abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 11 december 2020 @ 16:02:29 #76
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196673943
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 december 2020 14:24 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Zo zit ik al weken op de door haar beloofde Kraken te wachten. Jij niet?
de reden waarom zelfs het legal team van trump er niks meer mee van doen wil hebben is simpel.
zie spoiler!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 12 december 2020 @ 01:44:02 #77
104963 ETA
European Travel Author
pi_196683029
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 14:07 schreef Summers het volgende:

[..]

Sidney verdedigt het volk en the constitution , misschien is dat wel beter want dan heb je ook geen verdeeldheid
Niet dus. Ze zegt dat wel, maar haar acties wijzen op het tegenovergestelde.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  zaterdag 12 december 2020 @ 01:46:43 #78
104963 ETA
European Travel Author
pi_196683045
En Texas rechtszaak is voorbij voordat het begonnen is.

https://www.telegraaf.nl/(...)n-verkiezingsuitslag
https://edition.cnn.com/2(...)ump-biden/index.html

quote:
The court's order, issued with no public dissents,...
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_196683280
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 14:07 schreef Summers het volgende:

[..]

Sidney verdedigt het volk en the constitution , misschien is dat wel beter want dan heb je ook geen verdeeldheid
Sidney :')

twitter


En wat gaan we nu 'rustig afwachten'? :P

twitter


Oh ik zie het al:

twitter


Nee dat kan dus niet :D

Dan dit maar? Gewoon nog een overbodig onderzoek aankondigen, heeft zijn base ook weer een doel :+

twitter


Moet hij wel eerst Barr vervangen want hij is de enige die een special counsel kan benoemen en hij heeft al verklaard dat er geen grootschalige fraude was aangetoond.

[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 12-12-2020 05:40:45 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196683754
Maar vooral blijven doneren mensen! *O*

Het is veel te lekker verdienen aan de goedge(lo)vigheid van het volgvolk:

twitter


[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 12-12-2020 06:26:59 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 12 december 2020 @ 06:18:34 #81
426493 crew  PippenScottie
pi_196684230
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 december 2020 04:15 schreef Kijkertje het volgende:
Maar vooral blijven doneren mensen! *O*

Het is veel te lekker verdienen aan de goedgevigheid van het volgvolk:

[ twitter ]
A fool and their money are easily parted
pi_196684237
Wat een trieste en beschamende vertoning van de GOP :r
Maar ik vrees dat ze er in de toekomst geen stem minder om zullen krijgen.

Nog een maandje, dan zijn alle problemen die Trump heeft veroorzaakt de schuld van Biden.
  zaterdag 12 december 2020 @ 07:16:15 #83
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196684460
quote:
Iemand verrast?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 12 december 2020 @ 09:54:50 #84
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196685283
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 07:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

Iemand verrast?
Ik denk dat een beetje opluchting bij Democraten op zijn plaats is.

Dit was by far het grootste stuk stront wat door extreemrechtse Tea-party figuren in het rechtssysteem gesmeten is. Er had zomaar een stukje kunnen blijven plakken.

Is het nu over? Ik betwijfel het. Zolang je extreemrechtse zwijnen niet opsluit blijven het wroetende, stinkende extreemrechtse zwijnen. En al die tea-party figuren en al die alt-rechtse groepjes zijn extreemrechtse stinkende varkens. Zonder uitzondering
  zaterdag 12 december 2020 @ 10:18:13 #85
104963 ETA
European Travel Author
pi_196685493
De "expert" aan de tand gevoeld tijdens een hearing, nu door wel een kritisch denkend persoon:


quote:
Matt Braynard, a onetime Trump campaign operative, has produced analyses of the 2020 vote in swing states that claim massive amounts of illegal votes were cast. He has testified alongside Rudy Giuliani, as the personal lawyer for Donald Trump's crusades to overturn the election. Braynard’s work has been cited in a number of GOP lawsuits seeking to nullify the election in key states. He has raised nearly $700,000 for his so-called “Voter Integrity Project,” and he has been paid handsomely to serve as an expert witness on voting data in several of the court cases. But on Thursday morning, he and his research were eviscerated by a Georgia state representative during an “elections investigative hearing” mounted by Republicans in the state House of Representatives.
Waar het op neer komt, Republikeinen hebben een berg ongefundeerde beschuldigingen op papier gezet en dat als bewijs proberen te gebruiken. Maar na zeer eenvoudige onderzoek, blijkt het meeste niet te kloppen. De 'expert' geeft dan ook aan dat ze het niet echt als bewijs zien, maar meer een lijstje voor de staat om verder te onderzoeken. Dus experts van Republikeinen bevestigen dat ze geen bewijs hebben voor fraude.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  zaterdag 12 december 2020 @ 10:28:01 #86
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196685589
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 15:12 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Tja, als iemand tevreden is om zijn wereldbeeld te laten bepalen door de media die hij volgt of informatie die hem geserveerd wordt (zeker in de moderne informatiewereld is dat al Algoritme-gestuurd, cmputers bepalen dus welke informatie jija angeboden wordt) is dat idd zijn keuze.

Ikzelf heb die ontwikkeling in begin jaren negentig meegemaakt, toe ik toegang kreeg tot nieuwsgroepen en een ongekende hoeveelheid informatie over onderwerpen die me enorm intersseerden en waarvan ik vermoedde dat veel kennis 'verborgen' was en die me 'eindelijk ontsloten werden...

Ik was toen zelf een enorme 'gelover' in heel veel complotten, en heb me helemaal daarin 'ondergedonmpelt'... ik wilde alles erover weten.

Tot ik misschien een overdosis kreeg en door bego te krijgen dat juist een groot deel van de complot-theorieen zelf in conflict met ekaar zijn en dus nooit _allemaal_ waar konden zijn...
in mijn poging er een controle over te krijgen begon ik te pogen eruit te filteren welke 'onwaarheden' erin moesten zitten... of ook welke dogmatische beweringen er als een waarheid gesteld werden, die de schrijvers nooit met zoveel zekerheid konden weten...

Het resultaat is voor mij geweest dat ik steeds meer een sketpische houding ben gaan innemen....
overigens poog ik verder ook geen dogmatische skeptikus te zijn, enkel 'debunken-om-te-debunken' vind ik ook kwalijk, mdat dat vaak ook een risico in zich draagt dat mensen zoiets als een dogma gaan zien...

Maar, ik denk wel degelijk dat je juist ook over complot-theorieen een zeer kritische houding kunt innemen, zelfs als je erkent dat bepaalde elementen erin vaak op correcte vaststellingen gebaseerd zijn (bv bij de amerikaanse verkiezingen is er volgens mij geen twijfel rover dat er sprake is van buitenlandse inmening, maar van wat ik gelezen heb is die buitenlandse inmenging eerder gericht op het scheppen van chaos en het uitspelen van partijen tegen elkar, dan dat het gaat om het gericht bevoordelen van n partij)
Al 9 jaar in het diepe en geen overdosis gevoel , het heeft juist permanent mijn kijk op de wereld veranderd .

Die beinvloeding is wel wat ernstiger want de biden familie heeft miljarden ontvangen vanuit China de afgelopen jaren , (whistleblower oude zakenpartner Tony bobulinski , Hunter bidens laptop , Qdrops , Chinese whistleblower groep van LUDE media op you tube die de CCP wilt neerhalen ) LUDE media volgt dit verhaal ook op de voet en heeft elke dag wel updates .

Joe biden kan dus eigenlijk geen president worden want hij is gecomprimeerd . Ik denk niet dat de militairen gaan accepteren dat een puppet van de CCP in het witte huis komt . Dan zullen ze hun eed houden om Amerika te beschermen tegen foreign and domestic enemies . Dit verhaal is veel groter dan de verkiezingsfraude wat slechts een onderdeel is van de treason om een zittende president af te zetten met de hulp van foreign and domestic enemies . Bij rallys hoor je steeds " hold the line " omdat dit the last stand is in een oorlog tegen Amerika . of Amerika blijft vrij of de CCP is tot in het witte huis gekomen .

Daarom volg ik geen msm nieuws over deze verkiezingen omdat de msm niet verder komt dan Trump is een baby die niet tegen zijn verlies kan en voor de rest is er niks aan de hand en alles is eerlijk verlopen |:(
.
Zorgwekkend dat de msm wereldwijd en big tech dat verhaal vasthouden vanaf het moment dat hij president was en al jaren meedoen aan de anti trump berichten en de leugens over Trump . Zorgwekkend dat ze allemaal meededen aan de leugen dat de inhoud van hunter bidens laptop een conspiracy was om de verkiezingen niet te beinvloeden in het nadeel van China Joe .

https://rumble.com/vbob1d(...)?mref=22lbp&mc=56yab

https://rumble.com/vblcav(...)l?mref=22lbp&mrefc=3
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 12 december 2020 @ 10:48:05 #87
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196685819
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 10:28 schreef Summers het volgende:

[..]

Al 9 jaar in het diepe en geen overdosis gevoel , het heeft juist permanent mijn kijk op de wereld veranderd .

Die beinvloeding is wel wat ernstiger want de biden familie heeft miljarden ontvangen vanuit China de afgelopen jaren , (whistleblower oude zakenpartner Tony bobulinski , Hunter bidens laptop , Qdrops , Chinese whistleblower groep van LUDE media op you tube die de CCP wilt neerhalen ) LUDE media volgt dit verhaal ook op de voet en heeft elke dag wel updates .

Joe biden kan dus eigenlijk geen president worden want hij is gecomprimeerd . Ik denk niet dat de militairen gaan accepteren dat een puppet van de CCP in het witte huis komt . Dan zullen ze hun eed houden om Amerika te beschermen tegen foreign and domestic enemies . Dit verhaal is veel groter dan de verkiezingsfraude wat slechts een onderdeel is van de treason om een zittende president af te zetten met de hulp van foreign and domestic enemies . Bij rallys hoor je steeds " hold the line " omdat dit the last stand is in een oorlog tegen Amerika . of Amerika blijft vrij of de CCP is tot in het witte huis gekomen .

Daarom volg ik geen msm nieuws over deze verkiezingen omdat de msm niet verder komt dan Trump is een baby die niet tegen zijn verlies kan en voor de rest is er niks aan de hand en alles is eerlijk verlopen |:(
.
Zorgwekkend dat de msm wereldwijd en big tech dat verhaal vasthouden vanaf het moment dat hij president was en al jaren meedoen aan de anti trump berichten en de leugens over Trump . Zorgwekkend dat ze allemaal meededen aan de leugen dat de inhoud van hunter bidens laptop een conspiracy was om de verkiezingen niet te beinvloeden in het nadeel van China Joe .

https://rumble.com/vbob1d(...)?mref=22lbp&mc=56yab

https://rumble.com/vblcav(...)l?mref=22lbp&mrefc=3
Ik heb heel slecht nieuws voor je.

Het kan wel, want helaas voor jou en andere Trump aanhangers, is Trump NIET herkozen.

En dit heeft geen fuck meer met man te maken.
Dit is gewoon een feit dat het volk heeft gekozen.

Wat heeft de msm wel gedaan, Trump belachelijk maken, ja dat klopt..
Maar dat komt niet door de msm maar door Trump zelf, als je debiele dingen zegt en uitvoert dan zit de media er gewoon dik op.
Als je als president iets doms zegt of uitvoert, word dit gewoon breed uitgemeten door de media.
Dit gebeurt gewoon bij elke president, kijk maar naar Clinton en g.w. Busch, die hebben ook genoeg shot over zich heen gekregen en dat kwam gewoon door hun eigen stomme acties.

Trump spant de kroon en dat probleem ligt bij hem zelf, en waarschijnlijk hebben veel Amerikanen dat door en hebben op een ander gestemd.

Het probleem wat er nu veroorzaakt word door dit eindeloze gezwam is dat republikeinen straks gewoon niet meer gaan stemmen omdat men denkt dat er gefraudeerd word, en dit word hen ook verteld door de partij zelf, en dat is niet slim want men gelooft er blindelings in.
En zo maakt de partij zichzelf kapot.

Natuurlijk is het verstandig om kritisch te kijken naar een toekomstige president kandidaat, alleen dat hebben ze in verleden niet gedaan bij Trump en hij werd president.
Nu is het land afgegleden naar een circus en andere landen kijken lachend naar het land en wat voor zooitje ze er van maken.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 12 december 2020 @ 10:59:15 #88
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196685955
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 10:48 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik heb heel slecht nieuws voor je.

Het kan wel, want helaas voor jou en andere Trump aanhangers, is Trump NIET herkozen.

En dit heeft geen fuck meer met man te maken.
Dit is gewoon een feit dat het volk heeft gekozen.

Wat heeft de msm wel gedaan, Trump belachelijk maken, ja dat klopt..
Maar dat komt niet door de msm maar door Trump zelf, als je debiele dingen zegt en uitvoert dan zit de media er gewoon dik op.
Als je als president iets doms zegt of uitvoert, word dit gewoon breed uitgemeten door de media.
Dit gebeurt gewoon bij elke president, kijk maar naar Clinton en g.w. Busch, die hebben ook genoeg shot over zich heen gekregen en dat kwam gewoon door hun eigen stomme acties.

Trump spant de kroon en dat probleem ligt bij hem zelf, en waarschijnlijk hebben veel Amerikanen dat door en hebben op een ander gestemd.

Het probleem wat er nu veroorzaakt word door dit eindeloze gezwam is dat republikeinen straks gewoon niet meer gaan stemmen omdat men denkt dat er gefraudeerd word, en dit word hen ook verteld door de partij zelf, en dat is niet slim want men gelooft er blindelings in.
En zo maakt de partij zichzelf kapot.

Natuurlijk is het verstandig om kritisch te kijken naar een toekomstige president kandidaat, alleen dat hebben ze in verleden niet gedaan bij Trump en hij werd president.
Nu is het land afgegleden naar een circus en andere landen kijken lachend naar het land en wat voor zooitje ze er van maken.
Ik ben sprakeloos van je msm narrative maar had toch al uitgelegd waarom ik de msm berichtgeving links laat liggen in deze zaak .

twitter


[ Bericht 11% gewijzigd door Summers op 12-12-2020 11:07:46 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 12 december 2020 @ 11:09:32 #89
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196686113
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 10:28 schreef Summers het volgende:


Joe biden kan dus eigenlijk geen president worden want hij is gecomprimeerd .
Trump is dat niet met z'n miljard+ schuld, deels bij bij onbekende buitenlandse schuldeisers? Trump is dat niet met zijn zakelijke belangen die verwoven zijn met zijn presidentschap? Trump is dat niet met alle rechtszaken die hem boven het hoofd hangen? Trump is dat niet met al zijn schimmige buitenlandse contacten?

quote:
Ik denk niet dat de militairen gaan accepteren dat een puppet van de CCP in het witte huis komt . Dan zullen ze hun eed houden om Amerika te beschermen tegen foreign and domestic enemies .
Militairen moeten niks van Trump hebben joh.
Huilen dan.
  zaterdag 12 december 2020 @ 11:11:37 #90
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196686147
Wel lullig voor Biden trouwens, als hij gecomprimeerd is. Lijkt me pijnlijk.
Huilen dan.
pi_196686157
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 10:59 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik ben sprakeloos van je msm narrative maar had toch al uitgelegd waarom ik de msm berichtgeving links laat liggen in deze zaak .

[ twitter ]
Dan kun je beter bij Propaganda Barbie op zoek gaan naar wat troost en strohalmen inderdaad. ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196686181
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 10:28 schreef Summers het volgende:

[..]

Al 9 jaar in het diepe en geen overdosis gevoel , het heeft juist permanent mijn kijk op de wereld veranderd .

Die beinvloeding is wel wat ernstiger want de biden familie heeft miljarden ontvangen vanuit China de afgelopen jaren , (whistleblower oude zakenpartner Tony bobulinski , Hunter bidens laptop , Qdrops , Chinese whistleblower groep van LUDE media op you tube die de CCP wilt neerhalen ) LUDE media volgt dit verhaal ook op de voet en heeft elke dag wel updates .

Joe biden kan dus eigenlijk geen president worden want hij is gecomprimeerd . Ik denk niet dat de militairen gaan accepteren dat een puppet van de CCP in het witte huis komt . Dan zullen ze hun eed houden om Amerika te beschermen tegen foreign and domestic enemies . Dit verhaal is veel groter dan de verkiezingsfraude wat slechts een onderdeel is van de treason om een zittende president af te zetten met de hulp van foreign and domestic enemies . Bij rallys hoor je steeds " hold the line " omdat dit the last stand is in een oorlog tegen Amerika . of Amerika blijft vrij of de CCP is tot in het witte huis gekomen .

Daarom volg ik geen msm nieuws over deze verkiezingen omdat de msm niet verder komt dan Trump is een baby die niet tegen zijn verlies kan en voor de rest is er niks aan de hand en alles is eerlijk verlopen |:(
.
Zorgwekkend dat de msm wereldwijd en big tech dat verhaal vasthouden vanaf het moment dat hij president was en al jaren meedoen aan de anti trump berichten en de leugens over Trump . Zorgwekkend dat ze allemaal meededen aan de leugen dat de inhoud van hunter bidens laptop een conspiracy was om de verkiezingen niet te beinvloeden in het nadeel van China Joe .

https://rumble.com/vbob1d(...)?mref=22lbp&mc=56yab

https://rumble.com/vblcav(...)l?mref=22lbp&mrefc=3
En, flink teleurgesteld in het SC? :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zaterdag 12 december 2020 @ 11:30:54 #93
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196686477
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 december 2020 11:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Trump is dat niet met z'n miljard+ schuld, deels bij bij onbekende buitenlandse schuldeisers? Trump is dat niet met zijn zakelijke belangen die verwoven zijn met zijn presidentschap? Trump is dat niet met alle rechtszaken die hem boven het hoofd hangen? Trump is dat niet met al zijn schimmige buitenlandse contacten?
[..]

Militairen moeten niks van Trump hebben joh.
Geloof ik niet want ik heb de speech gezien die in dit artikel word beschreven en daarin werden twee keuzes besproken , of Obama met geweld verwijderen of Trump vragen om president te worden en niet te vergeten de Qdrops .

https://eraoflight.com/20(...)-prevent-coup-detat/
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 12 december 2020 @ 11:53:59 #94
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196686937
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 11:30 schreef Summers het volgende:

[..]

Geloof ik niet want ik heb de speech gezien die in dit artikel word beschreven en daarin werden twee keuzes besproken , of Obama met geweld verwijderen of Trump vragen om president te worden en niet te vergeten de Qdrops .

https://eraoflight.com/20(...)-prevent-coup-detat/
In jouw universum wordt Trump op 20 januari opnieuw ingezworen? Indien niet via de rechtbanken, dan via militaire hulp? Dat wat wij een coup zouden noemen? En als dat nou ook niet gebeurd, wat dan?
  Moderator zaterdag 12 december 2020 @ 12:05:39 #95
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196687160
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 14:07 schreef Summers het volgende:

[..]

Sidney verdedigt het volk en the constitution , misschien is dat wel beter want dan heb je ook geen verdeeldheid
Het volk heeft voor Biden gestemd en de Constitutie is tot op heden nergens geschonden.

Op 20 januari is Trump ex-President Trump, het is niet anders.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zaterdag 12 december 2020 @ 12:14:48 #96
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196687318
#Fooked = fucked

twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 12 december 2020 @ 14:27:24 #97
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_196689453
En habbening betekent happening.

Wat gebeurt er als de strijdkrachten Trump niet te hulp schieten? Dan zouden Bigtech, het Hooggerechtshof, de reguliere media en het leger cryptocommunisten zijn. Dat is me nogal wat.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_196689527
Oooh, dan is Chyna China!
pi_196689644
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 december 2020 14:31 schreef mootie het volgende:
Oooh, dan is Chyna China!
Deze voor zet kan ik echt niet laten liggen

"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  zaterdag 12 december 2020 @ 14:41:20 #100
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196689732
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 14:27 schreef TitusPullo het volgende:
En habbening betekent happening.

Wat gebeurt er als de strijdkrachten Trump niet te hulp schieten? Dan zouden Bigtech, het Hooggerechtshof, de reguliere media en het leger cryptocommunisten zijn. Dat is me nogal wat.
De strijdkrachten werken voor verkozen president, misschien een splintergroepje.
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')