...
quote:Nou, zoals in elke deugdelijke cultuur, is de man hier natuurlijk zwaar de meerdere van de vrouw. De meeste vrouwen hebben ook niet eens tijd om feminist te zijn, naast het huishouden. Als zij dat wel hebben, dan leven zij niet volgens de hedendaagse normen en waarden.
Op woensdag 22 januari 2003 22:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Eigenlijk niet met je wil trouwen... is zij dan een vrouw van lichte zeden? en moet je haar dan wel serieus moeten nemen? Veel vrouwen in Nederland hebben die neiging en zijn tevens lastig te benaderen.. hoe gaat dit in zijn werk in de Nederlandse samenleving, waar ik niet echt bekend mee ben op dat terrein. Ik wil graag een Nederlandse vriendin na,meijl maar heb er nog nooit één gehad... dus hoe steekt dat spel hier in elkaar?.
Met andere woorden; als jij een vrouw gebiedt om met jou te trouwen (liefde moet natuurlijk wel wederzijds zijn), zal zij jou volgen. Doet zij dat echter niet, dan mag je haar, mijns inziens, bestempelen als lichtekooi. Dit is dus een vrouw waar je niet mee gezien wilt worden, en die je 's zondags niet mee naar de kerk kunt nemen.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Groet van Ezechiel
quote:jouw post verklaart alles, soort zoekt soort
Op woensdag 22 januari 2003 22:59 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
reageer dan niet..
ontopic: nederlandse meisjes zijn meestal behoorlijk vaag..
je moet alles opbouwen.. eerst ik weet nie hoe lang 'lief' doen(paar jaar meestal).. en dan pas willen ze trouwen...
quote:Gaat ie er nog serieus op reageren ook!!!
Op woensdag 22 januari 2003 23:00 schreef _o_ het volgende:[..]
Nou, zoals in elke deugdelijke cultuur, is de man hier natuurlijk zwaar de meerdere van de vrouw. De meeste vrouwen hebben ook niet eens tijd om feminist te zijn, naast het huishouden. Als zij dat wel hebben, dan leven zij niet volgens de hedendaagse normen en waarden.
Met andere woorden; als jij een vrouw gebiedt om met jou te trouwen (liefde moet natuurlijk wel wederzijds zijn), zal zij jou volgen. Doet zij dat echter niet, dan mag je haar, mijns inziens, bestempelen als lichtekooi. Dit is dus een vrouw waar je niet mee gezien wilt worden, en die je 's zondags niet mee naar de kerk kunt nemen.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Groet van Ezechiel
quote:kan je niet meteen alle off topic en slotjes shit ff deleten..
Op woensdag 22 januari 2003 23:01 schreef PrivateRyan het volgende:
Goed topic.
Titel ook goed gemaakt.
quote:Ik vind de reacties behoorlijk on-topic (in elk geval qua niveau).
Op woensdag 22 januari 2003 23:01 schreef U-lerZzZ het volgende:
Kan niemand ontopic reageren?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |